tmx-asi jsi neviděl tebou zmiňovaný Citroen C3 a DS3
.To jsou sakra jiná auta i pro slepého.Rozdíl mezi i20 a i20 Coupe je jen ten,že má o 2 dveře méně a bezmála o 100 000 Kč vyšší cenu.Jinak nic-stejná auta z venku,uvnitř i motory.A že by zrovna tohle chtěl někdo nazývat "stylovkou"-no to snad nééé
.Stylovkou mohl být u současného
Veloster-ale díky mizerně sladěnému motoru s převodovkou,ošizenému podvozku
vs. opět nesmyslná cena---skončil jako propadák po pár prodaných kusech s prodejem
.Stejně dopadl Genesis Coupe-do slova pár prodaných ks a konec
.Po obrovském úspěchu a statisících prodaných kusech
,to prostě teď
přehnal se sebevědomím-cena vs. nabízené zboží=auta.Přitom cena
u nás s 2,0l-650000 Kč,s 2,7V6-750000Kč-nebyla zrovna také nízká,ale auto našlapané výbavou,pěkné a totálně spolehlivé-za to člověk rád utratí vždy
.Prodávalo se jich jen u nás +- 50-80 ročně.Denně se mi stává,že se lidé chodí na parkovišti ptát,zda je to opravdu
a žasnou,jak pěkná auta dělal.I policajti už mě mnohokrát zastavili se slovy,že nic nechtějí,jen se podívat a zeptat na auto.Italové třeba u benzinky nebo na parkovišti,jak vidí červený sporťák,tak jsou zvědavý jako malí kluci a notně překvapení z
.
Jak jsem už psal-proti i20 v 5-dvéřovém provedení cena/výbava/auto-celkem nic nemám(až na motory).Ok.Ale tenhle dvoudvéřák i20,za cenu i30,budou rádi,když prodají 1ks za rok
.Problém není v autě,ale v ceně,kterou
nastavil.Každý kdo bude chtít "něco jiného",si raději koupí za stejnou cenu,třeba právě tebou zmiňovanou DS3,protože těch tady nejezdí tisíce,jako i20(která vypadá až na rozdíl počtu dveří stejně jako 5-dvéřová).Naopak dříve se stejné modely(Getz,i20),ve 2-dvéřovém provedení,prodávaly o +-15000,-Kč laciněji
:!:Což je logické-horší využitelnost,nižší výr.náklady.
tmx napsal-"vzpomínáte na dobu, kdy Hyundai vyrábělo levná, možná spolehlivá, ale pro většinu odporná a nekvalitní auta, která ale jela"
Je vidět,že o starších
víš kulový
Po roce 2002- s nástupem Getze,Santa Fe,Coupe
,Sonáty.. -to byla sakra pěkná,vybavená,totálně
spolehlivá auta,která začala měnit pohled,zkušenosti a počty prodaných
.Podle mě,neudělalo žádné jiné auto pro
víc,než právě Getz.To je zlomové auto,kdy lidé začali
hromadně kupovat a chválit od vzhledu po spolehlivost,výbavu,cenu..Navíc nevypadaly všechny
stejně,jako v současné době,s mega dírou vpředu ala Peugeot před 10 roky.Když už jsi členem klubu,tak se občas podívej,kolik stránek je o problémech
před pár roky(a hlavně za ty roky
) a jaké stohy a desítky stránek problémů už po pár km u nynějších-podle tebe "spolehlivějších a kvalitnějších"(leda v reklamě
)
ve všech řadách.Sám
přiznává,že nebude dál zvyšovat výrobu,protože má problémy s uhlídáním kvality současné výroby-to je problém všech větších výrobců.Tlak na výrobní cenu xxx kvalita,spolehlivost.
Jak psal Espero-to,že se dnes
daří prodávat,není díky dnešním stupidním reklamám,ale díky předcházejícím modelům aut,která změnila názor lidí,po horších zkušenostech ze začátku výroby aut u
z 80-tých a 90-tých roků(první své auto-Pony začali dělat v roce 1975 a to ještě ze spousty dílů jiných automobilek-motory+ převodovky Mitsubishi) a přesvědčila lidi,že
dělá skvělá,spolehlivá a pěkná auta.I v Top Gearu postavili třeba
Tiburona 2,7 V6 do testu proti Coupe od Infinity a všichni tři,byli překvapení,že kdysi posmívaný
už dělá lepší,kvalitnější a hezčí auta,než tzv "značky".Na jejich tabuli aut,dali
mezi skvělá auta.To je ta správná reklama.Podívej se někdy na mega díry-slícování plechů u i30 a mm u
.O vnitřním provedení nemluvě-když kůže,tak kůže-žádné imitace jako dnes.
Stačí se podívat na setrvačnost u ostatních značek.Jak pěkně rostl prodej a jaké úspěchy sklízela třeba Alfa Romeo s typem 156,147...jenže dnes díky mizernému zpracování,poruchovosti,zadřeným motorům,poddimenzovaným podvozkům těchto aut=špatným zkušenostem majitelů...Alfu nikdo v Evropě nekupuje a kdyby ji nedotoval Fiat,tak už je dávno v bankrotu,přestože dělá pěkná a dnes i spolehlivější auta.Kde byl ještě nedávno Ford?A jak rychle jeho prodejní úspěchy skončily a všichni jen vzpomínají na starší Focus.U Peugeotu se také plácali po zádech-dobře prodávali 306,307-jenže dnes sklízejí plody špatných zkušeností s těmito modely a přesto,že 308 je lepší auto,těžko přesvědčují lidi a prodeje váznou.
Mám obavu,že tohle potká i
.
Kdybych si měl vybrat v této kategorii auto-určitě bych se rozhodl pro Kiu Rio-hezčí(třeba jen pro mne),ale s dobrou cenou a lepší technikou
než i20.Hyundai tvrdil,že musel snížit výkon 1,4l motoru z 80kW na 73kW,z důvodu emisí.Jak vidět-pravda je jinde a Rio používá 1,4l motor stále s 80kW i v provedení Ria 2015.I 1,2l motor je v Riu výkonější.Navíc delší záruka u Kii---jaký je asi důvod,že
nedává stejnou záruku jako sestřička??O třídu výše-určitě bych zvolil Ceed,oproti i30(za sebe alespoň Pro-ceed,když už se u Kii ani u
nedá vybrat nějaká sportovnější karoserie-u
je to v tomto případě ještě větší bída=nic).