Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Mají to vychytané - prostě reklamština a lidi na to berou (placebo efekt).
Víš, že obyčejný 2T olej v poměru 1:1000 s benzínem ti v testech otěru s kovovou kuličkou udělá přesně ten stejný výsledek jako "slavný" VIF? Nic víc v tom nehledej - než řeči o "vyčištění starších karburátorových motorů" (nečichal jsem k VIFu, bude tam asi nějaké ostřejší rozpouštědlo) + olejíček v ceně 35 Kč/l (velkoobchodní). Ničemu nevadí, ve válcích shoří.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
severtom: Možná je Vif skutečně jen placebo a jde pouze o "reklamštinu" jak říkáš. Nikdy jsem nepsal, že bych po jeho užití pociťoval od motoru lepší akceleraci a pod. Spotřeba se mi trošku snížila, ale ani tady nemohu na jisto říci, zda to bylo způsobeno Vifem či zajetím motoru (možná ano, možná ne). Nicméně Vif dávám už cca 6 měsíců z toho důvodu, že s ním, dle testů, vykazuje obyč. benzín stejné či lepší parametry než benzíny "prémiové" a těch max. 50 hal./litr příplatku jsem ochotný obětovat za lepší pocit, že autu dopřeju něco lepšího. Autu to uškodit nemůže, takže v tom budu pokračovat dál. Kdyby "prémiový" benzín nestál na pumpě min. o 3,-- Kč/l více, ale byl tam rozumný příplatek kolem 0,50 hal. (a mohl jsem věřit, že ten benzín aditiva opravdu obsahuje), tak bych si míchání Vifu s radostí odpustil. K tomu navíc přistupuje fakt, že ani benzinky s "věhlasným" jménem, které tvrdí, že jejich natural 95 v základním provedení, ale s hezčím marketingovým názvem ušetří benzín díky speciální aditivaci. No, a potom Svět motorů zveřejní, že tenhle skoro "zázračný" benzín je téměř shodný s obyč. N95 od Tank Ono.
Vif je smes aditiv. Pozitivni ucinky nekterych z nich se mohou projevit az po delší době uzivani. Aditivuji pravidelne rok. A se spotřebou jsem spokojen. Jestli to je i zásluhou Vifu se mohu pouze a jen domnívat Kazdopadne hodlam aditivovat i nadale
Vife aditivovat musím,
kapku oleje raději nezkusím...
Povídám od tohoto stolu,
že spotřeba půjde dolů...
Jako Čech typický,
očekávám výkon magický!!!
Tak neříkejte mi přeci,
že by to byly jenom kecy.
Že V-Power Shell,
bych to auta lejt měl...
Ale říkám vám ... bohužel,
nepomůže to, aby moto lépe šel.
Prostě na Tank-Ono natankuji,
Vifem krapet aditivuji...
A tak vám prostě hovoří,
prémiovku si hned vytvořím.
Motůrek mi běží krásně,
tak říkám Vif? No jasně!!!
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
vorlajz a teď mi dovolte od VIFU malou odbočku, když už tu byla ta zmínka o M2T. Kdo byl u dvoutaktu znalej, a nekoukal na korunu, tak dával do benzinu M6AD, protože to lepši mazalo, bylo to už tenkrát aditivovaný. M2T byla vlastně byla olejová nejlacinější srágora. ViIF je (v uvozovkách) takové kdysi vrchní mazání pro motory v záběhu a vrchní mazání ricinem dávali soutěžáci, protože nebyly sto oktanové a prémiové benzíny.