Hyundai nikdy viac v zivote!

Co se jinam nevešlo - výfuk, kola, údržba, akumulátor, příslušenství, manuály/schémata atd.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
kajman73
*
Příspěvky: 40
Registrován: 24 bře 2013, 17:23

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od kajman73 »

Co se týká spolehlivosti i30 x Škoda Octavia, tak jsou na tom oba modely stejně v kategorii auto do tří let. V kategorii do 5 let mírně vítězí Octavia, ale není to nějak velký rozdíl (i30 je na tom stejně jako Škoda Fabia). Starší porovnání není, i30 zase není tak starý model.
http://goo.gl/KHy5zi
Osobně mám i30 zatím rok a půl, najeto 21.000km a zatím bez jakékoliv závady. Na autě mi vadí pouze několik drobností: vyšší hluk od originálních pneu Hankook, není automatický dojezd okna při zavírání, při teplotách pod -10 dojde při rozjezdu občas k zakolísání výkonu motoru (daň za přiškrcený motor díky euro 5)...
---
Jinak nejspolehlivější bylo moje první auto Fiat 127 http://goo.gl/a3owyA, který byl i po 15 letech a najetých 250.000 kilometrech skoro bez problémů, motor byl jako nový.
Moje druhé auto Škoda Forman, které bylo podstatně mladší přece jen nějaké problémy mělo: rezlo víc, těsnění, únik oleje... ale na silnici mě nenechalo. Třetí Nissan Almera mě na silnici taky nenechal, ale závad na japonské auto docela dost: svazek kabelů ve volantu, problematické čidlo airbagu, nutná výměna řetězu...
U i30 uvidíme, zatím vše ok, a záruka je ještě 3,5 roku :)
Hyundai i30 kombi III; 1,4 T-GDI
Hyundai i30 kombi II; 1,6 CVVT
Nissan Almera 1,5
Škoda Forman
Fiat 127
Reklama
 

Uživatelský avatar
mkr
**
Příspěvky: 410
Registrován: 25 lis 2013, 11:27

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od mkr »

Bofors píše:však počkejte, kopírka jménem hyundai na přeplňovaných benzínech usilovně pracuje! jen jim to zatím nejde ani okopírovat, natož stvořit nějaký vývoj ale pevně věřím, že se jednou povede a do i30 přístích generací si budete moci koupit přece jen motor moderních parametrů místo obstarožních výjevů z minulosti.
ON je fakt blbej jak daleko vidí - a že vidí hóóóóóódně daleko ](*,)
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4

v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Uživatelský avatar
kitrab
***
Příspěvky: 920
Registrován: 23 kvě 2014, 09:35

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od kitrab »

GDI jedny z nejpovedenějších atmosfer. Mimochodem, pokud se nemýlím, původně Mitsubishi motor, ověřen léty a vyvíjen.
A jestli s nima udělají i přeplňovanou verzi a jaká bude nech se překvapit.

A na druhou stranu, mě těší, že jiní zaplatí vývoj a experimenty (zákazníci) a osobně si počkám na vychytaný kus :o).
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU

Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Uživatelský avatar
Skyline
****
Příspěvky: 1138
Registrován: 11 pro 2010, 16:48

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od Skyline »

TSI jsou velmi prijemne motory, me se s nimi jezdi dobre, spotreba 1,2tsi od stylu neprekracuji limit 4,5l/100km o max. 10km/h prumer 5l/100km, jsou tiche, pruzne, predek auta je krasne lejky jen ty urcite problemy.

V tomhle maji japonci a potazmo korejci vyhodu jednoduchcych atmosfer, ktere vic vydrzi a budou mit mensi naklady na opravy.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Uživatelský avatar
JoKo
****
Příspěvky: 1476
Registrován: 17 čer 2007, 09:53
Bydliště: BA/KE
Kontaktovat uživatele:

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od JoKo »

Bofors píše:Tak to vezmem popořadě, ano VW tam figuruje hned několikrát ale zeptejme se proč. TSI jsou předchozí generace EA 111, dnes se do všech "nově" uvedených modelů používající motory TSI montuje nová generace EA 211 která má s předchozí společný max. obchodní název, jinak se jedná o zcela odlišné konstrukce. všechny známé nedostatky EA 111 byly odstraněny a nevidím důvod proč by EA 211 neměla spolehlivě fungovat a taky jsem zatím nezaznamenal na VW fóru ani nikde jinde jediný problém. Další motory VW které se v článku vyskytují jsou velké víceválcové motory komplikované konstrukce, zejména s už ukončeným vstřikováním nafty PD. :hyu: tu prodává atmosférické benzinové 4válce té nejjednodušší konstrukce a diesely 4válce standardní konstrukce. Když se drží takto při zdi tak na tom toho nejde příliš skazit. Nové konstrukce s sebou nesou jistá rizika, která se postupně vychytávají ale je to cesta k pokroku, pokud někdo jen kopíruje staré odladěné koncepce tak se jen veze a je krok pozadu.
problem s rozvodmi uz mali pri htp... opat sa im takato skolacka chyba zopakovala pri tsi. a aj napriek niekolkym pokusom o upravu {najprv reci, ze to ma na vine dodavatel a pod} sa im to snad mozno podairlo vyriesit... za posledny rok sa pri ea111 moc na nete nevyskytuje ziadosti o pomoc...
pri ea211 je problem so spotrebou oleja {minimalne do prvej vymeny}.
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=287&t=278915

Kód: Vybrat vše

Bofors	
 Předmět příspěvku: Re: 1.4TSI - dolévání oleje

najeto 8800km a vešlo se přesně 0,5 litru castrol edge 5w-30 fst. tzn spotřeba cca 0,6 l/10 000km přes záběh, uvidím jak si to sedne po 1. výměně, očekávám lehké snížení.

Kód: Vybrat vše

marcello2	
 Předmět příspěvku: Re: 1.4TSI - dolévání oleje

No tak ja som dolieval prvych 5-6tis km kazdych 1000km asi 0,5l, potom sa to trosku zlepsilo teraz asi kazdych 3000km 0,5litra,
mam momentalne 22000km.
Samozrejme podla servisu je to OK, kedze maju tu carovnu formulku v servisnej knižke,
ze to moze byt az 1liter na 1000km a u mna je to predsa menej  :) 
Je mi to uz jedno kedze s tim nic clovek nenarobi auto inak funguje v poriadku teda motoricky, olej nikde netecie
a snad sa to este zlepsi, viem o pripade ze to trvalo do 45000km a potom lepsie.
a tych dolievajucich je tam viacej... ano, ak sa s autom jazdi v hornej polovicke otacok, tak to je asi normalne, ze to zozerie trosku oleja, ak je to v zabehu, tak povedzme tiez. ale tolkoto dolievajucich ludi si nepamatam ani na alfa romeo fore, kde boli tie ich ts zname spotrebou oleja...
ja som zvyknuty medzi intervalmi {15 000km} nic nedolievat na starom 1.4 16v :hyu: motore... ked som jazdil sportovo {sportovejsie}, tak ani vtedy som nemusel dolievat olej medzi vymenami... {najazdene 150 000km} a vlastne ani na renaulte {1.2 16v} som nic nemusel dolievat... asi to nie su kvalitne motory...

ludia sa stazuju aj na hlucnejsi chod par sekund po starte
http://forum.skodahome.cz/topic/128441- ... eny-start/
http://forum.skodahome.cz/topic/127666- ... od-motoru/

Kód: Vybrat vše

Driver
Publikováno 18. květen 2014 - 15:30

Dělá mi to taky u úplně nového auta. Po startu se ozve zvuk, jako když se nastartuje diesel, cca 1 sekundu. Před tím jsem měl Rapida 1.2. TSI ale samozřejmě to nebyla verze EA211. Ten byl při každém startu tichoučký. 

Kód: Vybrat vše

Goril
Publikováno 12. srpen 2014 - 11:17

Po vyse uvedene anabazi jsem uz tento problem hodil za hlavu a nechtel to dale resit, ale co cert nechtel, nakonec se to vyresilo tak nejak samo. Daval jsem auto do Porsche Prosek, aby mi seridili panty u dveri spolujezdce a mechanik, ktery si do toho sednul a auto nakopl, hned prohlasil, ze vyse uvedeny zvuk urcite v poradku neni. Zkouseli cistit nejakej ventil, ale nakonec dospeli k tomu, ze se nejspise jedna o vadny nastavovac vackoveho hridele. Ted se ceka na delegaci z Mlade Boleslavi z oddeleni kvality, prej to chtej slyset nazivo, asi prej neverej, ze na tech motorech zase neco zkurvili...:) 
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=287&t=281143

Kód: Vybrat vše

Sargos	
 Předmět příspěvku: 1,4TSI 90kW-podivný zvuk motoru při studeném startu

Mám dotaz na podivný zvuk motoru 1,4 TSI při startu. Tento "podivný" zvuk se objeví ihned v první vteřině po nastartování a pak zmizí.
Během druhého startu (který třeba následuje hned po tom prvním) se tento zvuk už neobjeví. A zahřátý motor to nedělá vůbec. Druhý den se to objeví zas...
Je to normální, nebo se jedná o závadu? 
Jsem prý první člověk, který něco takového reklamoval.
Máte někdo stejný problém?
Přikládám nahrávku.

Kód: Vybrat vše

Bofors	
 Předmět příspěvku: Re: 1,4TSI 90kW-podivný zvuk motoru při studeném startu

jo tak mě to dělá to samý ale nenapadlo mě to reklamovat. každopádně pokud se o tom něco dovíš, dej tu vědět 
co viem, tak zatial sa zistuje, co ten zvuk po starte sposobuje. moze to byt nejaka hlupost, ktora nebude mat vplyv na spolahlivost, ale moze to byt aj nieco, co sa bude menit spolu s vymenou oleja ako rozovdy pri ea111.
hovorit tak skoro o tychto novych tsi ako o spolahlivych motoroch je este skoro... ale po problemoch vwag za poslednych 10 rokov pri uvedeni novych motorov by som s optimizmom bol veeelmi opatrny. kazdopadne oproti predchadzajucim tsi je pokrok, ze po roku sa nevyskytuju ziadne velke problemy. =D>

ono, problemovy motor moze vyrobit kazdy vyrobca. predsalen je to trosku komplikovaniejsie ako motorcek na vysuvanie cd/dvd z mechaniky... ale za poslednych desat rokov "co motor to pruser" {ak neratame 1.6tdi} hovori nieco o "kvalite"...
zaujimave, ze napr. renault vedel svoje tce {turbobenziny} vyladit tak, ze nemali taketo problemy. ford tiez pri trojvalcovom 1.0 turbe akosi bez takychto velkych problemov... fiat s jeho tjetom taktiez bez fatalnych problelmov {a to bol cca 2roky pred tsi motormi}.
hyundai ide skor japonskou cestou a to postupnou evoluciou... a nie kazdych cca 10 rokov novy motor a ladit ho z toho devat... zachvilku pridu tgdi a uvidime, ako budu chlapci na tom so spolahlivostou.
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj

hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Uživatelský avatar
milan74kb
**
Příspěvky: 387
Registrován: 03 bře 2010, 16:06

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od milan74kb »

Skyline píše:TSI jsou velmi prijemne motory, me se s nimi jezdi dobre, spotreba 1,2tsi od stylu neprekracuji limit 4,5l/100km o max. 10km/h prumer 5l/100km, jsou tiche, pruzne, predek auta je krasne lejky jen ty urcite problemy.

V tomhle maji japonci a potazmo korejci vyhodu jednoduchcych atmosfer, ktere vic vydrzi a budou mit mensi naklady na opravy.
Tak v tomto by s Tebou kolega nesuhlasil. Kupil si Seat Leon 1.2 tsi a koli spotrebe sa boji vyjst na dialnicu :mrgreen:. Pri 130 mu to zere ako moj :hyu: a jeho akceleracia je minimalna ;-). Mal som tu cest, ked ma viezol. Ked motor tak poriadny a ak turbo tak objem. Ale kazdy sme ineho gusta ...
2013 Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Premium Navi (6MT)
(paket design + paket pre zle cesty + sun / winter packet + safety packet)
spotreba - dlhodoby priemer 7.2 L / 100 km (3/3 RT na tempomate)
najazdene - 55.000 km
Uživatelský avatar
kitrab
***
Příspěvky: 920
Registrován: 23 kvě 2014, 09:35

Příspěvek od kitrab »

Ze by otrepane objen nenahradis?

Odesláno z mého GT-I9195 pomocí Tapatalk
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU

Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Uživatelský avatar
JoKo
****
Příspěvky: 1476
Registrován: 17 čer 2007, 09:53
Bydliště: BA/KE
Kontaktovat uživatele:

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od JoKo »

Bofors píše:však počkejte, kopírka jménem hyundai na přeplňovaných benzínech usilovně pracuje! jen jim to zatím nejde ani okopírovat, natož stvořit nějaký vývoj ale pevně věřím, že se jednou povede a do i30 přístích generací si budete moci koupit přece jen motor moderních parametrů místo obstarožních výjevů z minulosti.
ked uz nieco kopiruju, tak aspon poriadne :D

pozrieme sa napr. na tolko oblubene diesle
http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharg ... _Injection

Kód: Vybrat vše

In 1967, Peugeot introduced the world's first compact, high-speed diesel car, the Peugeot 204BD.  Following the 1970s oil crisis (1973 and 1979), Volkswagen introduced their first diesel, the VW Golf, with a 1.5 L naturally aspirated indirect-injection engine. 
tdi pri vw
http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharg ... _Injection

Kód: Vybrat vše

The first passenger car to be powered by direct injection was the 1986 Fiat Croma 2.0 TD i.d. (Turbo Diesel iniezione diretta pump was developed by Bosch in accordance to the Fiat's engineers specifications
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_diesel_car

Kód: Vybrat vše

Many Audi enthusiasts claim that the Audi 100 TDI was the first turbo charged direct injection diesel sold in 1989, but actually it isn't true, as the Fiat Croma TD-i.d. was sold with turbo direct injection in 1987[9] and one year later Austin Rover Montego.
alebo cr diesle, na ktore presiel vw pred par rokmi
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_diesel_car

Kód: Vybrat vše

In 1997, the first common rail diesel passenger car was introduced, the Alfa Romeo 156
{kolko im to trvalo "okopirovat"?}

http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_displacement
odpajanie valcov {act u vw} uz v 80. rokoch pouzivali cadillac, mitsubishi... neskor daimler-chrysler, gm, honda... ale asi nie u stvorvalca, ale je to pouzivana technologia..

a turbobenziny uz pouzivali predtym ine automobilky... pri tejto logike mozeme hovorit, ze vsetky automobilky kopiruju prvy kociar so styrmi kolesami... vzdy sa kopiruje a bude sa kopirovat... bez toho by to dalej neslo. len ked uz "hyundai kopiruje", tak aspon tak, ze z toho nie je vacsinou pruser... :D
Naposledy upravil(a) JoKo dne 01 zář 2014, 18:35, celkem upraveno 2 x.
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj

hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Uživatelský avatar
sagen
**
Příspěvky: 253
Registrován: 06 úno 2014, 14:34

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od sagen »

JoKo , toto si nemal robit :shock: . Tu nas :hyu: plebs Bofors valcuje recami o kvalite VW a TSI, a ty tu das jeho staznosti z VW fora, ze musi dolievat olej na novom TSI ( len aby zas nebol nejaky novy dodavatel piestnych kruzkov ), pricom na Santovi po 110.000 km nedolievam nic a to s nim jazdim do prace, z prace 12km, do obchodu 3 km a kazdy den pozrie aspon na 3500 otacok. A ten zvuk pri starte uz koncern urcite identifikoval, vwovce zatial nechce strasit, ale rozvody poriesil sirsou retazou s vyssou pevnostou. Mozno zabudli na potrebu vyssieho prietoku oleja pri starte na napnutie retaze, cosi ako u 1,8 tsi. Ahoj, ahoj, ahoj, sledujme vyvoj na vw fore, tu sa bofors nepochvali :D
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Uživatelský avatar
JoKo
****
Příspěvky: 1476
Registrován: 17 čer 2007, 09:53
Bydliště: BA/KE
Kontaktovat uživatele:

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od JoKo »

ono, ze to zerie trosku oleja by nebol podla mna velky problem najma u suroveho motora. ale zopar ludi sa stazuje, ze to zerie aj neskor a podla mna nie najmenej. dost aj zalezi, ze ako sa jazdi s motorom. ak sa jazdi vo vysokych otackach {povedzme TS od Alfa Romeo}, tak sa to da ocakavat. taktiez by som to ocakaval pri "nasich zaostalych vysokootackovkych" motoroch, ale pri propagande od boforsa na tsi som to necakal. este je skoro hovorit o spolahlivosti tsi ea211 {s remenon} a povedzme gdi od hyundaia. az tie auta budu mat najazdenych 200 000km, tak snad uz budeme moct hovorit ako sa {ne}vydarili. ale vtedy uz asi budu na trhu nove generacie motorov...
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj

hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Uživatelský avatar
milan74kb
**
Příspěvky: 387
Registrován: 03 bře 2010, 16:06

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od milan74kb »

@ kitrab: svata pravda, preto som aj reagoval na tie zazracne spotreby :-)
Kolega tu kupu veeelmi lutuje. Inak staci pozriet aj spritmonitor.
2013 Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Premium Navi (6MT)
(paket design + paket pre zle cesty + sun / winter packet + safety packet)
spotreba - dlhodoby priemer 7.2 L / 100 km (3/3 RT na tempomate)
najazdene - 55.000 km
Uživatelský avatar
sagen
**
Příspěvky: 253
Registrován: 06 úno 2014, 14:34

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od sagen »

V polovici roku som uvazoval o superbe kombi 4x4 ( sluzobny je 2 kolka a kazdy den viem ocenit vyhodu 4x4, pri vyjazde do krizovatky v dazdi a v zime jazda skratkou, polny obchvat mesta :D co mi usetri 10 az 15 minut ), chcel som benzin, 1,8 TSi bol rozumny kompromis, 2 liter a 3,6 liter sa pri vyske pokut nedaju rozumne vyuzit. Este stastie, ze som pozrel na skoda home forum, majitelia toho motoru neboli z neho nejak na vetve, niektori mozno aj ano :D ale uz o tom nemohli pisat. Az da skoda zaruku aspon 5 rokov....
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20293
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od Axel.Foley »

Kluci, asi jsem na to dolévání oleje u 1,4 TSI kápnul: výrobce šetří majiteli náklady na výměnu oleje, protože do servisky komplet doleje celou náplň :mrgreen:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20293
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od Axel.Foley »

I koncern může mít špatný den:

http://www.novinky.cz/auto/346385-audi- ... -vozu.html
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Skyline
****
Příspěvky: 1138
Registrován: 11 pro 2010, 16:48

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od Skyline »

milan74kb píše:@ kitrab: svata pravda, preto som aj reagoval na tie zazracne spotreby :-)
Kolega tu kupu veeelmi lutuje. Inak staci pozriet aj spritmonitor.
Prijed zajdeme do půjčovny, vezmeme Rapida 1,2 a ja ti to předvedu, s O III 1,6 tdi mam průměr 4,7l A když spechám tak doma končím na 5,5l ale to jedu úsek po dálnici kolem 180 a většinu času 150 a posledních 20 km okreska tak 100-110
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Ostatní“