Test kvality servisu

Vše o garančkách a Vašich zkušenostech se servisy.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
jendafo
**
Příspěvky: 141
Registrován: 15 čer 2014, 21:06
Bydliště: RO

Re: Test kvality servisu

Příspěvek od jendafo »

Axel.Foley píše:jendafo: Nezlob se, ale co tak trochu projít fórum? Ceny jednotlivých servisních prohlídek jsou tady již zmiňovány v několika vláknech.

Oprava, teď jsem zaregistroval, že se ptáš konkrétních lidí, ne všeobecně. Omlouvám se.
Budiž Ti odpuštěno. Omluva přijata :D Jasně,že to tady pročítám. Jen tu Plzeň ne a ne najít...

To Linux: lišty se mi taky začínají zvedat, cca 4mm,v délce 20/25cm. Jsem zvědav,jak pochodíš. V prosinci mám garančku,tak to budu reklamovat při jednom...
i30 kombi 1,6GDI Komfort Parking Satin Amber
Reklama
 

Uživatelský avatar
rskedar
*
Příspěvky: 91
Registrován: 05 bře 2010, 01:56
Bydliště: Havířov

Re: Test kvality servisu

Příspěvek od rskedar »

2 servisni prohlidka, poprve v automima opava. Chlapi jsou tam super, radi si pokecaj a za 2.5 hodiny hotovo. 3298kc vcetne jejich oleje takze cena super! V ostrave v hyundai rely mi rekli pri osobni navsteve min. 6000....


Za mne teda doporucuju!
i30 GDI PREMIUM KOMBI 2013
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5123
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Test kvality servisu

Příspěvek od petzl62 »

=D> Že jsi se neozval...jsme mohli pokecat jak u KFC na jaře:-) Tak doufám,že příště;-)
Jsem rád,že je další spokojenec v našem dvorním servisu :D/
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
bony
******
Příspěvky: 3409
Registrován: 14 říj 2012, 00:03

Re: Test kvality servisu

Příspěvek od bony »

Viděli jste jak prořídla mapa...? http://www.hyundai.cz/prodej-a-sluzby/p ... -a-servisy Celkem velká škoda :-( To byl dle mého dosti neuvážený krok...
Tom64
*
Příspěvky: 58
Registrován: 08 čer 2010, 15:14

Re: Test kvality servisu

Příspěvek od Tom64 »

Zdravím,
existují ale přece neautorizované servisy, většinou vzniklé z bývalých zaměstnanců Hyundai.
Máte někdo zkušenost? Jak probíhá případná záruční oprava apod? :)
HYUNDAI I30 1,6 GDI Weekend
Uživatelský avatar
bony
******
Příspěvky: 3409
Registrován: 14 říj 2012, 00:03

Příspěvek od bony »

Jeste pred mesicem tam byl Kromeriz, Olomouc a dalsi dva...

Odesláno z mého GT-I9301I pomocí Tapatalk 4
Uživatelský avatar
LUBOSzLV
*
Příspěvky: 36
Registrován: 19 dub 2014, 20:18

Re: Test kvality servisu

Příspěvek od LUBOSzLV »

Som z LV ale bol som v NZ. vela ludi mi Levice neodporucalo tak som zvolil Nove Zamky. Pristup dobry ale svetla nastavili asi naschval pretoze som sa motal okolo auta jedno dole a druhe hore. Spravil som si to potom sam a je to OK. Nieto tu pisal ze ked si donesie vlastny olej tak pada zaruka . To je blbost. Pokial sa dodrzi specifikacia zaruka musi platit. V NZ lievaju castrol ja som si priniesol shell ktory odporuca vyrobca. Usetril som 70 eur. prehliadka ma vysla na 150 + 30 za olej.
Genesis 3,8 V6
Octavia 1,6 8v
Alfa 155 2,0 16v T.S.
Linea 1,4 16v T-jet
Alfa 155 2,0 16v T.S.
206 1,4 8v najhorsia kupa v mojom zivote
Tico 0,8 R3 6v :D
Panda 850
Uživatelský avatar
mechoun
**
Příspěvky: 460
Registrován: 14 bře 2009, 19:47

Re: Test kvality servisu

Příspěvek od mechoun »

Poučné čtení o kvalitě servisů: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014111601
4) 2/2020: Mazda 6 Revolution 2,0i s manuálem
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
Uživatelský avatar
t0x!n
****
Příspěvky: 1333
Registrován: 01 říj 2013, 21:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Test kvality servisu

Příspěvek od t0x!n »

Dost jsem se zasmal :D na druhou stranu je tohle opravdu smutny, prachy si uctuji nekrestansky a prace stoji za ...

Bohuzel mam tu samou zkusenost, ale ne v takove mire, resim par drobnych zavad v ramci zaruky a budto to "technik" neslysi, nevidi nebo to je v normalu, popr. kdyz uz neco uznali jednou, podruhe a jako, ze to dela porad, tak to uz nejde zamitnout, tak nasledujici reseni bude menit pomalu pulku dveri auta kvuli jednomu drhnoucimu tesneni okna :D
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD
i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
Obrázek
Uživatelský avatar
benny
**
Příspěvky: 301
Registrován: 31 kvě 2011, 17:57
Bydliště: Plzeň

Re: Test kvality servisu

Příspěvek od benny »

Jen tak pro zajímavost - v Plzni jsou už pouze dva autorizovaní prodejci + servis - :hyu: Šrámek a :hyu: Aspekta
New Accent - 1,4i , elegance , gold biege , 10/2008
Uživatelský avatar
jendafo
**
Příspěvky: 141
Registrován: 15 čer 2014, 21:06
Bydliště: RO

Re: Test kvality servisu

Příspěvek od jendafo »

benny píše:Jen tak pro zajímavost - v Plzni jsou už pouze dva autorizovaní prodejci + servis - :hyu: Šrámek a :hyu: Aspekta
Takže Běhounek skončil :!: A mě přišel email,kde :hyu: tvrdí něco jinýho...asi nám to budou říkat tak dlouho,
dokud tomu nebudeme věřit ](*,)

http://hyundai.user.mailkit.eu/mc/CECCC ... VQEFHRGBKU
i30 kombi 1,6GDI Komfort Parking Satin Amber
Uživatelský avatar
bony
******
Příspěvky: 3409
Registrován: 14 říj 2012, 00:03

Příspěvek od bony »

No plno jich tam neni :-( dopadne to jak u Skody sem tam servis a kvalita hnus humus. No tak se potom nemuze Hyundai divit ze lide budou vyuzivat blok. vyjimky
Uživatelský avatar
benny
**
Příspěvky: 301
Registrován: 31 kvě 2011, 17:57
Bydliště: Plzeň

Re: Test kvality servisu

Příspěvek od benny »

jendafo - tenhle email mi přišel taky a pokud si tam chceš najít :hyu: v Plzni tak jsou tam pouze ty dva které jsem napsal já . Běhounek ještě zřejmě bude fungovat dál ale už nebude autorizovaný servis.
New Accent - 1,4i , elegance , gold biege , 10/2008
Uživatelský avatar
jendafo
**
Příspěvky: 141
Registrován: 15 čer 2014, 21:06
Bydliště: RO

Re: Test kvality servisu

Příspěvek od jendafo »

V prosinci mám první garančku,tak jsem chtěl obepsat všechny 3 servisy :hyu: v Plzni...tak napíšu aspoň do
těch zbývajících 2 :x , a ještě zkusim nějaký neautorizovaný,mám jich pár vytipovaných,a uvidím.
Možná využiju blokovou výjimku,přesně jak píše bony.

benny- jo jo,tím jak jsem psal,že :hyu: tvrdí něco jinýho,jsem myslel to,že i přes odpadávání servisů,nám budou
hustit do hlavy,jak se servisní síť rozšiřuje a zkvalitňuje...samozřejmě máš pravdu,na tý mapě jsou ty zbývající dva...
i30 kombi 1,6GDI Komfort Parking Satin Amber
zajic
**
Příspěvky: 178
Registrován: 31 říj 2014, 08:09

Re: Test kvality servisu

Příspěvek od zajic »

benny píše:jendafo - tenhle email mi přišel taky a pokud si tam chceš najít :hyu: v Plzni tak jsou tam pouze ty dva které jsem napsal já . Běhounek ještě zřejmě bude fungovat dál ale už nebude autorizovaný servis.
Dle mapy prodejen a servisů na http://www.hyundai.cz/prodej-a-sluzby/p ... -a-servisy je Běhounek v Plzni uveden stále jako servis, patrně přišel pouze o statut prodejce. Každopádně pokrytí západních Čech má Hyundai mizerné.
I30 combi, 1,4Tgdi,
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Garanční prohlídky, servis“