I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Maťozv
*
Příspěvky: 19
Registrován: 22 led 2013, 21:58

Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)

Příspěvek od Maťozv »

Musim sa aj ja pochvalit dnes som objednal i30 kombi 1,4MPI-comfort+inteligentny kluc+16" elektrony,farba aqua blue:D Tesim sa
Reklama
 

pale
*
Příspěvky: 60
Registrován: 18 úno 2011, 17:42

Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)

Příspěvek od pale »

Já se ani moc na auto netěšil,ale byljsem příjemně překvapen.Není lepší vzít raději 1,6 do kombi a oželet třeba int.klíč?
Hyundai i30 kombi, 1,6 cvvt, Satin Amber, 2013
Uživatelský avatar
danyo
*
Příspěvky: 54
Registrován: 15 kvě 2013, 14:03

Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)

Příspěvek od danyo »

Ja mam 1.4 jazdim bud sam, alebo s manzelkou a synom. Mne 1.4 celkom vyhovuje, uprednostnujem skor plynulu kludnejsiu jazdu. Vyzsi vykon mi chyba, len ak potrebujem rychle predbiehat, na uzkej 2 prudovke, tam hold musim do otacok a aj tak to nie je to prave orechove, ak je napr. stupanie. Tam by sa hodila 1.6-ka. Predtym som mal diesel Passat Variant 1.9 TDI, zrejme som ostal rozmaznany.
Na dialnici dlhsie zrychluje, ale potom prekvapivo dobre drzi rychlost, nehuci, da sa ist pernamentne 140, vacsi hluk ide od stieracov ako z motora :D
Hyundai i40 CW 1.7 (136 k)
Hyundai I30 1.4 fastback Style
Hyundai TUCSON 2.0 4x4 Club
Hyundai IX35 1.7 Tricolor Plus
Hyundai I30 1.4 combi
VW Passat 1.9 TDI Variant
Škoda Octavia 1.9 TDI a 1.6 TDI
Renault Megane 1.4 sedan
Daewoo Lanos
Uživatelský avatar
ThomasTirith
*
Příspěvky: 55
Registrován: 08 úno 2014, 20:14

Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)

Příspěvek od ThomasTirith »

mě úplně fascinuje jak v tomto vláknu diskutuje 50% lidí co mají buď úplně jiný auto a nebo starou i30. :D

za sebe mohu říct, že do kopce to fakt není úplně sláva.. ale dá se podřadit a holt vytáhnout trochu otáčky. Pro dva malý lidi a jednoho prcka vzadu na zadním to booohatě stačí.

Osobně jsem chtěl taky 1.6 cvvt, ale projel jsem si obě auta a popravdě nebyl tam takový rozdíl, že bych šel do dražší a na 1.4 jsme dostali pěknou slevu.. takže... větší výkon tak za pár let až budeme chtít nový. ;)
nyni: Hyundai I30 CVVT 1.4, 74kw, creamy white, trikolor. 2013
předchozí: Fabia I RS, 1.9 TDI, 96kw, 2004
Uživatelský avatar
milda h
*****
Příspěvky: 1661
Registrován: 15 led 2012, 21:08
Bydliště: Vysočina NMnM

Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)

Příspěvek od milda h »

[quote="ThomasTirith"]mě úplně fascinuje jak v tomto vláknu diskutuje 50% lidí co mají buď úplně jiný auto a nebo starou i30. :D


A proč by nemohlo ??? [-X Forum je otevřené snad všem uživatelům :hyu: ,ne???
Obrázek ix20 1.6 CVVT trikolor Cashmere Brown 12/2011
Uživatelský avatar
OGYN
**
Příspěvky: 322
Registrován: 26 led 2008, 16:32
Bydliště: Blansko

Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)

Příspěvek od OGYN »

Pro jízdu povolenými rychlostmi 1,4 stačí,ale je příjemné mít výkonostní rezervu,a třeba na dálnici s plně naloženým autem jet pořád 150 :wink: Nejvíc mne těší,když po výjezdu z města,podržím 3ku kvalt a auto jede do kopce 140 km/hod a Octávie se ve zpětném zrcátku zmenšují :D :D/
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“