Pérování zadní nápravy

Tlumiče, nápravy, brzdy.

Moderátoři: amaize, Moderátoři

mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: Pérování zadní nápravy

Příspěvek od mmv »

zatím prd, ještě nemám ani 30 ;-)
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Reklama
 

soban
***
Příspěvky: 990
Registrován: 01 dub 2013, 19:42

Re: Pérování zadní nápravy

Příspěvek od soban »

Já mám novou i20 tureckou, jak zadek péruje nevím v zadu jsem se nevozil, a skákání - neskáču.

Zatím nic neklepe - pouze semtam něco jakoby vrzalo ve sloupku čelního okna, na to jsem přišel dělá to plast co je u okna zvenku, stačilo zatlačit a přestalo to - asi se nějak hnul.

No a potom mi něco klepalo na levé straně - na to jsem taky přišel dělá to plast co je nad pedálama jeho levy roh klepe do karoserie - jsem tam dal suchý zips - originál tam na tom rožku je nějaká plyšová kostka přilepená tu já jsem tam neměl.

Foto toho plastu pod pedálama zde: https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 75#p404427
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Pérování zadní nápravy

Příspěvek od caruser »

mmv

Spoľahlivosť auta možno hodnotiť tak po 100.000 km, v mojom prípade by som mohol už po 40.000 km :)

soban

mám turka pred fl, viezol som sa na zadných sedadlách a komfort pruženia môžem asi zhodnotiť tak, že na vašej d1ke pri 100ke mi tak akurát drkocú zuby :) od toľkého naskakovania
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
sinus
Příspěvky: 5
Registrován: 27 úno 2011, 12:08

Re: Pérování zadní nápravy

Příspěvek od sinus »

Zdravím páni, vlastním H i20, r.2009, vybral som si ho pre jeho motor 1,2 a výbavu, pretože v tej dobe to bol jeden z najlepších na trhu. Vedel som, že má tvrdý podvozok, ale ten sa predsa dá vymeniť a bude po probléme. Mal som možnosť previezť sa na fl. verzii i20, podvozok je oveľa komfortnejší, ale na väčších nerovnostiach búcha viac, ako na starej verzii. Nezostáva nič iné, ako čakať na tlmiče z druhovýroby. Čo sa týka umiestnenia zadných tlmičov, nechce sa mi veriť, že boli páni v :hyu: pri zdravom rozume, keď toto schválili.
Už predchodca i20, Getz to mal urobené tak, ako má byť, ale i10, i20, ix20, Kia Venga, Soul, Rio to majú spravené veľmi nešťastne. Výsledok je ten, že komfort je horší a tak isto aj jazdné vlastnosti. Ako dôkaz veľmi jasne slúži i fl. i10, a Soul- tam je ale vicprvková náprava z cee-du.
Ja si počkám na tlmiče z druhovýroby (KYB, Sachs), ako v prípade Accentov a spolu so zmenou polohy zadných tlmičov by to konečne mohlo byť OK, lebo na našich cestách mi to ide na city.
Zdar!
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: Pérování zadní nápravy

Příspěvek od mmv »

:-) jen počkej, za chvíli tu je zulyk a on ti to vysvětlí :-)
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Pérování zadní nápravy

Příspěvek od caruser »

sinus

Meniť tlmiče takto skoro sa mi veľmi nechce, a čakať do nejakých 150 - 170.000 km kým odídu staré je tiež dosť dlhá doba.
Čo si mal na mysli pod zmenou polohy zadných tlmičov?
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
soban
***
Příspěvky: 990
Registrován: 01 dub 2013, 19:42

Re: Pérování zadní nápravy

Příspěvek od soban »

Asi to co někteří dělají na ix20

https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 85#p343322

https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 65#p358715

Osobně to nedoporučuji až se něco stane tak to hodí na tebe - nehomologovaná úprava podvozku a jseš v .....
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Pérování zadní nápravy

Příspěvek od caruser »

:shock: :shock: myslel som, že doba home made úprav na vozidlo skončila érou socialistických vozidiel, ale asi sa mýlim :D :D
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: Pérování zadní nápravy

Příspěvek od mmv »

soban píše: Osobně to nedoporučuji až se něco stane tak to hodí na tebe - nehomologovaná úprava podvozku a jseš v .....
ale blbost :-k :-k
co to je "až se něco stane" ??? někdo to do tebe na dálnici napálí, otočí tvoje auto na střechu a vyšetřovací policista řekne, hle, tendle kus železa tam nemá co dělat, tudíž to auto tu nemá co dělat, tudíž je to viník ??? #-o #-o #-o #-o
, to by sis nesměl dát na auto ani samolepící ochranu prahů, nebo delší anténu, tady když pude do tuhýho, tak soudní znalec musí uznat, že tato součást i kdyby upadla, autu vůbec neuškodí, leda že by to při tom upadnutí někoho trefilo, zase tady z tý naší džungle nedělejte USA, kde se soudí i kvůli jedný obrácený sirce v krabičce

to airwaves: tvoje železa prorostli i do I20 :-)
nutno ale podotknout, že duchovní otec a tvůrce je tento pán ;-)
a zakladatel tohoto vlákna
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=86&t=23198
a zde je jeho dítě
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 90#p340126
a v testu :-)
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 20#p358188

... já souhlasím, těch stránek je tam strašně moc a bohužel i já mám v tom svůj podíl, ale vše je tam již vyřešeno a na TÉMĚŘ !! každou Vaší otázku ohledně Vaší zadní nápravy tam každý najdete SVOU odpověď ;-)
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Uživatelský avatar
isquash
**
Příspěvky: 204
Registrován: 05 lis 2010, 10:23
Bydliště: Litoměřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Pérování zadní nápravy

Příspěvek od isquash »

Někde v těch počátečních příspěvcích od Frantaservis, ve vlákně ix20, tam zmiňuje, že takovýto zásah do podvozku není na ztrátu záruky apod. To teď nemůžu najít.
HYUNDAI i20, motor 1,2 57kW, výbava Family Plus, barva Electric green, od 9.12.2010
http://www.spotreby.cz/hyundai-i20-1,2i-dohc-16v-57-kw-78-hp-a6018/
soban
***
Příspěvky: 990
Registrován: 01 dub 2013, 19:42

Re: Pérování zadní nápravy

Příspěvek od soban »

A proč by se měla strácet záruka, na stk a na záruční opravy to klidně odšroubuji, ale jak se stane bouračka a najdou na podvozku nepovolené úpravy nevím....

Tak stejně led v obrysce je něco jiného jak led místo H4 která není homologovaná atd.....

Pokud to chce někdo namontovat je to jeho věc....

Jak říkám mě moje i20 neskáče je možné že u nové i20 jsou použité jiné tlumiče a jiné pružiny já to nemám jak skontrolovat.
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: Pérování zadní nápravy

Příspěvek od mmv »

:wink: no a právě takhle nějak podobně se rozrostla ta debata u IX 20 do těch obludných rozměrů :wink:
jeden tu napíše:
Láďa515 píše:Zadní náprava mi v zatáčce na nerovnosti odskakuje...
a druhej aniž by se podíval co že to má zakladatel vlákna za auto odpoví
soban píše:Jak říkám mě moje i20 neskáče je možné že u nové i20 jsou použité jiné tlumiče a jiné pružiny ...
no a pak se to už jenom nabaluje a nabaluje :-) ještě počkejte na ZULYKa on Vám vysvětlí co že ste to za lůzu :-) :-D
každopádně kdo máte dost odvahy, doporučuji přečíst to vlákno na IX20 ;-)

to isquash: jeden právník jeden názor, dva právníci 3 názory ;-)
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
jirikstbk
***
Příspěvky: 503
Registrován: 24 čer 2009, 07:50

Re: Pérování zadní nápravy

Příspěvek od jirikstbk »

Když to tak čtu, tak teď nevím, jestli mám být rád, že jsem dostal zadostiučinění nebo mám být ještě více iritovaný.

Když jsem v roce 2009 tady začal jako první prskat nad tím, jak auto funguje (obdoba 1000MB - tisíc Malých Bolestí) a jak mě to auto irituje, tak jsem byl zpočátku málem třídní nepřítel. Až teď i jako motoristický laik, který ví jen kde se tam lije benzín vidím, že pocity a iritovanost byly na místě.

Když se k tomu pak po 2 letech přidal přehlížející a neochotný přístup servisů, tak už to byla iritovanost na druhou. Teď už jen zbývá vydržet do pravidelné výměny auta po 10 letech a popřípadě doufat, že ho někdo do té doby ukradne a rozseká ho. Když se pak objeví nějaké větší závada a už to bude přímo iritovanost na třetí. Někdy si pak říkám, že já blbec do toho ten zámek řadící páky nechal dát.
ObrázekHYUNDAI i20 1,4 STYLE RED, barva 1F - vínová metalíza
Olda47
**
Příspěvky: 144
Registrován: 05 pro 2007, 09:59

Re: Pérování zadní nápravy

Příspěvek od Olda47 »

i20 po Fl (od srpna 2012) má kompletně přeladěný podvozek, vyzkoušel jsem si ji a je to pohodovější jízda než ve fabce II.
Uživatelský avatar
isquash
**
Příspěvky: 204
Registrován: 05 lis 2010, 10:23
Bydliště: Litoměřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Pérování zadní nápravy

Příspěvek od isquash »

Olda47: No já se taky chystám odzkoušet faceliftovanou verzi i20 a novou i10. O novém podvozku jsem u faceliftované i20 nic nečetl, ale jesti je to jak píšeš, tak se zkusím potom podívat i pod auto na tlumiče. :-) O nové i10 to psali, že má komplet nový, tak bych to chtěl taky projet porovnat.
HYUNDAI i20, motor 1,2 57kW, výbava Family Plus, barva Electric green, od 9.12.2010
http://www.spotreby.cz/hyundai-i20-1,2i-dohc-16v-57-kw-78-hp-a6018/
Odpovědět

Zpět na „i20 Podvozek a řízení“