Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Moderátoři: amaize, Moderátoři

Uživatelský avatar
Skyline
****
Příspěvky: 1138
Registrován: 11 pro 2010, 16:48

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Příspěvek od Skyline »

Alf6 píše:Když nova Fabia 1.4 TDI (77 kW) ve vrcholné verzi Style stojí 379.900 korun , proc by :hyu: nemohl stat 400 000? :D ja bych si stejne nekoupil ani jedno :D oboji predrazene
no jo, ale Fabia Style s benzinem 1,2tsi a 7°DSG je za 356.000,-
Fabia combi 1,2tsi a 7°DSG za 366.000,-
I30 1,6gdi se style 419.000,-
KIA pro CEED 1,6 gdi exklusive 390.000,-

to je sakra velky pad
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Reklama
 

Uživatelský avatar
tmx
**
Příspěvky: 331
Registrován: 02 pro 2014, 23:00

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Příspěvek od tmx »

Musím říct, že nechápu tento hate. Rozhodně budu oponovat.

To auto je pojaté jako stylovka, stylové věci jsou předražené, je to právě proto, aby je neměl každý jeliman a vy tak jejich koupí mohli ukázat, že vám se to líbí a vy na to máte a měli to jako doplněk. Pokud vám přijde 400 tisíc moc, podívejte se na Citroen DS3, ten startuje na 425 tisících s 60 kW motorem a výbavou nula. Hyundai šel kvalitou velmi nahoru, tak si už troufá nasazovat standardní cenu, aut pod 200 tisíc se už od něj (doufám) nedočkáme.
Srovnávat současnou i20 s tou předchozí, u níž mě nenapadá jiné označení než asijská zrůdička, ani nemá cenu.

Z vašich příspěvků jsem vyrozuměl, že se slzou v oku vzpomínáte na dobu, kdy Hyundai vyrábělo levná, možná spolehlivá, ale pro většinu odporná a nekvalitní auta, která ale jela. Ano, ale to EU sešněrovala agilitu motorů a stalo se tak u všech značek. Třeba Ford (Focus I), nebo Škodovka (OII) uměl skvělá, krásná, kvalitní auta (to co před 10-15 lety H asi nepovažoval za podstatné) a ta taky krásně jela, až teď jsou přidušená. Chápu, že jste asi fandové starých pořádků a o vás možná Hyundai přijde (jen teda nevím, co si koupíte jako nové auto, Dacii asi ne, tak Ladu?), ale tisíce dalších lidí Hyundai získalo tím, že začalo vyrábět kvalitní evropská auta za dobrou cenu.
Auto je v současnosti spotřebka, můj Focus stál před 12 lety nový 730 tisíc (nešlo o nejvyšší výbavu), dnes bych srovnatelně zařazený Focus sehnal za 500, i30 pod 400. Takže jistě že u něčeho se nepovede odhadnout správně kvalitu, ale loupající se volant klidně počká do garančky a když za to platím 60% toho co před 10 lety (navíc s vyššími platy) tak já si fakt nestěžuju. Lidé chtějí mít nová auta, je to výraz bohatství a úspěchu, ale nechtějí za ně dávat milion, no tak se jim vychází vstříc a jejich cena se prostě srazí na straně vstupů. To ale nemusí jít ruku v ruce s nekvalitou.
Volkswagen Tiguan People 1,5 eTSi 110 kW mHEV, 2024, modrá Nightshade
Hyundai i30 1,6 MPI 88 kW Weekend, 2014, Ice Blue (XAF)
Ford Focus Combi 1,8 85 kW, 2002, modrá Metropolis
Fiat Brava 1,6 76 kW, 1999, modrošedá
Uživatelský avatar
Alf6
******
Příspěvky: 4968
Registrován: 26 srp 2013, 23:33
Bydliště: Klatovy

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Příspěvek od Alf6 »

Skyline píše:
Alf6 píše:Když nova Fabia 1.4 TDI (77 kW) ve vrcholné verzi Style stojí 379.900 korun , proc by :hyu: nemohl stat 400 000? :D ja bych si stejne nekoupil ani jedno :D oboji predrazene
no jo, ale Fabia Style s benzinem 1,2tsi a 7°DSG je za 356.000,-
Fabia combi 1,2tsi a 7°DSG za 366.000,-
I30 1,6gdi se style 419.000,-
KIA pro CEED 1,6 gdi exklusive 390.000,-

to je sakra velky pad
Cena v ceniku je jedna věc a druha věc je na kolik se clovek dostane když se bude trochu snazit a nekyvne hned na první nabidku, když mu slevi uzasnych 15 000 kc :D jak se rikalo na vojne,,vojak se stara, vojak ma :D
Nejsem zastáncem zadne znacky, když jsem vybiral auto, tak jsem chtěl na svoje peníze nejlepší protihodnotu. Takze nehodlam obhajovat zadnou znacku. At si každý vybere co se mu libi a za co chce utratit prachy.

Jinak nejhůře se mnou jednali v Kia autosalonu tady u nas. Absolutne nezajem. Akorát je zajímalo odkud jsem a ze cena je v ceniku. Takze mne nemaji co rict :shock:

btw: nejsi ten skyline, co kdysi( nevim jestli i ted) psal v diskusich na autorevue.cz nebo auto.cz? Jestli jo, tak jsem velice rad cetl tve komentare ohledne Oktavek. :D 8) a Skodovek vseobecne :D
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20291
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Příspěvek od Axel.Foley »

Alf6: Kia Olomouc stejná zkušenost ](*,)
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Alf6
******
Příspěvky: 4968
Registrován: 26 srp 2013, 23:33
Bydliště: Klatovy

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Příspěvek od Alf6 »

nechtel jsem to psat tak na tvrdo :D když jsem tam vesel, zamiril jsem ke slecne u stolku a chtel zjistil, za kolik by se u nich dal poridit ten a ten model. Koukala na me jako na blazna. Ze prej co jako chci, když je cena v ceniku :D a to mne durazne několikrát opakovala, tak sem asi blbej, ze si numim cenik přečíst? Pak me odkázala na pani majitelku - vedouci v jedne osobe. Ta na me koukala taky jako na blbce a jenom ji zajímalo odkad jsem. Když jsem řekl, ze mistni, tak me rekla to same. Cena je v ceniku a jelikož jsem mistni, mozna by mne dali koberečky ZDARMA!! ( jaka to cest :mrgreen: ), ale to pry není cesta, jakou se oni stavi k zakaznikum. Po celou dobu jsem si pripadal, ze je asi otravuju a rovnou ze me udelali blbce, ze co chci, když je cena v ceniku. Tak jsem se otocil, pozdravil...pomyslel si něco o prdeli a sel do :hyu:

Tam to bylo ale uz o necem uplne jinem. Super jednani. Vstricni byli i u Peugeotu. Akorát tam jsem byl na salonu sam asi 15 minut nez si me někdo vsiml :D Nestestim jsou i nekteri lide u Renaultu. Chtel jsem i Clio GT. Bohuzel jednani s panem bylo takove...nijake :roll:

A to vse vedlo k tomu, ze jsem si koupil Elantru. Po roce a pul bych nemenil :D/
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4506
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Příspěvek od Borek »

tmx-asi jsi neviděl tebou zmiňovaný Citroen C3 a DS3 #-o .To jsou sakra jiná auta i pro slepého.Rozdíl mezi i20 a i20 Coupe je jen ten,že má o 2 dveře méně a bezmála o 100 000 Kč vyšší cenu.Jinak nic-stejná auta z venku,uvnitř i motory.A že by zrovna tohle chtěl někdo nazývat "stylovkou"-no to snad nééé :lol: .Stylovkou mohl být u současného :hyu: Veloster-ale díky mizerně sladěnému motoru s převodovkou,ošizenému podvozku :roll: vs. opět nesmyslná cena---skončil jako propadák po pár prodaných kusech s prodejem #-o .Stejně dopadl Genesis Coupe-do slova pár prodaných ks a konec :| .Po obrovském úspěchu a statisících prodaných kusech :hyu: :tus:,to prostě teď :hyu: přehnal se sebevědomím-cena vs. nabízené zboží=auta.Přitom cena :tus: u nás s 2,0l-650000 Kč,s 2,7V6-750000Kč-nebyla zrovna také nízká,ale auto našlapané výbavou,pěkné a totálně spolehlivé-za to člověk rád utratí vždy:wink: .Prodávalo se jich jen u nás +- 50-80 ročně.Denně se mi stává,že se lidé chodí na parkovišti ptát,zda je to opravdu :hyu: a žasnou,jak pěkná auta dělal.I policajti už mě mnohokrát zastavili se slovy,že nic nechtějí,jen se podívat a zeptat na auto.Italové třeba u benzinky nebo na parkovišti,jak vidí červený sporťák,tak jsou zvědavý jako malí kluci a notně překvapení z :hyu: :tus: .
Jak jsem už psal-proti i20 v 5-dvéřovém provedení cena/výbava/auto-celkem nic nemám(až na motory).Ok.Ale tenhle dvoudvéřák i20,za cenu i30,budou rádi,když prodají 1ks za rok :D .Problém není v autě,ale v ceně,kterou :hyu: nastavil.Každý kdo bude chtít "něco jiného",si raději koupí za stejnou cenu,třeba právě tebou zmiňovanou DS3,protože těch tady nejezdí tisíce,jako i20(která vypadá až na rozdíl počtu dveří stejně jako 5-dvéřová).Naopak dříve se stejné modely(Getz,i20),ve 2-dvéřovém provedení,prodávaly o +-15000,-Kč laciněji :!: :!: :!:Což je logické-horší využitelnost,nižší výr.náklady.
tmx napsal-"vzpomínáte na dobu, kdy Hyundai vyrábělo levná, možná spolehlivá, ale pro většinu odporná a nekvalitní auta, která ale jela"
Je vidět,že o starších :hyu: víš kulový :!: Po roce 2002- s nástupem Getze,Santa Fe,Coupe :tus: ,Sonáty.. -to byla sakra pěkná,vybavená,totálně :!: spolehlivá auta,která začala měnit pohled,zkušenosti a počty prodaných :hyu: .Podle mě,neudělalo žádné jiné auto pro :hyu: víc,než právě Getz.To je zlomové auto,kdy lidé začali :hyu: hromadně kupovat a chválit od vzhledu po spolehlivost,výbavu,cenu..Navíc nevypadaly všechny :hyu: stejně,jako v současné době,s mega dírou vpředu ala Peugeot před 10 roky.Když už jsi členem klubu,tak se občas podívej,kolik stránek je o problémech :hyu: před pár roky(a hlavně za ty roky :!: ) a jaké stohy a desítky stránek problémů už po pár km u nynějších-podle tebe "spolehlivějších a kvalitnějších"(leda v reklamě :D ) :hyu: ve všech řadách.Sám :hyu: přiznává,že nebude dál zvyšovat výrobu,protože má problémy s uhlídáním kvality současné výroby-to je problém všech větších výrobců.Tlak na výrobní cenu xxx kvalita,spolehlivost.
Jak psal Espero-to,že se dnes :hyu: daří prodávat,není díky dnešním stupidním reklamám,ale díky předcházejícím modelům aut,která změnila názor lidí,po horších zkušenostech ze začátku výroby aut u :hyu: z 80-tých a 90-tých roků(první své auto-Pony začali dělat v roce 1975 a to ještě ze spousty dílů jiných automobilek-motory+ převodovky Mitsubishi) a přesvědčila lidi,že :hyu: dělá skvělá,spolehlivá a pěkná auta.I v Top Gearu postavili třeba :hyu: Tiburona 2,7 V6 do testu proti Coupe od Infinity a všichni tři,byli překvapení,že kdysi posmívaný :hyu: už dělá lepší,kvalitnější a hezčí auta,než tzv "značky".Na jejich tabuli aut,dali :tus: mezi skvělá auta.To je ta správná reklama.Podívej se někdy na mega díry-slícování plechů u i30 a mm u :tus: .O vnitřním provedení nemluvě-když kůže,tak kůže-žádné imitace jako dnes.
Stačí se podívat na setrvačnost u ostatních značek.Jak pěkně rostl prodej a jaké úspěchy sklízela třeba Alfa Romeo s typem 156,147...jenže dnes díky mizernému zpracování,poruchovosti,zadřeným motorům,poddimenzovaným podvozkům těchto aut=špatným zkušenostem majitelů...Alfu nikdo v Evropě nekupuje a kdyby ji nedotoval Fiat,tak už je dávno v bankrotu,přestože dělá pěkná a dnes i spolehlivější auta.Kde byl ještě nedávno Ford?A jak rychle jeho prodejní úspěchy skončily a všichni jen vzpomínají na starší Focus.U Peugeotu se také plácali po zádech-dobře prodávali 306,307-jenže dnes sklízejí plody špatných zkušeností s těmito modely a přesto,že 308 je lepší auto,těžko přesvědčují lidi a prodeje váznou.
Mám obavu,že tohle potká i :hyu:.
Kdybych si měl vybrat v této kategorii auto-určitě bych se rozhodl pro Kiu Rio-hezčí(třeba jen pro mne),ale s dobrou cenou a lepší technikou :!: než i20.Hyundai tvrdil,že musel snížit výkon 1,4l motoru z 80kW na 73kW,z důvodu emisí.Jak vidět-pravda je jinde a Rio používá 1,4l motor stále s 80kW i v provedení Ria 2015.I 1,2l motor je v Riu výkonější.Navíc delší záruka u Kii---jaký je asi důvod,že :hyu: nedává stejnou záruku jako sestřička??O třídu výše-určitě bych zvolil Ceed,oproti i30(za sebe alespoň Pro-ceed,když už se u Kii ani u :hyu: nedá vybrat nějaká sportovnější karoserie-u :hyu: je to v tomto případě ještě větší bída=nic).
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
tmx
**
Příspěvky: 331
Registrován: 02 pro 2014, 23:00

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Příspěvek od tmx »

Viděl jsem Citroeny, viděl jsem i20. Ty auta jsou jiná. Aby to ospravedlnilo cenový rozdíl v mých očích ne, ale zjevně to má být stylovka. Taky Opel Astra G měl hatch a kupé, které vypadalo totožně, přitom to byla prémiovka.

O starších Hyundai (cca rok 2006) vím tolik, že Getz je cca na úrovni Felicie, Accent je kvalitativně a jízdními dojmy děs a Tuscon to samé. Ostatní modely blíže neznám. Že asijský design těchto modelů a šedivý tvrdý interiér je hrozný je můj názor (stejně jako že minulá i20 je zrůdička), ale vzhledem k prodejům tehdy a nyní ho zjevně nesdílím sám.
A ano, dle mých zkušeností kvalita provedení a zpracování současných i30/i40 výrazně lepší než u stejných modelů Hyundai před 10 lety. Nemluvím o spolehlivosti, ale o tom, jak a z čeho je auto udělané. Možná vydržely starý Hyundaie všechno, ale to Lada Niva taky. Když sednu do 10 let starýho Focusu (Golfu) a Accentu, je to neporovnatelné. Pokud sednu do Focusu (Golfu) a i30 z roku 2014, ty auta jsou udělaná stejně dobře.

Co se týče Hyundai vs. Kia nyní, Kia má sice delší záruku, ale horší výbavu a je dražší.
A prosím, nepoužívej v dlouhých příspěvcích tolik smajlíků, nedá se to číst. :wink:
Volkswagen Tiguan People 1,5 eTSi 110 kW mHEV, 2024, modrá Nightshade
Hyundai i30 1,6 MPI 88 kW Weekend, 2014, Ice Blue (XAF)
Ford Focus Combi 1,8 85 kW, 2002, modrá Metropolis
Fiat Brava 1,6 76 kW, 1999, modrošedá
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4506
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Příspěvek od Borek »

Se smajlíky máš pravdu-vynechám je :D -tenhle je poslední.
S kvalitou vnitřku to u i30 je .....abych neurazil.Vrže nač se jen člověk podívá.A aby ne,když to je komplet z tvrdého plastu,bez vrchní úpravy.Měl jsem týden úplně novou i30,na balónových pneu a rodinně naladěnou,která vrzala od palubky,ve dveřích,madla,sedadla až po kufr.Když to porovnám s :tus: ,kde je podvozek tvrdý jako kámen,nízké 17" pneu,auto už má pár km za sebou,ale uvnitř nic ani nepovrzne.Stačí dloubnout prstem do palubky,dveří-porovnat a člověk hned ví,kde :hyu: pěkně na i30 šetří(i40 je na tom stejně a majitelé ji rozebírají,podkládají...stačí jen nahlédnout do vláken.Nemám nic proti tvrdým plastům,když nejsou použity v místech kroucení nebo pohybu.
Tady máš jen vzorek"spokojených" zdejších uživatelů i30,co si museli koupit výkonější rádio k přehlušení toho pokroku.Nemám pocit,že to jsou jedinci.
https://www.hyundaiclub.net/search.php? ... mit=Hledat
Musíš v červnu přijet na sraz,abys viděl,jak a z čeho :hyu: dělal auta před pár roky a dnes.Zahnat pověry ze škodováckých knížek,které i dnes přežívají.Jasně,že vzhled dnešní i20 je líbivější(včetně vnitřku)oproti Getzu.Ale zatímco před lety dělal :hyu: z toho nejlepšího,co měl k dispozici a posouval kvalitu materiálů,výbav,spolehlivosti..výš a výš s každou generací,dnes má možnosti dělat z lepších materiálů,ale on(i ostatní značky)hledají cesty,jak a z čeho udělat třeba tu palubku,motor,čalounění..co nejlaciněji a ve výsledku prodat co nejdráž(viz.i20 coupe).Potom to vrže,skřípe,motůrky musí mít jen super,mega,giga olej,stejně tak giga kvalitní aditivované palivo...jinak mají problémy,protože je vše materiálově ošizeno až na kost.
Kdysi měly automatické klimatizace čidla čistoty nasávaného vzduchu-skvělá a praktická věc-(i Elantry=předchůdci i30) před 10 roky,kapoty motoru měly plynové vzpěry(ne jen zahnutý klacek-dal bych smajlíka,ale držím se :-),Recaro sedadla,kompletně čalouněné kufry-ne holý plech jako dnes u některých typů,zakrytované motory....
Automobilovou dobu dělím na předkrizovou a po krizovou.Dříve prestižní závody všech s Toyotou,o nejlepší,nejkvalitnější auto i za cenu vyšší ceny,se v době krize a snaze vůbec něco prodat,změnila v závody -jak nejlaciněji vyrobit auto.:hyu: považuji už léta,za stejně kvalitní,jako ostatní značky.Jenže už dnes nemá přidanou hodnotu=max.výbava už v základu,dobrá cena a bezproblémovost.Tak proč se nerozhlédnout i jinde.
Ptáš se,proč se dnes :hyu: prodává tak dobře?Protože ty předcházející modely,změnily razantně zvuk značky :hyu: k lepšímu i bez blbých TV reklam pro ovce.To ti na příkladu i od jinud ukázal Espero.Ty dnešní modely zatím neukázaly nic.Ani jak jsou dobré a spolehlivé.Uvidíme,až natočí pár set tisíc km,zda budou jejich majitelé hlásat :hyu: dobrou,či špatnou zkušenost(průběžných výsledků (ne)spokojenosti už je tady dost-obrázek ať si každý udělá sám).To zase ovlivní budoucí prodeje.
i20 5-dvéř je určitě dobré auto,za přiměřené peníze.i20 3-dvéřák je ve vztahu k ceně 400t.Kč,líná,obyčejná,mrňavá a nepraktičtější plečka,bez jediného důvodu,proč za to ty peníze dát.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
Nightmare
*
Příspěvky: 72
Registrován: 05 srp 2007, 23:12
Bydliště: Uh. Hradiste

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Příspěvek od Nightmare »

Souhlasím s borkem. Měl jsem na test I20 4 dver. Je to naprosto šílené auto. Uvnitř nevzhledné plasty. Asi jak na acentovy z 97 roku. Kde je kozenka v kombinaci s latkou na vyplnich dveří jako u lantry? Kde jsou pohodlne sedacky? Co ta nachylnost na vitr? To auto je tragicke. Rekl bych nekde na urovni favorita.

Tak kde je ten styl? No neni. Za ty prachy radsi Swift sport. To je auto, ktere si na nic nehraje a aspon dobre jezdi.


Tmx, prosím nevyjadruj se ke starsim modelum , kdyz je neznas. 10 let stara elantra je o dva svetelne roky pred i30.
Huyndai Lantra 2.0l..modra metla
Uživatelský avatar
Otakar84
**
Příspěvky: 371
Registrován: 14 zář 2013, 17:05
Bydliště: Praha 9 Černý Most

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Příspěvek od Otakar84 »

Tmx: Souhlasím s tebou, že si :hyu: chce udělat z 3dvéř i20 stylovku. Dnes je to tak nějak v módě ji mít v nabídce. Ale bohužel to auto nedokáže za ty peníze nabídnout to co konkurence. A vedení je dost naivní, jestli si myslí, že jim to s tou "stylovkou" vyjde. Ale blázen, co si to za ty prachy koupí, může mít jistotu v tom, že nebude vlastnit tuctovku. :wink:
Ale srovnávat Getze na úroveň Felicie... To jsi ho HODNĚ urazil!

Jinak Borek mi mluví z duše. Výrobci po krizi se snaží hledat úspory a bohužel ne vždy se jim podaří ušetřit na těch správných místech. Taky mám pocit, že se nás snaží naučit na to, že automobil je vlastně spotřební zboží - 3 roky jezdit a koupit nový. O.K., ale měli by si dát pozor na to, aby nepřekročili hranici toho, kdy je to ještě spotřební zboží a kdy už je to šmejd. :hyu: je zatím na nejlepší cestě tu hranici překročit. A ty roky před krizí, kdy se sakra snažili, aby jejich auta za něco stála, tím pádem byly k ničemu.

:hyu: to ale asi potřebuje, spadnout pořádně na hubu, přijít o zákazníky a aby lidová tvořivost dala vzniknout vtipům na jejich účet. Pak se možná zase vrátí k poctivé práci.
Takže za mě - jen ať si z té velké!!! výšky klidně spadnou. A už aby to bylo! Do tý doby si nechám Sonatu :mrgreen:
SONATA NF 2.4 Dynamic, prestige dark red, r. v. 2007 v provozu od r. 2009, u mě od r.2013
NEW ACCENT 1.4 Elegance, leaf green, r. v. 2006 - prodáno r.2013 - nezapomenu! (hold, první vlastní je první vlastní)
Uživatelský avatar
tmx
**
Příspěvky: 331
Registrován: 02 pro 2014, 23:00

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Příspěvek od tmx »

Asi takhle. Auto se dělá tak, že si zjistíte prodejní cenu, co zákazník zvládne a na to pak napasujete auto, říká se tomu Target costing. Neboli kolik smí stát auto. To je prostě mantra, bez toho to nejde, to je důvod, proč se zlevňují auta a komponenty se dostávají na limit a někdy se to nepovede (loupající se volant). Proto se stavím silně skepticky k tomu, že by před 10 lety dělal Hyundai lepší auta, když byla levnější než dnes, zatímco u jiných značek byla výrazně dražší než dnes. Ano, u některých modelů v mých očích neangažoval designéra a design udělala recepční, přesto myslím, že někoho platit musel. Ty peníze tam nebyly, tak z čeho by to udělali kvalitní?
Srovnání Getze s Felicií apriori nebyla urážka, to mělo znamenat, že je to jednoduché, celkem prostorné auto, ale to je vše.
K současné i30... Nikde nic nevrže a neznám nikoho, komu by vrzalo. A tvrdé plasty na palubce (kromě oblasti okolo rádia) teda nejsou... Množství zde probíraných závad i30 je neskutečně malé a jsou to pouze blbosti typu oloupaný volant plus člověk, komu odešel motor po 9000 km. U jiných značek to je výrazně více závažných témat a co do minulosti, více témat bylo i třeba u Fokusů. Jenže pokud se dnes prodává 4x více Hyundai než před 10 lety, bude logicky 4x více problémů.
O tom, že auta před 10 lety byla kvalitní, jsem si taky myslel své, miloval Fokus, prosvištět s ním Kokořínskem díky super podvozku byla paráda... No pak jsem zjistil, že auta se posunula o míle daleko a teď přesednout z i30 do Fokusu byl neskutečný šok. Čili z vlastní zkušenosti si myslím, že si nepřiznáte ten pokrok, dokud nepřesednete a já ze svých zkušeností nepřiznám, že by staré Hyundai byly kvalitní. Čímž jsme se dostali do mrtvého bodu, takže se rozloučím. :)
Volkswagen Tiguan People 1,5 eTSi 110 kW mHEV, 2024, modrá Nightshade
Hyundai i30 1,6 MPI 88 kW Weekend, 2014, Ice Blue (XAF)
Ford Focus Combi 1,8 85 kW, 2002, modrá Metropolis
Fiat Brava 1,6 76 kW, 1999, modrošedá
Uživatelský avatar
JoKo
****
Příspěvky: 1476
Registrován: 17 čer 2007, 09:53
Bydliště: BA/KE
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Příspěvek od JoKo »

tmx, co je kvalita? plasty? alebo ci mam medzeru medzi dielami 1, alebo 1.5mm? alebo to, ze na aute sa mi vyskytuju {drobne} poruchy? u mna su to v provom radee poruchy. v rodine mame hyu uz viacej ako desat rokov. ano, plasty boli tvrdsie, mozno nevyzerali tak dobre, ale nikdy sa s autom nemuselo chodit do servisu. vzdy len garancka a pri otazke ci je nieco potrebne urobit sa povedalo nic. a to v tej dobe bolo ovela lepsie vybavene auto ako konkurencia... preto sme zostali verni :hyu: aj teraz. ale uz sa na dvoch i30 objavili hluposti, ktore sa predtym neobjavovali. ano, da sa s autami jazdit, nie je to tragicke, ale je to nieco na co neboli majitelia zvyknuti. a to je asi ten rozdiel medzi starymi majitelmi a novymi. "stari" majitelia boli zvyknuty raz za 15 000km zbehnut do servisu a nechat si vymenit olej. "novi" majitelia chcu makcene plasty a to, ze maju s nejakou hlupostou problem ich asi az tak netrapi... a preto my stari zakaznici :hyu: sme coraz viacej sklamani, lebo nie sme zvyknuti lozit do servisov neplanovane. a preto uvazujeme aj nad zmenou, hoci vieme, ze su aj horsie problemy ako osupany volant a ze to nie je problem kvoli ktoremu nezostaneme niekde bezmocne stat...
a co sa tyka cenotvorby i20 coupe, tak suhlasim,ze cena je privysoka... vsetko podstatne uz bolo asi povedane. za tu cenu radsej i30 style ako i20 coupe.
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj

hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Uživatelský avatar
Nightmare
*
Příspěvky: 72
Registrován: 05 srp 2007, 23:12
Bydliště: Uh. Hradiste

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Příspěvek od Nightmare »

Ad. Cena .. zas tak levné ty auta nebyly :D . Lantra 2.0GLS kombi stála v roce 97 599000,- .. to mi nepřijde zas až tak málo. Tolik dnes i30 nestojí ani v plné palbě (i když, když ti dají do kifru i10 tak asi jo no :mrgreen: ) .

No hádat se tu nebudeme. Dle mého ty nové auta nejsou o nic lepší než ta stará ... to je, ale asi u všech automobilek.
Huyndai Lantra 2.0l..modra metla
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2821
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Příspěvek od Espero »

Zapomínáte ještě na jeden faktor, který se mohl podepsat na kvalitě. Před asi 5 měsíci Hundai přešel na výrobní takt 50 sekund z 55 sekund. To je docela rána, zvýšit najednou produkci bez jakýchkoli dalších změn o 10%. Už dávno bylo prokázáno a studenti managementu se to běžně učí, že skokové zvýšení výroby nad 4% kapacity vyvolává nutnost dalších změn ve výrobě, jinak to produkční systém nespolkne, a když pak s poruchami. Sice ta úprava taktu spoří pouze osobní a energetické náklady na jednotku produkce, na druhé straně ale zvyšuje počet vyrobených aut a tedy zvyšuje tzv. masu tržeb. Ale ta celková ekonomická úspora 10% logicky nebude. A to pomíjím problematiku odborů, jednou jsem potřeboval něco takového přechodně zavést a odbory mě málem sežraly zaživa.
Byl jsem se podívat ve Škodovce v říjnu, byla to linka oktávií a rapidů, dělají se na jedné lince, kluci chtěli vidět, jak se vyrábí auta a do Nošovic se mi nechtělo, mám to tam 700 km. Tak jsem je vyreklamoval ze školy a jelo se do Boleslavi. Protože jsem věděl o úpravě výrobního taktu u Hyundai, ptal jsem se průvodkyně na jejich výrobní takt a bylo mi řečeno, že je to 65 sekund, (tedy o 15 sekund více než u Hyundai) a ještě průvodkyně dotčeně řekla, že takt je vyšší než u VW, kde dělají v taktu 70-75 sekund podle typu vozu.
Někdo o kousek výše se tady navážel do dacie, že to snad radši ne, ale musím říci, že mě tam nic ani po 130 tisících kilometrech nevrže, to málo, co vrzalo, se odstranilo v záruce a bez výměny dílů. A když se mě ve škodovce ptali, jak je to u Dacie s kvalitou, (tam se jezdí po fabrice vlastním autem a každý vůz dostane svého průvodce, žádné hromadné exkurze jako u Hyundai), tak jsem jim řekl, že (v té době měla dacia najeto 122 tisíc km) je to až brutálně kvalitní auto, že za celou dobu jsem měl jen jedinou závadu v ceně opravy asi 6 tis. Kč. Jezdí to líně a nudně, jenže já to mám na ježdění denně do práce 80 km tam a zpět a ne pro parádu a řešení svých psychických potíží a potřeb prosazování svého pošramoceného já. Průvodkyně jen zaraženě řekla, že tuhle informaci přenese dál na místo, kam patří, jenom se zeptala, o co šlo za závadu.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Uživatelský avatar
Amalfi
***
Příspěvky: 832
Registrován: 17 bře 2009, 08:25
Bydliště: Ostrava

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Příspěvek od Amalfi »

Borku pekne jsi to vystihl. Naprosto se shoduji s tvym nazorem. Mel jsem Getze - koupen jako ojetina a byl jsem s nim hodne spokojen - prisel mi jako konkurent Fabie (nevim co furt mate se srovnavanim se starsi Felicii) a byl jsem s nim hodne spokojeny. Volant byl opravdu kozeny, motor byl agilni a za celou dobu co jsem ho mel, tak jsem nemel problem az na korozi ke konci. Ale to jsem nechal normalne opravit v servise a plech nahradili a bylo. Jinak pravidelny servis a auto bylo spolehlive. Takze bylo jasne ze :hyu: bude u nas pokracovat. Tak jsem v jednom roce koupil i10 pro zenu a i20 pro sebe.
i10 - v pohode, jen po 20 tkm menili vymlacene stabilizatory. Pak brzy odesli svicky. Jinak interier OK a karoserie taky. Kdyz jsme ho po 5ti letech prodavali ani nemelo moc najeto.
i20 - fleky zpusobene rozdili teplot na palubni desce + dalsi bolesti i20 v interieru - obcas vrzalo sedadlo. Auto mi bylo predano s flekem na strope. do roka hnily 5. dvere - poprve vymeneny, za dalsi 4 roky opet koroze 5. dveri. Tentokrat opraveny zaroven s dalsimi korozemi kolem zamku prednich dveri a na dalsich mistech. Takze to bylo tesne pred koncem zaruky a prodejem. Za celou dobu me trapil problem s prednimi brzdami - nikdy mi to v servisu nechteli opravit - vymenit brzdove celisti. Na pravem kole byla mizerna prachovka kryjici pistek na brzde a tento se zacas zasekaval takze przdova desticka na jedne strane stale prilehala ke kotouci a tim se nerovnomerne sjizdela. Takze cas od casu jsem musel zamestnat svagra at mi to vycisti a rozhybe. A na podvozku jsme v 60 tisich taky museli vymenit vsechny stabilizatory a silenbloku. No takze na tomhle aute suma sumarum byl nejlepsi motor - nemel jsem s nim nikdy potiz.
No a po zaruce sli obe auta z domu a i Kdyz jsem o :hyu: jeste ze zacatku premyslel. Tak jsem si to rozmyslel - musel jsem totiz uznat ze Getz byl spolehlivejsi nez i20. A ze nechci auto kde je normalni ze se meni porad volant a ze kozenku vydavaji za kuzi a ze auta hniji uz nova. Nakonec jsme sli k japoncum - Outlander a Mazda 3.
Jinak nekdo tu psal ze ma velice spatne zkusenosti s Kia autosalonem. No vse je o lidech. V Kia Opava jsou hodne vstricni a prijemni lide. Tam jsem kupoval postupne 2 auta Carens a Ceed. Ale jinak v cenicich maji porad nejake akce, takze ceny jsou v pohode. Jinde jsou ceny vyssi, ale to se pocita s tim ze kupec bude chtit slevu, tak aby byl prostor :) - treba Opel je tim povestny.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Odpovědět

Zpět na „i20 Pokec“