Čau, mám dotaz. Poslední dobou se mi stává, že můj benzínový motor po delším stání v nižších teplotách (např. přes noc při 10 a méně stupních) po nastartování tak jako klepe/cvaká. Skoro mi to přijde jako zvuk naftového motoru (ala traktor). A po přidání plynu na volnoběh to má vyšší "tón" než obvykle. Po zahřátí motoru to zmizí. Nestává se mi to pravidelně, ale častěji právě při nižších teplotách.
Jelikož jdu brzy na 1. garančku, tak to přičítám oleji, který je tam určitě déle než rok. Najeto 15 tisíc, nejméně z 50 % město.
Máte někdo podobné zkušenosti?
Hlučný motor
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 34
- Registrován: 22 bře 2014, 20:21
Hlučný motor
Hyundai i30 kombi, 1.4MPI 73kW, Hazel Brown
- Reklama
Re: Hlučný motor
Je to normální taky to tak mám, a to mám po výměně oleje...EnergyStar píše:Čau, mám dotaz. Poslední dobou se mi stává, že můj benzínový motor po delším stání v nižších teplotách (např. přes noc při 10 a méně stupních) po nastartování tak jako klepe/cvaká. Skoro mi to přijde jako zvuk naftového motoru (ala traktor). A po přidání plynu na volnoběh to má vyšší "tón" než obvykle. Po zahřátí motoru to zmizí. Nestává se mi to pravidelně, ale častěji právě při nižších teplotách.
Jelikož jdu brzy na 1. garančku, tak to přičítám oleji, který je tam určitě déle než rok. Najeto 15 tisíc, nejméně z 50 % město.
Máte někdo podobné zkušenosti?
Re: Hlučný motor
Nahrej soubor. Pošlu ten svůj zvuk pro porovnání, který jsem pořizoval v létě, kdy auto mělo cca 3tis.
Já se nezbavil chrastění, které nastupuje po cca 30-60s a trvá do zahřátí na 90° ani po 17tis.
Olejem to není. Hlavně netůrovat hned po startu!
Já se nezbavil chrastění, které nastupuje po cca 30-60s a trvá do zahřátí na 90° ani po 17tis.
Olejem to není. Hlavně netůrovat hned po startu!
i30 trikolor 1.4 CVVT | rv. 2013
-
- *
- Příspěvky: 10
- Registrován: 11 pro 2014, 19:56
Re: Hlučný motor
Studený a hustý olej než se dostane k hydraulickým zdvihátkům a vyplní vůle mezi ventily, je to běžný jev nic neobvyklého, nechat motor běžet na volnoběh aspoň 30s a potom pomalou jízdou prohřívat motor i převodovku, horší by bylo cvakání během jízdy
i30 1,6 MPI DOHC CVVT 88 kW 6 st. man. TRIKOLOR/FLEET - aktuálně
Volvo V70 2.4i, Aut, 147kW - prodáno
Volvo 850 2.5 TDI, 103kW - prodáno
Volvo V70 2.4i, Aut, 147kW - prodáno
Volvo 850 2.5 TDI, 103kW - prodáno
Re: Hlučný motor
Moje GDI dělá to samé, jakobych probudil splašenýho cvrčka, po zahřátí ztichne
Re: Hlučný motor
Tak tak, chová semi to obdobně teloty kolem 0 °C a níž, mezi 1800-2500 ot., cca první 2 km po městě, pak se motor lehce ohřeje a je absolutní klid .
Jinak jsem měl půjčenou ix35 2.0 nafta a to je teprve klapot .
Jinak jsem měl půjčenou ix35 2.0 nafta a to je teprve klapot .
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Re: Hlučný motor
mám najeto 10 000 km po vyměně oleje a taky to dělá za studena jak diesel pak to zmizí, ale je zajímavé že před tím to nedělalo,EnergyStar píše:Čau, mám dotaz. Poslední dobou se mi stává, že můj benzínový motor po delším stání v nižších teplotách (např. přes noc při 10 a méně stupních) po nastartování tak jako klepe/cvaká. Skoro mi to přijde jako zvuk naftového motoru (ala traktor). A po přidání plynu na volnoběh to má vyšší "tón" než obvykle. Po zahřátí motoru to zmizí. Nestává se mi to pravidelně, ale častěji právě při nižších teplotách.
Jelikož jdu brzy na 1. garančku, tak to přičítám oleji, který je tam určitě déle než rok. Najeto 15 tisíc, nejméně z 50 % město.
Máte někdo podobné zkušenosti?