Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity
Moderátor: Moderátoři
Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity
Ta daaaa. R19
- Přílohy
-
- 20140713_123634.jpg (35.09 KiB) Zobrazeno 1410 x
-
- 20140713_123624.jpg (37.44 KiB) Zobrazeno 1410 x
-
- 20140623_201821.jpg (30.43 KiB) Zobrazeno 1410 x
Genesis 3,8 V6
Octavia 1,6 8v
Alfa 155 2,0 16v T.S.
Linea 1,4 16v T-jet
Alfa 155 2,0 16v T.S.
206 1,4 8v najhorsia kupa v mojom zivote
Tico 0,8 R3 6v :D
Panda 850
Octavia 1,6 8v
Alfa 155 2,0 16v T.S.
Linea 1,4 16v T-jet
Alfa 155 2,0 16v T.S.
206 1,4 8v najhorsia kupa v mojom zivote
Tico 0,8 R3 6v :D
Panda 850
- Reklama
Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity
Prekvapive to neni moc rozdil, na 18" s mekyma gumama dava lepe tak do 70 drobne nerovnosti, pak uz je to docela jedno.LUBOSzLV píše:Ano mam origo R 19. Rozmyslal som nad R 18 ci by to auto nebolo o nieco mäkšie.
Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity
takže si nechám 19 ky . Dik za info
Genesis 3,8 V6
Octavia 1,6 8v
Alfa 155 2,0 16v T.S.
Linea 1,4 16v T-jet
Alfa 155 2,0 16v T.S.
206 1,4 8v najhorsia kupa v mojom zivote
Tico 0,8 R3 6v :D
Panda 850
Octavia 1,6 8v
Alfa 155 2,0 16v T.S.
Linea 1,4 16v T-jet
Alfa 155 2,0 16v T.S.
206 1,4 8v najhorsia kupa v mojom zivote
Tico 0,8 R3 6v :D
Panda 850
Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity
Tak jsem dneska prezul na 18" zimni a zjistuji, ze jsem lhal (od minule zimy jsem si to proste spatne zapamatoval) - v malych rychlostech je to na malych nerovnostech velmi znatelne zlepseni. 18" mam ty co k tomu daval hyundai a jsou tezsi nez ty origo 19". Zimaky jsou samozrejme mekci nez letnaky a vepredu ani nevim jestli jsou XL, RF apod. To muze samo udelat hodne.
A premeril jsem i brzdy, s 345mm kotouci maji 38cm + je tam tie rod co prida ta 2-3cm (moc presne tohle zmerit nedokazu ) take kvuli teto tyci tam nejdou dat mensi kola spis nez kvuli kotoucum brzd.
A premeril jsem i brzdy, s 345mm kotouci maji 38cm + je tam tie rod co prida ta 2-3cm (moc presne tohle zmerit nedokazu ) take kvuli teto tyci tam nejdou dat mensi kola spis nez kvuli kotoucum brzd.
Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity
V zime aj tak auto odložím. Ešte v zime najazdilo a zatial ani nebude. Ten priemer sa môžem pokúsiť zmerať v práci od stredu náboja po koniec brzdového barana.
Genesis 3,8 V6
Octavia 1,6 8v
Alfa 155 2,0 16v T.S.
Linea 1,4 16v T-jet
Alfa 155 2,0 16v T.S.
206 1,4 8v najhorsia kupa v mojom zivote
Tico 0,8 R3 6v :D
Panda 850
Octavia 1,6 8v
Alfa 155 2,0 16v T.S.
Linea 1,4 16v T-jet
Alfa 155 2,0 16v T.S.
206 1,4 8v najhorsia kupa v mojom zivote
Tico 0,8 R3 6v :D
Panda 850