Zdravim chlapi,
mám problém se santou. 4x4 2004, benzín+lpg Elpigas, 2,4 - 107kw
Santa mi najednou začala cukat a chcípla, pak jsem to nastartoval a vždy po 1sekundě to
chcípne. Nastartuju zas a opět. Diagnostita hobby i profi píše chybu : Snímač polohy vačkové hřídele
Chytlo mě to v zahraničí, tak sem restartoval řídící jednotku a vše ok. Ujel jsem dalších 300km a pak už ani ťuk. V servisu bylo řečeno, že snímač je KO a že altík problikává kontrolka a je taky načnutej. Tak sem nechal vyměnit snímač, altík (za nový) a bohužel mi servisák volal, že EE závada zůstala. Takže teď hledá chybu v kabeláži. / už sem z toho docela zoufalej. Jinak já sem na autě nedělal nic zvláštního (svíčky, filtry, oleje). Nevim čim by eště krom tý kabeláže mohlo bejt. Ještě dodám, že tam je Kn-vzducháč, ale to by nemělo mít vliv. Sice sem četl, že by mohl oddělat váhu, ale mělo by to aspon nouzově existovat ne? Co třeba zap. cívky či káble? Kdyby nebyly za takovej ranec, tak bych to zkusil eště, ale za ty prachy bych rád aspon věděl, že to teoreticky může bejt tim.
Kdyby někoho něco napadlo, byl bych vděčnej.
Díky a přeju spoustu km bez potíží.
Snímač polohy vačkové hřídele
Moderátoři: miooo, Moderátoři
- Reklama
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Snímač polohy vačkové hřídele
píšu to vždy, jestliže je problém v autě s Benzín/LPG vždy se soustředit na základní palivo, na to zprovoznit auto aby jezdilo a pak když jezdí perfektně na benzín, zkoušet to na plyn......
Ano, i cívky to mohou být, nevím jak moc chytrou ř.j. má Santa, ale třeba má Nubira závadu cívky nezdetekuje, ono to totiž už není jen cívka ale je v ní takový tranzistorový nebo tyristorový zapalování a impulzy kdy pálit dostává přímo z ř.j. Myslím že santa má cívky 2 a u každý je jedna fajfka s kabelem na extra svíčku. A kdybys napsla odkudd jsi např. do podpisu, možná by se někdo v okolí s benzínovým Santou ozval a mohli by jste to vyzkoušet. Já to na Nubi udělal taky tak a kupoval jsem pak zapalovací modul a věděl jsem že je to určitě ono....
Ano, i cívky to mohou být, nevím jak moc chytrou ř.j. má Santa, ale třeba má Nubira závadu cívky nezdetekuje, ono to totiž už není jen cívka ale je v ní takový tranzistorový nebo tyristorový zapalování a impulzy kdy pálit dostává přímo z ř.j. Myslím že santa má cívky 2 a u každý je jedna fajfka s kabelem na extra svíčku. A kdybys napsla odkudd jsi např. do podpisu, možná by se někdo v okolí s benzínovým Santou ozval a mohli by jste to vyzkoušet. Já to na Nubi udělal taky tak a kupoval jsem pak zapalovací modul a věděl jsem že je to určitě ono....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Snímač polohy vačkové hřídele
No tak já sem z Prahy, ale auto je u známého v Rakovníku. Plyn neplyn startuje to stejně jenom na benál.
Vyzkoušení by bylo samozřejmě bombový řešení. Kdyby náhodou někdo se objetoval, tak bych samozřejmě byl moc vděčen. I tak díky
Vyzkoušení by bylo samozřejmě bombový řešení. Kdyby náhodou někdo se objetoval, tak bych samozřejmě byl moc vděčen. I tak díky