prosba o radu - co by mohlo být za problém -Hyundai SF 2006
Moderátoři: miooo, Moderátoři
prosba o radu - co by mohlo být za problém -Hyundai SF 2006
zdravím,
mam SF 2006, 2,2CDRDI automat.
ted jsem sotva dojel domů a cestou problém. jel jsem po dálnici normálně v pohodě 140 a na sjezdu na dálnici jsme zvolnil, výjezd je pak do kopce a auto najednou vubec nechtělo akcelerovat. předjel mě i náklaďák. ani pak z kopce to nebylo o moc lepší tak jsem sjel na vedlejší a zkoušel co se děje.
startování i rozjezd auta v pohodě, po překročení rychlosti 40-50km to najednou umře a přestane zrychlovat a když zkusím sešlápnout plyn tak to začne nepříjemně smrdět.
no jelikož byla v autě celá rodina tak jsem dojel domu volně, na rovince se to dostalo pozvolna i na 80-90km/h a nic, ale když jsem, zase zkusil přidat tak nic a zase smrádek.
po zastavení jsme to očichával no a smrádek byl přítomen ale přišlo mi že spíše vzadu než v předu.koukl jsme na oleje a oba byly akorát - v rozmezí rysek ....
najeto cca 150tisíc km, servisováno v hyndai servisech pravidelné roční servisy.
tak nevim, nemáte někdo podobné zkušenosti a co by to mohlo být a jak řešit ? samozřejmě ted již všechny servisy zavřeny a já zase potřebuju zítra jezdit...
díky
mam SF 2006, 2,2CDRDI automat.
ted jsem sotva dojel domů a cestou problém. jel jsem po dálnici normálně v pohodě 140 a na sjezdu na dálnici jsme zvolnil, výjezd je pak do kopce a auto najednou vubec nechtělo akcelerovat. předjel mě i náklaďák. ani pak z kopce to nebylo o moc lepší tak jsem sjel na vedlejší a zkoušel co se děje.
startování i rozjezd auta v pohodě, po překročení rychlosti 40-50km to najednou umře a přestane zrychlovat a když zkusím sešlápnout plyn tak to začne nepříjemně smrdět.
no jelikož byla v autě celá rodina tak jsem dojel domu volně, na rovince se to dostalo pozvolna i na 80-90km/h a nic, ale když jsem, zase zkusil přidat tak nic a zase smrádek.
po zastavení jsme to očichával no a smrádek byl přítomen ale přišlo mi že spíše vzadu než v předu.koukl jsme na oleje a oba byly akorát - v rozmezí rysek ....
najeto cca 150tisíc km, servisováno v hyndai servisech pravidelné roční servisy.
tak nevim, nemáte někdo podobné zkušenosti a co by to mohlo být a jak řešit ? samozřejmě ted již všechny servisy zavřeny a já zase potřebuju zítra jezdit...
díky
----------------------------------------------------------
Hyundai SantaFe 2,2CRDi MY2007 Automat chip
Škoda Octavia 1,9TDI chip
Škoda Felicia 1,6MPI
Škoda Favorit
Hyundai SantaFe 2,2CRDi MY2007 Automat chip
Škoda Octavia 1,9TDI chip
Škoda Felicia 1,6MPI
Škoda Favorit
- Reklama
Re: prosba o radu - co by mohlo být za problém -Hyundai SF
zrejme se RJ hodi do nouzoveho rezimu,nejlip napojit na diagnostiku nejlip origo HYU a podivat se na vypis zavad
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: prosba o radu - co by mohlo být za problém -Hyundai SF
dik, ano přesně tak. nakonec jsem se dovolal do servis a přesně stejné info
tak jsem to po kontrole olejů a po té co to přestalo smrdět projel a odvezl do servisu a jelo to už normálně. tak zítra uvidím co tomu bylo.
díky
tak jsem to po kontrole olejů a po té co to přestalo smrdět projel a odvezl do servisu a jelo to už normálně. tak zítra uvidím co tomu bylo.
díky
----------------------------------------------------------
Hyundai SantaFe 2,2CRDi MY2007 Automat chip
Škoda Octavia 1,9TDI chip
Škoda Felicia 1,6MPI
Škoda Favorit
Hyundai SantaFe 2,2CRDi MY2007 Automat chip
Škoda Octavia 1,9TDI chip
Škoda Felicia 1,6MPI
Škoda Favorit
Re: prosba o radu - co by mohlo být za problém -Hyundai SF
Podobna zkusenost, stejne auto, tusim ze bez smradu, taky zacalo na dalnici -> vysokotlake cerpadlo pridrene -> kovove spony v palivovem okruhu -> 4 vstrikovce v prdeli -> repase vseho (i cerpadlo) kolem 50 000,-
Dalsi auto nebude Hyundai.
Snad mas jiny problem (smrad je jiny priznak). Nech si zmerit vstriky.
Dalsi auto nebude Hyundai.
Snad mas jiny problem (smrad je jiny priznak). Nech si zmerit vstriky.
Re: prosba o radu - co by mohlo být za problém -Hyundai SF
tak u mě přidřená klapka turba a jak jsem chtěl zabrat do kopce po výjezdu z dálnice tak se to prý zadrhlo přetlakovalo a řídí jednotka tedy pro ochranu motoru turbo odpojila.
smrad prý byl z toho jak se motor dusila zplodiny šli zpětným okruhem zpět.
takže zaplat pánbuh dobrý. díky za tipy, poprosím ještě o kontrolu toho co říkáte.
servis to zatím řešil tak že provedl kontrolu a turbo rozjezdil. pokud by se to častěji opakovalo tak vyčistit turbo, to je prý jen za pár tisíc.
smrad prý byl z toho jak se motor dusila zplodiny šli zpětným okruhem zpět.
takže zaplat pánbuh dobrý. díky za tipy, poprosím ještě o kontrolu toho co říkáte.
servis to zatím řešil tak že provedl kontrolu a turbo rozjezdil. pokud by se to častěji opakovalo tak vyčistit turbo, to je prý jen za pár tisíc.
----------------------------------------------------------
Hyundai SantaFe 2,2CRDi MY2007 Automat chip
Škoda Octavia 1,9TDI chip
Škoda Felicia 1,6MPI
Škoda Favorit
Hyundai SantaFe 2,2CRDi MY2007 Automat chip
Škoda Octavia 1,9TDI chip
Škoda Felicia 1,6MPI
Škoda Favorit
Re: prosba o radu - co by mohlo být za problém -Hyundai SF
zase jim to tak nezer ty jejich kecy, pokud se pridrelo ovladani VGT(naklapeni lopatek) diky karbonu tak se spis priprav na vymenu celeho turba nebot vysolis par tisicovek za vycisteni turba a za chvili se to bude opakovat znovu pokud nevymeni streva v turbu,pokud se meni streva turba tak to uz je jina cenova relace, spis se zeptam kolik km mas na tom nalitane ze uz mas tyto problemy. a potom neodesel jen ovladaci elektromagneticky ventil na ovladani turba(nataceni lopatek),ty dost casto odchazej.
a to ze sel smrad (nespalene zplodiny) a RJ hodila nouzovy rezim tak ne proto ze tam byl pretlak vzduchu ale proto ze to nemelo dostatek vzduchu takze to jejich info je spise obracene.
anebo jestli nemeli na mysli sekly ventil na ERG systemu ale to s turbem nema nic spolecneho
a to ze sel smrad (nespalene zplodiny) a RJ hodila nouzovy rezim tak ne proto ze tam byl pretlak vzduchu ale proto ze to nemelo dostatek vzduchu takze to jejich info je spise obracene.
anebo jestli nemeli na mysli sekly ventil na ERG systemu ale to s turbem nema nic spolecneho
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: prosba o radu - co by mohlo být za problém -Hyundai SF
Dobry otazečky,je vidět,že techniku asi ovladaš Bohužel to vidim na k.o. automat ,.převodovku ,dnešni ECU je motorova i Převodova to jest komunikace probiha ve Can busu a To jsest vse propojene To neni vše je to mnohem složitějsi69pavel píše:zase jim to tak nezer ty jejich kecy, pokud se pridrelo ovladani VGT(naklapeni lopatek) diky karbonu tak se spis priprav na vymenu celeho turba nebot vysolis par tisicovek za vycisteni turba a za chvili se to bude opakovat znovu pokud nevymeni streva v turbu,pokud se meni streva turba tak to uz je jina cenova relace, spis se zeptam kolik km mas na tom nalitane ze uz mas tyto problemy. a potom neodesel jen ovladaci elektromagneticky ventil na ovladani turba(nataceni lopatek),ty dost casto odchazej.
a to ze sel smrad (nespalene zplodiny) a RJ hodila nouzovy rezim tak ne proto ze tam byl pretlak vzduchu ale proto ze to nemelo dostatek vzduchu takze to jejich info je spise obracene.
anebo jestli nemeli na mysli sekly ventil na ERG systemu ale to s turbem nema nic spolecneho
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Re: prosba o radu - co by mohlo být za problém -Hyundai SF
ivan píše:Dobry otazečky,je vidět,že techniku asi ovladaš Bohužel to vidim na k.o. automat ,.převodovku ,dnešni ECU je motorova i Převodova to jest komunikace probiha ve Can busu a To jsest vse propojene To neni vše je to mnohem složitějsi69pavel píše:zase jim to tak nezer ty jejich kecy, pokud se pridrelo ovladani VGT(naklapeni lopatek) diky karbonu tak se spis priprav na vymenu celeho turba nebot vysolis par tisicovek za vycisteni turba a za chvili se to bude opakovat znovu pokud nevymeni streva v turbu,pokud se meni streva turba tak to uz je jina cenova relace, spis se zeptam kolik km mas na tom nalitane ze uz mas tyto problemy. a potom neodesel jen ovladaci elektromagneticky ventil na ovladani turba(nataceni lopatek),ty dost casto odchazej.
a to ze sel smrad (nespalene zplodiny) a RJ hodila nouzovy rezim tak ne proto ze tam byl pretlak vzduchu ale proto ze to nemelo dostatek vzduchu takze to jejich info je spise obracene.
anebo jestli nemeli na mysli sekly ventil na ERG systemu ale to s turbem nema nic spolecneho
Ivane:
mne nemusis tleskat, jen reaguji na to co frica pise a v servisu mu o prevodovce nerikali nic,opravili mu jen nataceni lopatek turba ,pokud mu neco rikali o prevodovce a nenapsal to tady tak to je potom jina pisnicka,
neco jineho by bylo kdyby tady napsal kody chyb ktere nasli v pameti RJ ,pote bychom byli moudrejsi, za dalsi pokud by to byla prevodovka jak pises tak auto by po ujeti nekolika km opakovalo zavadu-automaty jsou uz takove.
Naposledy upravil(a) 69pavel dne 31 srp 2014, 07:37, celkem upraveno 2 x.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: prosba o radu - co by mohlo být za problém -Hyundai SF
prehlidl jsem v prvnim prispevku ty km
pises cca 150.000 km ,
na turbo je to sice malo aby odeslo ale je otazka jak je s turbem zachazeno. zvlast pokud je pravda co mas v podpisu ze to je nachipovane , pokud to karbonuje a karbon byl skutecnou pricinou zavady tak je treba zjistit co to karbonovani zpusobuje,odkud do vyfukoveho systemu jde olej,zda pres ventily nebo pres hridel turba.
meli jsme uz pripady kdy turba na nachipovanych motorech vydrzely treba jen 30.000 km ale to bylo zpusobene vinou majitelu ze stim neumeli zachazet,ono taky prijet odnekud s rozpalenym motorem a hned vypnout motor je pro motor a zvlast turbo hodne velky hrebik do rakve
pises cca 150.000 km ,
na turbo je to sice malo aby odeslo ale je otazka jak je s turbem zachazeno. zvlast pokud je pravda co mas v podpisu ze to je nachipovane , pokud to karbonuje a karbon byl skutecnou pricinou zavady tak je treba zjistit co to karbonovani zpusobuje,odkud do vyfukoveho systemu jde olej,zda pres ventily nebo pres hridel turba.
meli jsme uz pripady kdy turba na nachipovanych motorech vydrzely treba jen 30.000 km ale to bylo zpusobene vinou majitelu ze stim neumeli zachazet,ono taky prijet odnekud s rozpalenym motorem a hned vypnout motor je pro motor a zvlast turbo hodne velky hrebik do rakve
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: prosba o radu - co by mohlo být za problém -Hyundai SF
díky za tipy, v pondělí nebo úterý se budu v servisu stavovat tak zjistím ten kod chyby a přeptám se na ty další dotazy.
auto ted naštěstí jezdí ok, tak automat to snad nebude.
auto ted naštěstí jezdí ok, tak automat to snad nebude.
----------------------------------------------------------
Hyundai SantaFe 2,2CRDi MY2007 Automat chip
Škoda Octavia 1,9TDI chip
Škoda Felicia 1,6MPI
Škoda Favorit
Hyundai SantaFe 2,2CRDi MY2007 Automat chip
Škoda Octavia 1,9TDI chip
Škoda Felicia 1,6MPI
Škoda Favorit
Re: prosba o radu - co by mohlo být za problém -Hyundai SF
frica mas odemne SZ a odepis mi taky do SZ,tady to nechci sirit,dik Pavel
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
- Giovany1971
- *
- Příspěvky: 76
- Registrován: 26 kvě 2011, 06:23
- Bydliště: Vsetín
Re: prosba o radu - co by mohlo být za problém -Hyundai SF
Tohleto je problem všech turb bez obtoku..tedy naklapění..klasika octavia 81 kw a jine... nepomuže pouze rozebrat a vyčistit..tedy pomuže ale brzy je to zpět.Je nutné bud přebrousit obě styčné plochy mezi kterými se lopatky pohybují.///zdeformovano teplem///.nebo lepe vyměnit za nové. Jinak tohle nemá ale nic společné s turbem samotným..tudiž pokud turbo pred tím fungovalo normalně..bez zvukových projevů,či unik oleje do saní..tak stačí jen řešit jen naklápění.69pavel píše:zase jim to tak nezer ty jejich kecy, pokud se pridrelo ovladani VGT(naklapeni lopatek) diky karbonu tak se spis priprav na vymenu celeho turba nebot vysolis par tisicovek za vycisteni turba a za chvili se to bude opakovat znovu pokud nevymeni streva v turbu,pokud se meni streva turba tak to uz je jina cenova relace, spis se zeptam kolik km mas na tom nalitane ze uz mas tyto problemy. a potom neodesel jen ovladaci elektromagneticky ventil na ovladani turba(nataceni lopatek),ty dost casto odchazej.
a to ze sel smrad (nespalene zplodiny) a RJ hodila nouzovy rezim tak ne proto ze tam byl pretlak vzduchu ale proto ze to nemelo dostatek vzduchu takze to jejich info je spise obracene.
anebo jestli nemeli na mysli sekly ventil na ERG systemu ale to s turbem nema nic spolecneho
Sono sempre moderato critico!!