Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
willy50: nemáš, prosím Tě, nějak zhruba spočteno, na kolik tě přijde cesta tam a zpět? Tím myslím benzín, dálniční polatky, známky, tunely....
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
- Reklama
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
To XMira
*
Spočítáno to přesně nemám, ale jen tak narychlo:
Rakousko: cca 250,-(10ti denní)
Slovinsko: cca 15 nebo 30E/7 nebo 30dnů(objeli jsme, ale neříkejte to Pavlovi )
Chorvatsko: celkem asi 250kn jeden směr(Ptuj-Zagreb-Makarska + tunel Sveti Ilja 20kn)
Benzín, ten si spočítáš podle své spotřeby a délky trasy, mě to vyšlo hrubým odhadem na 4800,-
Celkem velmi zhruba na 6500,- čili řekněme sedmičku včetně káv a croisantů
(mimochodem v Chorvatsku Ti na pumpách croisant vždy rozpečou a je to s kvalitní kávou moc fajn vzpruha)
*
Spočítáno to přesně nemám, ale jen tak narychlo:
Rakousko: cca 250,-(10ti denní)
Slovinsko: cca 15 nebo 30E/7 nebo 30dnů(objeli jsme, ale neříkejte to Pavlovi )
Chorvatsko: celkem asi 250kn jeden směr(Ptuj-Zagreb-Makarska + tunel Sveti Ilja 20kn)
Benzín, ten si spočítáš podle své spotřeby a délky trasy, mě to vyšlo hrubým odhadem na 4800,-
Celkem velmi zhruba na 6500,- čili řekněme sedmičku včetně káv a croisantů
(mimochodem v Chorvatsku Ti na pumpách croisant vždy rozpečou a je to s kvalitní kávou moc fajn vzpruha)
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
willy50: Moc díky. My počítali vloni s delším pobytem a spočetl jsem to cca. na osmičku. Asi jsem se tedy trefil, když jsem počítal dražší známky a moji větší spotřebu. No ale nakonec jsme skončili na jiném kontinentu
Ale pořád tak nějak přemýšlím, že bysme se někdy vydali k moři autem. Proto ta moje zvědavost.
Ale pořád tak nějak přemýšlím, že bysme se někdy vydali k moři autem. Proto ta moje zvědavost.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
Pro Miloše
Vzhledm k tomu, že Chorvatsko je ofoceno ze všech stran snad milionkrát a vše najdeš na webu,
tak jen pohled z balkonu našeho hotelového pokoje(foceno mobilem a následně komprimováno)
Vzhledm k tomu, že Chorvatsko je ofoceno ze všech stran snad milionkrát a vše najdeš na webu,
tak jen pohled z balkonu našeho hotelového pokoje(foceno mobilem a následně komprimováno)
- Přílohy
-
- b.JPG (165.24 KiB) Zobrazeno 2094 x
-
- a.JPG (108.72 KiB) Zobrazeno 2094 x
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
Tady najdeš vše potřebné od počasí až po mýtné,ceny phm,trajektovou dopravu atd. stačí kliknout na mapku http://www.chorvatske.cz/
IX20 1.4 CVVT Tricolor
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
Ještě jednu užitečnou radu pro koupání:
POZOR ježci !!!!
Letos je v moři dost hodně těch pichlavých potvor, do vody jen v botech!!!
POZOR ježci !!!!
Letos je v moři dost hodně těch pichlavých potvor, do vody jen v botech!!!
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
willy50: díky za info, už se těším na výborné chorvatské kafe
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
No propočítal jsem to na 20 dní, počítám s náklady na naftu cca 10 800 Kč. Ubytování (auto, přívěs plus 4 lidi) cca 9 200 Kč na 11 dní i s elektřickou přípojkou (cca 80,- Kč/den). Počítáme, že pojedeme celkem na 20 dní, z toho 11 nocí v kempu a 8 nocí nadivoko (část v Rakousku, Maďarsku a v Bosně, v HR jen asi 3 noci, pokaždé jinde, místa mám na GPS definovaná), poslední noc už doma, příjezd večer. Po dálnicích vůbec nepojedeme, stejně nesmíme více než 80 km/h, na dálnicích pak ani méně než 80 km/h, to je pak dost na palici - nejet proti rychlostním předpisům. Celkem ujedeme asi 2 500,- Km i s pojížďkami po Hvaru.
Trošku vyšší ceny jsou za lodní trajekty:
Split Starigrad: Auto+přívěs +2lidi +2děti: 1217 HRK = cca 4 500,- Kč jedna cesta
Drvenik - Sučuraj za totéž: 420 HRK = cca 1 200,- Kč jedna cesta
Teď ještě dodělat vlek, to je úkol č. 1, právě jsem ve fázi tmelení laminátové budky.
Trošku vyšší ceny jsou za lodní trajekty:
Split Starigrad: Auto+přívěs +2lidi +2děti: 1217 HRK = cca 4 500,- Kč jedna cesta
Drvenik - Sučuraj za totéž: 420 HRK = cca 1 200,- Kč jedna cesta
Teď ještě dodělat vlek, to je úkol č. 1, právě jsem ve fázi tmelení laminátové budky.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
Espero: držím pěsti, ať vše dopadne dle Vašich představ a samozřejmě dobře, užijte si to
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
Právě jsem se vrátil. Karavan jsme dodělali v neděli 3. 8. slavnostním pověšením záclonek kolem 21. Hodiny večer. V pondělí jsme nakoupili, vyměnili peníze a v úterý s dvoudenním zpožděním vyrazili na cestu.
Jeli jsme přes A, H, HR, BiH (Osmanská říše) do HR. Zpátky jme pak do Osmanské říše už nezajížděli. Po dálnici jen asi 30 km v BiH před Sarajevem (14 BAM cca 130 Kč) a pak za peníze ještě novým 4,5 km dlouhým tunelem za Makarskou nahoru (45 HKN). Moje ceny jsou ale s karavanem. Ceny Trajekt Drvenik Sučuraj na Hvaru pro 4 lidi, dodávku a karavan = 332 HKN.
Ceny nafty v přepočtu: A: cca 36,70 Kč; Osmanská říše: cca 33,90 Kč; HR: 37,90 Kč. V Maďaristanu jsme nebrali
Jídlo: Kupovali jsme jen v HR. Restaurace na Hvaru - např. smažený řízek cca 60 HKN, totéž cestou zpět u Zagrebu 28 HKN. Pizza na Hvaru 48 HKN; cestou zpět v Cista Provo (kousek od moře už na náhorní planině) 34 HRK. Chleba na Hvaru 10 HKN, cestou zpět u Zagrebu 5,8 HKN. Minerálka v kempu 10 HKN, v obchodě v Jelsa 6 HKN, cestou zpět v Lidlu u Zagrebu 4 HKN. Pivo Karlovačko v kempu 12HKN, v krámě v Jelsa 7 HKN; po cestě u Zagrebu 5 HKN. Maso: bůček 34 HKN, kýta 48 HKN, Hovězí kolem 60 HKN jehněčí 88 HKN v Jelsa, kuřata 25 HKN. Mezi Chorvaty jak jsem si všiml ve frontě na maso teď frčí vepřový bůček. Kupuje jich to dobře 70%.
Umytí auta: Osmanská říše: 4 EUR a karavanu 4 EUR. (Počasí po cestě tam vesměs blbé.)
Trasa tam:
Beroun, Třeboň, Wien, Siegendorf, Szopron, Sümeg, Kesthély, Barcs, Nagyatad, Virovitica, Slavonski (Bosanski) Brod, Sarajevo, Mostar, Metkovič, Drvenik, Sučuraj, Jelsa, Sveta Nedelja - Jagodnja.
Trasa zpět:
Sveta Nedelja, Sučuraj, Drvenik, Makarska, Cista Provo, Knin, Slunj, Karlovac, Zagreb, Koprivnica, Nagyatad, Kesthély, Sümeg, Sopron, Siegendorf, Wien, Jindřichův Hradec, Beroun.
Ekonomika: Spotřeba s karavanem cca 9,53 l až 11,12 l/100 Km, průměrně 10.22 l/100km. Nárůst spotřeby cca 1,3 litru oproti jízdě bez karavanu. Ujeto včetně pojíždění po Hvaru 2 784 km.
Zjištění: Asi bude nutno přečipovat motor na vyšší výkon. V extémních kopcích po cestě jsem občas musel až na 2. rychlostní stupeň. 74 KW výkonu je málo, i když v našich terénních podmínkách to celkem ještě jede, do hor to prostě není.
Jeli jsme přes A, H, HR, BiH (Osmanská říše) do HR. Zpátky jme pak do Osmanské říše už nezajížděli. Po dálnici jen asi 30 km v BiH před Sarajevem (14 BAM cca 130 Kč) a pak za peníze ještě novým 4,5 km dlouhým tunelem za Makarskou nahoru (45 HKN). Moje ceny jsou ale s karavanem. Ceny Trajekt Drvenik Sučuraj na Hvaru pro 4 lidi, dodávku a karavan = 332 HKN.
Ceny nafty v přepočtu: A: cca 36,70 Kč; Osmanská říše: cca 33,90 Kč; HR: 37,90 Kč. V Maďaristanu jsme nebrali
Jídlo: Kupovali jsme jen v HR. Restaurace na Hvaru - např. smažený řízek cca 60 HKN, totéž cestou zpět u Zagrebu 28 HKN. Pizza na Hvaru 48 HKN; cestou zpět v Cista Provo (kousek od moře už na náhorní planině) 34 HRK. Chleba na Hvaru 10 HKN, cestou zpět u Zagrebu 5,8 HKN. Minerálka v kempu 10 HKN, v obchodě v Jelsa 6 HKN, cestou zpět v Lidlu u Zagrebu 4 HKN. Pivo Karlovačko v kempu 12HKN, v krámě v Jelsa 7 HKN; po cestě u Zagrebu 5 HKN. Maso: bůček 34 HKN, kýta 48 HKN, Hovězí kolem 60 HKN jehněčí 88 HKN v Jelsa, kuřata 25 HKN. Mezi Chorvaty jak jsem si všiml ve frontě na maso teď frčí vepřový bůček. Kupuje jich to dobře 70%.
Umytí auta: Osmanská říše: 4 EUR a karavanu 4 EUR. (Počasí po cestě tam vesměs blbé.)
Trasa tam:
Beroun, Třeboň, Wien, Siegendorf, Szopron, Sümeg, Kesthély, Barcs, Nagyatad, Virovitica, Slavonski (Bosanski) Brod, Sarajevo, Mostar, Metkovič, Drvenik, Sučuraj, Jelsa, Sveta Nedelja - Jagodnja.
Trasa zpět:
Sveta Nedelja, Sučuraj, Drvenik, Makarska, Cista Provo, Knin, Slunj, Karlovac, Zagreb, Koprivnica, Nagyatad, Kesthély, Sümeg, Sopron, Siegendorf, Wien, Jindřichův Hradec, Beroun.
Ekonomika: Spotřeba s karavanem cca 9,53 l až 11,12 l/100 Km, průměrně 10.22 l/100km. Nárůst spotřeby cca 1,3 litru oproti jízdě bez karavanu. Ujeto včetně pojíždění po Hvaru 2 784 km.
Zjištění: Asi bude nutno přečipovat motor na vyšší výkon. V extémních kopcích po cestě jsem občas musel až na 2. rychlostní stupeň. 74 KW výkonu je málo, i když v našich terénních podmínkách to celkem ještě jede, do hor to prostě není.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
Espero: Jsem rád, že vše proběhlo v pořádku. Taky jsem pozoroval, že na Korčuli je vše dražší v porovnání třeba s Orebičem.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
Uf letos jsme Chorvatsku unikl . Po 4 letech po sobě hmhm už to tam netáhne.
Smutné, že cena výrazně každý rok roste a kvalita služeb setrvává případně nižší .
Smutné, že cena výrazně každý rok roste a kvalita služeb setrvává případně nižší .
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
- Andy182
- **
- Příspěvky: 452
- Registrován: 30 kvě 2011, 10:29
- Bydliště: Bánovce nad Bebravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
Ja som teda tento rok tiež absolvoval cestu na Krk do Bašky ...
avšak je mi počudovaním, že vzhľadom na kopec článkov od automoto žurnálov ohľadom cesty do chorvatska, NIKTO neupozornil na prísnejšie pravidlá pre šoférov do 24 rokov ...
Napr: vodič do 24 rokov má zníženú max. povolenú rýchlosť o 10km/h teda 80 na okreskách, 100 na rýchlostnej, 120 na dialnici ...
Takisto vodič do 24 rokov NESMIE šoférovať auto s výkonom nad 80kw !!
Takže som to porušil ... 24 mám až v marci, moja i30 má 81kw, a rýchlosti som tiež udržiaval na hranici "dospelých" teda 90, 110 a 130
avšak je mi počudovaním, že vzhľadom na kopec článkov od automoto žurnálov ohľadom cesty do chorvatska, NIKTO neupozornil na prísnejšie pravidlá pre šoférov do 24 rokov ...
Napr: vodič do 24 rokov má zníženú max. povolenú rýchlosť o 10km/h teda 80 na okreskách, 100 na rýchlostnej, 120 na dialnici ...
Takisto vodič do 24 rokov NESMIE šoférovať auto s výkonom nad 80kw !!
Takže som to porušil ... 24 mám až v marci, moja i30 má 81kw, a rýchlosti som tiež udržiaval na hranici "dospelých" teda 90, 110 a 130
i20 BC3, 1.0T-Gdi, 7DCT, Nline+, intense blue, 10/2022 -
i30 PD Wagon, 1.6CRDi, 7DCT, Style, Moon Rock, 6/2018 - 12/2023
Seat Ibiza FR 1.2 TSI, 81kw, Pirineos Grey - 3/2017-7/2018
i30 1.6 CRDi, 81kw, Creamy White - 8/2013 - 03/2017
i30 1.4 CVVT 80kw, Black - 6/2011-7/2013
i30 PD Wagon, 1.6CRDi, 7DCT, Style, Moon Rock, 6/2018 - 12/2023
Seat Ibiza FR 1.2 TSI, 81kw, Pirineos Grey - 3/2017-7/2018
i30 1.6 CRDi, 81kw, Creamy White - 8/2013 - 03/2017
i30 1.4 CVVT 80kw, Black - 6/2011-7/2013
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
fajne Mirku,bude aj cestopis?
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
kitrab: Ceny stejné, jako minulý rok Benzín je dražší všude, to nekomentuji.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek