milan74kb píše:@ kitrab: svata pravda, preto som aj reagoval na tie zazracne spotreby
Kolega tu kupu veeelmi lutuje. Inak staci pozriet aj spritmonitor.
Prijed zajdeme do půjčovny, vezmeme Rapida 1,2 a ja ti to předvedu, s O III 1,6 tdi mam průměr 4,7l A když spechám tak doma končím na 5,5l ale to jedu úsek po dálnici kolem 180 a většinu času 150 a posledních 20 km okreska tak 100-110
@Skyline: jasne
2013 Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Premium Navi (6MT)
(paket design + paket pre zle cesty + sun / winter packet + safety packet)
spotreba - dlhodoby priemer 7.2 L / 100 km (3/3 RT na tempomate)
najazdene - 55.000 km
on nepise aky dlhy usek po dialnici ide tych 180-150 . nove 1,6TDi v Golfe 7 dobry kamarat (https://www.spritmonitor.de/en/detail/547918.html) a je na 4,5litra. Ale nejazdi viac nez 120 po dialnici
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
mohol v pohode ak pojde konstantne defenzivnou jazdou do 120km/h - uverim.
nie vsak pri takom type cesty a ked pise, ze ide prevazne 150km/h a ciastocne aj 180km/h, iba ak by ta dialnica tvorila do 10% z celej cesty a potom isiel uz len tych 100km/hod az do ciela - potom je to vsak trosku bezpredmetne
pretoze ak by siel napr. 70km trasu z toho 50km po dialnici 150km/h cca 70% a 180km/h 30% tu sporebu 5,5L - neverim
2013 Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Premium Navi (6MT)
(paket design + paket pre zle cesty + sun / winter packet + safety packet)
spotreba - dlhodoby priemer 7.2 L / 100 km (3/3 RT na tempomate)
najazdene - 55.000 km
Tak samozrejme je to o noze, Ja i30 1.6crdi nesetrim a dlouhodobe jezdim za 6.3, kdybych jezdil dle predpisu tak se dostsnu na 5.5 bych rekl, znamy ma i30 1.6 benzin a jezdi kolem 5.8, ale neni zavodnik, takze pijanko..proste zalezi jaka je noha a taky jake trasy clovek jezdi, nic vic nic min
Seat Leon ST FR 1.8TSI 132kW 7.7l/100km
Hyundai i30 kombi MY14 White Creamy 1.6 CRDi 81kW - Prodáno Škoda Octavia2 1.6MPi 75kW - prodáno Škoda Fabia 1.2HTP 40kW - prodáno
takze cesta z Brna z centra ze Solnicni ulice kolem 17:00 do Noveho Jicina po dalnici. Usek 30-33 km jedu rychlosti 180km/h. celkova delka trasy 166km. prevodovka 7° start a stop ve meste vypinam. Jen ridic 85 kg a zavazadla cca 15-20kg, klima dual na 23-25° automat podle okolni teploty. Stari auta pul roku najeto 31.000km, na zajeti (i kdyz je to sluzebni) jsem si daval zalezet, jestli to pomohlo nevim.
Novy Jicin - Ostrava cela rodina na pohodu 90-100km/h vychazi obvykle 3,9-4,2l/100km cesta tam cca 45km.
Hodne pomaha tech 7° s 5° uz je to horsi.
1,9tdi s 5° si brala obvykle o 0,3-0,5 vice
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
a este stale je 180km/h na tacho u Skody cca 160 na GPS alebo to uz upravili?
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
drastys píše:znamy ma i30 1.6 benzin a jezdi kolem 5.8
To se blizi i moji spotrebe. Jizdou v ramci predpisu no problem a to jezdim po krpálech na Sumave. Kdybych se snazil, jezdim za 5 a mozne i za min. Trasu Klatovy - Horska Kvilda a zpet jsem dal za 4,5 viz prislusna sekce fora, kde jsem daval fotky
Skyline píše:takze cesta z Brna z centra ze Solnicni ulice kolem 17:00 do Noveho Jicina po dalnici. Usek 30-33 km jedu rychlosti 180km/h. celkova delka trasy 166km. prevodovka 7° start a stop ve meste vypinam. Jen ridic 85 kg a zavazadla cca 15-20kg, klima dual na 23-25° automat podle okolni teploty. Stari auta pul roku najeto 31.000km, na zajeti (i kdyz je to sluzebni) jsem si daval zalezet, jestli to pomohlo nevim.
Novy Jicin - Ostrava cela rodina na pohodu 90-100km/h vychazi obvykle 3,9-4,2l/100km cesta tam cca 45km.
Skyline píše:takze cesta z Brna z centra ze Solnicni ulice kolem 17:00 do Noveho Jicina po dalnici. Usek 30-33 km jedu rychlosti 180km/h. celkova delka trasy 166km. prevodovka 7° start a stop ve meste vypinam. Jen ridic 85 kg a zavazadla cca 15-20kg, klima dual na 23-25° automat podle okolni teploty. Stari auta pul roku najeto 31.000km, na zajeti (i kdyz je to sluzebni) jsem si daval zalezet, jestli to pomohlo nevim.
Novy Jicin - Ostrava cela rodina na pohodu 90-100km/h vychazi obvykle 3,9-4,2l/100km cesta tam cca 45km.
Hodne pomaha tech 7° s 5° uz je to horsi.
1,9tdi s 5° si brala obvykle o 0,3-0,5 vice
Já to mohu potvrdit, měl jsem služební Octávii, 1.6 tdi, 77 kW s 7 stupňovým automatem a ta spotřeba se pohybovala podobně, jak píše Skyline.
Hyundai i40 kombi 1,7 CRDi Experience Style, panther black
Já to pořád nějak nechápu.... Taky jsem měl OCT I v naftě, jezdil jsem s ní za 5 litrů, od nova jsem najel 160 tis. km, byl jsem s ní velmi spokojen, za celou dobu bez jediné vady....Ale proč bych to měl tlačit lidem na fóru ??? Proč bych sem chodil, kdybych tuhle značku hanil?? Pokud jsem tak nespokojen, že se to nedá vydržet, prodám to a přejdu jinam, možností je nepřeberné množství. Jen si nejsem jist, jestli to bude jinde lepší.
VW Tiguan Allspace R-line 2,0 TSI 162 kW 7DSG Prodáno
Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Tricolor Style Satin Amber 5/13 Prodáno
Hyundai ix20 1,4 Tricolor Esential Satin Amber 10/14 Má žena
Škoda Felicia Van Plus
Škoda 1000 MB r.v.65 Prodáno, jsem blb
Když jsme u Octávek: včera jsem mluvil s obchodní zástupkyní jedné firmy. Kupovali do firmy OIII, Rapidy a Fabie, ona sama má rok a půl starou i30 v naftě (nalítáno 117000 km). Byla ji nabídnuta výměna za Rapid - řekla, že dokud jí i30 jezdí, za nic ji nevymění.
Dle její slov kvality výše uvedených modelů:
- u jedné OIII je za deště u spolujezdce na podlaze bazén, servis ani výrobce závadu neodhalil
- Rapid je příliš plastový, klika na otevírání dveří příliš měkká a bála se, že jí zůstane v ruce
- u jedné Fabie od začátku problémy s motorem (neuvedla, jakého rázu), závada nedohledatelná, auto vráceno výrobci
Tím chci říct jen to, že jak spokojení, tak nespokojení uživatelé se najdou u každé značky a tím, jak se díly vyrábí globálně po celém světě, všude se najdou mouchy a masařky.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
i30 bych za Rapida nemenil a za Fabii uz vubec ne! jsou to auta o tridu dve niz nez I30, to dava rozum jeji rozhodnuti. S O III az na prilis siroke sedadla jsem spokojen.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)