Zkušenosti s provozem
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Zkušenosti s provozem
No nevie čo to bude mať ale technik pri objednavke mi tvrdil že motor ma od výroby pripravu na lpg a to tvrdé ventily ,sedla ,vodítka a dokonca že aj piesty píše sa to aj priamo na strankach Hyu. LPG je potom zastavba od zmluvneho dodavatela.
Mondeo 2,0 Landi Renzo
Focus 1,8 Tdci
ix20 1,6 lpg navi
Focus 1,8 Tdci
ix20 1,6 lpg navi
- Reklama
Re: Zkušenosti s provozem
asi bych si to radši zkontroloval u importéra nebo někde ...
tady totiž i nadále o 1,6 a LPG nic nehovoří
Ceník osobních vozů
(platnost od 1. listopadu 2014)
Alternativní pohon na CNG (jen pro motor 1,4i a paket Essential) 56 990,-
Alternativní pohon na LPG (jen pro motor 1,4i a paket Essential) 35 990,-
Všechny ceny se rozumějí v Kč včetně DPH, není-li uvedeno jinak. Dovozce si vyhrazuje...
tady totiž i nadále o 1,6 a LPG nic nehovoří
Ceník osobních vozů
(platnost od 1. listopadu 2014)
Alternativní pohon na CNG (jen pro motor 1,4i a paket Essential) 56 990,-
Alternativní pohon na LPG (jen pro motor 1,4i a paket Essential) 35 990,-
Všechny ceny se rozumějí v Kč včetně DPH, není-li uvedeno jinak. Dovozce si vyhrazuje...
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Zkušenosti s provozem
Nevie ako je to možne ale na slovensku mame v cenníku aj 1,6
http://www.hyundai.sk/modely/ix20
Stiahni si cenník
http://www.hyundai.sk/modely/ix20
Stiahni si cenník
Mondeo 2,0 Landi Renzo
Focus 1,8 Tdci
ix20 1,6 lpg navi
Focus 1,8 Tdci
ix20 1,6 lpg navi
Re: Zkušenosti s provozem
zajímavé
taky je úsměvné, že v ČR je nutno zakoupit LPG pouze s Paket Essential (dojezdové náhradní kolo, alarm a dálkové ovládání centrálního zamykání)
obzvlášť když pak nemáš kam tu rezervu legálně uložit (teda pokud nemáš v garáži dostatek místa)
taky je úsměvné, že v ČR je nutno zakoupit LPG pouze s Paket Essential (dojezdové náhradní kolo, alarm a dálkové ovládání centrálního zamykání)
obzvlášť když pak nemáš kam tu rezervu legálně uložit (teda pokud nemáš v garáži dostatek místa)
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Zkušenosti s provozem
Neviem či si si prečital aj informacie o lpg u vašho predajcu tam niesu žiadne informacie u nas to najdeš pod položkou LPG
Mondeo 2,0 Landi Renzo
Focus 1,8 Tdci
ix20 1,6 lpg navi
Focus 1,8 Tdci
ix20 1,6 lpg navi
Re: Zkušenosti s provozem
koukám na to, to je docela síla, na CZ ani slovo a ta I10 s LPG rovnou
z fabriky ...
z fabriky ...
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Zkušenosti s provozem
Ked je to pravda čo tam píšu tak potom ten motor nepotrebuje pristrek ben. ani primazavanie ale viem že tam ide BRC a to ma pristrek pri vyššich otačkach a či tam davaju aj primazavanie tak to sa dame prekvapiť len nech to funguje ako ma.
Mondeo 2,0 Landi Renzo
Focus 1,8 Tdci
ix20 1,6 lpg navi
Focus 1,8 Tdci
ix20 1,6 lpg navi
Re: Zkušenosti s provozem
A u té i10 dávají LPG pouze pro motor 1,0 což je tříválec? No teda..., ten motůrek vypadá že váží i s postelí 25 kg. Měl jsem tu čest si ho vyzkoušet, nejede špatně, občas se zvukově projevuje jako příklepová vrtačka.... ale hlavně co to pak s LPG vydrží???
U ix20 je ale LPG v nabídce motorů pro 1,4 ???
U ix20 je ale LPG v nabídce motorů pro 1,4 ???
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Zkušenosti s provozem
Je tam aj 1,6 obidve su za priplatok 1500e a ešte oplati sa do toho davať vstavanu navigaciu
Mondeo 2,0 Landi Renzo
Focus 1,8 Tdci
ix20 1,6 lpg navi
Focus 1,8 Tdci
ix20 1,6 lpg navi
Re: Zkušenosti s provozem
tlacova konferencia hmsk z 18.2.2014
http://autobild.cas.sk/clanok/194374/no ... -slovensko
odporucam pozriet video a tam je to vysvetlene, ze ako to je...
pan ponicky hovoril, ze motory prichadzaju s kitom na spalovanie lpg a do ix20 {a i30} sa doraba lpg na svk. pri i10 je to priamo vo fabrike zabudovane.
http://autobild.cas.sk/clanok/194374/no ... -slovensko
odporucam pozriet video a tam je to vysvetlene, ze ako to je...
pan ponicky hovoril, ze motory prichadzaju s kitom na spalovanie lpg a do ix20 {a i30} sa doraba lpg na svk. pri i10 je to priamo vo fabrike zabudovane.
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: Zkušenosti s provozem
airwaves " niečo sa aj pisalo o tých katoch pri 1,6 cvvt ohladom poškodených ventilov - myslim že tie motory by mali byť spoľahlivé.
Mondeo 2,0 Landi Renzo
Focus 1,8 Tdci
ix20 1,6 lpg navi
Focus 1,8 Tdci
ix20 1,6 lpg navi
Re: Zkušenosti s provozem
Nejsem si teda úplně jistý, ale myslím si, že ve starších cenících pro 1,6-ku možnost přestavby na LPG byla za stejnou cenu jak 1,4-ka. Prostě z nějakého důvodu to stáhli.
Re: Zkušenosti s provozem
z počátku tam byla jenom a pouze 1,4 (jako teď) ale pak to dýleři začali cpát i do 1,6 bez souhlasu fabriky, ale když fabrika zjistila, že to je jedno, a že to takyfunguje, tak to posvětila, ale jsou tu lidi, co s tim maj problém autorizovaná či neautorizovaná zástavba - proti záruce na motor
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Zkušenosti s provozem
Pro 1,6 CVVT rozhodně LPG v ceníku byl, když jsem auto kupoval (3/2013) a i nyní je, ale už jen v ceníku příslušenství. Já ale bral skladové auto, které mi před koupí překuchali.
Tehdy jsem při rozhodování kontaktoval (nejspíš mailem, ale nehledal jsem to), kde jsem se na tvrzený sedla a jiný podrobnosti ptal.
Odpověď zněla asi v tom duchu, že oni s tím nemají nic společného. Všechny motory jsou stejné a tvrzený sedla rozhodně nikam nedávají, jako v podstaně nikdo, krom snad VW group, a i oni už od toho prý ustupují. Alternativní přestavba je jen jejich dobrá vůle vůči zákazníkům, kteří to vyžadují. Ale bez ztráty záruky je pouze povolený systém BRC s přívstřikem paliva a veškerou odpovědnost za případné poškození motoru nese dodavatel toho systému, což byl tuším Autogas Strakonice.
Asi tak nějak, rozhodování mi to tehdy rozhodně neulehčilo
Tehdy jsem při rozhodování kontaktoval (nejspíš mailem, ale nehledal jsem to), kde jsem se na tvrzený sedla a jiný podrobnosti ptal.
Odpověď zněla asi v tom duchu, že oni s tím nemají nic společného. Všechny motory jsou stejné a tvrzený sedla rozhodně nikam nedávají, jako v podstaně nikdo, krom snad VW group, a i oni už od toho prý ustupují. Alternativní přestavba je jen jejich dobrá vůle vůči zákazníkům, kteří to vyžadují. Ale bez ztráty záruky je pouze povolený systém BRC s přívstřikem paliva a veškerou odpovědnost za případné poškození motoru nese dodavatel toho systému, což byl tuším Autogas Strakonice.
Asi tak nějak, rozhodování mi to tehdy rozhodně neulehčilo
Hyu ix20 1,6 CVVT 92kW /LPG BRC
Myšák Space Star 1,3 60kW /LPG Magic II (prodáno)
Škoda Forman 1,3 41kW /LPG Lovato (prodáno)
Škoda (beruška) 110L /motor Š110R (ukradeno)
Myšák Space Star 1,3 60kW /LPG Magic II (prodáno)
Škoda Forman 1,3 41kW /LPG Lovato (prodáno)
Škoda (beruška) 110L /motor Š110R (ukradeno)
Re: Zkušenosti s provozem
když sem kupoval já, v ceníku byla jenom 1.4, zkusím pohledat ...edit: k nahlédnutí ZDE, řekl bych, že ta 1,6ka byla od dealerů partyzánština následně přetrpěná centrálou, nedej ale bože, že by se tomu něco stalo ve chvíli, kdy dealer přišel o licenci (AP Spořilov) někde se to tu řešilo
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012