při prvním startu něco zavčí v motoru
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Re: při prvním startu něco zavčí v motoru
Ahoj muzes potom hodit nejaky foto?
Hyundai Santa fe 2.2crdi 2007
- Reklama
Re: při prvním startu něco zavčí v motoru
Měl jsem obdobný problém, po nastartování mi nějak divně vrčel motor a pak to přestalo. Následně byl po nastartování v pohodě a začal vrčet tak po minutě a zase přestal. Moc jsem tomu nevěnoval pozornost, ale jednou jsem nastartoval a vrčelo to děsně moc. Výsledek byl prasklé vahadlo a zničená vačka. Nevím, proč se to stalo, ale vím bezpečně, že jsem měl prasklou manžetu u vložky olejového filtru. Možná náhoda, to nejsem schopen posoudit. Možná by k tomu mohl něco říci někdo zkušený.
Re: při prvním startu něco zavčí v motoru
Tak problem vyresen, ty zvuky pri startu delal totalne zanesenej saci kos ve vane. bohuzel se na to prislo az kdyz se drobet pridrely zdvihatka na vahadlech, protoze to malo mazalo, po vycisteni vse ok a vse funguje jak ma. Kdybych to prestal resit jak mi poradil autorizovany servis Hyundai Šrámek v Plzni tak jsem to zadrel, bylo to v nekolika servisech a nikdo to nechtel resit a nejhorsi jednani Hyundai Šrámek. Nakonec jsem to odvezl do Aspekta Trading v Plzni a jednani se zakaznikem vynikajici a vse vyresily. Nechal jsem zkontrolovat i vstriky a jeden byl vadny. ale vse uz opravene. Tak dekuji vsem za pomoc a kdyby mel nekdo ten samej problem, tak tady je reseni. Dekuji
Hyundai Santa fe 2.2crdi 2007
- DanielD952
- **
- Příspěvky: 224
- Registrován: 22 črc 2012, 09:48
Re: při prvním startu něco zavčí v motoru
Blbej dotaz...zanesenej sací koš ve vaně...jaký vaně, olejové?? z čeho se to zanese a jak to jde zkontrolovat, je to náročné? Díky...konečně to máš vyřešené
Hyundai Santa Fe 2,2 CRDI, 143kw, 194 PS, 387 Nm, 2007
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
Re: při prvním startu něco zavčí v motoru
ano saci kos v olejove vane a byl primo zalepen karbonem. V jinych servisech delali i vyplach motoru a nepomohlo to az v poslednim servisu sundali vanu a zjistily ze je zalepenej saci kos, tak ho vyndali a dali ho do ultrzvukove cisticky aby se vycistil. nejspis to vse vzniklo, kdyz jsem pri vymene oleje pridal do oleje prisadu na utesneni a lepsi mazaci vlastnosti, je to takova plechovka,pridaval jsem ji i do auta co jsem mel drive a vse bylo v poradku, myslime si ze to rozpustilo karbon a ucpalo saci kos. Ujel jsem na to nejaky 4 tis km a pak to zaclo vrcet pri startu a i pri jizde to slabe bzucelo z motoru. Zkontrolujes to kdyz ti sundaji olejovou vanu
Naposledy upravil(a) vlastimil dne 17 úno 2014, 19:29, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Santa fe 2.2crdi 2007
- Giovany1971
- *
- Příspěvky: 76
- Registrován: 26 kvě 2011, 06:23
- Bydliště: Vsetín
Re: při prvním startu něco zavčí v motoru
vlastimil píše:ano saci kos v olejove vane a byl primo zalepen karbonem. V jinych servisech delali i vyplach motoru a nepomohlo to az v poslednim servisu sundali vanu a zjistily ze je zalepenej saci kos, tak ho vyndali a dali ho do ultrzvukove cisticky aby se vycistil. nejspis to vse vzniklo, kdyz jsem pri vymene oleje pridal do oleje prisadu na utesneni a lepsi mazaci vlastnosti, je to takova plechovka,pridaval jsem ji i do auta co jsem mel drive a vse bylo v poradku, myslime si ze to rozpustilo karbon a ucpalo saci kos. Ujel jsem na to nejaky 4 tis km a pak to zaclo vrcet pri startu a i pri jizde to slabe bzucelo z motoru. Zkontrolujes to kdyz ti sundaji olejovou vanu
A po kolika měníš olej že máš zakarbonovaný motor?? Tohle dělají jen zanedbane motory s vysokým najezdem km na olej,, nebo spatný olej,, ja měním 7 až 10 tis km,, a olej ještě zbarven do žluta pri výměně,, motor absolutně čistý vevnitř.
Sono sempre moderato critico!!
Re: při prvním startu něco zavčí v motoru
olej menim po 10 tis a na oleji nesetrim, pro auticko jen to nej
Hyundai Santa fe 2.2crdi 2007
Re: při prvním startu něco zavčí v motoru
přidávám odkaz od kolegy , který měl stejný problém
Dobry den
Tak zavada odstranena byl to zaneseny saci kos v olejove vane, ten zpusobil to vrceni ale tim ze se na to prislo dlouhou tak se pridreli zdvihatka na vahadla. Ale je to opravene, dekuji za pomoc a preji mnoho stastnych kilometru a zadny problemy s autem. Kdyby neco dejte klidne vedet kdyz budu vedet poradim
Dekuji Kozak
Dobry den
Tak zavada odstranena byl to zaneseny saci kos v olejove vane, ten zpusobil to vrceni ale tim ze se na to prislo dlouhou tak se pridreli zdvihatka na vahadla. Ale je to opravene, dekuji za pomoc a preji mnoho stastnych kilometru a zadny problemy s autem. Kdyby neco dejte klidne vedet kdyz budu vedet poradim
Dekuji Kozak
Re: při prvním startu něco zavčí v motoru
Tak původně sem dával auto do servisu na repas alternátoru který mi vypověděl a už delší dobu mi auto dělalo divný zvuky jak tady popisujete sice už delší dobu ale neřešil jsem to,,tak sem se zmínil v servisu at se na to podívaj a měl jsem stejný problém zakarbonovaný sací koš a to docela hodně vše je vyčištěné udělali mi i proplach motoru ale začalo pískat lehce turbo tak se našla prasklá hadice ta je vyměněná ale píská pořád cca 1 minutu vždy jen za studena a to když přidám na otáčkách(prví start většinou) tlaky atd je všechno v pohodě.Bylo mi řečeno že jak byl zanesený sací koš tak to hůř mazalo a nejspíš se někde zadřel nebo ucpal nákej kanálek (v autech se nehrabu tak snad to nepíšu zmateně) ale at normálně jezdím a že by bylo dobré třeba za 5tis. vyměnit olej a znovu udělat proplach motoru jinak že turbo šlape jak má a je to vysloveně jen než se to zahřeje a olej není tak hustý.Co si o tom myslíte ?budu rád za každou připomínku a radu. Jinak najeto poctivých 200 tis. km.
Re: při prvním startu něco zavčí v motoru
Presne toto mi to robilo. Krátko po štarte, nie na voľnobehu som počul z motora nepríjemný vysoký pískavý zvuk, vedel som ho ešte vyvolať po vytočení otáčok, potom už počas celej jazdy nič. Vymenili mi v servise klinový remeň, bez efektu, potom uvažovali o nejakej kladke, ale som spýtal, či sú si istí, že nie, tak sme to nechali tak, jazdil som, nič sa nedialo, ale nemal som z toho dobrý pocit, bál som sa, že to môže prerásť do niečoho horšieho. Potom som zistil, že mi tečie olej a celý vrch motora bol od neho. Zistili že mám údajne dierku v intercooleri, a že si to prisávalo olej. Vymenili ho (do 300€), ale pískanie bolo rovnaké, akurát som začal do auta dolievať celkom dosť oleja, čo sa už nedalo vysvetliť intercoolerom. Ale pri stáni mi to netieklo, ani vrch motora nebol od oleja. Potom jedného pekného dňa mi odišiel motor. Najprv, že sa roztrhol rozvodový remeň, so všetkými katastrofálnymi dôsledkami. Nebol roztrhnutý, ale boli na jednom mieste úplne zodrané zuby, čo vyšlo za jedno. Mal som trochu šťastie v nešťastí, že som išiel pomaly a nemal som vysoké otáčky takže katastrofa nebola úplná, každopádne ma oprava stála 1200€, výmena rozvodov, vrchu motora, nejaké ventily. Moc sa do toho nerozumiem, ale bolo mi vysvetlené, že prvotná príčian boli vymlátené nejaké tesniace krúžky vstrekovacích trysiek (halierová záležitosť), púšťali olej(alebo aj niečo viac), motor vrátane rozvodov bol celý zaliaty olejom, a ten narušil ten rozvod. Po výmene už mi to nepíska . Mal som predtým rozvody menené pri cca 120000 km. Mám najazdené cca 215000km, čiže podobne ako Ty. Tak si to daj radšej pozrieť, prípadne si kontroluj hladinu oleja. Zdá sa, že veci začínajú odchádzať a zrajme čas kedy som mal Santu vymeniť už nastal dávnejšie. Zabudol som zmieniť, že mi takisto v medziobdobí odišiel alternátor.lakyluko píše:Tak původně sem dával auto do servisu na repas alternátoru který mi vypověděl a už delší dobu mi auto dělalo divný zvuky jak tady popisujete sice už delší dobu ale neřešil jsem to,,tak sem se zmínil v servisu at se na to podívaj a měl jsem stejný problém zakarbonovaný sací koš a to docela hodně vše je vyčištěné udělali mi i proplach motoru ale začalo pískat lehce turbo tak se našla prasklá hadice ta je vyměněná ale píská pořád cca 1 minutu vždy jen za studena a to když přidám na otáčkách(prví start většinou) tlaky atd je všechno v pohodě.Bylo mi řečeno že jak byl zanesený sací koš tak to hůř mazalo a nejspíš se někde zadřel nebo ucpal nákej kanálek (v autech se nehrabu tak snad to nepíšu zmateně) ale at normálně jezdím a že by bylo dobré třeba za 5tis. vyměnit olej a znovu udělat proplach motoru jinak že turbo šlape jak má a je to vysloveně jen než se to zahřeje a olej není tak hustý.Co si o tom myslíte ?budu rád za každou připomínku a radu. Jinak najeto poctivých 200 tis. km.