3000 otáček a potom klepani
Moderátor: Moderátoři
3000 otáček a potom klepani
pánové měl někdo takovou závadu. Teracan 2,9 v automatu vytočím ho na 3100 otáček a začne ze ozívat klepaní, jinak motor funguje perfektně děkuji
- Reklama
Re: 3000 otáček a potom klepani
skús skontrolovať ci nemáš uvolnené skrutky na chladiči turba mne sa stalo niečo podobné ked sa auto dostalo do tých otáčok začalo mierne rezonovať a nepríjemne klepakalo
-
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 srp 2008, 16:00
Re: 3000 otáček a potom klepani
Těch závad může být několik. Kolik máš najeto? Pokud hodně, mohou už to klidně být vyběhané hydroštyly. V tom případě je dobré vyměnit všech šestnáct naráz. Taky to může být špatná tryska, která nemusí dávat dostatek nafty při vyšších točkách. Nejjednodušší kontrola je napojit na každý přepad u trysek hadičky se skleničkami a zkontrolovat, zda je na všech stejný přepad nafty. Nebo v horším případě může být vydřené uložení vačkové hřídele, ale v to moc nevěřím...
Re: 3000 otáček a potom klepani
Jestli je 2.9 crdi tak je to vstřikem,vyndat nechat je přezkoušet všechny , a udělat repas, pak bude klid snad
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
-
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 srp 2008, 16:00
Re: 3000 otáček a potom klepani
To je to, co píšu. Že to může být vstřikovací tryska. Abys je ale nemusel vytahovat všechny a hlavně neplatil zbytečně za repas všech čtyř, je nejlepší je vyzkoušet přes ty přepady. Vůbec nemusí být špatné všechny, ale třeba jen jedna. A tento způsob je jednoduchý i rychlý. Včetně demontáže krytu motoru tak max. na jednu hoďku
Re: 3000 otáček a potom klepani
Pišu to pro,že se tim živim Odejde jeden za 14 dni odejde dalši Proto všechny neřikam to pro legraci Mi zkušenosti jsou takove nerad dělam praci napůl To je jako se žhavičkami nemam rad rady typu vyměn pouze jednuRadim Paták píše:To je to, co píšu. Že to může být vstřikovací tryska. Abys je ale nemusel vytahovat všechny a hlavně neplatil zbytečně za repas všech čtyř, je nejlepší je vyzkoušet přes ty přepady. Vůbec nemusí být špatné všechny, ale třeba jen jedna. A tento způsob je jednoduchý i rychlý. Včetně demontáže krytu motoru tak max. na jednu hoďku
Ps z nam rychlejši zpusob jak zjistit,ktery vstřik je k.o Samozřejmě neprozradim
Měnit vždy všechny nebo zbydou oči pro plač Propaleny píst nebo jeho puknuti u pistniho čepu to jisti Commonreil nevydži to co předkomurka bohužel
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)