Hyundai nikdy viac v zivote!
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Hyundai nikdy viac v zivote!
Jsi napsal naprosto presne.
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
- Reklama
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Tak prispejem aj ja. Na celnom skle mam dobku od kamienka, na kapote mam tiez dost jamiek, predny naraznik som dal uz nalakovat - mal tiez dost oderkov od kamienkov a prahy v okoli zadnych dveri su tak obite ze sa to spocitat neda. Antikorozna ochrana podvozkovych casti (tlmice, ramena, napravnica) su na na bode mrazu, musel som ich uz sam niekolko krat opravovat. Interierove plasty su tiez z kvetu makoveho, strasne tvrde, clovek sa len trochu obtrie a hned je skrabancek. Nedavno sa mi dokonca z nicoho nic pretrhla manzeta radiacej paky. Po motorickej stranke je to celkom v pohode, ale co sa tyka spracovania a pouzitych materialov je cela triciatka ako z hnoja Na jednej strane povazujem dalina za prudica, ale v niektorych veciach s nim suhlasim. Zo zaciatku som bol z hyundaia ohureny, ale asi zacinam vytriezvievat a zacinam sa cim dalej tym viac priklanat k myslienke ze hyundai uz po druhy krat asi radsej nie.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
majlo: som na tom podobne..teda, neriesim nejake kamienky, na to je to moje auto mlade, ale proste, ta kvalita tam nie je.. na druhej strane, bolo to lacne, nie? tak sa neda cakat mercedes.
i30 kombi:MY 2014:1.6 MPI CVVT:Paket Parking:ALU 16:Aqua Blue
Skoda Octavia I:1.9 TDI:Tour - prodano
Skoda Octavia I:1.4 MPI 16V:Ambiente- prodano
Skoda Felicia:1.3i - prodano
Skoda Octavia I:1.9 TDI:Tour - prodano
Skoda Octavia I:1.4 MPI 16V:Ambiente- prodano
Skoda Felicia:1.3i - prodano
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Chlapci ..... nechci tady za každou cenu hájit Hyundai, ale já mám služební Mercedes ML a divili by jste se, jak je to nekvalitní auto
Malý výčet poruch : V 39 000 km skoro generálka motoru ( odešlo ojniční ložisko ), od začátku žere olej, ale jako ruský tank, v 98 000 km výměna turba !!, před časem stálo přes měsíc v servisu, protože padalo do nouzového režimu a nikdo nevěděl proč , jestli si stěžujete na skřípání a vrzání interieru, tak bych Vám přál slyšet ty pazvuky, které vydává auto za milion a půl , klepajíci přední náprava, úplně zničené sedadla ( polokůže ) a neustále odpadávající různé plasty uvnitř vozu ..... a podotýkám, že těchto vozů máme u podniku víc a poruchy jsou u nich vesměs stejné.
Takže, jestli si chcete užívat tento " luxus ", ovšem za pětinásobek ceny našich korejců a nepatrně jiné ceny náhradních dílů a servis, tož směle do pořádného auta .... a pevné nervy
Malý výčet poruch : V 39 000 km skoro generálka motoru ( odešlo ojniční ložisko ), od začátku žere olej, ale jako ruský tank, v 98 000 km výměna turba !!, před časem stálo přes měsíc v servisu, protože padalo do nouzového režimu a nikdo nevěděl proč , jestli si stěžujete na skřípání a vrzání interieru, tak bych Vám přál slyšet ty pazvuky, které vydává auto za milion a půl , klepajíci přední náprava, úplně zničené sedadla ( polokůže ) a neustále odpadávající různé plasty uvnitř vozu ..... a podotýkám, že těchto vozů máme u podniku víc a poruchy jsou u nich vesměs stejné.
Takže, jestli si chcete užívat tento " luxus ", ovšem za pětinásobek ceny našich korejců a nepatrně jiné ceny náhradních dílů a servis, tož směle do pořádného auta .... a pevné nervy
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Asi tak... Dělal jsem před časem ve firmě, kde měl ředitel Audi A8, bratru za 2,5 mega. Při couvání příšerně pískaly brzdy, servis to několikrát řešil, marně. Když nechal auto stát na slunci, zvýšil se tlak v pneumatikách a auto odmítalo jet jinak, než v nouzovém režimu...
Kolega v práci má nějaké SUV Mercedes, neustále je pod ním loužička oleje. Dalšímu s Audi A6 to loužičky nedělá, a to jen díky tomu, že si pod vanu dává hadr, aby to neteklo přímo na podlahu v garážích .
Kolega v práci má nějaké SUV Mercedes, neustále je pod ním loužička oleje. Dalšímu s Audi A6 to loužičky nedělá, a to jen díky tomu, že si pod vanu dává hadr, aby to neteklo přímo na podlahu v garážích .
Naposledy upravil(a) Méďa Béďa dne 01 zář 2014, 08:32, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i20 Inclusive Plus, 04/2012
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
ja chcem stale verit ze japonci su kvalitnejsi:DDD ked nie, kupim nabuduce bicykel:D
Naposledy upravil(a) majkom dne 01 zář 2014, 11:54, celkem upraveno 1 x.
i30 kombi:MY 2014:1.6 MPI CVVT:Paket Parking:ALU 16:Aqua Blue
Skoda Octavia I:1.9 TDI:Tour - prodano
Skoda Octavia I:1.4 MPI 16V:Ambiente- prodano
Skoda Felicia:1.3i - prodano
Skoda Octavia I:1.9 TDI:Tour - prodano
Skoda Octavia I:1.4 MPI 16V:Ambiente- prodano
Skoda Felicia:1.3i - prodano
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Na jednej strane lacne v porovnani s premiovejsimi znackam ale neviem ci az take lacne v porovnani s dnesnymi cenami triciatok. Kupoval som ho mesiac po premiere na slovensku a dal som zanho 460 tisic, auto ma 1,4 benzin a zakladnu vybavu, jedina priplatkova vybava je klima. Dnes keby som mal za rovnake peniaze kupovat auto tak by som kupil asi mazdu 3 alebo mitsubishi lancer hatchback.majkom píše:na druhej strane, bolo to lacne, nie?
Vilda : skus si prejst forum starej i30 a najdes podla mna dost chyb ktore mali ich majitelia.
Nechcem aby to vyzeralo ze teraz budem kydat na hyundai, to nie. U kazdej znacky sa moze najst vadny kus alebo vyrobne chyby ktore sa vyskytnu napriklad aj na celej serii, len nechapem preco sa tu handrkujete ako male deti, kazdy ma svoj nazor tak mu ho neberte. Auto mi sluzi aj napriek par prkotinam ktore ma seru, ale to urcite nie je dovod aby som sa isiel teraz auta zbavit a zhanat nieco ine.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Nějak mně tam chybí Hnůjdaj, zato dokonalý koncern tam vidím hned několikrát ...
Hyundai i20 Inclusive Plus, 04/2012
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Tak to vezmem popořadě, ano VW tam figuruje hned několikrát ale zeptejme se proč. TSI jsou předchozí generace EA 111, dnes se do všech "nově" uvedených modelů používající motory TSI montuje nová generace EA 211 která má s předchozí společný max. obchodní název, jinak se jedná o zcela odlišné konstrukce. všechny známé nedostatky EA 111 byly odstraněny a nevidím důvod proč by EA 211 neměla spolehlivě fungovat a taky jsem zatím nezaznamenal na VW fóru ani nikde jinde jediný problém. Další motory VW které se v článku vyskytují jsou velké víceválcové motory komplikované konstrukce, zejména s už ukončeným vstřikováním nafty PD. tu prodává atmosférické benzinové 4válce té nejjednodušší konstrukce a diesely 4válce standardní konstrukce. Když se drží takto při zdi tak na tom toho nejde příliš skazit. Nové konstrukce s sebou nesou jistá rizika, která se postupně vychytávají ale je to cesta k pokroku, pokud někdo jen kopíruje staré odladěné koncepce tak se jen veze a je krok pozadu.
VW Golf VII 1,4 TSI
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
lol, no to uz je argument, ze ide o stare motory ktore sa uz nevyrabaju ...
a co to ma dokazovat ? ze terajsie uz su bezporuchove ?
koncern NIKDY nevedel vyrobit spolahlive motory, ani dobré atmosfery, som si isty ze ked o 5-10 rokov vyjde rovnaky clanok, budu v nom sucasne vw motory
a co to ma dokazovat ? ze terajsie uz su bezporuchove ?
koncern NIKDY nevedel vyrobit spolahlive motory, ani dobré atmosfery, som si isty ze ked o 5-10 rokov vyjde rovnaky clanok, budu v nom sucasne vw motory
Hyundai i30cw classic, 1,4 CVVT, 80kW, 4/2011
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
máš křišťálovou kouli? můžeš mi zjistit čísla na příští tah sportky? ale do SZ prosím
VW Golf VII 1,4 TSI
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Obecně přeplňovaný motor logicky bude mít více problémů. A co se mi už vůbec nelíbí, to že VW začne dělat přeplňování nejen že výrazně zmenší motory, ale i výrazně ubere na materiálu. Nejsem odborník, lae z principu jsou to 2 věci, které jsou proti sobě. Neříkám, že neexistují lepší a lehčí materiály.
Třeba může VW okoknout fordy, tam jsme nečetl, že by byl výrazný problém.
A tvrdit, že u nové generace byly opraveny předchozí mouchy a motor předělán, ještě neznamená, že vyhráli. nikde není napsáno, že nemůřou být jiné problémy.
K atmosféře:
Logicky motor je jednodušší, levnější a méně poruchový. Méně dílů, nižší tlaky. jednodušší údržba, levnější opravy atd..
To že VW odpískal jejich vývoj, neznamená, že to to je definitně slepá ulička a že celý svět půjde směrem VW.
Ano H je dělá stále, v obstojném objemu a výkonu pro běžné ježdění a s normou, aby vyhověli ekoteroristů z EU.
Toyota je dělá také a nepřijde mi, že by T byla nějaká pralesní liga na trhu. zatím stále v objemu č.1.
A to že např. Škoda nabídne 1.0 MPI s pá kw např. ve Fabii mi přijde jako výsměch, k tomu ta cena.
To, že Škodovka nikdy nenabídla za rozumné peníze normální motor je smutný fakt 1,2 HTP apod..
Osobně, jako zákazník si počkám třeba na 3. nebo 5. generaci přeplňovaných benzínů, až se to vychytá, doladí apod., nemám důvod přeplácet na pořizovací ceně, servisu a případné chyby výrobce dotovat, aby se na mě naučil motory vyrábět bez ohledu na značku.
Třeba může VW okoknout fordy, tam jsme nečetl, že by byl výrazný problém.
A tvrdit, že u nové generace byly opraveny předchozí mouchy a motor předělán, ještě neznamená, že vyhráli. nikde není napsáno, že nemůřou být jiné problémy.
K atmosféře:
Logicky motor je jednodušší, levnější a méně poruchový. Méně dílů, nižší tlaky. jednodušší údržba, levnější opravy atd..
To že VW odpískal jejich vývoj, neznamená, že to to je definitně slepá ulička a že celý svět půjde směrem VW.
Ano H je dělá stále, v obstojném objemu a výkonu pro běžné ježdění a s normou, aby vyhověli ekoteroristů z EU.
Toyota je dělá také a nepřijde mi, že by T byla nějaká pralesní liga na trhu. zatím stále v objemu č.1.
A to že např. Škoda nabídne 1.0 MPI s pá kw např. ve Fabii mi přijde jako výsměch, k tomu ta cena.
To, že Škodovka nikdy nenabídla za rozumné peníze normální motor je smutný fakt 1,2 HTP apod..
Osobně, jako zákazník si počkám třeba na 3. nebo 5. generaci přeplňovaných benzínů, až se to vychytá, doladí apod., nemám důvod přeplácet na pořizovací ceně, servisu a případné chyby výrobce dotovat, aby se na mě naučil motory vyrábět bez ohledu na značku.
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
To vypadá, že ji máš taky, když víš, že nová generace motorů je naprosto vychytaná .Bofors píše:máš křišťálovou kouli? můžeš mi zjistit čísla na příští tah sportky? ale do SZ prosím
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Protože prostě ty motory slavny koncern odflaknul, PROTO! Dal nema smysl cokoliv omlouvat.Bofors píše:Tak to vezmem popořadě, ano VW tam figuruje hned několikrát ale zeptejme se proč.
Prej vicevalcove motory komplikovane konstrukce, tak proc se do toho montujou kdyz to neumej, co? Kdyby se koncern vy3ral doprostred namesti, tak ty kazdymu vysvetlis ze je to nova vune od Bossu a samozrejme ta nejkvalitnejsi, nejekologictejsi a s tradici
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
však počkejte, kopírka jménem hyundai na přeplňovaných benzínech usilovně pracuje! jen jim to zatím nejde ani okopírovat, natož stvořit nějaký vývoj ale pevně věřím, že se jednou povede a do i30 přístích generací si budete moci koupit přece jen motor moderních parametrů místo obstarožních výjevů z minulosti.
VW Golf VII 1,4 TSI
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
motozačátky: Hyu Elantra 1,6