Pipanie bezpecnostnych pasov
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Pipanie bezpecnostnych pasov
Dobry den,
potreboval by som radu ako a kde co najemenej nakladne ostranit zvuk pipania nezapnutych pasov.
To pipanie je extremne hlucne a nechce prestat, velmi otravne.
Nechcem ani zaslepku, pretoze pasy skoro stale pouzivam, ani odpalit kabliky, pretoze ta blikajuca dioda je vyborna, ale su chvile, kedy ten pas nepouzivam a vtedy ma to auto zoziera..
Pochybujem ze v autorizovanom servise mi to vypnu, ci to nie je porucha nejakej vyhlasky alebo co a zaroven sa mi za to nechce vysolit velke prachy..
dakujem za rady
potreboval by som radu ako a kde co najemenej nakladne ostranit zvuk pipania nezapnutych pasov.
To pipanie je extremne hlucne a nechce prestat, velmi otravne.
Nechcem ani zaslepku, pretoze pasy skoro stale pouzivam, ani odpalit kabliky, pretoze ta blikajuca dioda je vyborna, ale su chvile, kedy ten pas nepouzivam a vtedy ma to auto zoziera..
Pochybujem ze v autorizovanom servise mi to vypnu, ci to nie je porucha nejakej vyhlasky alebo co a zaroven sa mi za to nechce vysolit velke prachy..
dakujem za rady
_____________________________________
Hyundai i30 1.4i CVVT - hatchback 2013
_____________________________________
Hyundai i30 1.4i CVVT - hatchback 2013
_____________________________________
- Reklama
- Linux
- **
- Příspěvky: 143
- Registrován: 15 črc 2014, 09:27
- Bydliště: Poběžovice/Domažlice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pipanie bezpecnostnych pasov
Taky se přikláním, jestli to jde nějak odstranit, protože ten můj problém je následující - přijedu k firmě k bráně, jdu si odčipnout, ale pak to mám na místo cca. 100 m a už se mi nechce poutat. Jakmile překročím 20 km/h, tak to začne řvát a ani když vystupuju z auta, tak nepřestane.
Jde to nějak nastavit, kdyby to začalo řvát třeba při 40 km/h, tak by to bylo ideální
Jde to nějak nastavit, kdyby to začalo řvát třeba při 40 km/h, tak by to bylo ideální
Hyundai i30 kombi, paket parking, weekend, barva Aqua Blue, 07/2014.
Co ještě mám:
Tabant 601 S 1971
Trabant 601 de Luxe 1989
Trabant 601 S 1989
ČZ 125 Sport 1964
Jawa 50 typ 20 1968
Suzuki Ignis 1.3 VVT, červená, 2004
Co ještě mám:
Tabant 601 S 1971
Trabant 601 de Luxe 1989
Trabant 601 S 1989
ČZ 125 Sport 1964
Jawa 50 typ 20 1968
Suzuki Ignis 1.3 VVT, červená, 2004
Re: Pipanie bezpecnostnych pasov
Nejde to nijak vypnout a je to jen dobře, aby se lidé naučili poutat. V tvém případě doporučuji:Linux píše:Taky se přikláním, jestli to jde nějak odstranit, protože ten můj problém je následující - přijedu k firmě k bráně, jdu si odčipnout, ale pak to mám na místo cca. 100 m a už se mi nechce poutat. Jakmile překročím 20 km/h, tak to začne řvát a ani když vystupuju z auta, tak nepřestane.
Jde to nějak nastavit, kdyby to začalo řvát třeba při 40 km/h, tak by to bylo ideální
1) nepřekročit 20 km/h
2) dupnout na plyn a těch 100m ujedeš za 3s. tak ti to nebude tak dlouho pípat...
Dokonce u Mercedesu pokud se nepřipoutáš a překročíš 20km/h tak se ti zapne omezovač a rychleji nepojedeš než se připoutáš.
Re: Pipanie bezpecnostnych pasov
Ad 1 jazdim firemnym Mercedesom C220 2011 a ziadny obmedzovac sa nezapne.. a inak, to pipanie je tam ovela prijemnejsie a tichsie...
Ad 2 opat raz poznamka, preco sa ludia, nedokazete udrzat a neodpustite si tu tie komenare... pytal som sa na to ako najlepsie vypnut pipanie...nie na moralne a bezpecnostne zasady riadenia vozidla
Ad 2 opat raz poznamka, preco sa ludia, nedokazete udrzat a neodpustite si tu tie komenare... pytal som sa na to ako najlepsie vypnut pipanie...nie na moralne a bezpecnostne zasady riadenia vozidla
_____________________________________
Hyundai i30 1.4i CVVT - hatchback 2013
_____________________________________
Hyundai i30 1.4i CVVT - hatchback 2013
_____________________________________
Re: Pipanie bezpecnostnych pasov
otevřít pojistky a čtverečkem izolepy přelepit ten piezo pípák, pak dle potřeby udělat do izolepy špendlíkem dirku (nebo víc direk)
todle je IX20 počítám, že na i30 to bude obdobně
... jo a prosímtě sežeň si radši izolepu co má atest alespoň E8, nebo tě zdejší komunita bude honit k odpovědností, žes na auto dal nějakej pro provoz na pozemní komunikaci neschválenej typ
todle je IX20 počítám, že na i30 to bude obdobně
... jo a prosímtě sežeň si radši izolepu co má atest alespoň E8, nebo tě zdejší komunita bude honit k odpovědností, žes na auto dal nějakej pro provoz na pozemní komunikaci neschválenej typ
- Přílohy
-
- pojistky.jpg (95.82 KiB) Zobrazeno 4097 x
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Pipanie bezpecnostnych pasov
Nestačilo by zacvaknout prázdnou sponu?
http://www.dx.com/cs/s/safety+belt?categoryId=765
http://www.dx.com/cs/s/safety+belt?categoryId=765
Hyundai i20 Inclusive Plus, 04/2012
Re: Pipanie bezpecnostnych pasov
takže prázdnou sponu fakt asi nechce, ale asi to chce přečíst od začátku, je to zatím jenom 5 příspěvkůr0b3rt píše: ...Nechcem ani zaslepku, pretoze pasy skoro stale pouzivam, dakujem za rady...
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Pipanie bezpecnostnych pasov
najdi si pipak jak je na obrazku k pasum,podobny je i na svetla a podle typu pipaku bud posteluj tenkym sroubovackem hlasitost pipani nebo u nekterych typu odcvaknout krytku a prihnout plecovy jazycek tak aby hlucnost vyhovala tvym usim,taky muzou zcela zalite a nepujde to ani stelovat ani rozcvaknout,tak potom jak je psano prelepit izolepou ale tu bych spis doporucil neco kvalitniho nebot jak vime ta obycejna izolepa v horku dela bordel,osvedcena je i kapka lepidla z tavne pistole
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Pipanie bezpecnostnych pasov
mmw: ja som si v tom linku vsimol nie len tzv. zaslepky, ale aj akesi "predlzovacky" ... t.j. spony, do ktorych sa dá zacvaknut pás ... t.j. tá predlžovacka je trvale zacvaknuta (pasy nepipaju), a do nej mozes kedykolvek chces zapnut pas ...
Hyundai i30cw classic, 1,4 CVVT, 80kW, 4/2011
Re: Pipanie bezpecnostnych pasov
Jako záslepku si představuji bazmek, který trvale sídlí v příslušném otvoru a nelze tedy normálně používat bezpečnostní pás. Prázdnou sponu, kterou mohu během dvou sekund vyndat a odložit na odkládací místo mezi sedadly, bych osobně záslepkou nenazval. A zdá se mně to podstatně jednodušší a bezpečnější, než někam patlat tavné lepidlo nebo izolepu.mmv píše:takže prázdnou sponu fakt asi nechce, ale asi to chce přečíst od začátku, je to zatím jenom 5 příspěvkůr0b3rt píše: ...Nechcem ani zaslepku, pretoze pasy skoro stale pouzivam, dakujem za rady...
Hyundai i20 Inclusive Plus, 04/2012
Re: Pipanie bezpecnostnych pasov
Asi budem za divného,ale mne sa zdá jednouchšie zapnúť si pás.Aj na dvore môže niekto do teba našiť a máš problém,respektíve už možno nemáš.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Pipanie bezpecnostnych pasov
záslepka je záslepka , od slova zaslepovat
používáme to v práci na služební FII po areálu přesně z důvodu jak psal r0b3rt, nastartovaný auto i po vystoupení pípá jako o život (na FII to lze očůrat chvilkovým zařazením zpátečky a přestane to) máme to na tkalounu takže při rozepnutí to nevystřelí, ale zůstane to po ruce, kdo to chce používat tak to používá...
redukci (vložku, spojku, nikoliv však záslepku) jsem též zkoušel, její nevýhodou je vyšší umístění připojovacího bodu a v neposlední řadě je nutno zvážit fakt, že při běžné jízdě máte v bezpečnostním systému "bug" (spojku made in PRC) za pár korun, která vás má v případě potřeby udržet (na živu)
takže vypnout pípání buď softwarově (což asi nejde), nebo ho stlumit (samolepkou, poťáčkem...) mi připadá jako vhodná volba na funkci (rostlináře) to nemá vliv, takže při nějakým "průseru" to pípat bude, a přitom to tolik neotravuje
to 69pavel : tam je víc pípáků ??? myslel jsem, že tam je jeden združenej ...
to idam.i : nebudeš, proč, je mraky lidí co si sednou do auta a přitom si jdou jenom umýt okno zevnitř a přitom se mimoděk připoutají ... jak to řekla ta jeptiška "jistota je kulomet" a nasadila na svíčku prezervativ
používáme to v práci na služební FII po areálu přesně z důvodu jak psal r0b3rt, nastartovaný auto i po vystoupení pípá jako o život (na FII to lze očůrat chvilkovým zařazením zpátečky a přestane to) máme to na tkalounu takže při rozepnutí to nevystřelí, ale zůstane to po ruce, kdo to chce používat tak to používá...
redukci (vložku, spojku, nikoliv však záslepku) jsem též zkoušel, její nevýhodou je vyšší umístění připojovacího bodu a v neposlední řadě je nutno zvážit fakt, že při běžné jízdě máte v bezpečnostním systému "bug" (spojku made in PRC) za pár korun, která vás má v případě potřeby udržet (na živu)
takže vypnout pípání buď softwarově (což asi nejde), nebo ho stlumit (samolepkou, poťáčkem...) mi připadá jako vhodná volba na funkci (rostlináře) to nemá vliv, takže při nějakým "průseru" to pípat bude, a přitom to tolik neotravuje
to 69pavel : tam je víc pípáků ??? myslel jsem, že tam je jeden združenej ...
to idam.i : nebudeš, proč, je mraky lidí co si sednou do auta a přitom si jdou jenom umýt okno zevnitř a přitom se mimoděk připoutají ... jak to řekla ta jeptiška "jistota je kulomet" a nasadila na svíčku prezervativ
Naposledy upravil(a) mmv dne 01 srp 2014, 13:17, celkem upraveno 1 x.
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Pipanie bezpecnostnych pasov
Přesně to mne taky štvalo, to jsou právě ty maličkosti, které odlišují lepší a horší. Já jsem přemýšlel nad tím, že rozeberu zámek pásu a sepnu to napořád.Linux píše:Taky se přikláním, jestli to jde nějak odstranit, protože ten můj problém je následující - přijedu k firmě k bráně, jdu si odčipnout, ale pak to mám na místo cca. 100 m a už se mi nechce poutat. Jakmile překročím 20 km/h, tak to začne řvát a ani když vystupuju z auta, tak nepřestane.
Jde to nějak nastavit, kdyby to začalo řvát třeba při 40 km/h, tak by to bylo ideální
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re: Pipanie bezpecnostnych pasov
dalin , trochu si z toho pomlouvání už onemocněl nee ??? prosím tě, co tě zrovna na tomto vlákně "Pipanie bezpecnostnych pasov" tak přesvědčiuje v tom, že "to jsou právě ty maličkosti, které odlišují lepší a horší"
máš tam ty na leonu čudlík kterým bys to pípání vypnul ?? nebo "reostat" kterým bys to stlumil ???
... nebo ti to snad nepípá vůbec ??
máš tam ty na leonu čudlík kterým bys to pípání vypnul ?? nebo "reostat" kterým bys to stlumil ???
... nebo ti to snad nepípá vůbec ??
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Pipanie bezpecnostnych pasov
mmv myslis ze na pipak od pasu je napojeno i signalizace svetel pri otevrenych dverich a vyplem motoru,mozne to je teda pokud ta funkce tam je
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40