Vrtané kotouče
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Vrtané kotouče
Potřeboval bych poradit. Chtěl bych si na i30 dát lepší kotouče, protože ty sériové jsou katastrofa. Už několikrát mi zvadly a dneska mě to už dožralo! Na předchozím Stilu jsem si dával vrtané kotouče od Zimmermannu a byl jsem s nima maximálně spokojen, ty mi ani na Nordschleife nezvadly! Ale na i30 je bohužel nemůžu někde sehnat. Nevíte tedy někdo o nějakých podobných vrtaných kotoučích na naše auto?
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
- Reklama
Re: Vrtané kotouče
http://www.e-cat.sk/catalog/articles/fl ... 2/brand/86
Možno pošlu aj k vam do ČR. Aj ja uvazujem o tychto kotucoch kedze s TRW aj Brembo mám zle skusenosti..
Možno pošlu aj k vam do ČR. Aj ja uvazujem o tychto kotucoch kedze s TRW aj Brembo mám zle skusenosti..
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Re: Vrtané kotouče
Obávam sa,že Deegr chce vŕtané. Tieto majú chladenie ,ale nie vŕtanie.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vrtané kotouče
Trochu OT mimo tema, Deegr jak to delas ze jezdis podle Spritmonitoru suverene za nejmensi spotrebu a dokazes dostat brzdy do "uvadnuti" to nejak nejde dohromady
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Re: Vrtané kotouče
Aha, to som prehliadol ze len vrtane chce.. ale ked napise mail s poziadavkou ,tak vedia vecsinou zohnat aj vrtane od dodavatelov.. treba sa informovat, aj ked na nete nemaju v ponuke , ale za par dni zozenu.. take mam skusenosti.
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Re: Vrtané kotouče
Tak koukám, že sehnat opravdu kvalitní vrtané kotouče bude asi problém. S Zimmermann kotouči mám ale vynikající zkušenosti, ale bojím se toho, že když nebudou vrtané, tak i tak bych je dokázal utavit.
Mirus30: Většinou jezdím opravdu v klidu, ale občas prostě potřebuju vypnout a neznám nic lepšího, než jízdu na limitu možností auta. i30 je na to kupodivu dobrá, ale ty brzdy... Ono když jedeš třeba 20km na plno, kdy to žere nějakých 16 litrů a zbytek nádrže zase normal, tak se to tak moc neprojeví, protože najíždím kolem 800 km na nádrž.
I muži mají své dny a kdybych já neměl ty svoje a jezdil jen na spotřebu, tak jezdím kolem 5,5 litru na nádrž. Ale koho to má pořád bavit.
Mirus30: Většinou jezdím opravdu v klidu, ale občas prostě potřebuju vypnout a neznám nic lepšího, než jízdu na limitu možností auta. i30 je na to kupodivu dobrá, ale ty brzdy... Ono když jedeš třeba 20km na plno, kdy to žere nějakých 16 litrů a zbytek nádrže zase normal, tak se to tak moc neprojeví, protože najíždím kolem 800 km na nádrž.
I muži mají své dny a kdybych já neměl ty svoje a jezdil jen na spotřebu, tak jezdím kolem 5,5 litru na nádrž. Ale koho to má pořád bavit.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Vrtané kotouče
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
-
- *
- Příspěvky: 85
- Registrován: 12 dub 2013, 22:44
Re: Vrtané kotouče
Myslím, že tím si kolegovi moc nepomohl.
Zjistil bych si OE číslo kotoučů který tam máš a podle toho hledal. Teoreticky by to mohlo bejt 51712-2L500, ale je možný, že v ČR to bude něco jinýho, vzhledem k tomu, že tohle jsou údajně přední kotouče velikosti 300mm, na který pasují až 16" a větší ráfky.
Starší i30 by to mohla mít stejné a pro tu Zimmermann něco nabízí (k dohledání na http://www.otto-zimmermann.de/en/katalog.html).
Re: Vrtané kotouče
Na ten katalog jsem se koukal, vrtané nemají a nejsem si jist, zda by jen vnitřně chlazené nějak pomohli oproti sériovým kotoučům.
Zimmermann to nutně nemusí být, jen jsem psal, že jsem byl s nima spokojen
Zimmermann to nutně nemusí být, jen jsem psal, že jsem byl s nima spokojen
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
-
- *
- Příspěvky: 85
- Registrován: 12 dub 2013, 22:44
Re: Vrtané kotouče
Vrtané mají (přední), ale jak říkám, oficiálně jen na starší třicítku (FD), číslo je 320.3806.52 .
Když to vyhledáš na googlu, tak dostaneš zajímavý obrázky:
https://www.google.cz/search?q=320.3806 ... f&tbm=isch
// edit: zde si je někdo koupil http://www.drive2.ru/l/1043341/
Rozdíl oproti nevrtaným je, jak už jsem naznačil, průměr 280mm (oproti 300), pak taky 26mm tloušťka (oproti 28). Což však nejsou nijak ohromné rozdíly, otázkou je, co všechno ostatního se musí nebo nemusí upravit. Tipoval bych problém s destičkami a souvisejícím umístěním třmenu.
Ale jak říkám, je možný, že na českejch i30 GD (2012+) jsou kotouče rozdílný velikosti a nikoliv 300mm. To by to musel někdo změřit (průměr a tloušťku). Kdyby byly čistě náhodou těch 280mm, tak by se s nejvyšší pravděpodobností nemuselo upravovat nic a stačilo by jen zaměnit.
Když to vyhledáš na googlu, tak dostaneš zajímavý obrázky:
https://www.google.cz/search?q=320.3806 ... f&tbm=isch
// edit: zde si je někdo koupil http://www.drive2.ru/l/1043341/
Rozdíl oproti nevrtaným je, jak už jsem naznačil, průměr 280mm (oproti 300), pak taky 26mm tloušťka (oproti 28). Což však nejsou nijak ohromné rozdíly, otázkou je, co všechno ostatního se musí nebo nemusí upravit. Tipoval bych problém s destičkami a souvisejícím umístěním třmenu.
Ale jak říkám, je možný, že na českejch i30 GD (2012+) jsou kotouče rozdílný velikosti a nikoliv 300mm. To by to musel někdo změřit (průměr a tloušťku). Kdyby byly čistě náhodou těch 280mm, tak by se s nejvyšší pravděpodobností nemuselo upravovat nic a stačilo by jen zaměnit.
Re: Vrtané kotouče
Nenašel jsi někde i rozměry těch kotoučů? Jestli jsou stejné, jako na novou i30, tak jdu do nich
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
-
- *
- Příspěvky: 85
- Registrován: 12 dub 2013, 22:44
Re: Vrtané kotouče
Ty vrtaný kotouče od Zimmermanna jsou 280mm, viz přiloženej obrázek.
Vytáhl jsem velkou šupleru a pro jistotu změřil ty na svý i30 (1.6 CVVT, r.v. 2012) a taky mají 280mm. Takže jsou nejspíš zcela kompatibilní.
Vytáhl jsem velkou šupleru a pro jistotu změřil ty na svý i30 (1.6 CVVT, r.v. 2012) a taky mají 280mm. Takže jsou nejspíš zcela kompatibilní.
- Přílohy
-
- zimmermann_kotouce.png (203.41 KiB) Zobrazeno 3429 x
Re: Vrtané kotouče
osobne si myslim ze kotuce na staru i30 (FD) a novu (GD) su rozdielne
naviac na novu i30 (GD) sa pouzivaju 2 typy prednych kotucov (podla vybavy)
15" (standart) alebo 16" (pri verzii s elektronickou park.brzdou)
naviac na novu i30 (GD) sa pouzivaju 2 typy prednych kotucov (podla vybavy)
15" (standart) alebo 16" (pri verzii s elektronickou park.brzdou)
Re: Vrtané kotouče
Mě se líbí jak na jedné fotce píší u vrtaných kotoučů sport. A my jsme už tak odevzdaní té každodenní masáži že ani neprotestujeme proti té blbosti. Sport, bio, sleva, výprodej.... ano, ano, ano. Copak sedět v autě a brzdit je sport? No já vím o tom to tady není.
No a co kdyby sis ty kotouče vyvrtal sám. Větší stojanovou vrtačku když by ti někdo nakreslil děličkou tečky? To snad nebude problém ne? Možná by jsi i to tečkování pomocí pár šablonek zvládl. Pak důlčíkování... co?
A těch pár děr navíc pomůže odvést více tepla? Když si představíš ty kilowaty co to musí uchladit vyluftovat?
No a co kdyby sis ty kotouče vyvrtal sám. Větší stojanovou vrtačku když by ti někdo nakreslil děličkou tečky? To snad nebude problém ne? Možná by jsi i to tečkování pomocí pár šablonek zvládl. Pak důlčíkování... co?
A těch pár děr navíc pomůže odvést více tepla? Když si představíš ty kilowaty co to musí uchladit vyluftovat?
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Vrtané kotouče
Také všude vidím, že přední kotouče na i30 GD mají průměr 280mm, nebo 300mm. Budu asi také muset vzít šupleru. Ostatní rozměry ale sedí, takže pokud tam mám 280mm, tak bych je asi objednal.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold