Můj Accent 1,4 16V r.v. 2007
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Můj Accent 1,4 16V r.v. 2007
Všechny zdravím, od registrace jsem tu několik let nebyl, pravdou je, že jsem citroenář a Accenta jsem koupil manželce s tím, aby měla čím vozit děti do školy a jezdit do práce. Myslel jsem si, že nové auto s nájezdem kolem 10000km ročně bude to pravé pro bezproblémový provoz alespoň po dobu 7 let, než zaplatím úvěr a že se vyhnu větším investicím mimo provozní věci.
Když tady čtu všechny pochvalné komentáře, ani se mi sem nechce psát svoje zkušenosti. Je pravda, že první 4 roky sloužilo auto celkem bez problémů. Taky dostává maximální péči, je garážované, po dobu záruky plný servis v Hyundai. Potom už mi přišlo nesmyslné platit sumy vyšší než 4k za výměnu oleje a filtrů, tak jsem přešel do neznačkového servisu, kde odstranili spoustu zanedbaných věcí ze servisu značkového a za normální peníze. A teď ty negativa. Po malém škrábanci na levém zadním lemu a následné opravě včetně laku to za rok vylezlo tak, že jsem myslel, že budu měnit celý lem. Bohužel, prý je to dost častá bolest a lemy se nedělají, pouze celý blatník za 10k. Řekl jsem si, asi to poprvé špatně opravili a tak jsem to nechal udělat znovu, tak jsem zvědav. Ale je fakt, že obě opravy mne vyšly dohromady kolem 8K. Ale za to auto nemůže.
Druhý problém byly brzdy. Dělal jsem je loni, stáří 5 let a najeto 50000km. Vzhledem k tomu, že mi prošlo rukama už pár aut různých značek a stáří, musím říct, že takový masakr jsem neviděl. Byl jsem připraven na výměnu destiček, ale muselo jít všechno. Kompletně pokroucené přední kotouče, zadní kotouče prakticky shnilé, o destičkách nemluvě. Tak nějak jsem byl zvyklý, že se počítalo na dvoje přední desky jedny zadní a výměna kotoučů tak kolem 100000km, alespoň u většiny aut jsem to tak měl. U Hyundaie mi bylo řečeno, že se každou prohlídku musí brzdy rozdělat, vyčistit a namazat, což jsem slyšel poprvé.
Je pravda, že já s tím autem nejezdím a když jsem to kontroloval naposled, bylo vše v relativním pořádku, takhle moc to sešlo během jednoho roku.
Další rána letos je koncový tlumič výfuku, který mám po 60000km úplně na prach,horní část je děravá jak řešeto. Neřekl bych půl slova, pokud bych si mohl za dvojku koupit repliku od Bossalu nebo originál za 4K. Ale protože na tento jediný model se replika nedělá a v Hyundai chtějí 13k bez DPH za originál, nemám slov. Vůbec nechápu tu cenovou politiku, za ty peníze by měl ten tlumič vydržet 20 let a přežít auto, což se evidentně nestalo. Za 13k si nechám udělat výfuk celý v nerezu, to snad nestojí ani tlumič na BMW a to je 10x dražší auto. Vůbec ta cenová politika náhradních dílů je tak brutální, že už se tomu musím smát. Pár drobností jsem už potřeboval a třeba zadní nápis HYUNDAI na kufru z plastových pokovených písmen za 800kč mne taky dost pobavil.
Když pominu smrt baterie po dvou letech provozu a pár elektronických excesů, se kterýma si diagnostika, kterou jsem tvrdě zaplatil, nevěděla rady, stále smrdící spojku při rozjezdu do kopcenevyhnu se srovnání.
Ve stejné době si tchán kupoval Fabii. Sice to bylo za stejné peníze holátko a prostorově nesrovnatelné, ale..... Nájezd km podobný jako já, celou dobu bez jediného problému, údržba v podstatě žádná, je to člověk, který bere auto jako spotřební věc a nedá do něj ani korunu, pokud to není nezbytně nutné. Vše původní včetně brzd a aku a když se ohnu pod obě auta, nesrovnatelné. Accent je rezavý vrak, včetně totálně zrezlých šroubů na kostrách v motoru a to říkám, ikdyž škodovky nesnáším a žádné německé auto mi nesmí do domu. Můj 17 let starý Citroen je co do stavu oproti Accentu v luxusním stavu.
Takže toliko o dojmech, které mám za 7 let provozu. Ze začátku jsem byl nadšen, potom to postupně přecházelo a dnes už vím, že se korejským automobilkám vyhnu velkým obloukem. Accent není špatné auto, ale cenová politika a věci kolem dílů jsou postavené na hlavu a to dost.
Tak snad jsem vás tím neodradil, možná jsem měl jen smůlu, ale jsem n.....nej dost. Auto ještě platím a jak doplatím, jde okamžitě z domu.
Když tady čtu všechny pochvalné komentáře, ani se mi sem nechce psát svoje zkušenosti. Je pravda, že první 4 roky sloužilo auto celkem bez problémů. Taky dostává maximální péči, je garážované, po dobu záruky plný servis v Hyundai. Potom už mi přišlo nesmyslné platit sumy vyšší než 4k za výměnu oleje a filtrů, tak jsem přešel do neznačkového servisu, kde odstranili spoustu zanedbaných věcí ze servisu značkového a za normální peníze. A teď ty negativa. Po malém škrábanci na levém zadním lemu a následné opravě včetně laku to za rok vylezlo tak, že jsem myslel, že budu měnit celý lem. Bohužel, prý je to dost častá bolest a lemy se nedělají, pouze celý blatník za 10k. Řekl jsem si, asi to poprvé špatně opravili a tak jsem to nechal udělat znovu, tak jsem zvědav. Ale je fakt, že obě opravy mne vyšly dohromady kolem 8K. Ale za to auto nemůže.
Druhý problém byly brzdy. Dělal jsem je loni, stáří 5 let a najeto 50000km. Vzhledem k tomu, že mi prošlo rukama už pár aut různých značek a stáří, musím říct, že takový masakr jsem neviděl. Byl jsem připraven na výměnu destiček, ale muselo jít všechno. Kompletně pokroucené přední kotouče, zadní kotouče prakticky shnilé, o destičkách nemluvě. Tak nějak jsem byl zvyklý, že se počítalo na dvoje přední desky jedny zadní a výměna kotoučů tak kolem 100000km, alespoň u většiny aut jsem to tak měl. U Hyundaie mi bylo řečeno, že se každou prohlídku musí brzdy rozdělat, vyčistit a namazat, což jsem slyšel poprvé.
Je pravda, že já s tím autem nejezdím a když jsem to kontroloval naposled, bylo vše v relativním pořádku, takhle moc to sešlo během jednoho roku.
Další rána letos je koncový tlumič výfuku, který mám po 60000km úplně na prach,horní část je děravá jak řešeto. Neřekl bych půl slova, pokud bych si mohl za dvojku koupit repliku od Bossalu nebo originál za 4K. Ale protože na tento jediný model se replika nedělá a v Hyundai chtějí 13k bez DPH za originál, nemám slov. Vůbec nechápu tu cenovou politiku, za ty peníze by měl ten tlumič vydržet 20 let a přežít auto, což se evidentně nestalo. Za 13k si nechám udělat výfuk celý v nerezu, to snad nestojí ani tlumič na BMW a to je 10x dražší auto. Vůbec ta cenová politika náhradních dílů je tak brutální, že už se tomu musím smát. Pár drobností jsem už potřeboval a třeba zadní nápis HYUNDAI na kufru z plastových pokovených písmen za 800kč mne taky dost pobavil.
Když pominu smrt baterie po dvou letech provozu a pár elektronických excesů, se kterýma si diagnostika, kterou jsem tvrdě zaplatil, nevěděla rady, stále smrdící spojku při rozjezdu do kopcenevyhnu se srovnání.
Ve stejné době si tchán kupoval Fabii. Sice to bylo za stejné peníze holátko a prostorově nesrovnatelné, ale..... Nájezd km podobný jako já, celou dobu bez jediného problému, údržba v podstatě žádná, je to člověk, který bere auto jako spotřební věc a nedá do něj ani korunu, pokud to není nezbytně nutné. Vše původní včetně brzd a aku a když se ohnu pod obě auta, nesrovnatelné. Accent je rezavý vrak, včetně totálně zrezlých šroubů na kostrách v motoru a to říkám, ikdyž škodovky nesnáším a žádné německé auto mi nesmí do domu. Můj 17 let starý Citroen je co do stavu oproti Accentu v luxusním stavu.
Takže toliko o dojmech, které mám za 7 let provozu. Ze začátku jsem byl nadšen, potom to postupně přecházelo a dnes už vím, že se korejským automobilkám vyhnu velkým obloukem. Accent není špatné auto, ale cenová politika a věci kolem dílů jsou postavené na hlavu a to dost.
Tak snad jsem vás tím neodradil, možná jsem měl jen smůlu, ale jsem n.....nej dost. Auto ještě platím a jak doplatím, jde okamžitě z domu.
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj Accent 1,4 16V r.v. 2007
asi piatkovy kus
mam s Accentom viac nez3x tolko km - bateria, vyfuk povodne. IMHO je to dost o tom ako sa o to clovek stara. Napisat je to garazovane a mysliet si ze je to zaruka niecoho asi nie je spravny postup. Najma ak niekto odrovna vyfuk po 60 000km. To sa vlastne negarazovanemu auto stat nemoze. V 2006-2007 sa davali tri roky zaruky. To si mohol pokojne vyreklamovat tie brzdy. Takze nedosledny pristup servisu alebo teba ako prevadzkovatela. Tolko chyb sa mi zda az podozrivych. SI myslim, ze slo o kompletne zanedbanie udrzby (ja som napriklad na predne brzdy od vymeny kotucov a dosticiek pri 120 000km asi nesiahol. Teraz tam je 200 000km. A keby som bol doslednejsi, to iste by sa dalo povedat aj o brzdach zadnych
pridaj par foto nech ten hnusny vrak vidime. jeden obraz je casto lepsi nez tisic slov
mam s Accentom viac nez3x tolko km - bateria, vyfuk povodne. IMHO je to dost o tom ako sa o to clovek stara. Napisat je to garazovane a mysliet si ze je to zaruka niecoho asi nie je spravny postup. Najma ak niekto odrovna vyfuk po 60 000km. To sa vlastne negarazovanemu auto stat nemoze. V 2006-2007 sa davali tri roky zaruky. To si mohol pokojne vyreklamovat tie brzdy. Takze nedosledny pristup servisu alebo teba ako prevadzkovatela. Tolko chyb sa mi zda az podozrivych. SI myslim, ze slo o kompletne zanedbanie udrzby (ja som napriklad na predne brzdy od vymeny kotucov a dosticiek pri 120 000km asi nesiahol. Teraz tam je 200 000km. A keby som bol doslednejsi, to iste by sa dalo povedat aj o brzdach zadnych
pridaj par foto nech ten hnusny vrak vidime. jeden obraz je casto lepsi nez tisic slov
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Můj Accent 1,4 16V r.v. 2007
Ahoj. Taky bych se přimlouval za několik fotografií....
ale číst ten tvůj sloh, před nákupem accenta tenkrát, tak se mu zdaleka vyhnu...
Asi jsi fakt měl smůlu na špatnej kus...
ale číst ten tvůj sloh, před nákupem accenta tenkrát, tak se mu zdaleka vyhnu...
Asi jsi fakt měl smůlu na špatnej kus...
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Re: Můj Accent 1,4 16V r.v. 2007
Ahoj kluci, mám ho v servisu, řeší se ten výfuk a palivový filtr. Holt tam nechám upravit tlumič z předchozího modelu nebo podobný, který tam sedne. Origo za ty peníze určitě kupovat nebudu. Jak bude doma, nafotím podvozek, motor a tlumič výfuku včetně ostatních bolístek.
Mexican: Auto dostávalo péči dost dobrou, to, že bylo garážované, jsem myslel ve smyslu toho, že nestálo celou dobu někde venku na trávě u baráku, ale ve studené, nevyhřívané garáži mimo dům. Po dobu 4 let jezdilo každý rok na kompletní garančku do Hyundaie, kde jsem platil vcelku horentní sumy. Dvakrát do roka, před zimou a před létem dostalo kompletní ošetření karoserie včetně teflonového vosku, ošetření těsnících gum, promazání zámků a závěsů dveří, ošetření interiéru a podvozku včetně laické kontroly všeho ostatního. Opravdu nejsem automechanik a tak je pravda, že jsem se po technické stránce spolehl na autorizovaný servis. Se smrdící spojkou jsem tam byl asi 4x, poprvé mi bylo řečeno, že je to normální a že si to sedne. Nesedlo, a za dalšího půl roku jsem se dozvěděl, že na spojku je stejně záruka jen půl roku. Nevím, jak bych se podle Tebe měl o auto ještě lépe postarat a hlavně netuším, jak neodrovnat ten výfuk - nejezdit nebo jsem jezdil nějak špatně? Spojka, motor, turbo a podobné věci se dají odrovnat poměrně snadno stylem jízdy, ale u výfuku fakt nevím, jak tomu zabránit.
Záruku jsem měl tři roky a to byly brzdy ještě slušné. Dělal jsem je po pěti letech a to už záruku uplatňovat asi nemohu.
Jsem přesvědčen, že jsem ze svojí strany udělal maximum, jsem dost perfekcionista a mohl bych Ti sem postnout pár fotek svých bývalých aut, aby sis udělal představu, jak se k autům chovám a v jakém je mám stavu. Za servis ale mluvit nemohu.
Ale problém je v tom, že ta podělaná Fabie bez jakékoliv udržby a servisu jezdí a nemá problém a Accent, který má nadstandartní péči, je úplně mimo. Takže toliko na vysvětlenou a jak budu mít auto doma, něco nafotím a postnu to sem.
Mexican: Auto dostávalo péči dost dobrou, to, že bylo garážované, jsem myslel ve smyslu toho, že nestálo celou dobu někde venku na trávě u baráku, ale ve studené, nevyhřívané garáži mimo dům. Po dobu 4 let jezdilo každý rok na kompletní garančku do Hyundaie, kde jsem platil vcelku horentní sumy. Dvakrát do roka, před zimou a před létem dostalo kompletní ošetření karoserie včetně teflonového vosku, ošetření těsnících gum, promazání zámků a závěsů dveří, ošetření interiéru a podvozku včetně laické kontroly všeho ostatního. Opravdu nejsem automechanik a tak je pravda, že jsem se po technické stránce spolehl na autorizovaný servis. Se smrdící spojkou jsem tam byl asi 4x, poprvé mi bylo řečeno, že je to normální a že si to sedne. Nesedlo, a za dalšího půl roku jsem se dozvěděl, že na spojku je stejně záruka jen půl roku. Nevím, jak bych se podle Tebe měl o auto ještě lépe postarat a hlavně netuším, jak neodrovnat ten výfuk - nejezdit nebo jsem jezdil nějak špatně? Spojka, motor, turbo a podobné věci se dají odrovnat poměrně snadno stylem jízdy, ale u výfuku fakt nevím, jak tomu zabránit.
Záruku jsem měl tři roky a to byly brzdy ještě slušné. Dělal jsem je po pěti letech a to už záruku uplatňovat asi nemohu.
Jsem přesvědčen, že jsem ze svojí strany udělal maximum, jsem dost perfekcionista a mohl bych Ti sem postnout pár fotek svých bývalých aut, aby sis udělal představu, jak se k autům chovám a v jakém je mám stavu. Za servis ale mluvit nemohu.
Ale problém je v tom, že ta podělaná Fabie bez jakékoliv udržby a servisu jezdí a nemá problém a Accent, který má nadstandartní péči, je úplně mimo. Takže toliko na vysvětlenou a jak budu mít auto doma, něco nafotím a postnu to sem.
Re: Můj Accent 1,4 16V r.v. 2007
Jak píše Marťas .... měl jsi smolíka na špatný kus Taky jsem tady před koupí četl ty nejhorší recenze na tohle auto, ale dneska jsem rád, že jsem na ně nedal a koupil si Accentíka ... jedno z mých nejlepších aut, které jsem kdy měl Až na špatné origoš tlumiče, na něj nemůžu říct křivého slova ..... po jejich výměně za KYB, jiné auto. Jinak co se týče odcházení různých komponentů, nemám pocit, že by se Accent nějak lišil od ostatních vozů, které jsem měl před ním ....Martun píše:
Asi jsi fakt měl smůlu na špatnej kus...
Pneu, destičky ... i jiné spotřební věci jsou v normě.
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Můj Accent 1,4 16V r.v. 2007
Já měl Ácu z roku 2006 a nic z toho , co popisuješ mě nepotkalo. Brzdy jsem měnil v 75tkm a to jsem ho nešetřil... Prodával jsem ho po sedmi letech se 113tkm na tachometru a podvozek včetně výfuku byli v ouklendu.
Asi máš vlhkou garáž.... Ten můj stál celý ty roky venku (chudák ...)
Asi máš vlhkou garáž.... Ten můj stál celý ty roky venku (chudák ...)
SONATA NF 2.4 Dynamic, prestige dark red, r. v. 2007 v provozu od r. 2009, u mě od r.2013
NEW ACCENT 1.4 Elegance, leaf green, r. v. 2006 - prodáno r.2013 - nezapomenu! (hold, první vlastní je první vlastní)
NEW ACCENT 1.4 Elegance, leaf green, r. v. 2006 - prodáno r.2013 - nezapomenu! (hold, první vlastní je první vlastní)
Re: Můj Accent 1,4 16V r.v. 2007
Ahoj kluci, tak přikládám pár foto. Mám toho víc, ale tady se dají přiložit jen tři soubory, tak to sem naskládám formou dalších příspěvků. Tlumič výfuku jsem už nestihl nafotit před opravou, tak jen po zavaření. Byly tam tři díry v přední části a tři díry v zadní části. Až to bude foukat znova, tak to přeplátujeme celé.
- Přílohy
-
- Fotografie0553.jpg (199.09 KiB) Zobrazeno 4290 x
-
- Fotografie0552.jpg (195.19 KiB) Zobrazeno 4290 x
-
- Fotografie0551.jpg (177.2 KiB) Zobrazeno 4290 x
Re: Můj Accent 1,4 16V r.v. 2007
Pokračování fotoseriálu.
- Přílohy
-
- Fotografie0556.jpg (204.85 KiB) Zobrazeno 4288 x
-
- Fotografie0555.jpg (192.51 KiB) Zobrazeno 4288 x
-
- Fotografie0554.jpg (197.37 KiB) Zobrazeno 4288 x
Re: Můj Accent 1,4 16V r.v. 2007
Další foto
- Přílohy
-
- Fotografie0560.jpg (186.95 KiB) Zobrazeno 4287 x
-
- Fotografie0559.jpg (184.09 KiB) Zobrazeno 4287 x
-
- Fotografie0558.jpg (178.49 KiB) Zobrazeno 4287 x
Re: Můj Accent 1,4 16V r.v. 2007
Poslední podvozková
- Přílohy
-
- Fotografie0561.jpg (179.99 KiB) Zobrazeno 4285 x
Re: Můj Accent 1,4 16V r.v. 2007
No tak to potěš koště!
Ale čestný pionýrský, že jsem to po sedmi letech v takovém stavu neměl
Ale čestný pionýrský, že jsem to po sedmi letech v takovém stavu neměl
SONATA NF 2.4 Dynamic, prestige dark red, r. v. 2007 v provozu od r. 2009, u mě od r.2013
NEW ACCENT 1.4 Elegance, leaf green, r. v. 2006 - prodáno r.2013 - nezapomenu! (hold, první vlastní je první vlastní)
NEW ACCENT 1.4 Elegance, leaf green, r. v. 2006 - prodáno r.2013 - nezapomenu! (hold, první vlastní je první vlastní)
Re: Můj Accent 1,4 16V r.v. 2007
Týjo! super! Která šikovná švadlena ti ušila ten kabátek? pěkný..
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Re: Můj Accent 1,4 16V r.v. 2007
Kostry v motoru
Koukal jsem, že většina z vás, kteří jste reagovali, máte jinou motorizaci (nafta, 1,6), tam to co se týká brzd a výfuku může být dost rozdílné. Jinak poslední příspěvek je konečně 1,4 a rád bych řekl, že garáž mám suchou a stojí v ní ještě další dvě auta (fabie a citroen) a nemám sílu sem dát foto na srovnání stavu, je to nebe a dudy, tedy co se týká koroze a výfuku. A to se kolem Accenta skáče dvakrát tolik, protože s ním jezdí žena a vozí děti.
Ale máte pravdu, jsem debil, neumím jezdit a ve značkovém servisu Hyundai mi bylo vysvětleno, že jsem si to způsobil sám tím, že jsem nejezdil každý rok na pravidelné prohlídky. Tím bych totiž zabránil prohnití výfuku a opotřebení brzd, protože u Accenta se musí každý rok brzdy komplet rozdělat, vyčistit a namazat a potom se nebudou opotřebovávat. Nevím, jakou kdo tady má zkušenost se značkovým servisem, ale nikdy jsem nemohl být přítomen prohlídce fyzicky a tak nevím, jestli mi tam ten olej vůbec vyměnili a nebo odpustili dva litry a dva dolili, což je běžná praxe, bohužel. V neznačkovém servisu jsem vždy přítomen byl, donesl jsem si svoje komponenty a vždy jsem viděl, že všechny operace proběhly tak, jak měly.
Takže se "Ácovi" moc omlouvám, že jsem ho tak zanedbal a vše si způsobil sám. Ale lépe to prostě neumím. Amen
Koukal jsem, že většina z vás, kteří jste reagovali, máte jinou motorizaci (nafta, 1,6), tam to co se týká brzd a výfuku může být dost rozdílné. Jinak poslední příspěvek je konečně 1,4 a rád bych řekl, že garáž mám suchou a stojí v ní ještě další dvě auta (fabie a citroen) a nemám sílu sem dát foto na srovnání stavu, je to nebe a dudy, tedy co se týká koroze a výfuku. A to se kolem Accenta skáče dvakrát tolik, protože s ním jezdí žena a vozí děti.
Ale máte pravdu, jsem debil, neumím jezdit a ve značkovém servisu Hyundai mi bylo vysvětleno, že jsem si to způsobil sám tím, že jsem nejezdil každý rok na pravidelné prohlídky. Tím bych totiž zabránil prohnití výfuku a opotřebení brzd, protože u Accenta se musí každý rok brzdy komplet rozdělat, vyčistit a namazat a potom se nebudou opotřebovávat. Nevím, jakou kdo tady má zkušenost se značkovým servisem, ale nikdy jsem nemohl být přítomen prohlídce fyzicky a tak nevím, jestli mi tam ten olej vůbec vyměnili a nebo odpustili dva litry a dva dolili, což je běžná praxe, bohužel. V neznačkovém servisu jsem vždy přítomen byl, donesl jsem si svoje komponenty a vždy jsem viděl, že všechny operace proběhly tak, jak měly.
Takže se "Ácovi" moc omlouvám, že jsem ho tak zanedbal a vše si způsobil sám. Ale lépe to prostě neumím. Amen
- Přílohy
-
- Fotografie0564.jpg (210.9 KiB) Zobrazeno 4245 x
-
- Fotografie0563.jpg (182.79 KiB) Zobrazeno 4245 x
-
- Fotografie0562.jpg (180.66 KiB) Zobrazeno 4245 x
Re: Můj Accent 1,4 16V r.v. 2007
no vidíš, čeho ses mohl vyvarovat, kdybys navštěvoval pravidelně servis
jinak podvozek jsem měl místy taky orezlý.. výfuk byl ale ok..
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Re: Můj Accent 1,4 16V r.v. 2007
No jo, těžko soudit kolika Accentů, co u nás jezdí, se tohle týká a taky nechci značku nikterak omlouvat, protože to, co předvádí teď, se mi vůbec nelíbí a myslel jsem si, že tyhle Accenty, byly poslední generací aut značky, která něco vydrží. Kdyby jsi měl problémy s elektroinstalací, nebo s nějakou upadlou páčkou, tak by si člověk mohl myslet, že ten můj bezvadnej dělali v pondělí a tvůj kousek v pátek. No ale s korozí je to jiná písnička. To prostě nechápu
No a to, co Ti řekli ty paka v servise, to jsi mě teda dostal. Kdyby tohle řekli mě, hned bych běžel někam k zrcadlu podívat se, jestli nemám na čele namalovaný kosočtverec..... No hovada
No a to, co Ti řekli ty paka v servise, to jsi mě teda dostal. Kdyby tohle řekli mě, hned bych běžel někam k zrcadlu podívat se, jestli nemám na čele namalovaný kosočtverec..... No hovada
SONATA NF 2.4 Dynamic, prestige dark red, r. v. 2007 v provozu od r. 2009, u mě od r.2013
NEW ACCENT 1.4 Elegance, leaf green, r. v. 2006 - prodáno r.2013 - nezapomenu! (hold, první vlastní je první vlastní)
NEW ACCENT 1.4 Elegance, leaf green, r. v. 2006 - prodáno r.2013 - nezapomenu! (hold, první vlastní je první vlastní)