Harde dík, perfektní jednání a ani jeden z nás jistě netušil, že se v ten samý den ocitneme doma s bouchlým stejným místem na autě... ty budeš i klempířit, já jen (v pondělí) sundávat nárazník, nechám svařit a šup s ním zpět.
Mezitím snad v úterý najdu čas a zkusím si to, když bude auto v teple, i obrousit/tmelit.
Pak přijde lakýra a tou plechovkou to dovrší
Barsuk: to je podnětný příspěvek, díky za něj. Přeskočení o 1 zub se projeví tím, že studený motor nejde rovnoměrně, jinak to není poznat, jezdí to normálně? Tak to abych přestal nahazovat motor (dělám to jen zahřátému motoru...) puštěním spojky v kopci se zařazenou jedničkou nebo zpátečkou
Prasknutí plastového vodítka rozvodového řetězu mě potkalo i na BMW, příčina stejná - výrobcem špatně navržený napínák (net je toho plný) + moje jízda na nízkých otáčkách.
6.servisní(garanční) prohlídka
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: 6.servisní(garanční) prohlídka
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
- Reklama
Re: 6.servisní(garanční) prohlídka
Ja se omlouvam za tu prisernou bolest hlavy, ktera me lehce vykolejila, za jinych okolnosti jsem i prijemnejsi
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: 6.servisní(garanční) prohlídka
Poněkud jsme si nerozuměli, ten motor běžel nerovnoměrně a při poklesu otáček pod cca 1500 chcípal. Samozřejmě přátelsky oranžově svítila kontrolka check engine, jak se to sakra řekne česky? Podobný způsob nahození motoru jako uvádíš, bych používal jen v nouzi při ne zcela vybité baterce. Ale 1000x to může vyjít, tak vlastně proč ne? Taky parkovat v kopci jenom s kvaltem není úplně super, ani když ho podpoříš ručkou.severtom píše:
Barsuk: to je podnětný příspěvek, díky za něj. Přeskočení o 1 zub se projeví tím, že studený motor nejde rovnoměrně, jinak to není poznat, jezdí to normálně? Tak to abych přestal nahazovat motor (dělám to jen zahřátému motoru...) puštěním spojky v kopci se zařazenou jedničkou nebo zpátečkou
Prasknutí plastového vodítka rozvodového řetězu mě potkalo i na BMW, příčina stejná - výrobcem špatně navržený napínák (net je toho plný) + moje jízda na nízkých otáčkách.
i30 CW 1.6 CVVT 2010 pětikvalt
Re: 6.servisní(garanční) prohlídka
harde: bylo to úplně v poho. Dveře a zadní blatník jsou už jako nové
barsuk: podle mě když motor chcípá a nedrží volnoběh, otáčky padají pod 1000 (stalo se třeba v zimě, při -22 C auto opravdu nechtělo držet volnoběh, volnoběh postupně klesl na 600 ot./min a pak jsem ho vypnul), tak nejjednodušší vysvětlení je, že to je ulité nebo je špatná svíčka. Ohřátím to zmizí, to je nejlepší důkaz.
Pro rýpaly: svíčky jsem si vyměnil při 60 000 km, staré byly zcela v pořádku, a nahrazeny shodným typem přímo z polic žilinské motorárny
barsuk: podle mě když motor chcípá a nedrží volnoběh, otáčky padají pod 1000 (stalo se třeba v zimě, při -22 C auto opravdu nechtělo držet volnoběh, volnoběh postupně klesl na 600 ot./min a pak jsem ho vypnul), tak nejjednodušší vysvětlení je, že to je ulité nebo je špatná svíčka. Ohřátím to zmizí, to je nejlepší důkaz.
Pro rýpaly: svíčky jsem si vyměnil při 60 000 km, staré byly zcela v pořádku, a nahrazeny shodným typem přímo z polic žilinské motorárny
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor