nedoléhající střešní lišty i30 kombi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: nedoléhající střešní lišty i30 kombi
Já taky nechci rýpat i30 - Leon
max.rychlost 195 - 191
zrychlení 9,9 - 10,2
točivý moment 164 - 175
max.toč,moment při otáčkách 4850 - 1400
komb.spotř. 5,7 - 4,9
Takže plně srovnatelný motor i když se jedná u Leonu skoro základ a u i30 vrchol. Musíš vzít do úvahy také že korejské koně jsou trochu chromé a naopak se už x-krát potvrdilo že koncernové motory mají ve skutečnosti více než na papíře.
max.rychlost 195 - 191
zrychlení 9,9 - 10,2
točivý moment 164 - 175
max.toč,moment při otáčkách 4850 - 1400
komb.spotř. 5,7 - 4,9
Takže plně srovnatelný motor i když se jedná u Leonu skoro základ a u i30 vrchol. Musíš vzít do úvahy také že korejské koně jsou trochu chromé a naopak se už x-krát potvrdilo že koncernové motory mají ve skutečnosti více než na papíře.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
- Reklama
Re: nedoléhající střešní lišty i30 kombi
Ok, děkujeme za tvé info k i30 a teď už jsi jdi honit triko do Seatu
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Re: nedoléhající střešní lišty i30 kombi
Jestli si jdeš něco honit, tak si to hoň, je to tvoje věc.
Já jsem jen reagoval na příspěvek.
Jestli máš nějaké problémy, tak si je neventiluj na mně já za ně nemůžu.
Jinak koukám, že jsi měl v minulosti docela slušné auta a teď si šel nějak dolů asi je tam zakopanej pes.
Tady na fóru jsem taky nějakej pátek, tak mně nikam nevyhazuj!
Já jsem jen reagoval na příspěvek.
Jestli máš nějaké problémy, tak si je neventiluj na mně já za ně nemůžu.
Jinak koukám, že jsi měl v minulosti docela slušné auta a teď si šel nějak dolů asi je tam zakopanej pes.
Tady na fóru jsem taky nějakej pátek, tak mně nikam nevyhazuj!
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re: nedoléhající střešní lišty i30 kombi
Teorie je krásná věc ale praxe je něco jiného.Pro nás spořílky je nejdůležitější spotřeba a tsi jsou hodně citlivé na zacházení s plynem.Dalin píše:Já taky nechci rýpat i30 - Leon
max.rychlost 195 - 191
zrychlení 9,9 - 10,2
točivý moment 164 - 175
max.toč,moment při otáčkách 4850 - 1400
komb.spotř. 5,7 - 4,9
Takže plně srovnatelný motor i když se jedná u Leonu skoro základ a u i30 vrchol. Musíš vzít do úvahy také že korejské koně jsou trochu chromé a naopak se už x-krát potvrdilo že koncernové motory mají ve skutečnosti více než na papíře.
Jestli si koupíš tsi v základu nebo v plné palbě vyjde na spotřebu stejně jen se při platbě pěkně prohneš.Dosáhnout u i30 kombinované spotřeby je reálné u tsi o tom silně pochybuji.
Koncern musí mít na papíře menší výkon protože při nájezdu blížícímu se 100 000 km.by výkon udávaný u nového značně pokulhával.
Nevím na co narážíš s chromými koni.Jestli na papírové předpoklady tak věř že i30 nemá točák jen okolo udávaných otáček.V 2000tis. má 140 a končí na 160 v 6300tis. Turbo má tu vlastnost že foukne do motoru najednou víc vzduchu i paliva proto ten pocit z rázného zátahu. Atmosvéra má plynulejší nástup.Jestli na to šlápneš mají oba motory problém přenést výkon na vozovku.
25.7.2013Hyundai i30 combi.1.6GDi 99KW,Trikolor Parking světle modrá metalíza 170000km.6,59 l/100km
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
Re: nedoléhající střešní lišty i30 kombi
Myslíš, že jsem šel s i30 dolů - já si to nemyslím, mám auto srovnatelné s O2 za cenu Fabie.Dalin píše:Jestli si jdeš něco honit, tak si to hoň, je to tvoje věc.
Já jsem jen reagoval na příspěvek.
Jestli máš nějaké problémy, tak si je neventiluj na mně já za ně nemůžu.
Jinak koukám, že jsi měl v minulosti docela slušné auta a teď si šel nějak dolů asi je tam zakopanej pes.
Tady na fóru jsem taky nějakej pátek, tak mně nikam nevyhazuj!
A mohu ti důvěrně prozradit, že s výjimkou Mazdy a Toyoty byly s každým autem nějaké problémy a tebou opěvovaná kvalita produktů koncernu VW vůbec není dle mých zkušeností na místě.
Rozhodně cenový rozdíl není adekvátní rozdílu kvality.
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Re: nedoléhající střešní lišty i30 kombi
Máš pravdu těch 4,9 u TSi je utopie ale za 6,5 velmi svižné tempo není problém. S GDi jsem se s podobným stylem jízdy dostal na 8,5. Ta citlivost u TSi je kravina, platí to pro všechny motory, já mám rozptyl od 5,6(něco málo nad limity kolem 100, 110) do 7,5l(150 dálnice, státní 120).robil píše:Teorie je krásná věc ale praxe je něco jiného.Pro nás spořílky je nejdůležitější spotřeba a tsi jsou hodně citlivé na zacházení s plynem.Dalin píše:Já taky nechci rýpat i30 - Leon
max.rychlost 195 - 191
zrychlení 9,9 - 10,2
točivý moment 164 - 175
max.toč,moment při otáčkách 4850 - 1400
komb.spotř. 5,7 - 4,9
Takže plně srovnatelný motor i když se jedná u Leonu skoro základ a u i30 vrchol. Musíš vzít do úvahy také že korejské koně jsou trochu chromé a naopak se už x-krát potvrdilo že koncernové motory mají ve skutečnosti více než na papíře.
Jestli si koupíš tsi v základu nebo v plné palbě vyjde na spotřebu stejně jen se při platbě pěkně prohneš.Dosáhnout u i30 kombinované spotřeby je reálné u tsi o tom silně pochybuji.
Koncern musí mít na papíře menší výkon protože při nájezdu blížícímu se 100 000 km.by výkon udávaný u nového značně pokulhával.
Nevím na co narážíš s chromými koni.Jestli na papírové předpoklady tak věř že i30 nemá točák jen okolo udávaných otáček.V 2000tis. má 140 a končí na 160 v 6300tis. Turbo má tu vlastnost že foukne do motoru najednou víc vzduchu i paliva proto ten pocit z rázného zátahu. Atmosvéra má plynulejší nástup.Jestli na to šlápneš mají oba motory problém přenést výkon na vozovku.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re: nedoléhající střešní lišty i30 kombi
Bofors ,všimol si si názov témy ? Apropo,tušíš na akom si fóra ?
Ináč nič proti,verím,že keby niekto toto robil na fóre VW dozvedel by sa horšie veci.
Ináč nič proti,verím,že keby niekto toto robil na fóre VW dozvedel by sa horšie veci.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Lišty se dají jednoduše opravit, jestli jsou tedy stejné jako na i40 https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 94#p421194
i40 CRDi Style + Navi
Re: nedoléhající střešní lišty i30 kombi
Hlasim sa do klubu!
Odpadli mi aj listy na zadnych oknach (i30 cw), a aj listy na streche sa zacali odlepovat.
Obe mi vymenili v ramci zaruky. Na strechu davali nove, tie su standardne cierne, takze ich museli striekat, preto som cakal asi 3 tyzdne a zadne okna myslim ze vymenili kompletne tiez (nielen nalepenie list)...
Odpadli mi aj listy na zadnych oknach (i30 cw), a aj listy na streche sa zacali odlepovat.
Obe mi vymenili v ramci zaruky. Na strechu davali nove, tie su standardne cierne, takze ich museli striekat, preto som cakal asi 3 tyzdne a zadne okna myslim ze vymenili kompletne tiez (nielen nalepenie list)...
Re: nedoléhající střešní lišty i30 kombi
Srovnatelný motor je to maximalně v rozjezdech z 0-100 a v pružnosti v těchto rychlostech, tak do 130km/hod....v těch vyšších je 1,2 TSI na tom mnohem huře.Ve spotřebě to samé...viz Janda, autoforum.czDalin píše:Já taky nechci rýpat i30 - Leon
max.rychlost 195 - 191
zrychlení 9,9 - 10,2
točivý moment 164 - 175
max.toč,moment při otáčkách 4850 - 1400
komb.spotř. 5,7 - 4,9
Takže plně srovnatelný motor i když se jedná u Leonu skoro základ a u i30 vrchol. Musíš vzít do úvahy také že korejské koně jsou trochu chromé a naopak se už x-krát potvrdilo že koncernové motory mají ve skutečnosti více než na papíře.
Taky ta torzka vzadu....ale je to dobré auto.
http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... -rozstrel/
Re: nedoléhající střešní lišty i30 kombi
Nechci se dotknout p.Jandy ale stačilo si přečíst jeho test i30 CRDI a srovnat si to se skutečností. Hodně přehnané až moc pozitivní hodnocení, které neodpovídá realitě. Hodně to smrdělo placenou inzercí.
Test který uvádíš jsem pochopitelně taky četl a můžu říct jen jedno, svez se s tím Golfem nebo Octavií a pak s i30. Lepší by bylo to auto zkusit alespoň na měsíc aby jsi věděl o čem to je. Já osobně to denně zjišťuji u Leona, který je o řád lepší než i30 a to je jen takový horší Golf. Navíc ještě mám Leona skoro v základu se základním motorem a i30 jsem měl s nejdražším motorem a 2.nejvyšší výbavu.
I30 rozhodně své jízdní kvality má ale kvalitou zpracování a použitými materiály je to spíš podprůměr.
Jen moje sympatie ke značce (např. jsem si znovu koupil Accenta) mi brání v tom aby jsem nazval i30 šrotem.
Test který uvádíš jsem pochopitelně taky četl a můžu říct jen jedno, svez se s tím Golfem nebo Octavií a pak s i30. Lepší by bylo to auto zkusit alespoň na měsíc aby jsi věděl o čem to je. Já osobně to denně zjišťuji u Leona, který je o řád lepší než i30 a to je jen takový horší Golf. Navíc ještě mám Leona skoro v základu se základním motorem a i30 jsem měl s nejdražším motorem a 2.nejvyšší výbavu.
I30 rozhodně své jízdní kvality má ale kvalitou zpracování a použitými materiály je to spíš podprůměr.
Jen moje sympatie ke značce (např. jsem si znovu koupil Accenta) mi brání v tom aby jsem nazval i30 šrotem.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re:
Potvrzuji tímto způsobem opraveno doma.hanz.1 píše:Lišty se dají jednoduše opravit, jestli jsou tedy stejné jako na i40 https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 94#p421194
i30 prodáno čeká se na octavii v naftě
i30 kombi Trikolor 1,6 MPI DOHC CVVT 88kw, Hazel Brown
i30 kombi Trikolor 1,6 MPI DOHC CVVT 88kw, Hazel Brown
Re: nedoléhající střešní lišty i30 kombi
Tak mě se to nepovedlo, mezera se sice zmenšila, ale zůstala cca 1-2 mm.
Nicméně jak jsem tak koukal na použitý materiál na lišty, tak mám velké obavy, že s prvním větším sluníčkem a ohřátím se to zvedne zase
No v květnu jdu na roční garančku, tak si to nechám "opravit" od soudruhů z
Nicméně jak jsem tak koukal na použitý materiál na lišty, tak mám velké obavy, že s prvním větším sluníčkem a ohřátím se to zvedne zase
No v květnu jdu na roční garančku, tak si to nechám "opravit" od soudruhů z
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
- Demoskinos
- Příspěvky: 9
- Registrován: 23 bře 2014, 21:58
- Bydliště: Plzeň
Re: nedoléhající střešní lišty i30 kombi
Nato, že jde o nová auta jsem z některých závad docela v šoku. Vadí ty odchlíplé lišty při montáži příčníků. Je tam rozdíl pokud je panoramatická střecha? Zvažuji koupi nové i30 a tak přemýšlím.
I30 1,6 GDI
Škoda octavia 1,9 TDI - prodáno
Škoda roomster 1,4 16V - služební
Škoda fabia 1,4 MPI - služební
Škoda octavia 1,9 TDI - prodáno
Škoda roomster 1,4 16V - služební
Škoda fabia 1,4 MPI - služební
Re: nedoléhající střešní lišty i30 kombi
montáži příčníků to nevadí, je to jen kosmetická vada
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L