zakopávání motoru do 2tis. otáček
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
- Reklama
Re: zakopávání motoru do 2tis. otáček
Ahoj Je to opravdu na 99 zapalovacíma kabelama. Mě to dělalo už co jsem jí koupil cca půl roku. Teď mám nové a jede to jak víno. Spotřeba klesla cca o 1,5 až 2 litry. Jestli chceš, mohu Ti je sehnat. Já je měl nové za 700. Tak jestli chceš? vyměnit si je můžeš sám, je to snadné. Ahojhomeshare píše:Prozkoumal jsem fórum, podrobnosti o krokovém motorku a dalších chytácích, ale nevím.
Při rozjezdu se motor do cca 2000 otáček zakuckává a nechce se rozběhnout. Po překročení této hranice se však rozběhne bez problémů. Při dlouhé jízdě se však zakucká i v 3500 ot. je to spíše jen takové škubnutí. Mám ještě jeden problém a to s prosvicováním dobíjení za jízdy. Někdy jen lehce problikne, někdy se však i na 2 vteřiny naplno rozsvítí kontrolka. Pak zhasne a třeba 20km nic. Nebo opačně, bliká a bliká.
Motor 2,0 litru 16 V automat rok výroby 96.
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
xell: a na kolik by prisli kabeby na V6? V Hyundai za ne chteji 2300+DPH a na netu stiji s dani 3100kc... zda se mi to dost
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
zapalovací kabely
Ahoj s tím cukáním jsou to na 99,9 procent ty kabely. Mě to došlo tak daleko že mi to jelo jen na 3 válce. Doporučuji vyměnit
-
- *
- Příspěvky: 14
- Registrován: 31 led 2007, 20:31
- Kontaktovat uživatele:
Kabely 99 2.5 V6
Jestli se nepletu Bosch za 1.900
-
- *
- Příspěvky: 14
- Registrován: 31 led 2007, 20:31
- Kontaktovat uživatele: