Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Moderátoři: frawd, Moderátoři
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Tak to aj ja si pôjdem sťažovať. Aj keď teraz v zime to nie je moc poznať.
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
- Reklama
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Ano můžu potvrdit je to prý ještě neoficiální SW a musíte trvat na opravě ihned, pak technik zavolá do prahy a SW najednou je. Už jsem jel s novým SW při teplotě kolem 20 st. je to lepší než to bylo, ale na 100% to zase není , akceleruje pomalu - vysloveně už nebrzdí. Tempomat jsem ještě nezkoušel.
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Můžu prosím vidět zakázkový list, kde je napsáno přehrátí FW? Děkuji.PepaPepa píše:Ano můžu potvrdit je to prý ještě neoficiální SW a musíte trvat na opravě ihned, pak technik zavolá do prahy a SW najednou je. Už jsem jel s novým SW při teplotě kolem 20 st. je to lepší než to bylo, ale na 100% to zase není , akceleruje pomalu - vysloveně už nebrzdí. Tempomat jsem ještě nezkoušel.
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
z KIA fóra:
Opět zdravím všechny.Vkládám odpověď s KIA Motors k mému dotazu před měsícem na nový software.
Hlavně si přečtěte ten předposlední odstavec,žádný problém s motorama, akorát já a ještě jeden někdo v ČR.Takže servisy na to kašlou a nic nehlásí ????
Nejprve bych se rád omluvil za naši opožděnou odpověď.
Děkuji rovněž za Váši připomínku k fungování našeho autorizovaného dealera v Českých Budějovicích (Balkar). Všichni dealeři, stejně tak i tento zmiňovaný dealer mají od 16.9.2013 dostupný upgrade ECU řešící problém s výpadkem výkonu motoru nad 18°C vzduchu.
Pokud Vám nebyl dealer Kia schopen po 16.9.2013 nabídnout řešení, jedná se o jeho selhání, ze kterého vyvodíme příslušné následky.
Z naší strany evidujeme pouze dva řešené případy s tímto problémem. Jeden z nich jste vy. Z tohoto pohledu se jedná o velmi okrajový problém.
Ještě jednou se omlouvám za chybějící odpověď na Váš dotaz.
Doufám, že již uvedeme Vaše vozidlo do stavu dle Vašich představ.
S pozdravem/Best regards
Martin Kulhanek Service Manager
KIA MOTORS CZECH s.r.o.
V Oblouku 128 , 252 43 Cestlice
Opět zdravím všechny.Vkládám odpověď s KIA Motors k mému dotazu před měsícem na nový software.
Hlavně si přečtěte ten předposlední odstavec,žádný problém s motorama, akorát já a ještě jeden někdo v ČR.Takže servisy na to kašlou a nic nehlásí ????
Nejprve bych se rád omluvil za naši opožděnou odpověď.
Děkuji rovněž za Váši připomínku k fungování našeho autorizovaného dealera v Českých Budějovicích (Balkar). Všichni dealeři, stejně tak i tento zmiňovaný dealer mají od 16.9.2013 dostupný upgrade ECU řešící problém s výpadkem výkonu motoru nad 18°C vzduchu.
Pokud Vám nebyl dealer Kia schopen po 16.9.2013 nabídnout řešení, jedná se o jeho selhání, ze kterého vyvodíme příslušné následky.
Z naší strany evidujeme pouze dva řešené případy s tímto problémem. Jeden z nich jste vy. Z tohoto pohledu se jedná o velmi okrajový problém.
Ještě jednou se omlouvám za chybějící odpověď na Váš dotaz.
Doufám, že již uvedeme Vaše vozidlo do stavu dle Vašich představ.
S pozdravem/Best regards
Martin Kulhanek Service Manager
KIA MOTORS CZECH s.r.o.
V Oblouku 128 , 252 43 Cestlice
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
KIA = !! koukněte kdo je vlastník .
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Mám od 21.12.2013 přehrátý softver motoru 1,4crdi 66kw a nepozoruji žádnou změnu.Dočetl jsem se,že by měl být výkon 220Nm už při1500 otáčkách dříve pri 1750 nevite jestli je to pravda.Dík za odpověď.
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
kia je vlastněná hjundajem to se snad ví, ale v naší kotlině si oba hrajou každý na svém písečku, je to divné, vw škoda seat audi mají povětšinou jeden a tentýž servis, proč ne, většina dílů a servisních postupů je stejných, tak proč to nespojit , naproti tomu dát vengu do hjundaj servisu na garančku (s reklamací) nemyslitelné ... je pravda, že citroen s pažoutem jsou na tom skoro stejně
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Nevím, jestli se teď na novém SW dá vlastně něco poznat. To co já jsem byl informován, tak změna SW se týkala pouze systému řízení emisí (nikoliv výkonové křívky), a nový SW by měl odstranit problémy, které nastávaly při teplotách nasávaného vzduchu v rozmezí 18 - 33°C. Tudíž teď v zimě nepoznáš nic. Počkej do jara a na léto....PARIK píše:Mám od 21.12.2013 přehrátý softver motoru 1,4crdi 66kw a nepozoruji žádnou změnu.Dočetl jsem se,že by měl být výkon 220Nm už při1500 otáčkách dříve pri 1750 nevite jestli je to pravda.Dík za odpověď.
Spešl
Ix2O, Trikolor, 1,4 CRDi, 57kW, Ice Blue, tempomat,
5,1 l/100km (pr. 57km/h) - nový SW 8.000 km
5,4 l/100km (průměr 55km/h) 43.000 km
Předchozí:
Renault SCENIC II, 1,9 DCi,
Škoda FABIA, 1,2 HTP
Škoda FELICIA Combi, 1,3 i
Ix2O, Trikolor, 1,4 CRDi, 57kW, Ice Blue, tempomat,
5,1 l/100km (pr. 57km/h) - nový SW 8.000 km
5,4 l/100km (průměr 55km/h) 43.000 km
Předchozí:
Renault SCENIC II, 1,9 DCi,
Škoda FABIA, 1,2 HTP
Škoda FELICIA Combi, 1,3 i
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Postřehy s novým SW:
Přestalo ukazovat dojezd pod 50km.
Tempomat reaguje na +/- tlačítka a zvyšuje/snižuje nastavenou rychlost.
Zjistili jste někdo další změny po nahráni nového SW ?
Přestalo ukazovat dojezd pod 50km.
Tempomat reaguje na +/- tlačítka a zvyšuje/snižuje nastavenou rychlost.
Zjistili jste někdo další změny po nahráni nového SW ?
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
No nejsem si jistý, jestli zrovna to co uvádíš jsou věci které se změnily.PepaPepa píše:Postřehy s novým SW:
Přestalo ukazovat dojezd pod 50km.
Tempomat reaguje na +/- tlačítka a zvyšuje/snižuje nastavenou rychlost.
Zjistili jste někdo další změny po nahráni nového SW ?
Dojezd pod 50 km mizel i na původním SW - je to někde v jiném fóru - myslím ukazatel spotřeby - cca. duben 2012
A pokud ti nefungovala tlačítka +/- na tempomatu, tak to byla závada. Mě ta tlačítka fungovala vždycky. Po stisku vždy nastavení rychlosti o 2km +/- - nahoru/dolú
Co se asi změnilo, je spotřeba. Ta šla dolů, může to být ale mírnou zimou. Ta šla dolů tak asi o 0,3l (podle počítače).
Spešl
Ix2O, Trikolor, 1,4 CRDi, 57kW, Ice Blue, tempomat,
5,1 l/100km (pr. 57km/h) - nový SW 8.000 km
5,4 l/100km (průměr 55km/h) 43.000 km
Předchozí:
Renault SCENIC II, 1,9 DCi,
Škoda FABIA, 1,2 HTP
Škoda FELICIA Combi, 1,3 i
Ix2O, Trikolor, 1,4 CRDi, 57kW, Ice Blue, tempomat,
5,1 l/100km (pr. 57km/h) - nový SW 8.000 km
5,4 l/100km (průměr 55km/h) 43.000 km
Předchozí:
Renault SCENIC II, 1,9 DCi,
Škoda FABIA, 1,2 HTP
Škoda FELICIA Combi, 1,3 i
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Mám březen 2013 a ukazovalo to dojezd do nuly. Hned jak jsem to koupil bylo tam dojezd 24km to vím určitě.
Myslím že nový SW také zrušil tu akceleraci prošlápnutím plynu ( má fungovat pouze při nastavení LIMITu)
Myslím že nový SW také zrušil tu akceleraci prošlápnutím plynu ( má fungovat pouze při nastavení LIMITu)
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Tak, nový SW je tam a vyzerá že to bude OK. V týchto dňoch kedy ráno je zima okolo 10 stupňov a cez deň okolo 20 bo rozdiel v správaní poznať najviac. Keď je teplo, konečne netreba motor hnať ako zdutú kozu, aby šiel. Reaguje aj na jemné pohyby plynu.
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Tak už je teplo a závada, která se na našem ix20 1.4 crdi přes zimu víceméně neobjevovala, je zpět v plné parádě. Rád bych proto požádal majitele aut s upraveným software, zda by nemohli napsat jak jim to nyní jede, abych věděl zda si mám ŘJ také nechat přeprogramovat, zda to není ztráta času
děkuji
Luboš
děkuji
Luboš
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Já zatim v pohodě jde od nízkých otáček.