chip pre 1.4 73 kw i30
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
chip pre 1.4 73 kw i30
Ahoj,
co si myslite o tomto?
- mate skusenosti s autochip eu?
- mate skusenosti s nachipovanym 1.4 MPI 99 HP ?
- je realne pri zvyseni vykonu znizit spotrebu, bez toho, aby sa nieco na motore znicilo do piatich rokov?
- bude rozdiel citelny? (moj hlavny problem je pri jazde po dialniciach, ked idem 130 a nejaky imbecil mi vybdrzi auto pretoze sa zaradi predomna do laveho pruhu a musim zbrzit na 90, alebo tak, tak mi potom trva dalsie 3 minuty kym sa to auto rozbehne spat na 130, ci podardim do 4, do 5 , a uz vobec nehovoriac o spotrebe, ktora je v tychto pripadoch extremne a dlho zbytocne vysoka - kazdopadne k tejto poznamke si opustite pripomienky ze to ma slaby motor a nie je to auto na dialnice, a podobne vysoko intelektualne pripomienky, otazka je ci tych 10 koni bude citelnych pri rychlostiach vyssich ako 100)
- dalsia otazka ci mi mozem mat v pripade nehody problemy s harijnou poistkou
- a posledna otazka, je mozne aby mi na pravidelnych servisnych prehliadkach z tohto dovodu odmietli dalej servisovat auto, alebo aby mi tam sami od seba prepalili spat ich software riadicej jednotky, cim by prakticky sposobili skodu?
Dakujem za nazory;
co si myslite o tomto?
- mate skusenosti s autochip eu?
- mate skusenosti s nachipovanym 1.4 MPI 99 HP ?
- je realne pri zvyseni vykonu znizit spotrebu, bez toho, aby sa nieco na motore znicilo do piatich rokov?
- bude rozdiel citelny? (moj hlavny problem je pri jazde po dialniciach, ked idem 130 a nejaky imbecil mi vybdrzi auto pretoze sa zaradi predomna do laveho pruhu a musim zbrzit na 90, alebo tak, tak mi potom trva dalsie 3 minuty kym sa to auto rozbehne spat na 130, ci podardim do 4, do 5 , a uz vobec nehovoriac o spotrebe, ktora je v tychto pripadoch extremne a dlho zbytocne vysoka - kazdopadne k tejto poznamke si opustite pripomienky ze to ma slaby motor a nie je to auto na dialnice, a podobne vysoko intelektualne pripomienky, otazka je ci tych 10 koni bude citelnych pri rychlostiach vyssich ako 100)
- dalsia otazka ci mi mozem mat v pripade nehody problemy s harijnou poistkou
- a posledna otazka, je mozne aby mi na pravidelnych servisnych prehliadkach z tohto dovodu odmietli dalej servisovat auto, alebo aby mi tam sami od seba prepalili spat ich software riadicej jednotky, cim by prakticky sposobili skodu?
Dakujem za nazory;
- Přílohy
-
- autochipEU.jpg (21.49 KiB) Zobrazeno 4646 x
_____________________________________
Hyundai i30 1.4i CVVT - hatchback 2013
_____________________________________
Hyundai i30 1.4i CVVT - hatchback 2013
_____________________________________
- Reklama
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: chip pre 1.4 73 kw i30
to sa dostanu len na povodnu hranicu vykonu pred znizenim, teda na vykon 1,4 v 1.generacii
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: chip pre 1.4 73 kw i30
aj 80kW ma len 137Nm ... tu deklaruju narast Nm ...
Hyundai i30cw classic, 1,4 CVVT, 80kW, 4/2011
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: chip pre 1.4 73 kw i30
aj tak, co chcu este zmykat z uz tak najvykonnejsej atmosferickej benzinovej 1,4 ktora sa seriovo montuje do aut Podla mna to bude taky rozdiel ze to clovek skoro ani nepozna.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: chip pre 1.4 73 kw i30
r0b3rt: vyzkousej v 90km/h podradit na trojku, budes tam mit 130 za cca 15 vterin a muzes jet v klidu dal....
Jinak ano, servis ti v pripade aktualizace SW klidne prehraje ridici jednotku a budes mit po chipu...
Jinak o tehle firme premyslim taky, ale zatim porad davam prednost zaruce pred chipem.
Jinak ano, servis ti v pripade aktualizace SW klidne prehraje ridici jednotku a budes mit po chipu...
Jinak o tehle firme premyslim taky, ale zatim porad davam prednost zaruce pred chipem.
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Re: chip pre 1.4 73 kw i30
Benzínová atmosféra 1,4 tam bych nečekal žádné zázraky. To jsi měl přemýšlet před koupí o motoru a ne se to teď nějak pokoušet dohnat. Časté ježdění po dálnici s takovým motorem za hustého provozu je prostě peklo. Podle mě zbytečná investice, spíš přemýšlet o naftě. Já si pamatuji jak jsem musel jezdit s benzínovou atmosférou (Škoda, Nissan, Hyundai, Renault)1,4 a 1,6 po dálnici a jak jsem byl pokaždé rád, když mi servis vrátil opravenou naftu.
Ten nárůst na 155nm mě vážně pobavil, věřil bych tak 2-3 nm.
Ten nárůst na 155nm mě vážně pobavil, věřil bych tak 2-3 nm.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: chip pre 1.4 73 kw i30
tak dakujem za nazory:) uspesne ste ma odradili:))))
ale lepsie ako keby som to potom lutoval
ale lepsie ako keby som to potom lutoval
_____________________________________
Hyundai i30 1.4i CVVT - hatchback 2013
_____________________________________
Hyundai i30 1.4i CVVT - hatchback 2013
_____________________________________
Re: chip pre 1.4 73 kw i30
Taky jsem měl tohohle "brouka " v hlavě, ale dokud to je v záruce, tak z toho nic asi nebude, protože skutečně kdyby udělali přehrání sofu třeba na garančce, tak mi ten zaplacený chip smáznou. Na druhou stranu jsem se zatím nedopátral, proč jedničková 1,6 měla při stejném motoru větší výkon, ale skoro stejný krouťák. Jestli je to kvůli ekologii, nebo větší životnosti motoru???? Jinak jsem se díval na ten můj motor a v každém modelu je jinak nastavený.
U mne - I30 2 generace
1,6 CVVT 1591 cm3 88 kW 156 Nm 8,5/ 5/ 6,3 10,9 s 146 g/ 100 km 1187 kg
HY ix 20
1,6 CVVT 1591 cm3 92 kW 156 Nm 7,4/ 5,7/ 6,4 10,9 s 148 g/ 100 km 1180 kg
KI Venga
1,6 CVVT 1591 cm3 92kW 156 Nm 7,4/ 5,7/ 6,4 11 s 148,9 g/ 100 km 1180 kg
Po chipnutí by byl
1,6 CVVT 1591 cm3 98 kW 174 Nm 8,2/ 4,8/ 6
Je tam ještě možnost eko chip, ale obávám se že by to bylo líné.
1,6 CVVT 1591 cm3 92kW 168 Nm
U mne - I30 2 generace
1,6 CVVT 1591 cm3 88 kW 156 Nm 8,5/ 5/ 6,3 10,9 s 146 g/ 100 km 1187 kg
HY ix 20
1,6 CVVT 1591 cm3 92 kW 156 Nm 7,4/ 5,7/ 6,4 10,9 s 148 g/ 100 km 1180 kg
KI Venga
1,6 CVVT 1591 cm3 92kW 156 Nm 7,4/ 5,7/ 6,4 11 s 148,9 g/ 100 km 1180 kg
Po chipnutí by byl
1,6 CVVT 1591 cm3 98 kW 174 Nm 8,2/ 4,8/ 6
Je tam ještě možnost eko chip, ale obávám se že by to bylo líné.
1,6 CVVT 1591 cm3 92kW 168 Nm
I 30, 1,6 CVVT 88 kW HB, Trikolor + Paket Parking + 16", Sleek Silver
Renault Thalia 1.2 silver
Š Felicia 1.3 MPI GL
ex:Mitsubishi Lancer Wagon
Š 1000 MB
Renault Thalia 1.2 silver
Š Felicia 1.3 MPI GL
ex:Mitsubishi Lancer Wagon
Š 1000 MB
Re: chip pre 1.4 73 kw i30
dat to z 88kW na 98kW by mohlo byt celkom zaujimave
Hyundai Tucson 2016 - 1,6 GDI 97kW 130k - Moon rock STYLE
Re: chip pre 1.4 73 kw i30
bez řádných hardwarových úprav je přemýšlet o tomhle zcela šílené. Jen pronájem válcové zkušebny a odlazení by stálo víc než je tam nahoře uvedena cena... taková doba ABC tuningu... FUj..
Re: chip pre 1.4 73 kw i30
Taky jsem se o to zajímal. Až do doby, než jsem narazil člověka z oboru, který se tomuto věnoval u subaru.
Úprava tzv. mapy (chipování) je opravdu v některých situacích znát, ale na úkor motoru a jeho životnosti.
Tuto úpravu by klidně mohli udělat už ve výrobě, co myslíte?
Jde o to, že každý teplotní stupeň má určitou hodnotu kombinace pro přípravu směsi, vstřiku, doby zážehu.
Posunutím těchto hodnot dojde k nárůstu výkonu, ale po delší době se projeví neodstranitelné vady hlavně na ventilech a pístech.
Otázkou je jen, kdy se to projeví a zda to za to stojí.
Úprava tzv. mapy (chipování) je opravdu v některých situacích znát, ale na úkor motoru a jeho životnosti.
Tuto úpravu by klidně mohli udělat už ve výrobě, co myslíte?
Jde o to, že každý teplotní stupeň má určitou hodnotu kombinace pro přípravu směsi, vstřiku, doby zážehu.
Posunutím těchto hodnot dojde k nárůstu výkonu, ale po delší době se projeví neodstranitelné vady hlavně na ventilech a pístech.
Otázkou je jen, kdy se to projeví a zda to za to stojí.
i30 trikolor 1.4 CVVT | rv. 2013
Re: chip pre 1.4 73 kw i30
U našich 1,6 CVVT to asi není úplně o teplotním namáhání, když ovšem se nepřežene to chipování do absolutní krajnosti. Moje domněnka proč je shozen výkon na 88 kW / 164NM u i30 II , když u i30 I byl 93 kW / 154 NM je taková, že je to kvůli tomu že se v některých zemích platí daň podle výkonu a ne podle kubatury. Protože se i30 vyváží do mnoha zemí s různým výpočtem daně, tak výrobce shodil výkon a přidal trochu kruťák aby vyhověl všude a auto nebylo tak očividně seškrcený. Proto si myslím, že konkrétně u 1,6 i 1,4 CVVT by chip v rozumných mezích neublížil.
Historie i30
2007: Start výroby hatchbacku. Motory 1,4 CVVT (80 kW), 1,6 CVVT Objem motoru 1591 cm3 , (90 kW) a 2,0 CVVT (105 kW), diesely 1,6 CRDi (66 a 85 kW) a 2,0 CRDi (103 kW).
2010: Mírný facelift. Koncem léta všechny diesely už sériově s DPF. Motor 1,6 CVVT s převodovkou 6M
Zážehové motory: atmosférické čtyřválce 1,4 16V CVVT (80 kW), 1,6 16V CVVT Objem motoru 1591 cm3 (90 a 93 kW) a 2,0 16V CVVT (105 kW)
1,6 CVVT (90 nebo 93 kW). Atmosférický zážehový čtyřválec s rozvodem DOHC 16V (řetěz). Objem motoru 1591 cm3. Vícebodové nepřímé vstřikování, variabilní časování sacích ventilů a proměnná délka sání. Důvod: Proti základní čtrnáctistovce sice nenabízí o mnoho lepší absolutní dynamiku (rozdíl 5,0 km/h v max. rychlosti a 0,7 s ve zrychlení 0-100 km/h), ale přece jen lépe reaguje ve středním pásmu. Každý newtonmetr navíc je tu dvojnásob cenný, jelikož pružnost oba menší motory CVVT zrovna nezdobí. Navíc silnější šestnáctistovka proti základní 1,4 litru nepřináší ani vyšší spotřebu, ani vyšší cenu ojetiny. Pro častější jízdy na dálnici se víc hodí až novější verze se 93 kW a šestistupňovou převodovkou, jež sníží otáčky a úměrně jim i hlučnost, která je ve vyšších otáčkách u všech zdejších benzínových motorů větší.
1.6 CVVT (93 kW, 154 Nm), jenž s vozem Kia Ceed zrychlí z klidu na 100 km/h za 10,8 s, a na 100 km průměrné jízdy spotřebuje 6,4 l benzínu.
2012: Nahrazení novou generací i30.
1.6 CVVT (88 kW, 164 Nm), Objem motoru 1591 cm3
……………………………………………………………….
VENGA MY14-VÝROBA
OD 2014/05
1,6 CVVT - 6st. převodovka 92 kW . Objem motoru 1591 cm3
Potíž je v tom, že při přehrání SW v rámci 5 let záruky, se zaplacený chip smázne a peníze jdou do kanálu.
Historie i30
2007: Start výroby hatchbacku. Motory 1,4 CVVT (80 kW), 1,6 CVVT Objem motoru 1591 cm3 , (90 kW) a 2,0 CVVT (105 kW), diesely 1,6 CRDi (66 a 85 kW) a 2,0 CRDi (103 kW).
2010: Mírný facelift. Koncem léta všechny diesely už sériově s DPF. Motor 1,6 CVVT s převodovkou 6M
Zážehové motory: atmosférické čtyřválce 1,4 16V CVVT (80 kW), 1,6 16V CVVT Objem motoru 1591 cm3 (90 a 93 kW) a 2,0 16V CVVT (105 kW)
1,6 CVVT (90 nebo 93 kW). Atmosférický zážehový čtyřválec s rozvodem DOHC 16V (řetěz). Objem motoru 1591 cm3. Vícebodové nepřímé vstřikování, variabilní časování sacích ventilů a proměnná délka sání. Důvod: Proti základní čtrnáctistovce sice nenabízí o mnoho lepší absolutní dynamiku (rozdíl 5,0 km/h v max. rychlosti a 0,7 s ve zrychlení 0-100 km/h), ale přece jen lépe reaguje ve středním pásmu. Každý newtonmetr navíc je tu dvojnásob cenný, jelikož pružnost oba menší motory CVVT zrovna nezdobí. Navíc silnější šestnáctistovka proti základní 1,4 litru nepřináší ani vyšší spotřebu, ani vyšší cenu ojetiny. Pro častější jízdy na dálnici se víc hodí až novější verze se 93 kW a šestistupňovou převodovkou, jež sníží otáčky a úměrně jim i hlučnost, která je ve vyšších otáčkách u všech zdejších benzínových motorů větší.
1.6 CVVT (93 kW, 154 Nm), jenž s vozem Kia Ceed zrychlí z klidu na 100 km/h za 10,8 s, a na 100 km průměrné jízdy spotřebuje 6,4 l benzínu.
2012: Nahrazení novou generací i30.
1.6 CVVT (88 kW, 164 Nm), Objem motoru 1591 cm3
……………………………………………………………….
VENGA MY14-VÝROBA
OD 2014/05
1,6 CVVT - 6st. převodovka 92 kW . Objem motoru 1591 cm3
Potíž je v tom, že při přehrání SW v rámci 5 let záruky, se zaplacený chip smázne a peníze jdou do kanálu.
I 30, 1,6 CVVT 88 kW HB, Trikolor + Paket Parking + 16", Sleek Silver
Renault Thalia 1.2 silver
Š Felicia 1.3 MPI GL
ex:Mitsubishi Lancer Wagon
Š 1000 MB
Renault Thalia 1.2 silver
Š Felicia 1.3 MPI GL
ex:Mitsubishi Lancer Wagon
Š 1000 MB
Re: chip pre 1.4 73 kw i30
S tou daní máš pravdu ale spíš bych řekl že má něco společného s ekologií.
Do čipu atmosféry bych nešel.Malý zisk výkonu(do 10%) a velké riziko případných problémů.
Do čipu atmosféry bych nešel.Malý zisk výkonu(do 10%) a velké riziko případných problémů.
25.7.2013Hyundai i30 combi.1.6GDi 99KW,Trikolor Parking světle modrá metalíza 170000km.6,59 l/100km
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,