Hyundai coupe ide na dva valce
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
Hyundai coupe ide na dva valce
Zdravim,
potrebujem poradit s hyundaiom coupe 1.6 16V r.v.2000. Dali sme hlavu na repas a po nahodeni hlavy nastartuje ale ide iba na dva valce. Menili sme zapalovaci modul a nic stale ide iba na dva valce. Skusal som aj prehodit sviecky z pojazdneho auta a nic. Dalej sme skusili napojit kable z valcov ktore idu na tie ktore nejdu, samozrejme sme ich prehodili aj na zapalovacom module a nic. Zahadne vsak je ze motor nastartuje na dva valce ale iskru dava aj na tych dvoch co nejdu. Ked odpijim kable od nefunkcnych valcov a dam do nich sviecku, iskru hadzu obidva ale motor bezi len na dva, neviem preco.
potrebujem poradit s hyundaiom coupe 1.6 16V r.v.2000. Dali sme hlavu na repas a po nahodeni hlavy nastartuje ale ide iba na dva valce. Menili sme zapalovaci modul a nic stale ide iba na dva valce. Skusal som aj prehodit sviecky z pojazdneho auta a nic. Dalej sme skusili napojit kable z valcov ktore idu na tie ktore nejdu, samozrejme sme ich prehodili aj na zapalovacom module a nic. Zahadne vsak je ze motor nastartuje na dva valce ale iskru dava aj na tych dvoch co nejdu. Ked odpijim kable od nefunkcnych valcov a dam do nich sviecku, iskru hadzu obidva ale motor bezi len na dva, neviem preco.
- Reklama
Re: Hyundai coupe ide na dva valce
tlaky sme este nemerali.
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Hyundai coupe ide na dva valce
jestli máš možnost zkus vzít jinej zapalovací modul co určitě funguje...... ev. můžeš vzít i kabely a uvidíš..... máš dobře rozvody? spojil jsi správně všechny kabely čidel a trubičky? je vše správně ukostřeno ?
Máš správně zapojený svíčky ? Válec 1 je u rozvodů a 4 je u spojky, myslím že na zapalovacím modulu na výstupech je vyraženo číslo válce kam kabel patří na kterou svíčku Zapalovací modul vždy pálí najednou pro 2 válce !!!! takže jestli to máš přeházený může ti to jet jen na 2 válce
Zkontroluj i vstřiky zda všechny stříkaj..... Vyndej celou lištu se vstřikama a protoč startérem (dej si tam hadr) a hned uvidíš .......můžeš mít nějaký zlomený kabel a pak to samo nejde
Máš správně zapojený svíčky ? Válec 1 je u rozvodů a 4 je u spojky, myslím že na zapalovacím modulu na výstupech je vyraženo číslo válce kam kabel patří na kterou svíčku Zapalovací modul vždy pálí najednou pro 2 válce !!!! takže jestli to máš přeházený může ti to jet jen na 2 válce
Zkontroluj i vstřiky zda všechny stříkaj..... Vyndej celou lištu se vstřikama a protoč startérem (dej si tam hadr) a hned uvidíš .......můžeš mít nějaký zlomený kabel a pak to samo nejde
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Hyundai coupe ide na dva valce
Zdravim, tak som tu zase. Motor bezi stale len na dva valce ale mam pocit ze pri vysokych otackach ide na 4 valce. Vytlacili sme z neho 160km/h, co by asi na dvoch valcoch neslo. Vymenili sme sviecky aj kable za nove ale stale tazko startuje a na volnobeh ide nepravidelne a asi iba na dva valce. Skusal som aj vstreky cize som vybral listu so vstrekovacmi a nasledne startoval tak benzin vstreklo do saciaho potrubia ale po vstreknuti benzinu do saciaho potrubia vyslahol z potrubia ohen. Tak ma napadlo, ci by to nemohly byt hydrostely kedze ventily su zabrusene. Dnes som vybral vackovku zo sacich ventilov a hydrostely su uplne tvrde a nedaju sa stlacit rukou a vo zveraku to islo len velmi tazko a auto stalo asi tri tyzdne cize neboli natlakovane olejom. Je mozne ze hydrostely su zadrete a nezatvaraju celkom ventil a tym sa straca tlak vo valci a unika do potrubia??? Ako zistim ktore hydrostely su vadne??? Daju sa tie hydrostely vycistit a opat pouzit???
Dakujem za odpovede
Dakujem za odpovede
Re: Hyundai coupe ide na dva valce
Tak to je zase pacient , proč se někdo kdo ví o motoru naprosté ....nic sere do oprav???
Již zde někdo psal zda jsou změřené tlaky? Nejsou. Namísto toho ničíme motor v otáčkách, proč ne. Pokud byly ventily pooteřené tak již jistě těsnit pořádně nebudou páč jsou podpálené.
Hydra mačkat ve svěráku , proč ne rovnou v lisu?
Již zde někdo psal zda jsou změřené tlaky? Nejsou. Namísto toho ničíme motor v otáčkách, proč ne. Pokud byly ventily pooteřené tak již jistě těsnit pořádně nebudou páč jsou podpálené.
Hydra mačkat ve svěráku , proč ne rovnou v lisu?
.........
- jiri.vacha
- ***
- Příspěvky: 771
- Registrován: 24 led 2012, 22:33
- Bydliště: Loučná-Lom
Re: Hyundai coupe ide na dva valce
Ju,na odbornou práci odborník ,pan král na to přišel taky
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
Re: Hyundai coupe ide na dva valce
Dakujem za vycerpavajuce odpovede. Vedel by mi niekto poradit k veci?
Re: Hyundai coupe ide na dva valce
taky bych to dělal přes tlaky. doufám, že si srovnal na magnetce hlavu jak byla dole? jinak ti to vesele profukuje přes těsnění pod hlavou z válce do válce. zbytek radši nekomentuju
VW Golf VII 1,4 TSI
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
Re: Hyundai coupe ide na dva valce
A pred zasahem (opravou) motor bezel normalne na ctyri valce bez potizi? Ja mam takovou zasadu. Dokud to funguje, tak na to nesaham. Tyhle generalky nekde na koleni casto udelaji vic skody nez uzitku.
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Re: Hyundai coupe ide na dva valce
Nie, auto neslo uz ani nastartovat a ked po dlhom toceni nastartovalo nevladalo ist ani dole kopcom. Tak sme dali dole hlavu a ventily na tretom a stvrtom valci boli podpalene a dva sme museli davat nove. Ventily opalilo kôli zatuhnutym hydrostelom, boli uplne tvrde, tak sme ich rozchodili. Ked sme ho nastartovali prvy krat tak skocil hned na supu a bezal krasne pravidelne ale po case akoby treti a stvrty valec stratily tlak. Tak preto sa pytam ci mohly tie hydrostely opat zatvrdnut. Ked sme dali dole veko ventilov ani jeden hydrostel sa nedal stlacit ani o 0,1mm. Tak sa mi zda ze hydrostel tlaci stale na ventil a nezatvara ho.
Re: Hyundai coupe ide na dva valce
Kdyby jsi změřil hnedka tlaky tak nemusíš tady možna už 2 měsíce laborovat
Prodej levných autodílů.
Re: Hyundai coupe ide na dva valce
Nevie nikto o tych hydrosteloch ci mozu byt zatvrdnute?
Re: Hyundai coupe ide na dva valce
Tak sme vcera konecne merali tlaky. Prvy valec 12 kPa, Druhy 12 kPa, Treti 8 kPa, Stvry 3 kPa.
Re: Hyundai coupe ide na dva valce
A pak se diví že mu to nejede, to už dostaly naprdel ventily, katík a kdoví co ještě. Namísto toho aby poslechnul, změřil tlaky a šel po příčině proč jsou tak nízké.
Určitě jste zkusili zda je to tak bídné díky ventilům či kroužkům???
Vyměň ty hydroštely a máš klid, teda pokud už nejsou opět podpaléné ventily (což bych se při takovémto zacházení ani nedivil...). To Tě nenapadlo porovnat si hydroštel z válce co funguje a z válce co nefunguje .
Určitě jste zkusili zda je to tak bídné díky ventilům či kroužkům???
Vyměň ty hydroštely a máš klid, teda pokud už nejsou opět podpaléné ventily (což bych se při takovémto zacházení ani nedivil...). To Tě nenapadlo porovnat si hydroštel z válce co funguje a z válce co nefunguje .
.........