1. garanční prohlídka
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: 1. garanční prohlídka
To je vazne hezke, jak kazdymu z vas dovoli si prinest vlastní olej Docela zavidim, protože tady to mozne není Pravo bych na to mel asi mit, ale dohadujte se tam. A abych jel 50 km do dalšího servisu, kde budou ochotni na to pristoupit se mne moc nechce.
Docela by me zajímalo, co na to rikaji na ustredi když si to tu ctou. Jak je mozne, ze nejaky servis to povoluje a nejaky nikoliv? To neplati stejne pravidla pro všechny a nebo si to každý vysvětluje po svém?
Docela by me zajímalo, co na to rikaji na ustredi když si to tu ctou. Jak je mozne, ze nejaky servis to povoluje a nejaky nikoliv? To neplati stejne pravidla pro všechny a nebo si to každý vysvětluje po svém?
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
- Reklama
Re: 1. garanční prohlídka
Ústředí to nečte .
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20286
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: 1. garanční prohlídka
Například?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: 1. garanční prohlídka
Tak jsem byl dnes na 1.garanční prohlídce. Auto jsem ráno předal a po práci si ho zase vyzvedl. Cena celkem příznivá 5.300,- Kč se vším všudy. Jak moc se autu věnovali mě moc netrápí, ale na tachometru jsem zjistil o 87 km víc! Je to u prohlídky možné? Navíc v garanční knížce u záznamu prohlídky karoserie je uveden stav tachometru o 3000 km víc než je skutečnost!
Díky za informace.
Díky za informace.
Re: 1. garanční prohlídka
Možná by bylo dobré napsat kde jsi byl,tohle je fakt odstrašující příklad.Ať víme čemu a komu se vyhnout.
Za mě:
-cena je dost přestřelená,pokud to byla jen servisní prohlídka,těžko soudit,nevím co vše dělali.
-Tebe vlastně nezajímá jak se autu věnovali-dost dobře nechápu,ale je to tvoje volba.
-87km při prohlídce? No co k tomu chceš napsat?Že si někdo zajel na chatu zašpásovat s přítulkyní a ty jsi mu to ještě zaplatil?Vždyť tě to vlasně nezajímá,ne?
-poslední problém,nechat opravit!!! To jsi to při převzetí nezkontroloval?
Možná jsem se do tebe pustil dost zhurta,ale fakt nechápu.Já bych za takový přístup servisu byl na místě hooodně nepříjemný.
Za mě:
-cena je dost přestřelená,pokud to byla jen servisní prohlídka,těžko soudit,nevím co vše dělali.
-Tebe vlastně nezajímá jak se autu věnovali-dost dobře nechápu,ale je to tvoje volba.
-87km při prohlídce? No co k tomu chceš napsat?Že si někdo zajel na chatu zašpásovat s přítulkyní a ty jsi mu to ještě zaplatil?Vždyť tě to vlasně nezajímá,ne?
-poslední problém,nechat opravit!!! To jsi to při převzetí nezkontroloval?
Možná jsem se do tebe pustil dost zhurta,ale fakt nechápu.Já bych za takový přístup servisu byl na místě hooodně nepříjemný.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
-
- **
- Příspěvky: 264
- Registrován: 08 dub 2014, 17:33
Re: 1. garanční prohlídka
Takže včera po téměř roce 1. garančka v Hyundai HB a.s. – Karviná (nový majitel, předtím fy ACA, reakce na loňský etický kodex a rušení zastoupení, takže jsem rád, že nemusím jinam, personál od prodeje po servis stejný), klasické úkony, kromě prkotiny nic dalšího k reklamaci, moje i30 1,6 kombík, cashmere brown, šlape jako hodiny, najeto cca 14 600 km, po kontrole umyté auto, personál skvělý a ochotný, vždy se tam cítím dobře, jednou jsem potřeboval na podvozku cosi vyspravit, mou chybou jsem na něco najel, ochotný přístup ....... tedy garančka cena i s DPH cca 4 100,- Kč. S tím jsem počítal, nejsem z těch, co si nosí své věci, nemám čas to shánět, ptát se, abych ušetřil 1 x za rok např. pár stovek nebo tisícovku, sázím na skvělou atmosféru a přístup, ten přeci potřebuji pořád. U jiných automobilových značek bych ve své třídě platil cca stejně. Takže za mě mohu říct, že od prvního sáhnutí na kliku prodejny v Karviné loni v polovině února až po včerejšek absolutní spokojenost.
Hyundai Tucson 1,6 T-GDI, NX4E, N Line, manuál, 4x2, barva Abyss Black Pearl (v provozu od 2/2024)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20286
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: 1. garanční prohlídka
vlcak: V tomto úplně souhlasím s petzl62. Do puntíku. Víc není co dodat. Jen mě zajímá, kde jsi byl na prohlídku. Teda jestli se o tom s námi podělíš.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: 1. garanční prohlídka
Ahoj mohl by jsi popsat co bylo v ceně za úkony. Právě o HB Karviná jsem uvažoval v Reli Ostrava chtějí i s geometrii 5300,. navíc přístup mně přijde hodně odměřený, díkykongresman píše:Takže včera po téměř roce 1. garančka v Hyundai HB a.s. – Karviná (nový majitel, předtím fy ACA, reakce na loňský etický kodex a rušení zastoupení, takže jsem rád, že nemusím jinam, personál od prodeje po servis stejný), klasické úkony, kromě prkotiny nic dalšího k reklamaci, moje i30 1,6 kombík, cashmere brown, šlape jako hodiny, najeto cca 14 600 km, po kontrole umyté auto, personál skvělý a ochotný, vždy se tam cítím dobře, jednou jsem potřeboval na podvozku cosi vyspravit, mou chybou jsem na něco najel, ochotný přístup ....... tedy garančka cena i s DPH cca 4 100,- Kč. S tím jsem počítal, nejsem z těch, co si nosí své věci, nemám čas to shánět, ptát se, abych ušetřil 1 x za rok např. pár stovek nebo tisícovku, sázím na skvělou atmosféru a přístup, ten přeci potřebuji pořád. U jiných automobilových značek bych ve své třídě platil cca stejně. Takže za mě mohu říct, že od prvního sáhnutí na kliku prodejny v Karviné loni v polovině února až po včerejšek absolutní spokojenost.
Je I30 1,4 T-GDI kom. Ara Blue Style
I 30 II 1,6 GDI kom. New Fleet Satin Amber
I 30 II 1,6 CVVT komfort Hazel Brown
Ford Foc 1,8 Titanium LPG
Ford Foc 1,6 Trend
Ford Foc 1,8 Tdci Ghia Futura
Škoda Fabia 1,4
Škoda Felicie 1,3 Glx
Škoda Favorit
I 30 II 1,6 GDI kom. New Fleet Satin Amber
I 30 II 1,6 CVVT komfort Hazel Brown
Ford Foc 1,8 Titanium LPG
Ford Foc 1,6 Trend
Ford Foc 1,8 Tdci Ghia Futura
Škoda Fabia 1,4
Škoda Felicie 1,3 Glx
Škoda Favorit
Hyundai Centrum Norte s.r.o. DĚČÍN
Tak dneska jsem po 1 prohlídce v Hyundai Centrum Norte s.r.o. DĚČÍN
Přístup personálu na jedničku. Technik pan Jelínek ví o čem mluví, všechno vysvětlil co se bude dělat zodpověděl všechny dotazy které jsem měl.
Vzal mě na dílnu podívat se na prohlídku a abych si auto prohlédl zespoda. Nabídnul kávu aby čekání bylo příjemnější.
Cena byla předem domluvená už při objednání prohlídky a navýšila se pouze o doplnění kapalin do chladiče a ostřikovačů na což jsem byl upozorněn.
Celkem 2802,- Kč
Tento servis můžu vřele doporučit, fungujou zatím krátce, ale za mě dobrý.
Přístup personálu na jedničku. Technik pan Jelínek ví o čem mluví, všechno vysvětlil co se bude dělat zodpověděl všechny dotazy které jsem měl.
Vzal mě na dílnu podívat se na prohlídku a abych si auto prohlédl zespoda. Nabídnul kávu aby čekání bylo příjemnější.
Cena byla předem domluvená už při objednání prohlídky a navýšila se pouze o doplnění kapalin do chladiče a ostřikovačů na což jsem byl upozorněn.
Celkem 2802,- Kč
Tento servis můžu vřele doporučit, fungujou zatím krátce, ale za mě dobrý.
Hyundai I30 MY14 White Creamy 1.6 CVVT 88kW + Parking, 16" Alu
Hyundai Getz 1,3 2005 G4E-A Hiphop Red HL
Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů.
Hyundai Getz 1,3 2005 G4E-A Hiphop Red HL
Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů.
-
- **
- Příspěvky: 264
- Registrován: 08 dub 2014, 17:33
Re: 1. garanční prohlídka
Kontrola karoserie, koukli na podvozek a spodek, filtry pylový, olejový, olej Shell Helix 5w-40, říkali, že pročistili brzdy atd. Další klasika, jak to tady píší ostatní. Za 2 hod. hotovo, při předání auto umyto , fakturu s rozpiiem teď u sebe nemám, jsem víkend mimo domov. Jsem rád, že nemusím do OVA. V KA spokojenost.Niki píše:Ahoj mohl by jsi popsat co bylo v ceně za úkony. Právě o HB Karviná jsem uvažoval v Reli Ostrava chtějí i s geometrii 5300,. navíc přístup mně přijde hodně odměřený, díkykongresman píše:Takže včera po téměř roce 1. garančka v Hyundai HB a.s. – Karviná (nový majitel, předtím fy ACA, reakce na loňský etický kodex a rušení zastoupení, takže jsem rád, že nemusím jinam, personál od prodeje po servis stejný), klasické úkony, kromě prkotiny nic dalšího k reklamaci, moje i30 1,6 kombík, cashmere brown, šlape jako hodiny, najeto cca 14 600 km, po kontrole umyté auto, personál skvělý a ochotný, vždy se tam cítím dobře, jednou jsem potřeboval na podvozku cosi vyspravit, mou chybou jsem na něco najel, ochotný přístup ....... tedy garančka cena i s DPH cca 4 100,- Kč. S tím jsem počítal, nejsem z těch, co si nosí své věci, nemám čas to shánět, ptát se, abych ušetřil 1 x za rok např. pár stovek nebo tisícovku, sázím na skvělou atmosféru a přístup, ten přeci potřebuji pořád. U jiných automobilových značek bych ve své třídě platil cca stejně. Takže za mě mohu říct, že od prvního sáhnutí na kliku prodejny v Karviné loni v polovině února až po včerejšek absolutní spokojenost.
Hyundai Tucson 1,6 T-GDI, NX4E, N Line, manuál, 4x2, barva Abyss Black Pearl (v provozu od 2/2024)
Re: 1. garanční prohlídka
Svoje první nové auto jsem na 1.garanční prohlídku svěřil do AUTO ZEMAN - Praha, Vysočany. Cena 5.321,- (geometrie, olej, chladící kapalina, výměna filtru oleje, klimatizace, pylového, plus drobnosti) mně v Praze nepřipadala nejhorší. To, že mě netrápí, jak se autu věnovali, neznamená, že je mi to jedno. Prostě se to nedozvím a říct mi můžou cokoliv. Z toho, co jsem si tu přečetl, stejně asi není možné mít auto celou dobu pod dohledem.
Moje amatérská chyba byla v tom, že jsem se spolehl na společnost, kde jsem auto koupil a byl jsem spokojený. Vůbec mě nenapadlo, že by měl v servisu někdo tolik drzosti s autem najet 87 km! Navíc jsem zjistil, že v garanční knížce u záznamu o stavu karoserie je uvedeno o 3000 km víc, než je na tachometru.
Napsal jsem tedy do servisu e-mail, aby mi to vysvětlili. V odpovědi jsem se dočetl, že zřejmě přijímací technik špatně opsal číslo ujetých kilometrů a stejně tak technik, co kontroloval karoserii se spletl a napsal kilometry z jiného vozu. Tak jsem napsal znovu, že tohle vysvětlení rozhodně neberu, protože
- za přijímacím technikem jsem stál, když opisoval stav tachometru
- nedovedu si představit, že by někdo dokázal při opisování čísla (přímo v autě!) 14 090 napsat 14 177. Jednu cifru možná, ale tři...
- nejprůkaznější ovšem je údaj v garanční knížce u karoserie. Ujeté kilometry totiž nejsou jednoduše špatně zapsané, ale úmyslně přepsané. Je zřejmé, že původně někdo zapsal 14 177 a potom to bylo přepsáno na rovných 17 000. Pokud byl opravdu stav tachometru 14 177, proč to někdo přepisoval?
Takže jsem si z toho dal dohromady, jak to asi probíhalo. Přijímací technik a ani technik od karoserie chybu neudělali. Přijímací technik napsal skutečný stav, který viděl 14 090. Potom si auto ještě před prohlídkou někdo "půjčil" a najel 87 km. Následně šlo auto na prohlídku karoserie a technik opět napsal, co viděl 14 177. Jenže ten rozdíl 87 km by byl moc nápadný a tak někdo tento záznam přepsal na 17 000. A proč 17 000? Protože ze čtyřky lze celkem snadno udělat sedmičku.
Teď hodlám auto nechat prohlédnout v důvěryhodném servisu, kam jsem jezdil se svým starým autem, jestli důvodem "projížďky" nebylo vyměnit nějaký díl. Pak se uvidí, co dál. Máte nějaké rady?
Moje amatérská chyba byla v tom, že jsem se spolehl na společnost, kde jsem auto koupil a byl jsem spokojený. Vůbec mě nenapadlo, že by měl v servisu někdo tolik drzosti s autem najet 87 km! Navíc jsem zjistil, že v garanční knížce u záznamu o stavu karoserie je uvedeno o 3000 km víc, než je na tachometru.
Napsal jsem tedy do servisu e-mail, aby mi to vysvětlili. V odpovědi jsem se dočetl, že zřejmě přijímací technik špatně opsal číslo ujetých kilometrů a stejně tak technik, co kontroloval karoserii se spletl a napsal kilometry z jiného vozu. Tak jsem napsal znovu, že tohle vysvětlení rozhodně neberu, protože
- za přijímacím technikem jsem stál, když opisoval stav tachometru
- nedovedu si představit, že by někdo dokázal při opisování čísla (přímo v autě!) 14 090 napsat 14 177. Jednu cifru možná, ale tři...
- nejprůkaznější ovšem je údaj v garanční knížce u karoserie. Ujeté kilometry totiž nejsou jednoduše špatně zapsané, ale úmyslně přepsané. Je zřejmé, že původně někdo zapsal 14 177 a potom to bylo přepsáno na rovných 17 000. Pokud byl opravdu stav tachometru 14 177, proč to někdo přepisoval?
Takže jsem si z toho dal dohromady, jak to asi probíhalo. Přijímací technik a ani technik od karoserie chybu neudělali. Přijímací technik napsal skutečný stav, který viděl 14 090. Potom si auto ještě před prohlídkou někdo "půjčil" a najel 87 km. Následně šlo auto na prohlídku karoserie a technik opět napsal, co viděl 14 177. Jenže ten rozdíl 87 km by byl moc nápadný a tak někdo tento záznam přepsal na 17 000. A proč 17 000? Protože ze čtyřky lze celkem snadno udělat sedmičku.
Teď hodlám auto nechat prohlédnout v důvěryhodném servisu, kam jsem jezdil se svým starým autem, jestli důvodem "projížďky" nebylo vyměnit nějaký díl. Pak se uvidí, co dál. Máte nějaké rady?
Re: 1. garanční prohlídka
a proto za sebe, garancni prohlidka, prijet, predat, cekat na miste a zas odjet a ne ze jim budu nechavat auto cely den, aby pri trose stesti na jinym co neco dela prohodili dilecek aby se problem vyresil, popr. nejakej mechos si zejede na obed apod... minule jsem nebyl pri vymene oleje za 3 mesice se menil komplet motor, jo asi vada od vyroby, ale co kdyz tomu pomohl nekdo, jelikoz jsem si prinesl vlastni olej, tak si rekli jo vlastni takze vypustime jen pulku, filtr nechame a diky tomu se treba vysypal katalyzator a vzal sebou motor... ted pri 2. garancce uz budu chtit byt pri vylivani a nalivani oleje i kdybych mel jet 100km do servisu, hold v dnesni dobe je potreba vse hlidat jinak to dopada jak vyse...
Re: 1. garanční prohlídka
Dnes jsem tedy zajel s autem do servisu a podívali jsme se, jestli není nějaký díl vyměněný. Všechno je, zdá se, původní, takže si technik od ZEMANA asi zajel jenom na oběd. Vyřeším to tedy asi jenom e-mailem na vedení AUTO ZEMAN a zároveň budu informovat Nošovice, jakou reklamu jim tento servis dělá.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20286
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: 1. garanční prohlídka
vlcak: Nošovicím je to jedno, tam je jenom fabrika. Následný prodej a distribuce na český trh jde přes Prahu.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek