t0x!n píše:ja mluvim stejna trasa, stejna noha, jelikoz tankuju posledni 3/4 rok vzdy do plna do 2. cvaknuti, a jezdim porad jen trasu prace - domov a na te porovnavam tuto spotrebu, tak nevim co by na tom bylo za hloupost, samozrejme neporovnavam kdyz jsem jel v lete vylet 300km tam a 300km zpet se spotrebou jakou mam prave ve meste...
co nechapes na tom co pisem ? ja tiez o rovnakej trase a nohe ale ak je to mesto, rozdiel leto/zima bude ovela vacsi (a tym viac, cim kratsie trasy), na okreskach sa ti rozdiel leto/zima prejavi len minimalne ...
hlupost je pausalne napisat ze rozdiel nad 0,5 znaci problem s motorom
to ze tebe kvoli problemu s motorom stupla spotreba o 2l NEZNAMENA, ze kazdemu komu stupne spotreba o 2l ma problem s motorom ...
vies aky je rozdiel medzi implikaciou a ekvivalenciou ?
ale ja nerikam, ze to znaci problem primo s motorem ale ze to "muze" znacit nejaky problem...
Povim ti to asi takhle, kdyz jsem jezdil celou minulou zimu od 9/2013 do nynejska 12/2014 a spotrebu s nezajetym motorem jsem mel CELOU opakuju CELOU, ne jednu jizdu, jednu nadrz, ale CELOU zimu stejnou a na jare/lete se mi snizila spotreba o pul l a drzela se takto az nekdy nazpatek 3 mesice kdy jsem spozoroval prvni problemy, tak to opravdu asi nebude nahodna spotreba jedne jizdy, pokud v zime jezdis se spotrebou o 2l vic na 5km trase, kdy se ti ani v lete za tuto vzdalenost nemuze prohrat plne motor natoz olej a prijde ti to normalni, je to pouze tvoje vec a delej si se svym autem co uznas za vhodne, kazdeho je to pouze jeho volba stejne jak na toto mame kazdy svuj nazor...
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
jazdit so STUDENYM motorom v ZIME znamena startovat s cca -5 a po 5km koncit jazdu s cca +20
jazdit so STUDENYM motorom v LETE znamena startovat s cca +15 a po 5km koncit jazdu s cca +70
ak v tom nevidis rozdiel a ocakavas cca rovnaku spotrebu tak je s tebou dalsia debata zbytocna ...
vsak taketo rozdiely mozu kludne dat aj dvojnasobnu spotrebu, zvlast ked tych 5km nie je plynulych ale samá krizovatka a neustále rozbiehanie a brzdenie
a prestat uz dookola mliet o svojom motore, ked ja reagujem na tvoje zovseobecnovanie ...
Zajimave, takze jezdim takto rok, mam spotrebu jakou mam (rozdil priblizne 0,5l/100km leto vs. zima) ale nemam povidat o svem motoru, dobra mam tedy povidat o sousedovic i40? To ty by jsi si mel dat studenou sprchu P.S. tu trasu 5km nemam ani jeden semafor a jedu po hlavni, takze maximalni zastaveni hrozi kdyz pustim chodce pres prechod, ale ja vim mas pravdu, ty totiz misto me jezdis s mym autem... Nejsi ty pribuzny s Boforsem? (budu si mlet porad je to svoje a to co mi reknou druzi, ne ne ne, moje babovicky, racionalni vysvetleni zadny, vedu si spotrebu od zacatku auta, ale ne pan ajrton vi prece vice, jsi mi k smichu koncim se zbytecnou diskuzi
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
t0x!n píše:Zajimave, takze jezdim takto rok, mam spotrebu jakou mam (rozdil priblizne 0,5l/100km leto vs. zima) ale nemam povidat o svem motoru, dobra mam tedy povidat o sousedovic i40? To ty by jsi si mel dat studenou sprchu P.S. tu trasu 5km nemam ani jeden semafor a jedu po hlavni, takze maximalni zastaveni hrozi kdyz pustim chodce pres prechod, ale ja vim mas pravdu, ty totiz misto me jezdis s mym autem... Nejsi ty pribuzny s Boforsem? (budu si mlet porad je to svoje a to co mi reknou druzi, ne ne ne, moje babovicky, racionalni vysvetleni zadny, vedu si spotrebu od zacatku auta, ale ne pan ajrton vi prece vice, jsi mi k smichu koncim se zbytecnou diskuzi
toho vola zo seba robis zamerne alebo to len hras ?
ja nerozporujem ani tvoju spotrebu ani tvoje auto
to aby sis sa nevyjadroval o svojom aute v reakcii na mna som ti pisal preto lebo ja nepisem o tvojom aute, takze neustalym omielanim svojho auta si uplne mimo
o tych krizovatkach som sa zmienoval ako o PRIKLADE ze vtedy kludne aj dvojnasobna spotreba je uplne normalna
takze este raz, v reakcii na teba som namietal to ze na zaklade pozorovania SVOJHO auta ZOVSEOBECNUJES a vyhlasujes za vseobecnu pravdu ze spotreba zvysena o 0,5 znamena problem s motorom ...
co na tom preboha nechapes ? clovece ved ty si uplne mimo a najhorsie je ze to ani nechapes ...
nauc sa chapat pisany text a prestanes placat nesmysly ...
Koukám na Spritmonitoru (tam se zadává i údaj o spotřebě z PP), že všechny pal. počítače i30 lžou o to jedno pivo, nejčastěji 0,3 - 0,6 litru. Namátkou jsem zkusil tři Octávky, a tam to nejčastěji bylo 0,2 litru.
Servisy to odmítají řešit, tak jsem včera napsal stížnost na Nojó, já vím, že dřív se ten hrách udrží na zdi, než by s tím oni něco udělali - třeba uvolnili SW servisům a kdo chce, aby mu to seřídili.
Tak mě podpořte, a napište jim taky, ať s tím něco dělají. Formulář je zde: http://www.hyundai.cz/o-nas/o-spolecnosti/kontakt
Kia Ceed 1,6 CRDI 100kW GTline, vyr. 11/2015 (10.5.2019, 55500km) Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km) Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)
robil píše:Nevím proč vás tak dráždí nějaký údaj z PP.Pro mě je důležitá skutečná spotřeba. Údaje z PP jsou jen orientační!
V servise mi taky nejdřív tvrdili, že i podle návodu je měření orientační. Jenže to není pravda! Žádná zmínka o tom, že jde o orientační údaj, v manuálu není. Měření spotřeby je (zaplacená!) část výbavy auta, a má fungovat správně
Na Feldě jsem měl PP TC-6 (vyrobený někdy před 18 lety!!!), a tam se údaj o spotřebě uživatelsky (!) korigoval po jednotkách procent. Tak proč by to s dnešní technikou nešlo? (A navíc se ovládal dvěma tlačítky nahoru/dolů, podržením kteréhokoliv se údaj resetoval = mnohem lepší než naše TRIP + RESET !)
Kia Ceed 1,6 CRDI 100kW GTline, vyr. 11/2015 (10.5.2019, 55500km) Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km) Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)
Pepa59 píše:Koukám na Spritmonitoru (tam se zadává i údaj o spotřebě z PP), že všechny pal. počítače i30 lžou o to jedno pivo, nejčastěji 0,3 - 0,6 litru. Namátkou jsem zkusil tři Octávky, a tam to nejčastěji bylo 0,2 litru.
Servisy to odmítají řešit, tak jsem včera napsal stížnost na Nojó, já vím, že dřív se ten hrách udrží na zdi, než by s tím oni něco udělali - třeba uvolnili SW servisům a kdo chce, aby mu to seřídili.
Tak mě podpořte, a napište jim taky, ať s tím něco dělají. Formulář je zde: http://www.hyundai.cz/o-nas/o-spolecnosti/kontakt
Již dříve jsem psal, že u i30 je PP z pouti, hlavně kvůli údajům o spotřebě paliva. Schválně zkuste když začínáte jízdu jet co nejekonomičtěji, co nejméně šlapte na plyn, vyřazujte z kopce, co nejméně brzděte. Jakmile to vydržíte dostatečně dlouho, tzn alespoň polovinu trasy, pak už jeďte normálně. Mně tímto stylem ukazoval PP 4,1l a skutečnost po dotankování byla 5,6l!
Zkoušel jsem to i s Octávkou II a Leonem III a po dotankování byl rozdíl 0,2 resp. 0,1 l. Zkoušel jsem to od plné nádrže, tankoval jsem když se rozsvítila rezerva do plné nádrže.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Dobrý den, mám stížnost na palubní počítač dvou typů vozu Hyundai.
Dva roky jsem měl ix20, ale nedokázal jsem se vyrovnat s tvrdým podvozkem a neustálým drncáním na jiných než ideálně rovných asfaltových silnicích. Proto jsem ix se ztrátou prodal a koupil krátkou i30 -1,4. a jsem spokojený.
Jen mě otravuje lhaní palubního počítače o spotřebě- ukazuje o 0,4 - 0,6 l/100 km méně, než je skutečnost.
A druhá věc je jeho nesmyslné ovládání tlačítkem TRIP namísto normálních šipek NAHORU a DOLŮ. Nejčastěji přepínám mezi průměrnou a okamžitou spotřebou, a z okamžité na průměrnou musím TRIPnout 7x!!!
Obě chyby mne otravovaly na obou autech!
Chápu, že mnoho lidí si spotřebu nehlídá a dělá jim dobře, že jezdí za 6 litrů. Ale nám, kteří si pohlídáme, kolik najedeme za nakoupený benzín, dejte možnost - přes Hyundai servisy - nechat si údaj o spotřebě zkorigovat.
A že lze dvěma tlačítky ovládat pohyb TAM a ZPĚT i RESETovat - na to se podívejte třeba na 20 let starý počítač TC-6 pro Felicii.
S pozdravem
Kia Ceed 1,6 CRDI 100kW GTline, vyr. 11/2015 (10.5.2019, 55500km) Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km) Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)