Karamusa píše:Vy mu radíte co všechno vyměnit od kliky až kdoví po co a přitom se ani neví co tomu je... Na allegru cca 24tis za motor + 2dny prace + přijednom rozvody,olej
allegro - kde to najdu Posles mi odkaz? dekuju
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Karamusa píše:Vy mu radíte co všechno vyměnit od kliky až kdoví po co a přitom se ani neví co tomu je... Na allegru cca 24tis za motor + 2dny prace + přijednom rozvody,olej
A ten motor na allegre je novy ? Asi nie, auto bolo asi na odpis a motor nebol viditelne poskodeny, moze byt v poriadku ale tiez mu moze prasknut blok, mozno sa auto s nim prevratilo a isiel bez mazania, kym sofer prisiel k sebe a ho vypol.Karamusa píše:Vy mu radíte co všechno vyměnit od kliky až kdoví po co a přitom se ani neví co tomu je... Na allegru cca 24tis za motor + 2dny prace + přijednom rozvody,olej
sagen píše:A ten motor na allegre je novy ? Asi nie, auto bolo asi na odpis a motor nebol viditelne poskodeny, moze byt v poriadku ale tiez mu moze prasknut blok, mozno sa auto s nim prevratilo a isiel bez mazania, kym sofer prisiel k sebe a ho vypol.Karamusa píše:Vy mu radíte co všechno vyměnit od kliky až kdoví po co a přitom se ani neví co tomu je... Na allegru cca 24tis za motor + 2dny prace + přijednom rozvody,olej
Co som pisal, je najhorsi pripad a keby rocles zistil cenu tych dielov, mal by predstavu, kolko by ho to max. stalo. Stale nevieme, ako vyzera olejovy filter. Ak je zababrany od pilin, mohol byt pricinou obcasneho poklesu tlaku oleja, kym neotvorilo obtok a obtok znamena piliny po celej olejovej trase, vo vsetkych loziskach, na stenach valcov, v o vsetkom co je hlave. A potom je oprava mozna, ale rozsahom novy motor. Jeden pan odpoveda na otazku "co tomu je " vetou " je milion moznosti ". A tiez netreba stresovat na zaciatku, kym este niektore veci nie su jasne
V takových připadech se vždy zacína od spodu,, pri nedostatku oleje vzdy dostaně záhul turbo,,,ale větší zahul klika a to co se na ni točí!!! Jestlis někdy dělal přidřené a zadrené motory tak bys to měl vědět,,z pravidla vždy spodek,, málo kdy vrchKaramusa píše:Nějak to furt nemůžu pobrat. Co zjistíte z filtru když ho nějakým způsobem rozpreparujete ? Rozebíral někdo zvás filtr aby mohl něco posoudit? Osobně jsem měl vypuštěný olej na X motorech co neměly najeto ani 1km a řeknu vám už od novoty v tom plave bordel. Pořád chcete rozebírat spodek motoru, a přitom se ani neví odkad ty pazvuky šly - Od rozvodů,čerpadla - Někde z oblasti víka motoru - z vany ? Osobně bych nejdřív zkontroloval rozvody,zhodil horní víko,zkontroloval tlaky než abych rozebíral uložení kliky..
Ak tam bude sem tam smietka, tak poškodenie by nemalo byť vážne. Ak tam bude aspoň z polovice zanesený, tak niečo odišlo dávnejšie a bordel bude po celom motore, rozobratie by malo už len charakter pitvy, ťažko povedať, kade mu uniká olej, môže to byť turbo, alebo nejaké tesnenie . Pazvuky možno prišli až potom, keď sa už niekde nedostával olej Teraz už toho môže mať poškodené viac, keď zhodí veko ventilov, pravdepodobne nájde orajbanú vačku, možno nejakú jamku v zdvihátku vybúchanú od vačky. Môže to opraviť, ale o spodku motora nebude vedieť nič, a neverím, že aspoň jeden valec nebude chytený.Karamusa píše:Nějak to furt nemůžu pobrat. Co zjistíte z filtru když ho nějakým způsobem rozpreparujete ? Rozebíral někdo zvás filtr aby mohl něco posoudit? Osobně jsem měl vypuštěný olej na X motorech co neměly najeto ani 1km a řeknu vám už od novoty v tom plave bordel. Pořád chcete rozebírat spodek motoru, a přitom se ani neví odkad ty pazvuky šly - Od rozvodů,čerpadla - Někde z oblasti víka motoru - z vany ? Osobně bych nejdřív zkontroloval rozvody,zhodil horní víko,zkontroloval tlaky než abych rozebíral uložení kliky..
Já si myslím že všichni bedlivě čtou ,, jenže je tu spousta lidi co jsou jen teoretici a to je jiná,,, toto fakt neni jizdní kolojiri.vacha píše:Když někdo řekne,že motor bouchá,tak jdu po klice,to ti řekne každý kdo umí,zkontrolovat ostatní je samozřejmý,to že u nového motoru jsou ve filtru piliny je též normální,dyt to přišlo z výroby,kde moc neřeší otřepy a pod.Jenže tenhle motor už má něco za sebou,takže několikátý filtr,a podle množství pilin a velikosti se dá ledacos určit,navíc mě nemusí nikdo poslouchat,já radím jen dle zkušeností a praxe,a když nevím nebo si nejsem jist mám kolem sebe hodně zkušenějších lidí
Když se rozhodne pro opravu motoru,, tak ho musí celý rozebrat a vyfoukat všechny mazací kanaly,,, jinak je to riziko,,, takže stejně ničemu neutece,,,A co se týká pístu,, je to dost možné neli jisté ostrik pistu probíha zespodu tryskama,, když něměla olej klika nezbývá ani pro chlazení a mazaní pístu!sagen píše:Ak tam bude sem tam smietka, tak poškodenie by nemalo byť vážne. Ak tam bude aspoň z polovice zanesený, tak niečo odišlo dávnejšie a bordel bude po celom motore, rozobratie by malo už len charakter pitvy, ťažko povedať, kade mu uniká olej, môže to byť turbo, alebo nejaké tesnenie . Pazvuky možno prišli až potom, keď sa už niekde nedostával olej Teraz už toho môže mať poškodené viac, keď zhodí veko ventilov, pravdepodobne nájde orajbanú vačku, možno nejakú jamku v zdvihátku vybúchanú od vačky. Môže to opraviť, ale o spodku motora nebude vedieť nič, a neverím, že aspoň jeden valec nebude chytený.Karamusa píše:Nějak to furt nemůžu pobrat. Co zjistíte z filtru když ho nějakým způsobem rozpreparujete ? Rozebíral někdo zvás filtr aby mohl něco posoudit? Osobně jsem měl vypuštěný olej na X motorech co neměly najeto ani 1km a řeknu vám už od novoty v tom plave bordel. Pořád chcete rozebírat spodek motoru, a přitom se ani neví odkad ty pazvuky šly - Od rozvodů,čerpadla - Někde z oblasti víka motoru - z vany ? Osobně bych nejdřív zkontroloval rozvody,zhodil horní víko,zkontroloval tlaky než abych rozebíral uložení kliky..
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |