Zkušenosti s provozem
Moderátoři: frawd, Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 25
- Registrován: 31 říj 2013, 09:28
Re: Zkušenosti s provozem
Pokud ti vržou uplně všechny plasty uvnitř auta jak píšeš a sháníš prostředek na ošetření styčných ploch zřejmě pohybujících se a vrzajících plastů, pokud toto myslíš vážně a není to jen legrace pak mám tuto radu. Navštiv svého obvodního lékaře.
- Reklama
Re: Zkušenosti s provozem
Děkuji Ti Miloši, dokážu ocenit odbornou radu, kterou jsi jistě tímto způsobem sám ověřil.
2011, IX20 1.6 CVVT, Tricolor
-
- *
- Příspěvky: 25
- Registrován: 31 říj 2013, 09:28
Re: Zkušenosti s provozem
Ahoj červe. Nic proti tobě osobně nemám. Jsi určitě fajn chlapík. Ale jen mě štve forma tvého příspěvku všechno rzvrzaný všechno vrže až hrůza...bla bla bla To je prostě blbost a není to pravda. Někde něco někdy vrže. V palubovce, vlevo? vpravo? v zimě ? v létě? Bouchá plato vzádu? Skřípou zadní dveře? Nevím co? Pak se dá radit a diskutovat. Předat si zkušenosti. Tak se trošku namáhej a rozepiš se. Pak samozřejmě budu reagovat konkrétně pokud budu vědět.
Re: Zkušenosti s provozem
to Červ: Zdravím, vrzání plastů v mém případě není nijak tragické, ale po cca 14tis km mi také začalo cosi vrzat v palubce, na pravé straně u spolujezdce. Zajímavé ale je to, že se to děje jen v teplotním rozmezí cca -5 až cca +12 °C . Sednu-li do auta při takové teplotě, palubka při přejezdu nerovností někde v jednom místě povrzává. Je-li ale větší teplo či větší zima, nevrže a po ohřátí interieru nad teplotu 12 °C vrzat také přestane. Chci se na to poptat u nás v při nejbližší prohlídce, ale pochybuji, že s tím cokoli provedou, resp. pochybuji, že vůbec něco provádět budou chtít.
Hyundai IX20 Trikolor 1,4CVVT PalmGreen
Re: Zkušenosti s provozem
to Miloš Navrátil : dneska jsem byl u lékaře a říkal mi, že hyundajům vůbec nerozumí, příště buď prosím konkrétnější ke kterému lékaři jít, (teda do budoucna, abych na to byl připraven)
budete se divit, ale palubka mi nevydává jedinný zvuk (co by tam nepatřil) občas se cosi ozve z "B" sloupku a taky při špatné konstelaci mi klepe ten plastovej návleček na pásu (proti přeříznutí od kolejničky sedadla) ale to stačí jenom oblepit kouskem měkké pásky, ale je to tak málo, že si na to při uklízení ani nevzpomenu, ale co jsem vypozoroval, tak o5 začal bouchat PP tlumič, již jednou měněný, o zadních se radši tady nezmiňuju
budete se divit, ale palubka mi nevydává jedinný zvuk (co by tam nepatřil) občas se cosi ozve z "B" sloupku a taky při špatné konstelaci mi klepe ten plastovej návleček na pásu (proti přeříznutí od kolejničky sedadla) ale to stačí jenom oblepit kouskem měkké pásky, ale je to tak málo, že si na to při uklízení ani nevzpomenu, ale co jsem vypozoroval, tak o5 začal bouchat PP tlumič, již jednou měněný, o zadních se radši tady nezmiňuju
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Zkušenosti s provozem
Tak jsem si furt stěžoval na tvrdý podvozek, ale přitom jsem si sám moc nevěřil, že se dotlačím k výměně auta Ale stalo se!Pepa59 píše:Já to nemyslel nijak jinak než technicky - dosud jsem měl zato, že jiný naladění podvozku mají jenom dýzly.
Jinak už jsem opustil i myšlenku výměny za Toyotu a Hondu a jednám o i30 - ta mi při jedné opravě ix20 (hvízdající těsnění okna) jako náhradní vozidlo vyhovovala mnohem víc.
Hele, ty kosmetický vady za 70k - to si děláš srandu, žejó?
V úterý jsem ix20 nechal v Áčkách, a ve čtvrtek jsem si dojel asi 140km pro krátkou i30 1,4, tmavě modrá (asi Aqua blue), vyr. 12/2012, 22tkm. A jsem nadšený nejen podvozkem, ale i spotřebou. Za prvních asi 300km mám 6,1 na 100, a to je v tom 3x přejezd kopcovité trasy Kyjov - Brno, a rozhodně jsem to v rámci zkoušení a seznamování nešetřil (přesnější měření koupený benzín/ujeté km určitě ukáže podobně jako u ix20 aspoň o pivo víc, ale i tak paráda!). Zatím jsem v šestým nebi (V sedmým bych asi byl s 1,6GDi.)
Kia Ceed 1,6 CRDI 100kW GTline, vyr. 11/2015 (10.5.2019, 55500km)
Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km)
Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)
Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km)
Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)
Re: Zkušenosti s provozem
Tak ať Ti šlape a jsi spokojený.
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s provozem
Ako tak pozerám na novo vykúpené vozy na aaa cz, tak na ix20 tam boli žně. V prvej 20ke sú 4!
Nech tá i30 slúži k plnej spokojnosti!
Nech tá i30 slúži k plnej spokojnosti!
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Re: Zkušenosti s provozem
zaujilo by ma, preco clovek prejde z minivanu na bezny hb. Pre nas to napr. vobec nei je volba - to uz skor nejaky crossover. Zvlastne.
ix20, 1,4b, 2013
Re: Zkušenosti s provozem
mini VAN? delas si prdel? Tohle je tak mini MPV. Ale k VANu to ma pekne daleko. Takze rozdil v miste no... i30 proste neni mensi, rozdil je jen ve vysce posezu a taky urovni zpracovani... i30 je na tom proste lepe - interier vypada rozhodne hodnotneji. Tak nevim proc by na ni nemohl prejit. ix20 nema krom vysky posezu zadne benefity.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Zkušenosti s provozem
pali, přečti si některé věci co tu Pepa psal a budeš mít jasno proč udělal ten čenž, do "normálního" auta se po té co člověk zakusil Mpv jenom "hůř" nasedá toť je ze záporů ale asi tak vše, ve prospěch ix20 pak ještě hraje cena
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Zkušenosti s provozem
Amalfi a mmv, oba máte pravdu! Do výběru ix20 jsem neměl možnost zasáhnout, a vzhledem ke své fin. situaci jsem jen v nejhlubších hlubinách duše snil o novém autě, s vědomím, že je to nereálné. A tehdy, v té hloubi, mi poblikávala Kia Cee'd. No a po zklamání z podvozku ix20 (ale jinak Hyundai v pohodě), kde pohoda z jízdy daleko zaostávala za mou perfektní Felicií (jen klima tam chyběla), bylo pořízení i30 docela přirozené. Zvažoval jsem Oktávku (v úplně nové mne vezli z Áček, a říkal jsem si: Zaplať pánbů, že jsem se pro ni nerozhodl), Toyotu, Hondu, Fabii II. Zvolil jsem to, co teď mám, a nelituju! Jen by byl lepší motor 1,6, ale bylo by to cenově dál.
A k původnímu dotazu: vnitřní prostor se mi jeví stejný, jen sedíme níž. Kufr je menší, ale i hluboký kočárek pro vnuka tam naložím bez sklopení opěradel. Motor Hyundai 1,4 se mi i přes koně navíc jeví línější, než Kia 1,4 v ix20, ale zdá se mi výrazně úspornější - asi i díky šestce. A to mi stačí.
Ještě detail: včera jsem musel vyjet pozdě večer po okreskách a vesnicích, a nemůžu si vynachválit přisvícení do zatáček. S ix jsem často zatáčel naslepo... - než jsem se naučil přisvítit si mlhovkami, ale ty svítí jen nablízko.
Ukážu vám, co jsem koupil. Vyrobeno 12/2012, najeto 22tkm, 240tKč. (V Áčkách mi za ix dali 210, takže jsem doplatil 30t - a stálo to za to!)
A k původnímu dotazu: vnitřní prostor se mi jeví stejný, jen sedíme níž. Kufr je menší, ale i hluboký kočárek pro vnuka tam naložím bez sklopení opěradel. Motor Hyundai 1,4 se mi i přes koně navíc jeví línější, než Kia 1,4 v ix20, ale zdá se mi výrazně úspornější - asi i díky šestce. A to mi stačí.
Ještě detail: včera jsem musel vyjet pozdě večer po okreskách a vesnicích, a nemůžu si vynachválit přisvícení do zatáček. S ix jsem často zatáčel naslepo... - než jsem se naučil přisvítit si mlhovkami, ale ty svítí jen nablízko.
Ukážu vám, co jsem koupil. Vyrobeno 12/2012, najeto 22tkm, 240tKč. (V Áčkách mi za ix dali 210, takže jsem doplatil 30t - a stálo to za to!)
- Přílohy
-
- Obraz1837.jpg (213.23 KiB) Zobrazeno 2150 x
Naposledy upravil(a) Pepa59 dne 11 kvě 2014, 10:36, celkem upraveno 3 x.
Kia Ceed 1,6 CRDI 100kW GTline, vyr. 11/2015 (10.5.2019, 55500km)
Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km)
Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)
Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km)
Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)
Re: Zkušenosti s provozem
Blahopřeju,dobrý výběr Pepo;-)
Ať slouží ku spokojenosti a radosti;-)
Ať slouží ku spokojenosti a radosti;-)
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Zkušenosti s provozem
Je krásnej pepo! Nojo vzádu víceprvek ale zase starosti, tyčky atd. Přisvěcování do zatáček mám na ix20 a je opravdu super!
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Zkušenosti s provozem
Pepa59 v poho si koupil. Nevim proc by si mel litovat, chtel jsi a mas ho. Barva je dobra a abych pravdu rekl mi teda kufr mensi neprijde oproti ix20 - tam je mozna jen hlubsi, ale zase kratsi. Tak at slouzi a dela ti radost
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo