LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: LPG
To budes menit olej v 55tkm, 60tkm (3. prohlidka), 75tkm, 80tkm (4. prohlidka)? Ne ze by to bylo na skodu, porad lepsi nez po 20tkm, ale neni lepsi co 10tkm, lip se to pamatuje a autu to vic prospeje?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
Re: LPG
mixomix: změřit vůli ventilů? To u hydroštelů vyžaduje rozebrat vršek motoru.
Při tom ti mohou s LPG udělat opravdu cokoli, víme jací kouzelníci jsou v servisech, hlavně značkových (čti "ti, kteří by vlastní servis neutáhli").
Ohledně výměn oleje, moc to neřeš, výrobcem stanovený interval 20 000 km klidně zkrať, pamatovat si nemusíš nic, stačí nalepit štítek do motorového prostoru
Zatím se zdá, že benzínové motory starší generace H se moc nekazí, totální havárie jsou vzácné. Ani jsem neslyšel o tom, že by se sundávala olejová vana a vytahovala (plech, čti "zvětšovala") tak, aby se do motoru vešlo více oleje, jako se to běžně dělá u jiných značek aut.
Při tom ti mohou s LPG udělat opravdu cokoli, víme jací kouzelníci jsou v servisech, hlavně značkových (čti "ti, kteří by vlastní servis neutáhli").
Ohledně výměn oleje, moc to neřeš, výrobcem stanovený interval 20 000 km klidně zkrať, pamatovat si nemusíš nic, stačí nalepit štítek do motorového prostoru
Zatím se zdá, že benzínové motory starší generace H se moc nekazí, totální havárie jsou vzácné. Ani jsem neslyšel o tom, že by se sundávala olejová vana a vytahovala (plech, čti "zvětšovala") tak, aby se do motoru vešlo více oleje, jako se to běžně dělá u jiných značek aut.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
velice zajimava nabidka pro nekoho, kdo nechce BRC od Hyundaie s priplatkem 15 litru - http://www.lpg-vanek.cz/
skoro mam nutkani prestavet za tyhle prachy i druhy priblizovadlo a ulevit trochu i30ce...
skoro mam nutkani prestavet za tyhle prachy i druhy priblizovadlo a ulevit trochu i30ce...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG
cena z Magic 2 se okolo 21k bezne pohybuje takze zadna velka vyhra nebo sleva
naopak mne velice potesilo, ze konecne vidim nekoho, kdo umi schovat plnici ventil k nadrzi a ne jako ti nasi umelci kteri umi jen rezat do narazniku - na lonske dovolence jsem si na kazde pumpe v Italii pripadal jak bila velryba....i ta nejrezavejsi plecka mela maly ventilek s redukci
naopak mne velice potesilo, ze konecne vidim nekoho, kdo umi schovat plnici ventil k nadrzi a ne jako ti nasi umelci kteri umi jen rezat do narazniku - na lonske dovolence jsem si na kazde pumpe v Italii pripadal jak bila velryba....i ta nejrezavejsi plecka mela maly ventilek s redukci
Sračkám se nevyhneš..
i30cw 1.6 CVVT+LPG 2012, cashmere brown, comfort + paket tempomat + paket kůže by Luki :D
i30cw 1.6 CVVT+LPG 2012, cashmere brown, comfort + paket tempomat + paket kůže by Luki :D
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
lukis01: já to mám v nárazníku a imho mi to vyhovuje a ani bych to nechtěl jinak. Že to je trošku vidět? Opravdu minimálně a co má být, výfuk i zrcátka mám taky vidět pro mě je to prostě součást auta, kdyby to někomu vadilo, může mi to samozřejmě říct, ale to je asi tak všechno... mimo to hrdlo nádrže mám na levé straně a 90% čerpaček u nás je postavených tak, že na pravé straně se líp tankuje. Když je to výjimečně obráceně, připadám si jako blondýna na benzince, která neví jestli ke stojanu přijet zleva nebo zprava ale je to samozřejmě věc názoru a každý bude preferovat něco jinýho, koneckonců je to přání zákazníka. Nedovedu si v dnešní dobře představit servis, kterej by ti nedal na výběr
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: LPG
Tak sorry no, ja davval za BRC 30, tak mi tech 21 prijde dobrejch
(a stejne bych nemenil )
(a stejne bych nemenil )
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG
...až na to, že ten kouzelník na svém www píše např.:
"K vedení LPG používáme termoplastickou trubku"
...to bych si zkontroloval, zda je z jednoho kusu, protože předpis stanoví, že mezi nádrží a filtrem u reduktoru se na spodku vozidla nesmí nic "nastavovat". Připadá mi to šetření na nepravém místě - ta vedení se odedávna dělají z měděných trubiček a proč asi? Vezměte v úvahu, že spoje jsou těsněny tlakem plynu - roztažením kuželových konců. Ano, plast to vydrží, ale jak dlouho? Oproti mědi...
"K vedení LPG používáme termoplastickou trubku"
...to bych si zkontroloval, zda je z jednoho kusu, protože předpis stanoví, že mezi nádrží a filtrem u reduktoru se na spodku vozidla nesmí nic "nastavovat". Připadá mi to šetření na nepravém místě - ta vedení se odedávna dělají z měděných trubiček a proč asi? Vezměte v úvahu, že spoje jsou těsněny tlakem plynu - roztažením kuželových konců. Ano, plast to vydrží, ale jak dlouho? Oproti mědi...
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
stejnými termoplastickými trubkami jsou na náklaďácích taženy všechny vzduchový okruhy (i brzdy) nevidím důvod proč by to měli mít napojovaný, ale jak píšeš, pevná měděná oplastovaná trubička je asi lepší, už jenom protože je to k tý ropě netečný a nezlomí se to o hranu (hnedle)
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
termoplast je náhrada za měď, která má jen samé nevýhody. Pochopitelně je vedení z jednoho kusu a oproti mědi je termoplast dražší. Takže o šetření to není...severtom píše:...až na to, že ten kouzelník na svém www píše např.:
"K vedení LPG používáme termoplastickou trubku"
...to bych si zkontroloval, zda je z jednoho kusu, protože předpis stanoví, že mezi nádrží a filtrem u reduktoru se na spodku vozidla nesmí nic "nastavovat". Připadá mi to šetření na nepravém místě - ta vedení se odedávna dělají z měděných trubiček a proč asi? Vezměte v úvahu, že spoje jsou těsněny tlakem plynu - roztažením kuželových konců. Ano, plast to vydrží, ale jak dlouho? Oproti mědi...
LPG-Vaněk
www.lpg-vanek.cz
-
- *
- Příspěvky: 25
- Registrován: 31 říj 2013, 09:28
Re: LPG
Ahojte plynaři. Mám dotaz ohledně zástavby do i30 1,4. Je to ještě bohužel motor bez tovární úpravy na LPG. To asi znamená hodně levný slušně řečeno, měkké ventily nebo sedla ???. Řeším přesně to o čem zde teď píšete. Origo od Hyu BRC, cukají se že ten motor na to není vhodný (co se zárukou?) a nebo dle vlastního výběru. Slyšel jsem chválu na levný Lovato co má kamarád a chodí mu prý perfektně. Pročetl jsem hodně stran zde v tomto tematu i pár info o havariích ventilů. Podle posledních info co se mi podařilo zjistit, tak prý Hyu doporučuje ochranu ventilů přímazem olejem. Je to i podle mě asi 10x levnější než litr benzínu na 100km. Když začnete zjišťovat, poptávat se v dílnách LPG, poptávat se v servisech Hyu ale i neautorizovaných, v brusírnách hlav, tak moc radostné vyhlídky s motory od Hyundaie na LPG nás nečekají. Dokonce jsem slyšel názor, že všechny tyto továrně neupravené motory s tzv přístřikem skončí do plus minus 100 tisíc km se zaklepanými ventily. No nevím, proto sem píšu. Oni jsou to občas někteří ti mechanici lidoví vypravěči a za všechno mohla nafta, benzín a nebo LPG . Zatím to vidím na Lovato s cenou kolem 23 tisíc plus JML s rozdělovačem VSE za 1450,- .Díky a pohodu všem.
Re: LPG
ty si dobrej, chceš plyn (máš plyn) a sám píšeš, že to auto na to neni dělaný doby litiny ze škody 120 jsou ty tam a tak relativně levná oprava zaklepaných ventilů se v nekoná , když jsem kupoval auto, myslel jsem si, že a jeho "tovární" zástavba je terno, s výhledem do budoucna jestli to vydrží, nebo nevydrží a dle toho co píšou v AGC, tak možná vydrží, možná ne ale třeba u většiny vozů koncernu vw neni třeba dělat kompromisy, tam to prý vydrží
na druhou stranu musím říct, že mám AGC BRC a zatím naprosto žádný problémy, žádný grilovaný kuře, bez flashlube a přívstřik dle mě minimální
http://www.spritmonitor.de/en/detail/520126.html
na druhou stranu musím říct, že mám AGC BRC a zatím naprosto žádný problémy, žádný grilovaný kuře, bez flashlube a přívstřik dle mě minimální
http://www.spritmonitor.de/en/detail/520126.html
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012