To se snad nechce věřit.Napiš román,jak budeš mít čas.xanidil píše:Brzdové kotouče u i30? Hnus, materiál blato. Po 12 tis km jsem reklamoval rýhované zadní brzdové kotouče. Vykašlali se na mě, prý je to v normě. Po 34tis už to špatně brzdilo a klepalo. To už bylo po záruce. Tak jsem šel do servisu, kde mně kotouče přebrousili. Předním to pomohlo, zadním ne. Teď v lednu jsem si nechal zadní vyměnit včetně brzdových destiček. Neoriginál náhradní díly, protože horší už to být nemůže. 5500Kč. Brzdové kotouč jsem si vyfotil a dal na ulozto.cz. Stačí napsat "brzdový kotouč i30". Je tam foto po 12tis km a potom 4 foto před výměnou. Kotouč má několik vyhřezlých míst, zkrátka díry. Hnůjdaj je neuvěřitelný šmejd a byl to můj životní omyl. To auto je dobré tak do Číny, ne do Evropy. Hnus! A to nemluvím o tom, že v záruce bylo nutno provést opravu v řízení (posilovač), což stálo HMCZ pouhých 200000tis v náhradních dílech. Kdybych měl popisovat další závady, tak bych musel napsat román. Na tom autě není dobrého nic. Už jsem byl skoro u soudu, ale právníci jsou tak drazí, že by to vyšlo stejně jak ty opravy. Jaké je řešení. Dát ho do šrotu akoupit normální značku. Lituji všechny kteří neví že neví a kupují si to.
Brzdové kotouče
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Brzdové kotouče
Hyundai i30 made in cz
- Reklama
Re: Brzdové kotouče
Tak, tak, je to jako škaredá pohádka.dalibordn píše:To se snad nechce věřit.Napiš román,jak budeš mít čas.xanidil píše:Brzdové kotouče u i30? Hnus, materiál blato. Po 12 tis km jsem reklamoval rýhované zadní brzdové kotouče. Vykašlali se na mě, prý je to v normě. Po 34tis už to špatně brzdilo a klepalo. To už bylo po záruce. Tak jsem šel do servisu, kde mně kotouče přebrousili. Předním to pomohlo, zadním ne. Teď v lednu jsem si nechal zadní vyměnit včetně brzdových destiček. Neoriginál náhradní díly, protože horší už to být nemůže. 5500Kč. Brzdové kotouč jsem si vyfotil a dal na ulozto.cz. Stačí napsat "brzdový kotouč i30". Je tam foto po 12tis km a potom 4 foto před výměnou. Kotouč má několik vyhřezlých míst, zkrátka díry. Hnůjdaj je neuvěřitelný šmejd a byl to můj životní omyl. To auto je dobré tak do Číny, ne do Evropy. Hnus! A to nemluvím o tom, že v záruce bylo nutno provést opravu v řízení (posilovač), což stálo HMCZ pouhých 200000tis v náhradních dílech. Kdybych měl popisovat další závady, tak bych musel napsat román. Na tom autě není dobrého nic. Už jsem byl skoro u soudu, ale právníci jsou tak drazí, že by to vyšlo stejně jak ty opravy. Jaké je řešení. Dát ho do šrotu akoupit normální značku. Lituji všechny kteří neví že neví a kupují si to.
Nejsu rozhodně žádnej Hjundofil, i30cw jsem koupil prakticky pod tlakem, bo jsem potřeboval rychle řešit situaci po náhlém úmrtí předchozího auta. A nebyl čas, ani peníze. Historicky můžu srovnávat s Favoritem, Feldou, Fóbií, Ochcávkou, Berlingem - některý jsem měl, s některýma jsem jezdil firemníma. První dvě jsou nesrovnatelný generačně, Berlingo je dost jinde typově. Ale kdybych si měl vybrat mezi Fóbií a i30 resp. i30cw, tak jednoznačně Hjunda. Za ty prachy je to good auto, a zklamaný z něho rozhodně nejsu. Na špatný kus, kterýmu se u pásu sešly jen samý špatný sudičky, se dá samozřejmě šlápnout u každé značky a modelu, to je osud. Natočeno mám přes 75 tisíc, a autíčko provozuju bez měsíce 4 roky, tak myslím, že to není žádný unáhlený a předčasný posudek.
Re: Brzdové kotouče
to je paráda, kvůli jedný větě citovat již citované,mick píše:Tak, tak, je to jako škaredá pohádka.dalibordn píše:To se snad nechce věřit.Napiš román,jak budeš mít čas.xanidil píše:Brzdové kotouče u i30? Hnus, materiál blato. Po 12 tis km jsem reklamoval rýhované zadní brzdové kotouče. Vykašlali se na mě, prý je to v normě. Po 34tis už to špatně brzdilo a klepalo. To už bylo po záruce. Tak jsem šel do servisu, kde mně kotouče přebrousili. Předním to pomohlo, zadním ne. Teď v lednu jsem si nechal zadní vyměnit včetně brzdových destiček. Neoriginál náhradní díly, protože horší už to být nemůže. 5500Kč. Brzdové kotouč jsem si vyfotil a dal na ulozto.cz. Stačí napsat "brzdový kotouč i30". Je tam foto po 12tis km a potom 4 foto před výměnou. Kotouč má několik vyhřezlých míst, zkrátka díry. Hnůjdaj je neuvěřitelný šmejd a byl to můj životní omyl. To auto je dobré tak do Číny, ne do Evropy. Hnus! A to nemluvím o tom, že v záruce bylo nutno provést opravu v řízení (posilovač), což stálo HMCZ pouhých 200000tis v náhradních dílech. Kdybych měl popisovat další závady, tak bych musel napsat román. Na tom autě není dobrého nic. Už jsem byl skoro u soudu, ale právníci jsou tak drazí, že by to vyšlo stejně jak ty opravy. Jaké je řešení. Dát ho do šrotu akoupit normální značku. Lituji všechny kteří neví že neví a kupují si to.
Nejsu rozhodně žádnej Hjundofil, i30cw jsem koupil prakticky pod tlakem, bo jsem potřeboval rychle řešit situaci po náhlém úmrtí předchozího auta. A nebyl čas, ani peníze. Historicky můžu srovnávat s Favoritem, Feldou, Fóbií, Ochcávkou, Berlingem - některý jsem měl, s některýma jsem jezdil firemníma. První dvě jsou nesrovnatelný generačně, Berlingo je dost jinde typově. Ale kdybych si měl vybrat mezi Fóbií a i30 resp. i30cw, tak jednoznačně Hjunda. Za ty prachy je to good auto, a zklamaný z něho rozhodně nejsu. Na špatný kus, kterýmu se u pásu sešly jen samý špatný sudičky, se dá samozřejmě šlápnout u každé značky a modelu, to je osud. Natočeno mám přes 75 tisíc, a autíčko provozuju bez měsíce 4 roky, tak myslím, že to není žádný unáhlený a předčasný posudek.
a celá jedna stránka případných informací je v "hajzlu"
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové kotouče
mohli by ste sa uz naucit pouzivat aj tlacitko "odpovedat"
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Brzdové kotouče
mmv: tak proc delas to samy?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Brzdové kotouče
abych tomu dal patřičný důraz a aby si předposlední diskutující uvědomil, že se to pak fakt číst nedá
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012