Hyundai Coupe rozdiel v Kw. Rok výroby 2003
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 20 úno 2014, 15:42
Hyundai Coupe rozdiel v Kw. Rok výroby 2003
Dobrý deň, prepáčte som tu úplne nový ale mám ísť kúpiť Hyundai Coupé rok výroby 2003. Ale je tu jeden problém. V techničáku je napísané, že auto má 102kw a na inzeráte je napísané 105kw. Neviem či tu bola táto téma ak áno veľmi sa ospravedlňujem ale súri mi to. Viem, že od roku 2003 sa začali vyrábať cvvt ale prečo potom techničák píše iné. ďakujem za odpovede.
- Reklama
Re: Hyundai Coupe rozdiel v Kw. Rok výroby 2003
Kup novější... Ideálně alespoň první facelift (2005), ušetříš si investice do budoucna, protože ti budou lézt nedostatky prvních verzí na nervy.
Až vybereš a koupíš, přidej se i do našeho klubu (Tuscani Club CZ & SK - facebook).
Většina motorů z 2003 je bez cvvt, ale na konci se začaly objevovat i kousky s 105kW. Rozhodně ale platí to, co je psáno v techničáku, v inzerátu můžeš mít jakýkoliv kecy (majitel nejspíš netuší). Jinak to zjistíš jednoduše, otevřeš kapotu a na sání nebude maf senzor.
A mimochodem - řeš podstatný věci a ne takový kraviny, jestli to má nebo nemá o 3kW víc To cvvt je úplně k ***
Až vybereš a koupíš, přidej se i do našeho klubu (Tuscani Club CZ & SK - facebook).
Většina motorů z 2003 je bez cvvt, ale na konci se začaly objevovat i kousky s 105kW. Rozhodně ale platí to, co je psáno v techničáku, v inzerátu můžeš mít jakýkoliv kecy (majitel nejspíš netuší). Jinak to zjistíš jednoduše, otevřeš kapotu a na sání nebude maf senzor.
A mimochodem - řeš podstatný věci a ne takový kraviny, jestli to má nebo nemá o 3kW víc To cvvt je úplně k ***
Coupe 08=>TURBO (jednotka Ecumaster Digital ECU Tuner, turbo Garrett GT28R, HKS 4 Blow off, na míru okruh sání+FMIC+svody+výfuk, spojka ClutchMasters Stage 3, vstřiky 550cc Siemens deka,pumpa 190lph Bosh, brzdy 4pístky Brembo, stavitelný podvozek)
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 20 úno 2014, 15:42
Re: Hyundai Coupe rozdiel v Kw. Rok výroby 2003
No tak tu je foto motora
a k tej 2005 a vyššie bohužiaľ si to nemôžem dovoliť. Mám stanovený rozpočet a to auto je vážne cukrík. Bolo o neho starané vidno, čiže určite na začiatok mi bude stačiť 2003 uvidíme neskôr
a k tej 2005 a vyššie bohužiaľ si to nemôžem dovoliť. Mám stanovený rozpočet a to auto je vážne cukrík. Bolo o neho starané vidno, čiže určite na začiatok mi bude stačiť 2003 uvidíme neskôr
Re: Hyundai Coupe rozdiel v Kw. Rok výroby 2003
Tohle je 105kw cvvt. Techničák kecá, zajímavý
Jinak je ten cukřík pěkně zablácenej teda
Ať dobře slouží
Jinak je ten cukřík pěkně zablácenej teda
Ať dobře slouží
Coupe 08=>TURBO (jednotka Ecumaster Digital ECU Tuner, turbo Garrett GT28R, HKS 4 Blow off, na míru okruh sání+FMIC+svody+výfuk, spojka ClutchMasters Stage 3, vstřiky 550cc Siemens deka,pumpa 190lph Bosh, brzdy 4pístky Brembo, stavitelný podvozek)
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 20 úno 2014, 15:42
Re: Hyundai Coupe rozdiel v Kw. Rok výroby 2003
tu je fotka auta, fakt je cukrík ale ďakujem pekne hneď sa pridám potom do vášho klubu
Re: Hyundai Coupe rozdiel v Kw. Rok výroby 2003
O přístupu předchozího majitele svědčí ten bordel pod kapotou, zvenku z toho udělá leštěnku každej, na to jsou v bazaru specialisti...
Tak snad bude v pohodě a dopřej mu lepší péči, než měl dosud;)
Tak snad bude v pohodě a dopřej mu lepší péči, než měl dosud;)
Coupe 08=>TURBO (jednotka Ecumaster Digital ECU Tuner, turbo Garrett GT28R, HKS 4 Blow off, na míru okruh sání+FMIC+svody+výfuk, spojka ClutchMasters Stage 3, vstřiky 550cc Siemens deka,pumpa 190lph Bosh, brzdy 4pístky Brembo, stavitelný podvozek)
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Coupe rozdiel v Kw. Rok výroby 2003
To je naprostá blbostBiG FooT píše:Kup novější... Ideálně alespoň první facelift (2005), ušetříš si investice do budoucna, protože ti budou lézt nedostatky prvních verzí na nervy.
Opak je pravdou-nejspolehlivější,s největší výbavou,kde se ještě nešetřilo ...jsou právě do prvního faceliftu.Už při prvním faceliftu odrbali a šetřili na ,kde se dalo .Kromě vnitřního vybavení,přišly třeba všechny 2,0l i o elektronický systém TCS(protiprokluz) ,který měly VŠECHNY verze před faceliftem v základu-po fejsu už zbylo jen zaslepené tlačítko .Od roku 2005-bylo na vidět,jak začal šetřit od brzdových destiček,přes elektroniku,až po chybějící vyjížděcí držáky nápojů(po kterých zbyla u faceliftů,jen díra před spolujezdcem ).Mám od nového auta 2003 a za ty roky a km,bez jediné chybičky,závady,nic nevrže,neskřípe,vše stále funguje jako nové.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Hyundai Coupe rozdiel v Kw. Rok výroby 2003
Sorry Borku, upřímně nechápu tvoje rýpání mimo téma, jak kdyby sis potřeboval něco dokázat, ale když už jsi začal, tak tedy:
Naprostou blbost píšeš ty:)))
Je mi líto, ale trochu jsi zamrznul zde na foru, kde jsou o GK jen absolutní nesmysly (viz místní názory na auta bez katu, přeplňování, výfuky atd atd), měl bys konečně ustoupit od svýho postoje k facebooku a přidat se mezi majitele a zjistit si pravdivý informace... seš tu sám se svym autem...
Absence nepotřebnýho TCS a držáku nápojů je úsměvnej argument. Jestli ho někdo držák chce, tak za trapných 600Kč ho může mít...
A k tcs - kdybys pátral po informacích, zjistil bys, že naopak novější verze získala dokonce ESP, který se ovšem do ČR nedostalo, nicméně podporujou ho až novější jednotky. Omrkni vývoj ECU od roku 2003.
Na destičky se ti může každej ***, protože od roku 2003 už tam dávno nebudou, takže opět argument mimo.
Ta investice do špatně udělaný 2003 verze je jasná - každej po nějaký době shání nárazník a světla, protože je to prostě hnus, někdo řeší swap interiéru z 2007, naprosto hloupě udělanej přívod vzduchu na 2003 je bez komentáře... atd atd
Pokud jde o spolehlivost - opět je to názor kvůli absenci informací. Kluci napříč roky řeší v podstatě ty stejný problémy. Nejvíc jich je samozřejmě na starších autech... Neplatí domněnka, že by před f/l verze byly v čemkoliv ve výhodě.
Naprostou blbost píšeš ty:)))
Je mi líto, ale trochu jsi zamrznul zde na foru, kde jsou o GK jen absolutní nesmysly (viz místní názory na auta bez katu, přeplňování, výfuky atd atd), měl bys konečně ustoupit od svýho postoje k facebooku a přidat se mezi majitele a zjistit si pravdivý informace... seš tu sám se svym autem...
Absence nepotřebnýho TCS a držáku nápojů je úsměvnej argument. Jestli ho někdo držák chce, tak za trapných 600Kč ho může mít...
A k tcs - kdybys pátral po informacích, zjistil bys, že naopak novější verze získala dokonce ESP, který se ovšem do ČR nedostalo, nicméně podporujou ho až novější jednotky. Omrkni vývoj ECU od roku 2003.
Na destičky se ti může každej ***, protože od roku 2003 už tam dávno nebudou, takže opět argument mimo.
Ta investice do špatně udělaný 2003 verze je jasná - každej po nějaký době shání nárazník a světla, protože je to prostě hnus, někdo řeší swap interiéru z 2007, naprosto hloupě udělanej přívod vzduchu na 2003 je bez komentáře... atd atd
Pokud jde o spolehlivost - opět je to názor kvůli absenci informací. Kluci napříč roky řeší v podstatě ty stejný problémy. Nejvíc jich je samozřejmě na starších autech... Neplatí domněnka, že by před f/l verze byly v čemkoliv ve výhodě.
Coupe 08=>TURBO (jednotka Ecumaster Digital ECU Tuner, turbo Garrett GT28R, HKS 4 Blow off, na míru okruh sání+FMIC+svody+výfuk, spojka ClutchMasters Stage 3, vstřiky 550cc Siemens deka,pumpa 190lph Bosh, brzdy 4pístky Brembo, stavitelný podvozek)
Re: Hyundai Coupe rozdiel v Kw. Rok výroby 2003
Zdar,
-pls info kde sehnat držák na nápoje, hněte mi že mám k dispozici jen jeden, v původním coupe to bylo chytře vysouvací dva pod radiem, tady jen jeden u šaltpáky a druhý u spolujezdce, čili řidiči k ničemu
-Píšeš o vzduchu... oproti starému mi to blbě ofukuje čelní sklo v levé části, je to vlastnost nebo je neznámo proč nefunkční levý výdech?
- add TSC - mám 2.7 z 2005, čili by to mělo obsahovat protiprokluz ne? Jenže pokud auto hrábne a není vypnutý, cos je divné.. tušíš co?
Díky
Pat
-pls info kde sehnat držák na nápoje, hněte mi že mám k dispozici jen jeden, v původním coupe to bylo chytře vysouvací dva pod radiem, tady jen jeden u šaltpáky a druhý u spolujezdce, čili řidiči k ničemu
-Píšeš o vzduchu... oproti starému mi to blbě ofukuje čelní sklo v levé části, je to vlastnost nebo je neznámo proč nefunkční levý výdech?
- add TSC - mám 2.7 z 2005, čili by to mělo obsahovat protiprokluz ne? Jenže pokud auto hrábne a není vypnutý, cos je divné.. tušíš co?
Díky
Pat
No, jezdím..zatím tak, že jsem neublížil a přitom se dokážu i pobavit...
Moc nevím, občas přemýšlím, zkušeností mám málo, jen 350.000km na 2.0 1G a cca 25.000 2.7 2G od lonska... nepočítám jiná a služební auta....a pořád se učím udržet se na silnici...
Moc nevím, občas přemýšlím, zkušeností mám málo, jen 350.000km na 2.0 1G a cca 25.000 2.7 2G od lonska... nepočítám jiná a služební auta....a pořád se učím udržet se na silnici...
Re: Hyundai Coupe rozdiel v Kw. Rok výroby 2003
Držák (vysouvací) se do GK dával jen ten jeden co je u spolujezdce
http://www.ebay.com/itm/RH-AIR-VENT-INS ... 24&vxp=mtr
, později ho tam ale přestaly montovat a zůstala jen díra:)) To měl Borek na mysli. Druhý vysouvací držák není.
Vzduch jsem myslel nasávání motoru, ne foukání uvnitř:) Ofukování čelního skla by mělo být v pohodě, asi to bude jen ucpaný, bohužel to nejde dost dobře vyčistit bez sundání palubky (pokud teda nemáš nějak zásadně ucpaný filtr:)) ) Možná by se tam dalo dostat s nějakým úzkým hrdlem vysavače nebo tak...
TCS (ASR, apod) je systém který řídí prokluz v přímym směru (především) při rozjezdu (traction control). Jestli TCS máš nebo ne zjistíš jednoduše tím, že máš nebo nemáš tlačítko TCS OFF. U 2.7 05 by měl být. Ale neznamená to, že ti kola nebudou hrabat vůbec... Jeho funkci poznáš tak, že ti při rozjezdu s prokluzem auto nedovolí jet naplno, u kupéčka funguje TCS pouze tak, že spolupracuje s ABS a přibržďuje kola... To bys cítil.
http://www.ebay.com/itm/RH-AIR-VENT-INS ... 24&vxp=mtr
, později ho tam ale přestaly montovat a zůstala jen díra:)) To měl Borek na mysli. Druhý vysouvací držák není.
Vzduch jsem myslel nasávání motoru, ne foukání uvnitř:) Ofukování čelního skla by mělo být v pohodě, asi to bude jen ucpaný, bohužel to nejde dost dobře vyčistit bez sundání palubky (pokud teda nemáš nějak zásadně ucpaný filtr:)) ) Možná by se tam dalo dostat s nějakým úzkým hrdlem vysavače nebo tak...
TCS (ASR, apod) je systém který řídí prokluz v přímym směru (především) při rozjezdu (traction control). Jestli TCS máš nebo ne zjistíš jednoduše tím, že máš nebo nemáš tlačítko TCS OFF. U 2.7 05 by měl být. Ale neznamená to, že ti kola nebudou hrabat vůbec... Jeho funkci poznáš tak, že ti při rozjezdu s prokluzem auto nedovolí jet naplno, u kupéčka funguje TCS pouze tak, že spolupracuje s ABS a přibržďuje kola... To bys cítil.
Coupe 08=>TURBO (jednotka Ecumaster Digital ECU Tuner, turbo Garrett GT28R, HKS 4 Blow off, na míru okruh sání+FMIC+svody+výfuk, spojka ClutchMasters Stage 3, vstřiky 550cc Siemens deka,pumpa 190lph Bosh, brzdy 4pístky Brembo, stavitelný podvozek)
Re: Hyundai Coupe rozdiel v Kw. Rok výroby 2003
Ahoj,
díky za reakci a odkaz
- add TCS tlačítko TCS mám, prokluz to dovolí, proto má otázka, v zatáčce pod plynem utáhne výkon a auto se stane ještě víc nedotáčivým.. pokud to někdo nečeká...cesta po tečně po předku ven... ach jo, na co ti hoši mysleli? Tohle když to udělá mládencovi, co si myslí, že má stroj přímo závodní, a jezdí jako Shumi ...může to být průser...
- držák nápojů- dík jasné, není co dodat, snad jen evolucí a facelifty k neandrtálcům jdeme řadou dlouhou...
- ofuk skla - filtr jsem měnil, netuším jak zjistit co tomu je... má někdo nápad?
Díky a hezký den
Pat
díky za reakci a odkaz
- add TCS tlačítko TCS mám, prokluz to dovolí, proto má otázka, v zatáčce pod plynem utáhne výkon a auto se stane ještě víc nedotáčivým.. pokud to někdo nečeká...cesta po tečně po předku ven... ach jo, na co ti hoši mysleli? Tohle když to udělá mládencovi, co si myslí, že má stroj přímo závodní, a jezdí jako Shumi ...může to být průser...
- držák nápojů- dík jasné, není co dodat, snad jen evolucí a facelifty k neandrtálcům jdeme řadou dlouhou...
- ofuk skla - filtr jsem měnil, netuším jak zjistit co tomu je... má někdo nápad?
Díky a hezký den
Pat
No, jezdím..zatím tak, že jsem neublížil a přitom se dokážu i pobavit...
Moc nevím, občas přemýšlím, zkušeností mám málo, jen 350.000km na 2.0 1G a cca 25.000 2.7 2G od lonska... nepočítám jiná a služební auta....a pořád se učím udržet se na silnici...
Moc nevím, občas přemýšlím, zkušeností mám málo, jen 350.000km na 2.0 1G a cca 25.000 2.7 2G od lonska... nepočítám jiná a služební auta....a pořád se učím udržet se na silnici...
Re: Hyundai Coupe rozdiel v Kw. Rok výroby 2003
Mno počkej, TCS není ESP (!), to není určeno k tomu, aby ti pomáhalo v zatáčce. To bys musel mít buďto ESP, který řídí všechny kola nebo aspoň elektronickej differenciál, kterej by ti přibržďoval vnitřní kolo v zatáčce, ale nemáš ani jedno, proto se musíš spolehnout na sebe.
TCS funguje vyloženě v přímym směru a především při rozjezdu (protože na vyšších rychlostech už nemáš krouťák, abys zahrabal).
Ofuk bude ucpanej, tomu nic jinýho být nemůže, protože motorek na foukání je jen jeden.
TCS funguje vyloženě v přímym směru a především při rozjezdu (protože na vyšších rychlostech už nemáš krouťák, abys zahrabal).
Ofuk bude ucpanej, tomu nic jinýho být nemůže, protože motorek na foukání je jen jeden.
Coupe 08=>TURBO (jednotka Ecumaster Digital ECU Tuner, turbo Garrett GT28R, HKS 4 Blow off, na míru okruh sání+FMIC+svody+výfuk, spojka ClutchMasters Stage 3, vstřiky 550cc Siemens deka,pumpa 190lph Bosh, brzdy 4pístky Brembo, stavitelný podvozek)
Re: Hyundai Coupe rozdiel v Kw. Rok výroby 2003
Díky,
máš nápad jak zjistit to ucpání a hlavně zprůchodnění ofuku bez demontáže palubky?
Díky předem
PS: čím se to mohlo ucpat safra?
máš nápad jak zjistit to ucpání a hlavně zprůchodnění ofuku bez demontáže palubky?
Díky předem
PS: čím se to mohlo ucpat safra?
No, jezdím..zatím tak, že jsem neublížil a přitom se dokážu i pobavit...
Moc nevím, občas přemýšlím, zkušeností mám málo, jen 350.000km na 2.0 1G a cca 25.000 2.7 2G od lonska... nepočítám jiná a služební auta....a pořád se učím udržet se na silnici...
Moc nevím, občas přemýšlím, zkušeností mám málo, jen 350.000km na 2.0 1G a cca 25.000 2.7 2G od lonska... nepočítám jiná a služební auta....a pořád se učím udržet se na silnici...
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Coupe rozdiel v Kw. Rok výroby 2003
Na blbé příspěvky(nepotřebné TCS) nereaguji,ale fungující TCS není primárně určeno k tomu,abys nehrabal při rozjezdu.Popis reakce TCS v zatáčce---tady někdo vůbec neví,jak se TCS chová.. Sníží výkon motoru při prokluzu kola,aby se pneu opět chytla a auto dále pokračuje směrem,kam chceš-vlastní zkušenosti-vyjeté koleje plné vody-začalo blikat TCS,motor na moment ubral výkon-můžeš šlapat na plyn jak chceš,motor dává jen tolik výkonu na kola,aby nedošlo k protáčení a neřízenému pohybu auta=TCS zasáhne v době,kdy ještě řidič ani netuší,že dochází k aquaplaningu.Zasáhne i na mokré silnici v zatáčce,aby se neutrhnul předek-vyzkoušeno a funguje spolehlivě a bezpečně.
Asi jsi mě správně nepochopil,když jsi psal,že dnes už je každému jedno,že dával na předfacelifty lepší destičky,že už jsou vyměněné...,držák že si můžeš koupit,TCS nepotřebuješ.....Prostě jsem ti dal jen pár příkladů,jak začal s facelifty ŘÁDNĚ šetřit a očesávat auto,na kterém ze začátku nešetřil.Na předfacelift montoval v té době nejdražší pneu v daném rozměru-Michelin Pilot Sport(tady musím napsat,že použil to nejdražší obutí,ale výdrží a kvalitou,tahle Michelinka žádná špička nebyla)-po fejsu už používal jen laciné korejské pneu.AUDIO-v předfejsu máme z továrny všechny repra Infinity.Po fejsu-no name China .... začal na šetřit hlava nehlava :?Takže tvé řeči o kvalitnějších,pozdějších kusech je totální hovadina a opak reality:!: :lol:Podívej se na mé příspěvky za celá ta léta-jezdím po celé Evropě s ,bez jediné poruchy,opravy.....a auto je stále v TOP stavu. Ze setkání na autodromu ve Vysokém Mýtě,odjížděl Tringi po pár kolech s tekoucím olejem z motoru-poslední model r.v.2008,rovnou do servisu.Tak si znovu přečti svoji první větu,ve svém prvním příspěvku a neber moji odpověď jako rýpání,ale jako odpověď s argumenty,na tvou radu k nákupu .
Vzhled je,věc individuální(tobě se líbí to,mě zase ono,jinému se třeba nemusí líbit vůbec-ať si každý jezdí v tom,co se mu líbí-tak je to OK).Mě se líbí,že TIBURON=žralok,vypadal až do druhého faceliftu opravdu jako žralok(žraločí tlama,oči,boční výdechy...byly opravdu tvarované podle zjevu a ne jako pozděli-žába s velkým plastovým zadkem.Pravda,už u prvního fejsu zjednodušili a zlevnili přední světla(přišla o vypouklé žraločí oči-tvarovaná skla před každou parabolou,nahradil rovným sklem),ubrali žraločí "žábry",u dalšího fejsu zmizely úplně a nahradila je žabí dírka. :DPíšeš také o předním nárazníku.Tak se podívej na zadek 2007 s "tunerskými" pidi světly,která můžou za to,že v vytáhly plast nárazníku k těm malým světlům a vypadá to jako zadek tučné černošky se zastrčenými koly .Tady je výstižné rčení-dali vzhledu na prdel .
Ještě k držáku nápojů před spolujezdcem-umístění je vybrané geniálně.Plechovka pití je přímo před výdechem klimatizace a i v mega vedru Španělska nebo Itálie,je při puštěné klimatizaci,pití za chvíli(a celou cestu) ledové .
BiG Foot-člověče,hlavně to nehroť,nemíním tady psát noční elaboráty .A co se facebooku týká tam se nechystám(i když s ním pracuji,k vyhledávání).Mám rád své soukromí .A nemíním se někde zpovídat,dávat fotky aut,baráků....I tady na klubu,najdeš ode mne jen pár fotek(a to ještě z důvodu ukázky viditelného zabezpečení-kolobotka nebo střešního nosiče na ...).Jinak jsem technickým fandou a uživatelem,řekněme té high audio,video a PC techniky + programů,takže v uživatelském přístupu problém není.
Odkud jsi?Můžeme auta porovnat jak provedením,tak na dráze-ať ti můžu ukázat realitu a zadek , kvalitnějšího a rychlejšího továrního(nejsem tuner) v praxi .Tomu jsem se nikdy nebránil a s jinými už mnohokrát "porovnával". Realita je lepší,než teoretické plácání na facebooku. 8-[Stejně bych tam měl jen jeden příspěvek-jezdím,jezdím,jezdím,jsem spokojený,v ničem se nevrtám,nic nemusím opravovat,vše funguje,nic nevrže,neloupe se,nerezatí--konec.
Závěrem musím napsat,že když se člověk podívá do rubrik současných i20,i30,i40...,na desítky stran problémů,poruch...."nových"aut,tak lze napsat,že všechny ,jsou proti "i"totálně spolehlivá a kvalitní auta a musíme řešit takovéhle blbiny o faceliftech,aby jsme si měli o čem psát v sekci .
Asi jsi mě správně nepochopil,když jsi psal,že dnes už je každému jedno,že dával na předfacelifty lepší destičky,že už jsou vyměněné...,držák že si můžeš koupit,TCS nepotřebuješ.....Prostě jsem ti dal jen pár příkladů,jak začal s facelifty ŘÁDNĚ šetřit a očesávat auto,na kterém ze začátku nešetřil.Na předfacelift montoval v té době nejdražší pneu v daném rozměru-Michelin Pilot Sport(tady musím napsat,že použil to nejdražší obutí,ale výdrží a kvalitou,tahle Michelinka žádná špička nebyla)-po fejsu už používal jen laciné korejské pneu.AUDIO-v předfejsu máme z továrny všechny repra Infinity.Po fejsu-no name China .... začal na šetřit hlava nehlava :?Takže tvé řeči o kvalitnějších,pozdějších kusech je totální hovadina a opak reality:!: :lol:Podívej se na mé příspěvky za celá ta léta-jezdím po celé Evropě s ,bez jediné poruchy,opravy.....a auto je stále v TOP stavu. Ze setkání na autodromu ve Vysokém Mýtě,odjížděl Tringi po pár kolech s tekoucím olejem z motoru-poslední model r.v.2008,rovnou do servisu.Tak si znovu přečti svoji první větu,ve svém prvním příspěvku a neber moji odpověď jako rýpání,ale jako odpověď s argumenty,na tvou radu k nákupu .
Vzhled je,věc individuální(tobě se líbí to,mě zase ono,jinému se třeba nemusí líbit vůbec-ať si každý jezdí v tom,co se mu líbí-tak je to OK).Mě se líbí,že TIBURON=žralok,vypadal až do druhého faceliftu opravdu jako žralok(žraločí tlama,oči,boční výdechy...byly opravdu tvarované podle zjevu a ne jako pozděli-žába s velkým plastovým zadkem.Pravda,už u prvního fejsu zjednodušili a zlevnili přední světla(přišla o vypouklé žraločí oči-tvarovaná skla před každou parabolou,nahradil rovným sklem),ubrali žraločí "žábry",u dalšího fejsu zmizely úplně a nahradila je žabí dírka. :DPíšeš také o předním nárazníku.Tak se podívej na zadek 2007 s "tunerskými" pidi světly,která můžou za to,že v vytáhly plast nárazníku k těm malým světlům a vypadá to jako zadek tučné černošky se zastrčenými koly .Tady je výstižné rčení-dali vzhledu na prdel .
Ještě k držáku nápojů před spolujezdcem-umístění je vybrané geniálně.Plechovka pití je přímo před výdechem klimatizace a i v mega vedru Španělska nebo Itálie,je při puštěné klimatizaci,pití za chvíli(a celou cestu) ledové .
BiG Foot-člověče,hlavně to nehroť,nemíním tady psát noční elaboráty .A co se facebooku týká tam se nechystám(i když s ním pracuji,k vyhledávání).Mám rád své soukromí .A nemíním se někde zpovídat,dávat fotky aut,baráků....I tady na klubu,najdeš ode mne jen pár fotek(a to ještě z důvodu ukázky viditelného zabezpečení-kolobotka nebo střešního nosiče na ...).Jinak jsem technickým fandou a uživatelem,řekněme té high audio,video a PC techniky + programů,takže v uživatelském přístupu problém není.
Odkud jsi?Můžeme auta porovnat jak provedením,tak na dráze-ať ti můžu ukázat realitu a zadek , kvalitnějšího a rychlejšího továrního(nejsem tuner) v praxi .Tomu jsem se nikdy nebránil a s jinými už mnohokrát "porovnával". Realita je lepší,než teoretické plácání na facebooku. 8-[Stejně bych tam měl jen jeden příspěvek-jezdím,jezdím,jezdím,jsem spokojený,v ničem se nevrtám,nic nemusím opravovat,vše funguje,nic nevrže,neloupe se,nerezatí--konec.
Závěrem musím napsat,že když se člověk podívá do rubrik současných i20,i30,i40...,na desítky stran problémů,poruch...."nových"aut,tak lze napsat,že všechny ,jsou proti "i"totálně spolehlivá a kvalitní auta a musíme řešit takovéhle blbiny o faceliftech,aby jsme si měli o čem psát v sekci .
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Hyundai Coupe rozdiel v Kw. Rok výroby 2003
) Noční elaborát jsi tu napsal ty Borku.. Já jen krátce:
Abychom se tu nehádali donekonečna, samozřejmě nemůžu popřít tvrzení, že tvoje auto je dílensky velice dobře zpracované a fakt ti přeju, že jezdíš bez závad! Určitě se o auto dobře staráš a to je to nejdůležitější. Mimochodem, nenapsal jsem jediný slovo o tom, že jsou pozdější verze kvalitnější než 2003!! Napsal jsem, že mají výhody a jako příklad jsem uvedl přepracované sání apod. To, že se na nějakých částech šetřilo nepopírám. Ale nesouhlasím, že jsou pozdější modely poruchovější.
Ale bohužel se vyjadřuješ o věcech, kterým nerozumíš. Schopnosti TCS sis vymyslel, ale funguje to jinak...
Aby to nebylo jen slovo proti slovu, zde máš důkaz, schémata funkce ABS, TCS a ESC na Tiburonu.
Věřím, že po shlédnutí už nebudeš dál popírat, že TCS funguje pouze a výhradně jako přibržďování kol. Nějaké ubírání výkonu jak tvrdíš je nesmysl:)
Kdybys těm schématům náhodou nerozuměl, zkus se zamyslet na tím, jak bys technicky na kupéčku zajistil ubrání výkonu na kola, jak píšeš. Otevři kapotu, a zkus najít místo, zapojení, cokoliv, čím by to šlo... Bohužel tam nic takového není...
Abychom se tu nehádali donekonečna, samozřejmě nemůžu popřít tvrzení, že tvoje auto je dílensky velice dobře zpracované a fakt ti přeju, že jezdíš bez závad! Určitě se o auto dobře staráš a to je to nejdůležitější. Mimochodem, nenapsal jsem jediný slovo o tom, že jsou pozdější verze kvalitnější než 2003!! Napsal jsem, že mají výhody a jako příklad jsem uvedl přepracované sání apod. To, že se na nějakých částech šetřilo nepopírám. Ale nesouhlasím, že jsou pozdější modely poruchovější.
Ale bohužel se vyjadřuješ o věcech, kterým nerozumíš. Schopnosti TCS sis vymyslel, ale funguje to jinak...
Aby to nebylo jen slovo proti slovu, zde máš důkaz, schémata funkce ABS, TCS a ESC na Tiburonu.
Věřím, že po shlédnutí už nebudeš dál popírat, že TCS funguje pouze a výhradně jako přibržďování kol. Nějaké ubírání výkonu jak tvrdíš je nesmysl:)
Kdybys těm schématům náhodou nerozuměl, zkus se zamyslet na tím, jak bys technicky na kupéčku zajistil ubrání výkonu na kola, jak píšeš. Otevři kapotu, a zkus najít místo, zapojení, cokoliv, čím by to šlo... Bohužel tam nic takového není...
Coupe 08=>TURBO (jednotka Ecumaster Digital ECU Tuner, turbo Garrett GT28R, HKS 4 Blow off, na míru okruh sání+FMIC+svody+výfuk, spojka ClutchMasters Stage 3, vstřiky 550cc Siemens deka,pumpa 190lph Bosh, brzdy 4pístky Brembo, stavitelný podvozek)