vybíjení batérie
Moderátoři: frawd, Moderátoři
vybíjení batérie
Zdravím všechny.Nemá někdo zkušenosti s vybíjením batérie u hyun.ix20.Nevím čím to je ale auto mám asi rok a půl a několik krát jsem měl vybitou baterii.Týden třeba nejedu a auto je vybité.Nic nezustalo zaplé ani světlo v kabině ni takového.Nemá někdo podobné zkušenosti? Děkuji za info.
- Reklama
Re: vybíjení batérie
Nech si proměřit baterku. To se mi zdá trochu brzo (nevím jak je to se zárukou baterky). Nebo odpoj kostru a uvidíš. Akorát nevím co to udělá s tím bláznivým počítačem.
HYUNDAI ix20 TRIKOLOR 1,4 CVVT
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
Re: vybíjení batérie
Po roce a půl asi chyba baterie. Já jezdím denně léto/zima a krátké trasy, a po roce a půl baterka "jak nová". Měla by vydržet aspoň 3 roky při běžným ježdění.
Hyundai IX20 Trikolor 1,4CVVT PalmGreen
Re: vybíjení batérie
Baterka se samo vybíjí. Záleží jak moc jezdíš. Pokud jsou to krátké trasy a jen občas tak se její stav nabití od koupě vozu snižuje a snižuje. A nejhorší pro životnost baterky je když zůstane skoro vybitá. Pak se může stát že po dvou třech letech půjde do kopru. Takže pokud ji nechceš brzo měnit a jezdíš občas, je nutné ji doplnit dobít. A nebo si udělej občas výlet někam daleko a dobije se ti v autě. Někde se tady už podobné téma řešilo ale přiznám se, že tady v tom hnojišti se mi nechce hledat. CTEK!
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
- zdenda.stary
- *
- Příspěvky: 50
- Registrován: 30 črc 2013, 15:45
Re: vybíjení batérie
Já jezdím podobným způsobem, auto stojí většinou 6 i 7 dní a pak jedu 20 až 50 km na jedno nastartování. Už jsem tu i řešil solární nabíječku, nakonec jsme se tu nějak shodli, že na to kašlu. Po týdnu stání bez problému nastartuje i v mínus deseti, bez náznaku strádání energií. Jestli se po pár dnech sama vybije baterie, myslím, že to nebude úplně normální. Myslím, že by to stálo za to přeměřit, zkusit zátěžový test.
Hyundai ix20 1.4 CVVTi, 2013 trikolor. 6.2l/100km.
Re: vybíjení batérie
treba to reklamovat ASAP- zaruka na baterku je len 2 roky - su to vraj crepy z Varty z CR.
ix20, 1,4b, 2013
Re: vybíjení batérie
Ahoj, mám sice I40, rok starou, ale stejný problém s baterií. Nejprve po měsíci stání se vybila, dle servisu po dobití je vše OK. Později po dalších 14 dnech stání znovu nenastartovala. Pokaždé předtím se s autem jezdilo tak, že byla baterie plně dobitá. Tak si nechali v servisu stát auto 10 dní, ani poté to nenastartovali , tak na záruku baterii vyměnili a zatím je to v pořádku.
Hyundai i40 Combi Style, 1,7 CRDi 100 kw , Blue Spirit
Škoda Fabia II Combi 1,6 TDI
Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI
Škoda Octavia II Combi 1,9 TDI
Citroen Berlingo 1.6 benzin
Škoda Octavia 1,6 benzin
Škoda Octavia 1,6 benzin
Škoda Felicia 1,4 benzin
Škoda Fabia II Combi 1,6 TDI
Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI
Škoda Octavia II Combi 1,9 TDI
Citroen Berlingo 1.6 benzin
Škoda Octavia 1,6 benzin
Škoda Octavia 1,6 benzin
Škoda Felicia 1,4 benzin
Re: vybíjení batérie
Je to bežná vec,keď vozidlom málo jazdíš, batéria čo do ix 20 dali / 36 A/h / je slabá a musíš sústavnekatom píše:Zdravím všechny.Nemá někdo zkušenosti s vybíjením batérie u hyun.ix20.Nevím čím to je ale auto mám asi rok a půl a několik krát jsem měl vybitou baterii.Týden třeba nejedu a auto je vybité.Nic nezustalo zaplé ani světlo v kabině ni takového.Nemá někdo podobné zkušenosti? Děkuji za info.
dobíjať. Ja som tiež reklamoval,nakoľko viackrát som bol nútený poprosiť o núdzové štartovanie z iného
vozidla.Reklamáciu odmietli, auto som nechal v servise na premeranie,a povedali že všetko je poriadku.
A za týždeň som znovu ostal mimo garáž. Stačilo,nechal som namontovať novú bateriu 56 A/h a mám
odvtedy pokoj len som .........zbytočne vydal 70 eur, Pokilal by výrobca ne bol lahostajný k týmto veciam
už do nových aut dá patričnú silnejšiu batériu.
Re: vybíjení batérie
Nespoléhal bych na to přeměření v servisu, ale pokud máš známého s měřákem změřil bych si sám co to při zaparkování žere z baterky.
Pozor připojit měřák a vše zamknout a skouknout co to bere až třeba za hodinu, ihned po zamčení to totiž může ještě dost relativně brát, ale za hodinu by mělo být vše uspané a mělo by to brát pouze pár mA.
Ale souhlasím s vámi dnes je v autě hromada věcí na elektriku a dávají tam menší baterky jak do starých aut, ano za jizdy se to dobíjí, ale jak někde chvíli stojíš tak ji vycucneš a jseš v p***
Taky doporučuji při koupi nové tam dát s co největší kapacitou co se tam vleze.
Pozor připojit měřák a vše zamknout a skouknout co to bere až třeba za hodinu, ihned po zamčení to totiž může ještě dost relativně brát, ale za hodinu by mělo být vše uspané a mělo by to brát pouze pár mA.
Ale souhlasím s vámi dnes je v autě hromada věcí na elektriku a dávají tam menší baterky jak do starých aut, ano za jizdy se to dobíjí, ale jak někde chvíli stojíš tak ji vycucneš a jseš v p***
Taky doporučuji při koupi nové tam dát s co největší kapacitou co se tam vleze.
Re: vybíjení batérie
Stalo se mi to také.Po pěti dnech stání,mrtvá baterie.Servis,nabytí,test,vše v pořádku.Nedalo mi to a zjistil jsem,že to udělaly špatně zavřené dveře od kufru.Při zamčení auta jsem předpokládal,že je vše vypnuto,ale světlo v kufru stále svítí.Ted už si dávám pozor a rok vše ok.,i když jezdím málo a krátké trasy. Na první pohled to není vidět a kufr drží zavřený,ale koncák nerozepne.Chce to,stím trošku víc bouchnout.
- zdenda.stary
- *
- Příspěvky: 50
- Registrován: 30 črc 2013, 15:45
Re: vybíjení batérie
Ten kufr je opravdu problém a stává se to asi často, protože mě na něj upozorňoval i prodejce. Škoda, že elektronika hlídá vše možné včetně rádia a hlavních světel, ale kufr kde navíc světlo ani není vidět ne. Jinak ale svítí kontrolka na přístrojovce a mě navíc nejde bez zavření auto zamknout.
Hyundai ix20 1.4 CVVTi, 2013 trikolor. 6.2l/100km.
Re: vybíjení batérie
bohužel o tomto hovoří i návod k autu já už taky zůstal s mrtvou baterkou po otevřeném kufru částečně jsem to pořešil ledkou místo žárovky, ale chtělo by to časové relé, bohužel průmyslové na 12V jsou moc velké a drahé, tak leda něco zbastlit třeba todle
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: vybíjení batérie
Myslím si, že zamykání by ten problém vyřešilo, pokud nemáš rozbitej spínač osvětlení. Když máš kufr špatně zavřený tak se ti to nezamkne.
HYUNDAI ix20 TRIKOLOR 1,4 CVVT
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
Re: vybíjení batérie
nikdy jsem v garáži auto nezamykal, ano jde to, mechanicky "zamknout" zadní otevření dveře, ale to je pak o to, že když s tim pak "zamčený" bouchneš, kolikrát to vydrží, než ten plastovej zámeček praskne
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: vybíjení batérie
Ono to má spínač na osvětlení kufru na zámku ve dveřích, jako ŠFelicia? Tenhle trik jsem používal u Feldy, když jsem potřeboval nechat kufr dlouho otevřený. Jinak mám řadovou garáž, a auto jsem v ní nikdy nenechal odemčené. Zamykal jsem i šaltpáku. Pokud máš garáž pod barákem, tak je to něco jiného Ale známého probudilo jeho auto, které mu někdo kradl z garáže pod ložnicí .
HYUNDAI ix20 TRIKOLOR 1,4 CVVT
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601