i30 Satin Amber
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
Re: i30 Satin Amber
Zdravim a preji mnoho spokojenych a pohodovych kilometru + chvalim barvu jak zvenci, tak zevnitr
Mam stejnou kombinaci ( jen s rozdilem, ze je to HB ) a naprosta spokojenost.
Z vlastni zkusenosti po temer 50.000km se interier nijak nespini a vypada porad krasne ( prezil bez uhony i 3 tydny v autokempu a to to auto dostalo fakt zabrat )
Tak at slouzi!
Mam stejnou kombinaci ( jen s rozdilem, ze je to HB ) a naprosta spokojenost.
Z vlastni zkusenosti po temer 50.000km se interier nijak nespini a vypada porad krasne ( prezil bez uhony i 3 tydny v autokempu a to to auto dostalo fakt zabrat )
Tak at slouzi!
Hyundai i30CW 1.6GDi, 99kW, 2016 "Kraken"
MG ZS 180 2,5 V6, 130kW, 2003 "Cipajz"
Čo bolo to bolo:
Hyundai i30 II 2012 1.6 CRDi
Hyundai Elantra 1.6 GL
Rover 25 2.0 iDT
Hyundai Lantra 1.5
Škoda 105S
MG ZS 180 2,5 V6, 130kW, 2003 "Cipajz"
Čo bolo to bolo:
Hyundai i30 II 2012 1.6 CRDi
Hyundai Elantra 1.6 GL
Rover 25 2.0 iDT
Hyundai Lantra 1.5
Škoda 105S
Re: i30 Satin Amber
Diky za pochvalu i za podporu , hned se mi bude lip usinat. Taky se me to takhle libi viz predchozi prispevek.Meggie007 píše:Zdravim a preji mnoho spokojenych a pohodovych kilometru + chvalim barvu jak zvenci, tak zevnitr
Mam stejnou kombinaci ( jen s rozdilem, ze je to HB ) a naprosta spokojenost.
Z vlastni zkusenosti po temer 50.000km se interier nijak nespini a vypada porad krasne ( prezil bez uhony i 3 tydny v autokempu a to to auto dostalo fakt zabrat )
Tak at slouzi!
Tento patek jedeme na prvni vetsi akci - Rakousko,Chorvatsko... Deti,plne nalozeny auto atd...
Takze uvidime
Jinak preju take stastne dalsi tis.km a bez poruch.
i30 kombi 1,6GDI Komfort Parking Satin Amber
Re: i30 Satin Amber
Krásna kombinácia - mám presne to isté len v koži ...Okrem toho strešné okno presvetľuje interiér a vytvára príjemnú atmosféru. Nie som presvedčený, že bledý interiér je nevýhoda, dokonca som zistil, že na bledých plastoch vidieť škrabance menej ako na tmavých. A škrabancom sa aj pri maximálnej opatrnosti nevyhneme...A čo sa týka údržby - dnes už dostať kvalitné detailingové prípravky a údržba je nenáročná, nevidím v tom žiadny problém. Ja som s výberom spokojný. Páčia sa mi tvoje fotky, fakt dobré...Prajem veľa šťastných km a málo fľakov na čalúnení
i30 1.4 Comfort, Stone Black, 3/2009
i30 1,6 GDI STYLE, Satin Amber, 4/2014
i30 1,6 GDI STYLE, Satin Amber, 4/2014
i30 Satin Amber
Ahoj,
po návratu z dovolené,přidávám pár postřehů z cesty.
Vyrazili jsme 4.7. po trase Rokycany-Rozvadov-Mnichov-Mayrhofen(Zillertal)
Auto s plně naloženým kufrem , dva dospělí a dvě děti 13 a 15let.
Do Rakouska jsme přijeli s údaji na PP: pr.rychlost 95km/hod
pr. spotřeba 6.4l/100 km
Většinu cesty se zapnutou klimatizací.
V okolí Mayrhofenu několik vyjížděk včetně výjezdu z 800 do cca2300m.n.m.- i30 mile překvapil,jak to dal.
Jsou to fakt krpály-v serpentinách jsem řadil 2x za 1.
Dál dovča pokračovala přejezdem 8.7. do Chorvatska: Mayrhofen-Salzburg-Villach-Ljubljana-Záhřeb-Šibenik
(900 km-99% dálnice)
Prům.rychlost klesla díky pojížďkám v Rakousku na 89km/hod , spotřeba v Šibeniku dle PP 6,7.
Opět klima na cca 90% cesty.Auto šlapalo super,jen 3x nešel zapnout tempomat. Po nějaké chvíli už zase šel
normálně aniž by jsme zastavili.
V místě jsme podnikli několik výletů po okreskách, nákupů apod. Prům. rychlost dál klesala...spotřeba 6,5-6,7dle PP.
Návrat jsme naplánovali na čtvrtek 17.7.
No návrat. Nakonec z toho byl přejezd do Francie,kde jsme navštívili našeho dědu na akci s historickými modely
letadel,které staví.
Díky tomu,že jsme měli dálniční známky do Slovinska a Rakouska ,jsme zvolili trasu přes Německo,místo Itálie a Švýcarska.
Šibenik-Záhřeb-Ljubljana-Villach-Salzburg-Mnichov-Stuttgart-Mullhouse-Kruth(městečko konání akce)
zde přidávám bonus aby bylo jasné o čem to je http://fousici.rajce.idnes.cz/Retroplane_2014/
Byla delší o 200 km (celkem 1395 km),ale říkal jsem si že těch 200 navíc po dálnici bude v poho.
Nebylo! Kolem Mnichova a Stuttgartu STAU,STAU,STAU a ještě jednou STAU!
Cesta trvala od 5,30 do 22,30. Tedy pěkných 17 hodin.
Užili jsme si to my i auto...nám už se to moc nelíbilo, i30 Satin Amber neříkal nic a jel a jel.
Po pěkném víkendu jsme se vydali domů v neděli 20.7. Bylo to 666 km,takže vlastně kousíček.
Přes Německo po dálnici až do Rokycan.
Pocelou dobu i30 fungovala perfektně (jen ten tempomat) a ani po té 17hod cestě,mých 202cm výšky,nepociťovalo
nějak výraznou únavu co se týče bolesti zad,nohou atd.V tomto je i30 taky super.
Celkově musím auto pochválit,prostor pro 4 v pohodě i na delší cestě,jízda s plnou náloží není problém držet po
Německé dálnici 150-160km/hod,komfort a ticho v autě,velice dobré.
A světlej vnitřek to překonal bez úhony...to spíš bylo vidět upatlání na tmavých částích obložení dveří.Už umyto.
Po návratu jsem byl zvědavý na spotřebu po dotankování- PP ukazoval prům. 6,7l/100km , prům.rychlost 89km/hod
Naše cesta byla dlouhá 4102 km a natankovali jsme celkem 281,7l benzínu = 6,87l/100 km,což si myslím není
vzhledem k podmínkám špatný.
Ceny benzínu na dálnicích... 1,49 - 1,67 EUR. V Chorvatsku kolem 11Kn. Nejlevnější byl v Alpách v Mayrhofenu-
SHELLka 1,311 EUR.
Přidávám pár fotek...
po návratu z dovolené,přidávám pár postřehů z cesty.
Vyrazili jsme 4.7. po trase Rokycany-Rozvadov-Mnichov-Mayrhofen(Zillertal)
Auto s plně naloženým kufrem , dva dospělí a dvě děti 13 a 15let.
Do Rakouska jsme přijeli s údaji na PP: pr.rychlost 95km/hod
pr. spotřeba 6.4l/100 km
Většinu cesty se zapnutou klimatizací.
V okolí Mayrhofenu několik vyjížděk včetně výjezdu z 800 do cca2300m.n.m.- i30 mile překvapil,jak to dal.
Jsou to fakt krpály-v serpentinách jsem řadil 2x za 1.
Dál dovča pokračovala přejezdem 8.7. do Chorvatska: Mayrhofen-Salzburg-Villach-Ljubljana-Záhřeb-Šibenik
(900 km-99% dálnice)
Prům.rychlost klesla díky pojížďkám v Rakousku na 89km/hod , spotřeba v Šibeniku dle PP 6,7.
Opět klima na cca 90% cesty.Auto šlapalo super,jen 3x nešel zapnout tempomat. Po nějaké chvíli už zase šel
normálně aniž by jsme zastavili.
V místě jsme podnikli několik výletů po okreskách, nákupů apod. Prům. rychlost dál klesala...spotřeba 6,5-6,7dle PP.
Návrat jsme naplánovali na čtvrtek 17.7.
No návrat. Nakonec z toho byl přejezd do Francie,kde jsme navštívili našeho dědu na akci s historickými modely
letadel,které staví.
Díky tomu,že jsme měli dálniční známky do Slovinska a Rakouska ,jsme zvolili trasu přes Německo,místo Itálie a Švýcarska.
Šibenik-Záhřeb-Ljubljana-Villach-Salzburg-Mnichov-Stuttgart-Mullhouse-Kruth(městečko konání akce)
zde přidávám bonus aby bylo jasné o čem to je http://fousici.rajce.idnes.cz/Retroplane_2014/
Byla delší o 200 km (celkem 1395 km),ale říkal jsem si že těch 200 navíc po dálnici bude v poho.
Nebylo! Kolem Mnichova a Stuttgartu STAU,STAU,STAU a ještě jednou STAU!
Cesta trvala od 5,30 do 22,30. Tedy pěkných 17 hodin.
Užili jsme si to my i auto...nám už se to moc nelíbilo, i30 Satin Amber neříkal nic a jel a jel.
Po pěkném víkendu jsme se vydali domů v neděli 20.7. Bylo to 666 km,takže vlastně kousíček.
Přes Německo po dálnici až do Rokycan.
Pocelou dobu i30 fungovala perfektně (jen ten tempomat) a ani po té 17hod cestě,mých 202cm výšky,nepociťovalo
nějak výraznou únavu co se týče bolesti zad,nohou atd.V tomto je i30 taky super.
Celkově musím auto pochválit,prostor pro 4 v pohodě i na delší cestě,jízda s plnou náloží není problém držet po
Německé dálnici 150-160km/hod,komfort a ticho v autě,velice dobré.
A světlej vnitřek to překonal bez úhony...to spíš bylo vidět upatlání na tmavých částích obložení dveří.Už umyto.
Po návratu jsem byl zvědavý na spotřebu po dotankování- PP ukazoval prům. 6,7l/100km , prům.rychlost 89km/hod
Naše cesta byla dlouhá 4102 km a natankovali jsme celkem 281,7l benzínu = 6,87l/100 km,což si myslím není
vzhledem k podmínkám špatný.
Ceny benzínu na dálnicích... 1,49 - 1,67 EUR. V Chorvatsku kolem 11Kn. Nejlevnější byl v Alpách v Mayrhofenu-
SHELLka 1,311 EUR.
Přidávám pár fotek...
- Přílohy
-
- První desítka - dálnice u Ljubljany
- PH000194.jpg (249.11 KiB) Zobrazeno 2011 x
-
- Tiše čeká...neví,že je před ním 1400km
- IMG_7721.JPG (139.03 KiB) Zobrazeno 2011 x
-
- U pevnosti - Šibenik
- IMG_7123.JPG (211.75 KiB) Zobrazeno 2011 x
Naposledy upravil(a) jendafo dne 30 črc 2014, 16:22, celkem upraveno 4 x.
i30 kombi 1,6GDI Komfort Parking Satin Amber
Re: i30 Satin Amber
Ještě foto.
- Přílohy
-
- V kempu-Kruth,Francie
- IMG_8027.JPG (210.4 KiB) Zobrazeno 2011 x
-
- U kostelíka-Kruth,Francie
- IMG_8097.JPG (146.77 KiB) Zobrazeno 2011 x
-
- S německým kolegou v Alpách
- PH000118.jpg (250.55 KiB) Zobrazeno 2011 x
i30 kombi 1,6GDI Komfort Parking Satin Amber
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20286
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 Satin Amber
Hezky jsi svého prohnal Hlavně, že jsi spokojený (až na ten tempomat), tož ať slouží.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i30 Satin Amber
Krásny výlet. A s tým tempomatom to mohlo byt len počiatočnou kontrolou kde nedovolí nastaviť tempomat kým sa aspoň raz nestlačí brzda po rozbehu.
Hyundai i30 1.4 MPI DOHC CVVT Family cool red 1/2014
Opel Vectra 1.8i 16V CD Dark Blue - predané (224824 km)
Opel Vectra 1.8i 16V CD Dark Blue - predané (224824 km)
Re: i30 Satin Amber
Aha,tak to jsem nevěděl,že je to takhle hlídaný. Jak pojedu,hned to zkusim,dík za radu.Koky5 píše:Krásny výlet. A s tým tempomatom to mohlo byt len počiatočnou kontrolou kde nedovolí nastaviť tempomat kým sa aspoň raz nestlačí brzda po rozbehu.
Řekl jsem si,že to budu pozorovat,nebo zavolam do servisu,tak abych zbytečně neplašil...
Koky5:Tak je to jak píšeš, tempomat funguje až po prvním použití brzd,tak jsem zase o něco chytřejší
i30 kombi 1,6GDI Komfort Parking Satin Amber
Re: i30 Satin Amber
Je to presne tak ,ako Koky5 píše.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: i30 Satin Amber
jsou mi tedy skryté pojistky .
Mě tempomat zatím fungoval bez problému, ale brzdu jsme určitě mačkal nesčetně krát pře jeho použitím .
Na to by měl prodejce při předání upozornit . Na spojku a start upozorňují asi 12x .
Mě tempomat zatím fungoval bez problému, ale brzdu jsme určitě mačkal nesčetně krát pře jeho použitím .
Na to by měl prodejce při předání upozornit . Na spojku a start upozorňují asi 12x .
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
- don.fernando
- *
- Příspěvky: 37
- Registrován: 01 úno 2014, 15:49
- Bydliště: Chodsko
Re: i30 Satin Amber
Moc pěkné fotografie
Re: i30 Satin Amber
Díky! pro mojí manželku.don.fernando píše:Moc pěkné fotografie
i30 kombi 1,6GDI Komfort Parking Satin Amber
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20286
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 Satin Amber
Děkujeme manželce
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek