Po výměně motoru houpe
Moderátor: Moderátoři
Re: Po výměně motoru houpe
Tak ten vstřik to nebyl, jen se mi zdálo že to nereaguje po vypojení, ale když jsem to za studena odpojil, motor klasicky jel nepravidelně. Je teoreticky možný, že mi mechanici namontovali špatně silentbloky? Jinak si neumím vysvětlit to houpání motoru bez kolísání otáček. ?
- Reklama
Re: Po výměně motoru houpe
U commonreilu to moc nepoznaš Poznaš jen civku po odpojeni,že to zdechne se to bude hadat,ale jestli to běži itak ,tak je to vstřikem,o to ted nejde,ale jde o to,že to houpe Ten vstřik se bude chovat normalně ,ale tam je problem v tom,že při určitych otačkach se muže z měnit pruchodnost proudu paliva Tzv korekce vzorec vic pusti dotrysky nebo přes přepad ?? Zmeřit tlak při startovani Okažity start ti ukaže stav vstřiku, tlak je duležity Pokud utika tlak stači nepatrně se stejne ukaze nějaky vstřik,ktery propoustivic než je zdravo Respektive mužou všechny propuštet i na minimalni hodnotu a je to v řiti Napišu to jinak po studenem startu chyti motor hned na všechny valce ??? Projevuje se to hned nebo později zavislosti teplotě motoru??sheverone píše:Tak ten vstřik to nebyl, jen se mi zdálo že to nereaguje po vypojení, ale když jsem to za studena odpojil, motor klasicky jel nepravidelně. Je teoreticky možný, že mi mechanici namontovali špatně silentbloky? Jinak si neumím vysvětlit to houpání motoru bez kolísání otáček. ?
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
-
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 srp 2008, 16:00
Re: Po výměně motoru houpe
Tak konečně ti snad dám dobrou radu Měl jsem do předvčerejška úplněk stejný problém. Houpání po nastartování, ale hlavně při zahřátém motoru, při studeném málokdy. Předevčírem jsem pořadně zablindoval prasklinu na intercoleru a od té doby jede motor bez jediného zhoupnutí. Doporučuji tedy pořadně zkontrolovat intercoler, případně dotáhnout všechny spojky a pásky na hadičkách. Při tom bych ještě vyměnil vzduchový filtr a hlavně na diagnostice zkontroloval váhu vzduchu. Jak říkám, všechno utěsnit, dotáhnout a snad to i u tebe bude mít stejný výsledek, jako u mne. Tak a teď jen doufam, že jsem to nezakřikl...
Re: Po výměně motoru houpe
Díky moc za rady, zítra se vrhnu na to přetěsnění a na cooler. Jinak, motor startuje hned po první otočce, a jak psal kolega, tak přesně za studena se to houpe podstatně méně... Je to sice znát ale né tak jako když je motor v provozní teplotě. K tomu cooleru, pokud ho vytáhnu, a motor saje na hulváta, tak by pokud by byl v pořádku, stejně neměl kvůli vytažení cooleru houpat, nebo jo?
-
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 srp 2008, 16:00
Re: Po výměně motoru houpe
Neměl by. Jen zvuk bude samozřejmě hlasitější
Re: Po výměně motoru houpe
Tím bych tedy teoreticky eliminoval možnost prasklého cooleru nebo váhy jako u tebe, protože se houpe i když saje přímo. Takže to tím nejspíš nebude Nezbývá než pátrat dál.
Re: Po výměně motoru houpe
Je zvláštní to že za studena se ty vibrace tolik neprojevujou jako když je motor v provozní teplotě. Tak mě napadá, teoreticky nemůže to být dvouhmota? Protože ty otáčky se drží, startuje v pohodě. Jen prostě na volnoběh houpe a jakmile se přidá 100+ otáček srovná se to.
Re: Po výměně motoru houpe
No uvahaha je to dobra Ale na to trpi Wv z duvodu snimani v simerinku , nevěřim tomu u Hyundaie kort u tohoto ročniku spiše si myslim,že by to mohl dělat potenciometr v plynovem pedalu To bych zkusil za mě muj nazor Chyta ,motor běži na všechny valce ,nevidim jiny duvod ,pokud je tam delphi vstřikovani ,tak bych se k tomu přiklaněl,pokud je tam třeba bosch či siemens tak houpani zpusobuje vadny regulator tlaku na rampě Galopery zas tolik neznam.ale pořad ,co si pamatuji ,že jsme na Delphi je take Denso Ja nevim jestli to tam opravdujesheverone píše:Je zvláštní to že za studena se ty vibrace tolik neprojevujou jako když je motor v provozní teplotě. Tak mě napadá, teoreticky nemůže to být dvouhmota? Protože ty otáčky se drží, startuje v pohodě. Jen prostě na volnoběh houpe a jakmile se přidá 100+ otáček srovná se to.
Ale stači 100 otaček přidat a motor beži v normalně tam stači fakt malo a je problem,to časovani paliva je hodne citlive a řidici jednotka kolikrat nevi co s tim,ale jednu věc vim na 100 procent Voltaž je mrcha
Ps netvrdim,že to muže byt zpusobeno dvouhmotou,muže Zaleži na snimani setrvačniku Ale z meho pohledu by si to nenastartoval Kdyby to tak bylo problem je prostě jinde
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Re: Po výměně motoru houpe
Pokud by byl problém v potenciometru na plynu, tak by docházelo ke kolísání otáček, pokud se mýlím oprav mě. Ale čistš teoreticky, volnoběh by neměl být ovlivňován potenciometrem na pedálu, to řece řídí jednotka ne ?