Nový Hyundai Accent
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Reklama
Re: Nový Hyundai Accent
Ahojte.
Takže naša nová zostava accentov. /Nevedel som zmenšiť fotky, preto až teraz./
Takže naša nová zostava accentov. /Nevedel som zmenšiť fotky, preto až teraz./
- Přílohy
-
- 2.jpg (102.75 KiB) Zobrazeno 2095 x
-
- 1.jpg (98.61 KiB) Zobrazeno 2095 x
Hyundai Accent 1,5 CRDi 81 kW
Hyundai Accent 1,6 GT Sport 77kW
a služobná Fábia HTP 51 kW
Hyundai Accent 1,6 GT Sport 77kW
a služobná Fábia HTP 51 kW
Re: Nový Hyundai Accent
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Re: Nový Hyundai Accent
chlapci accentaci, stastne a vesele a vela stastnych kilometrov nie len v roku 2015, ale aj v tych dalsich...
zaroven sa s vami aj tak trosku lucim, accenta uz nemam... sluzil mi dobre, ale nastal cas na vymenu.
ale zostavam verny , len sa buduci rok presuniem do inej sekcie...
zaroven sa s vami aj tak trosku lucim, accenta uz nemam... sluzil mi dobre, ale nastal cas na vymenu.
ale zostavam verny , len sa buduci rok presuniem do inej sekcie...
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: Nový Hyundai Accent
No tak se pochlubit co budeš kočírovat?
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Re: Nový Hyundai Accent
este len cakam na prevzatie, ale vyplatenu mam i30tku style gdi. jedna uz taka v rodine jazdi, takze idem do poznaneho...
povodne som chcel sedana, ved aj accent bol sedan, ale ponuka sedanov bola mala a vzdy bolo nejake ale, tak nakoniec prisla volba na na i30 a ked prisla vyhodna ponuka na skladovku i30tky, tak bolo rozhodnute...
podrobnosti rozpisem potom zvlast v prislusnom vlakne ked ho budem mat doma...
accent predany, snad bude jazdit dalsiemu majitelovi aspon tak spolahlivo ako mne... ale uz ho budu cakat vymeny zadnych tlmicov, zadnych brzd a chlapik uz pocul aj spojkove lozisko, tak mozno sa bude menit uz rovno aj cela spojka... ale to uz vsetko ide mimo mna. kazdopadne zvysok auta v uplnom poriadku, pri predaji malo najazdencyh presne 160 001km za 8 rokov...
povodne som chcel sedana, ved aj accent bol sedan, ale ponuka sedanov bola mala a vzdy bolo nejake ale, tak nakoniec prisla volba na na i30 a ked prisla vyhodna ponuka na skladovku i30tky, tak bolo rozhodnute...
podrobnosti rozpisem potom zvlast v prislusnom vlakne ked ho budem mat doma...
accent predany, snad bude jazdit dalsiemu majitelovi aspon tak spolahlivo ako mne... ale uz ho budu cakat vymeny zadnych tlmicov, zadnych brzd a chlapik uz pocul aj spojkove lozisko, tak mozno sa bude menit uz rovno aj cela spojka... ale to uz vsetko ide mimo mna. kazdopadne zvysok auta v uplnom poriadku, pri predaji malo najazdencyh presne 160 001km za 8 rokov...
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: Nový Hyundai Accent
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový Hyundai Accent
vsetko dobre vsetkym do noveho roku a vela bezproblemovych kilometrov
rok 2014 - "len" 24 600 km"
rok 2014 - "len" 24 600 km"
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Nový Hyundai Accent
Zdravím všechny a přeji všem vše nej (však to znáte) do nového roku
Tak mě napadlo, že jsem se na tomto foru vždy jenom ptal, tak se teď s vámi podělím o zkušenosti s huyndai accent 2006 1.5 CRDI za 4 a půl roku provozu. Předem se omlouvám, pokud dávám příspěvek do nevhodného tématu. Tak nějak jsem nevěděl, kam jinam.
Auto bylo zakoupeno v hundai autosalonu v roce 2010 s najetými necelými 50 000 km. Nyní po čtyřech letech mám na tachometru něco přes 120 000 km.
Po koupi jsem pořídil přední loketní opěrku, potahy (světlý béžový interiér mi přišel jako sebevražda ) a kožený potah na volant. To vše celkem za nějakých 5500 Kč.
Tankuju skoro pořád verva diesel a subjektivně se mi zdá, že auto jezdí čím dál lépe. Asi je to tím, že stárnu . Každopádně s motorem maximální spokojenost, je opravdu živý, hbitý, ve městě a hlavně na dálnici. Jak dokáže pružně zrychlit při dálniční rychlosti při 130 km/h je opravdu perfektní. Do takových 160 km/h vůbec neztrácí dech.
Dlouhodobá průměrná spotřeba při normální jízdě v létě je kolem 5,5 l / 100 km, v zimě kolem 6. Na delší vzdálenosti do průměrné rychlosti 110 – 120 km/h se dá vejít do 5 l / 100 km.
Když nepočítám úplně běžnou pravidelnou údržbu a servis (výměna oleje, pneumatiky apod.), tak za ty čtyři roky provozu byly na autě provedeny následující opravy):
2011
66 000km – Výměna palivového filtru 1000 Kč
66 000km – Oprava centrálního zamykání 600 Kč
66 000km – Žhavící svíčky 4 ks = 2600 Kč (+ práce 1000Kč)
69 000km – Napínací kladka = 650 Kč, drážkový řemen = 750 Kč (+ práce 650 Kč)
2012
78 000km – Výměna předních tlumičů = 5000 Kč (+práce 500 Kč)
87 000km – Výměna zadních tlumičů = 3300 Kč (+práce 500 Kč)
92 000km – Výměna ovladače zámku PZ dveře = 1900 Kč
2013
95 500 km – Výměna zadních brzd. Destiček = 1000 Kč (+práce 300Kč)
97 000 km – Výměna převodovkového oleje = 800 Kč (+práce 200 Kč)
101 000 km – Cívka (kroužek) imobilizéru = 600 Kč (+ práce 500 Kč)
Pozn.: Občas se stávalo, že auto nešlo nastartovat – při otočení klíčku motor normálně v pohodě startoval, ale nenaskočil.
106 500 km – Výměna předních brzd. Destiček = 1500 Kč (+práce 280 Kč)
2014
113 100 km – Výměna vzduchové filtru = 360 Kč (svépomocí)
116 000 km – Řídicí tyč – axiální táhlo = 880 Kč (+ práce 170 Kč)
116 000 km – Spojková sada = 3300 Kč (+práce 1650 Kč)
117 000 km – Výměna drážkovaného řemene = 550 Kč (+ práce 420 Kč)
119 000 km – Oprava posilovače řízení = 7000 Kč (+ cesta do Bratislavy 1000 Kč)
121 000 km – Výměna baterie = 2000 Kč (+ práce 200 Kč)
121 000 km – Výměna palivového filtru = 300 Kč (+ práce 100 Kč)
2 věci, které pokládám za “zradu“:
Výměna spojky – časté problémy se zařazením zpátečky, někdy i 1. rychlostní stupeň – přes zuby. No nezbyla jiná možnost, než spojku vyměnit. Naštěstí se nejednalo o nějak hrozivou částku.
Problematický elektronický posilovač řízení – na tomto fóru hodně řešeno. Během jízdy se rozsvítila kontrolka EPS a s autem byl najednou k***a problém zatočit. Naštěstí díky machra přes serva ze Slovenska mě oprava s cestou vyšla na nějakých 8000 Kč. Servis uměl pouze vyměnit úplně celé servořízení, takže oprava by stála nějakých 30 000 Kč.
Jako menší zradu, ne tak zásadní, považuju hodně nekvalitní originální tlumiče.
Pár měsíců po koupi přišly první opravy a investice. A musím říct, že jsem byl celkem skeptický. Jsou věci (výše zmíněné), na které je tohle auto náchylné, poruchovější, respektive na čem se při výrobě šetřilo – také viz zkušenosti dalších majitelů na zdejším fóru. Ovšem po celkovém zhodnocení, vzhledem k pořizovací ceně, jízdnímu pohodlí, skvělému motoru a levných náhradních dílech se podle mého jedná o hodně dobrou koupi a není čeho litovat. Neznám člověka, který po usednutí za volant v tomto autě nebyl mile překvapen - ne, nebyli to zdaleka 70 letí důchodci, kteří vlastní škodu favorit z roku 1990 .
Škoda toho nepraktického sedanu, kde je problém převést něco většího. Předchozí automobil hyundai accent 1998 byl hatchback a to je nebe a dudy. Ovšem druh karoserie při výběru auta v té době nebyl důležitý. Auto nás zaujalo hned po zkušební jízdě, takže bylo rozhodnuto.
Tohoto Hyundae jsem si i přes všechny neduhy oblíbil, a pokud nebudu muset přejít z praktických/rodinných důvodu na kombíka, tak si ho určitě ještě pár let nechám. Současná prodejní cena cca 80 000 je vzhledem k užitné hodnotě PRO MĚ mimo mísu a bylo by mi ho líto . Za výhodu v dnešní a době a hlavně v česku pokládám nezájem zlodějů. Jo a spodek automobilu je i po 8 letech v hodně pěkném stavu. I na technické byli celkem překvapeni. Asi hold předsudky, že je to hyundai. “Klepu” a doufám, že auto bude sloužit dále bez nějakých větších problémů.
Tak mě napadlo, že jsem se na tomto foru vždy jenom ptal, tak se teď s vámi podělím o zkušenosti s huyndai accent 2006 1.5 CRDI za 4 a půl roku provozu. Předem se omlouvám, pokud dávám příspěvek do nevhodného tématu. Tak nějak jsem nevěděl, kam jinam.
Auto bylo zakoupeno v hundai autosalonu v roce 2010 s najetými necelými 50 000 km. Nyní po čtyřech letech mám na tachometru něco přes 120 000 km.
Po koupi jsem pořídil přední loketní opěrku, potahy (světlý béžový interiér mi přišel jako sebevražda ) a kožený potah na volant. To vše celkem za nějakých 5500 Kč.
Tankuju skoro pořád verva diesel a subjektivně se mi zdá, že auto jezdí čím dál lépe. Asi je to tím, že stárnu . Každopádně s motorem maximální spokojenost, je opravdu živý, hbitý, ve městě a hlavně na dálnici. Jak dokáže pružně zrychlit při dálniční rychlosti při 130 km/h je opravdu perfektní. Do takových 160 km/h vůbec neztrácí dech.
Dlouhodobá průměrná spotřeba při normální jízdě v létě je kolem 5,5 l / 100 km, v zimě kolem 6. Na delší vzdálenosti do průměrné rychlosti 110 – 120 km/h se dá vejít do 5 l / 100 km.
Když nepočítám úplně běžnou pravidelnou údržbu a servis (výměna oleje, pneumatiky apod.), tak za ty čtyři roky provozu byly na autě provedeny následující opravy):
2011
66 000km – Výměna palivového filtru 1000 Kč
66 000km – Oprava centrálního zamykání 600 Kč
66 000km – Žhavící svíčky 4 ks = 2600 Kč (+ práce 1000Kč)
69 000km – Napínací kladka = 650 Kč, drážkový řemen = 750 Kč (+ práce 650 Kč)
2012
78 000km – Výměna předních tlumičů = 5000 Kč (+práce 500 Kč)
87 000km – Výměna zadních tlumičů = 3300 Kč (+práce 500 Kč)
92 000km – Výměna ovladače zámku PZ dveře = 1900 Kč
2013
95 500 km – Výměna zadních brzd. Destiček = 1000 Kč (+práce 300Kč)
97 000 km – Výměna převodovkového oleje = 800 Kč (+práce 200 Kč)
101 000 km – Cívka (kroužek) imobilizéru = 600 Kč (+ práce 500 Kč)
Pozn.: Občas se stávalo, že auto nešlo nastartovat – při otočení klíčku motor normálně v pohodě startoval, ale nenaskočil.
106 500 km – Výměna předních brzd. Destiček = 1500 Kč (+práce 280 Kč)
2014
113 100 km – Výměna vzduchové filtru = 360 Kč (svépomocí)
116 000 km – Řídicí tyč – axiální táhlo = 880 Kč (+ práce 170 Kč)
116 000 km – Spojková sada = 3300 Kč (+práce 1650 Kč)
117 000 km – Výměna drážkovaného řemene = 550 Kč (+ práce 420 Kč)
119 000 km – Oprava posilovače řízení = 7000 Kč (+ cesta do Bratislavy 1000 Kč)
121 000 km – Výměna baterie = 2000 Kč (+ práce 200 Kč)
121 000 km – Výměna palivového filtru = 300 Kč (+ práce 100 Kč)
2 věci, které pokládám za “zradu“:
Výměna spojky – časté problémy se zařazením zpátečky, někdy i 1. rychlostní stupeň – přes zuby. No nezbyla jiná možnost, než spojku vyměnit. Naštěstí se nejednalo o nějak hrozivou částku.
Problematický elektronický posilovač řízení – na tomto fóru hodně řešeno. Během jízdy se rozsvítila kontrolka EPS a s autem byl najednou k***a problém zatočit. Naštěstí díky machra přes serva ze Slovenska mě oprava s cestou vyšla na nějakých 8000 Kč. Servis uměl pouze vyměnit úplně celé servořízení, takže oprava by stála nějakých 30 000 Kč.
Jako menší zradu, ne tak zásadní, považuju hodně nekvalitní originální tlumiče.
Pár měsíců po koupi přišly první opravy a investice. A musím říct, že jsem byl celkem skeptický. Jsou věci (výše zmíněné), na které je tohle auto náchylné, poruchovější, respektive na čem se při výrobě šetřilo – také viz zkušenosti dalších majitelů na zdejším fóru. Ovšem po celkovém zhodnocení, vzhledem k pořizovací ceně, jízdnímu pohodlí, skvělému motoru a levných náhradních dílech se podle mého jedná o hodně dobrou koupi a není čeho litovat. Neznám člověka, který po usednutí za volant v tomto autě nebyl mile překvapen - ne, nebyli to zdaleka 70 letí důchodci, kteří vlastní škodu favorit z roku 1990 .
Škoda toho nepraktického sedanu, kde je problém převést něco většího. Předchozí automobil hyundai accent 1998 byl hatchback a to je nebe a dudy. Ovšem druh karoserie při výběru auta v té době nebyl důležitý. Auto nás zaujalo hned po zkušební jízdě, takže bylo rozhodnuto.
Tohoto Hyundae jsem si i přes všechny neduhy oblíbil, a pokud nebudu muset přejít z praktických/rodinných důvodu na kombíka, tak si ho určitě ještě pár let nechám. Současná prodejní cena cca 80 000 je vzhledem k užitné hodnotě PRO MĚ mimo mísu a bylo by mi ho líto . Za výhodu v dnešní a době a hlavně v česku pokládám nezájem zlodějů. Jo a spodek automobilu je i po 8 letech v hodně pěkném stavu. I na technické byli celkem překvapeni. Asi hold předsudky, že je to hyundai. “Klepu” a doufám, že auto bude sloužit dále bez nějakých větších problémů.
Hyundai Accent MCT 1.5 CRDi (81 kw), r.v. 2006
Re: Nový Hyundai Accent
Tak ať Áca slouží v pohodě dál a dělá Ti jen radost!
Je to halt slušnej oddíl
Je to halt slušnej oddíl
SONATA NF 2.4 Dynamic, prestige dark red, r. v. 2007 v provozu od r. 2009, u mě od r.2013
NEW ACCENT 1.4 Elegance, leaf green, r. v. 2006 - prodáno r.2013 - nezapomenu! (hold, první vlastní je první vlastní)
NEW ACCENT 1.4 Elegance, leaf green, r. v. 2006 - prodáno r.2013 - nezapomenu! (hold, první vlastní je první vlastní)
Re: Nový Hyundai Accent
Pěkně zpracovaná "reportáž" Tak ať ještě dobře slouží spoustu a spoustu kilometrů....
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
Re: Nový Hyundai Accent
Wostred
dokonalé
obdivuji někoho kdo si vede takovéto záznamy.. já jsem na to lajdák... Anebo spíš nechci vidět ty celkové peníze po kupě!
Rokolo
nazdáár chlape, ty žiješ?! Dlouho jsem tě neviděl..
dokonalé
obdivuji někoho kdo si vede takovéto záznamy.. já jsem na to lajdák... Anebo spíš nechci vidět ty celkové peníze po kupě!
Rokolo
nazdáár chlape, ty žiješ?! Dlouho jsem tě neviděl..
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Re: Nový Hyundai Accent
Ahoj, já Tebe taky ne ....naposledy na srazu 04.10.2014
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový Hyundai Accent
Já si také u Tiburona vedu záznamy oprav-za 110000km=vyměněny 2ks žárovek H7 v tlumených světlech-to je všechno.To si ani nemusím psát .Martun píše:Wostred
dokonalé
obdivuji někoho kdo si vede takovéto záznamy.. já jsem na to lajdák... Anebo spíš nechci vidět ty celkové peníze po kupě!
I KIA Rio(vlastně klon Accenta) zatím drží bez problémů,ale tam jsem zatím najel 15000km(celkově 64000km-koupena z bazaru).
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový Hyundai Accent
njn naklady po 200 000km vratane paliva uz dokazu cloveku polozit otazku, ci by nebolo lepsie jazdit na bicykli
edit z ineho vlakna: https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 2&start=60
naklady na 200 000km
zakladny servis (origo servis - zahrna predpisane kontroly / vymeny oleja / filtrov/ atd, atd) - 47 843 kc
opravy (vymena brzd, tlmicov, opravy poruch a drobne lakyrnicke veci) - 31 100 Kc
prislusenstvo (cingrlatka ale najma nove disky /pneumatiky a ich vymena / vyvazovanie - 35 300kc
STK/EK - 2500 kc
no a teraz zlaty klinec programu - palivo a aditiva - 348 763 kc
poistky nepocitam, to je vec individualna a zalezi od ponuk / miesta / bonus / malus
edit z ineho vlakna: https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 2&start=60
naklady na 200 000km
zakladny servis (origo servis - zahrna predpisane kontroly / vymeny oleja / filtrov/ atd, atd) - 47 843 kc
opravy (vymena brzd, tlmicov, opravy poruch a drobne lakyrnicke veci) - 31 100 Kc
prislusenstvo (cingrlatka ale najma nove disky /pneumatiky a ich vymena / vyvazovanie - 35 300kc
STK/EK - 2500 kc
no a teraz zlaty klinec programu - palivo a aditiva - 348 763 kc
poistky nepocitam, to je vec individualna a zalezi od ponuk / miesta / bonus / malus
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023