ale já nepsal, že zobrazuje na základě GPS - jen to, že si dle GPS "okalibruju" - to znamená, že když mám na navigaci 55 a na digi tacho 58, tak vím že při 58 na digi tacho jedu reálných 55miloš1 píše: Mal som digi zobrazenie v Golfe, takže predpokladám, že je zhodné so škodováckym. Určite nezobrazuje na základe GPS signálu. Len ti prenáša analógové zobrazenie ručičky na digitálny formát (t.j. oba údaje sú zhodné). Takže o "kalibrácii" rýchlomeru sa hovoriť nedá.
Topení
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Topení
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
- Reklama
Re: Topení
Což ještě zdaleka neznamená, že i třeba 158 digi tacho je reálných 155, že...
A vůbec, neberte to nikdo osobně, ale proč převládá názor, že podle digi tacho kalibrujeme budík, proč si myslíme, že nějaké číslo získané na základě signálu o měření času putujícího stovky kilometrů musí být přesnější, než rafička na budíku získaná na základě snímače otáček kola nasobená jeho obvodem? Nikdy jsem se tim hlouběji nezabýval, ale jaká je možná chyba rychlosti získané na základě signálu GPS a jaká je chyba vzniklá rozdílem obvodu kola vzhledem k opotřebení pneu, fakt si myslíme, že ta prvni chyba je výrazně (řekněme alespoň řádově, když podle ní chceme něco kalibrovat) menší? Jen proto, že je digitální? A kolik takových dat zpracuje GPS řekněme za sekundu, a kolikrát se za stejnou sekundu to kolo otočí? A kolik metrů za tu sekundu ujedeme = jakou jedeme rychlostí?
A vůbec, neberte to nikdo osobně, ale proč převládá názor, že podle digi tacho kalibrujeme budík, proč si myslíme, že nějaké číslo získané na základě signálu o měření času putujícího stovky kilometrů musí být přesnější, než rafička na budíku získaná na základě snímače otáček kola nasobená jeho obvodem? Nikdy jsem se tim hlouběji nezabýval, ale jaká je možná chyba rychlosti získané na základě signálu GPS a jaká je chyba vzniklá rozdílem obvodu kola vzhledem k opotřebení pneu, fakt si myslíme, že ta prvni chyba je výrazně (řekněme alespoň řádově, když podle ní chceme něco kalibrovat) menší? Jen proto, že je digitální? A kolik takových dat zpracuje GPS řekněme za sekundu, a kolikrát se za stejnou sekundu to kolo otočí? A kolik metrů za tu sekundu ujedeme = jakou jedeme rychlostí?
Černý kombík => http://goo.gl/DmaSND
Bilý sedan => http://goo.gl/xLeF3g
Bilý sedan => http://goo.gl/xLeF3g
Re: Topení
Trocha citace z jiných zdrojů:TripleTap píše:Což ještě zdaleka neznamená, že i třeba 158 digi tacho je reálných 155, že...
A vůbec, neberte to nikdo osobně, ale proč převládá názor, že podle digi tacho kalibrujeme budík, proč si myslíme, že nějaké číslo získané na základě signálu o měření času putujícího stovky kilometrů musí být přesnější, než rafička na budíku získaná na základě snímače otáček kola nasobená jeho obvodem? Nikdy jsem se tim hlouběji nezabýval, ale jaká je možná chyba rychlosti získané na základě signálu GPS a jaká je chyba vzniklá rozdílem obvodu kola vzhledem k opotřebení pneu, fakt si myslíme, že ta prvni chyba je výrazně (řekněme alespoň řádově, když podle ní chceme něco kalibrovat) menší? Jen proto, že je digitální? A kolik takových dat zpracuje GPS řekněme za sekundu, a kolikrát se za stejnou sekundu to kolo otočí? A kolik metrů za tu sekundu ujedeme = jakou jedeme rychlostí?
"The UNECE regulation relaxes the requirements for vehicles mass-produced following type approval. At Conformity of Production Audits the upper limit on indicated speed is increased to 110 percent plus 6 km/h for cars, buses, trucks and similar vehicles, and 110 percent plus 8 km/h for two- or three-wheeled vehicles that have a maximum speed above 50 km/h (or a cylinder capacity, if powered by a heat engine, of more than 50 cm³). European Union Directive 2000/7/EC, which relates to two- and three-wheeled vehicles, provides similar slightly relaxed limits in production."
Takže rychloměr ve voze má už z nařízení EK v sobě "zabudovánu" nižší rychlost, než je skutečná.
No a tady něco o systému GPS
http://www.svethardware.cz/jak-funguje-gps/21826
Takže pro mě ( a myslím, že nejen pro mě) je jasné, že měření rychlosti pomocí technologie GPS je řádově přesnější, než standardní systém měření rychlosti používaný ve většině vozidel.
Aby měla tvoje dušička pokoj, tak místo reálných použiji výraz "rychlost více se blížící realitě"
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Re: Topení
Díky za péči...mkr píše:Aby měla tvoje dušička pokoj, tak místo reálných použiji výraz "rychlost více se blížící realitě"TripleTap píše:Což ještě zdaleka neznamená, že i třeba 158 digi tacho je reálných 155, že...
Černý kombík => http://goo.gl/DmaSND
Bilý sedan => http://goo.gl/xLeF3g
Bilý sedan => http://goo.gl/xLeF3g
Re: Topení
A proto to dexickovi netopí
4) 2/2020: Mazda 6 Revolution 2,0i s manuálem
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
Re: Topení
mechoun píše:A proto to dexickovi netopí
už topí
Stříbrná Hyundai i30 combi, 1,6 CVVT/88Kw, paket Parking r.v. 2013
Re: Topení
Super, ze to zabralo
Černý kombík => http://goo.gl/DmaSND
Bilý sedan => http://goo.gl/xLeF3g
Bilý sedan => http://goo.gl/xLeF3g
Re: Topení
že to ale kurwa trvalo
Stříbrná Hyundai i30 combi, 1,6 CVVT/88Kw, paket Parking r.v. 2013
Re: Topení
Je možné,že se navigace tak zahřeje,že přitopí
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
Re: Topení
jen tak lehke srovnani - take me intenzita topeni lehce prekvapila (nemile) ... predchozi Mondeo 2,0 benzin topilo vyrazne drive a vetsi intenzitou ...
i30, 1,4CVVT, hatchback, Trikolor + komfort paket, 15" lita kola
Pořízeno měsíc po Vánocích 14.1.2014 :)
Pořízeno měsíc po Vánocích 14.1.2014 :)