spatne sjete pneu
Moderátoři: vipe, Moderátoři
spatne sjete pneu
Muze mi nekdo poradit. Ma spatne sjete pneu na prednich kolech. Sjizdi se mi vnitrky gumy. Cim to muze byt. Na geometri jsem byl - seridili sbihavost ale problem trva
- Reklama
Sjeté pneu
Nech si skontrolovat silentbloky na předních ramenech a taky čepy na ramenech,mohou být přední ramena nestabilní,předhánějí se kola a
zbíhavost toto sama o sobě neudrží!!
Ramena musí stát na pevné pozici,když nestojí dělají si kola co chtějí!
Vzhledem k tomu,že píšeš:kola se sjíždějí dovnitř to znamená kola jdou do
tzv.do šípu!! takto>!! Co máš za auto???
zbíhavost toto sama o sobě neudrží!!
Ramena musí stát na pevné pozici,když nestojí dělají si kola co chtějí!
Vzhledem k tomu,že píšeš:kola se sjíždějí dovnitř to znamená kola jdou do
tzv.do šípu!! takto>!! Co máš za auto???
Sjeté pneu
To není,že by ten motor byl tak těžký!!
Bud je to stářím podvozku nebo pomocí elektronů
Čímž se zkracuje a hodně životnost podvozku než jízda na plechových
discích! No a kort u takovej menších vozů!
Samozřejmě s tím souvisí stav našich silnic!!
Je velký rozdíl mezi plechovým a celohliníkovým kolem!!
Bud je to stářím podvozku nebo pomocí elektronů
Čímž se zkracuje a hodně životnost podvozku než jízda na plechových
discích! No a kort u takovej menších vozů!
Samozřejmě s tím souvisí stav našich silnic!!
Je velký rozdíl mezi plechovým a celohliníkovým kolem!!
kola
Jaký je rozdíl mezi plechovým a hliníkovým kolem? To by mě fakt zajímalo, hlavně z hlediska ojetí gum či geometrie podvozku. Pokud je GP dobře udělan, je snad jedno jestli jezdím na plechových, hliníkových nebo ořechových discích. Neberu váhu a tuhost kola.
Zdar
rade622
Zdar
rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Sjeté pneu
Chlape!! Čteš vůbec pořádně ty příspěvky???
Rozdíl mezi plecháčem a hlinikovým kolem je velký,to je jako nebe a dudy!Ta váha, tuhost je to nejdůležitější!!!
Hliníková kola jsou těžší a ramena dostávají větší razance a vzniká trhavý
pohyb od těch nárazů!!Jestli Smolos jezdí po takovejch vesnických cestách
a je to samej hrbol ta cesta,tak se nemůže divit,že neudělá sbíhavost,
protože ramena mají natrženné silentbloky a ramena začnou běhat dozadu
nebo zase dopředu a sbíhavost to samotná neurdží!!
Ramena nemají svou rovinu!!
Samozřejmě to platí i pro čepy do ramen!!!
Samořejmě ,i stáří těch silentbloků a čepů!
Plechový disk má tyhle razance ohodně menší,protože PRUŽÍ!!!
Hliníkáč je moc tvrdý a samozřejmě mu nesedí hrbolatý terén!!!
Hliníková kola jsou stavěná na vyžší rychlost a hladký povrch!!
A jestli si myslíš,že máš podvozek jako rally auta,to nemá žádné!!!!
Rozdíl mezi plecháčem a hlinikovým kolem je velký,to je jako nebe a dudy!Ta váha, tuhost je to nejdůležitější!!!
Hliníková kola jsou těžší a ramena dostávají větší razance a vzniká trhavý
pohyb od těch nárazů!!Jestli Smolos jezdí po takovejch vesnických cestách
a je to samej hrbol ta cesta,tak se nemůže divit,že neudělá sbíhavost,
protože ramena mají natrženné silentbloky a ramena začnou běhat dozadu
nebo zase dopředu a sbíhavost to samotná neurdží!!
Ramena nemají svou rovinu!!
Samozřejmě to platí i pro čepy do ramen!!!
Samořejmě ,i stáří těch silentbloků a čepů!
Plechový disk má tyhle razance ohodně menší,protože PRUŽÍ!!!
Hliníkáč je moc tvrdý a samozřejmě mu nesedí hrbolatý terén!!!
Hliníková kola jsou stavěná na vyžší rychlost a hladký povrch!!
A jestli si myslíš,že máš podvozek jako rally auta,to nemá žádné!!!!
sbíhavost
Čtu,čtu ale pokud má dobře udělanou geometrii, podvozek v pořádku a to za 35 000 určitě bude když ho kontrolovali/ pokud to samozdřejmě servisáci neodrbali/ je podle mě úplně jedno na jakých kolech jezdíš. Váhově to vychází +- zhruba stejně, nic s čím by si zavěšení nemělo poradit, tuhost je sice větší ale na to je to auto stavěné. Pokud za 35 000 km odejdou silentbloky či čepy je to jasná reklamace na materiál. A na druhu obutí vůbec nezáleží. Takže buď to špatně nastavili, nebo reklamace uložení. Jinak nic nevidím.
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Ivane, to s tou váhou alu disků nemyslíš vážně že ne. Alu disky se používají pravě proto aby zvětšili poměr odperované k neodperované části vozu. Za odperovanou část se považuje vše co je nad perem. Čím větší je tento poměr tím lepší (kvalitnější) je peronání. Samozřejmě mimo jiné. U Getze alu disky jsou jen a jen otázka designu.Co se týká smlomose napadlo mě ještě kontrola odklonu kol. Kola mohou být ve velkém negativním postavení.
Teda Ivane, za to prohlášení o hmotnosti Alu disků jsi u mě hodně ztratil kredit. Na druhou stranu jsem také tady někde četl, že neznačkové a nekvalitní Alu disky mohou být dokonce těžší než plechové, ale to potom nejsou disky od Hyundai.
Nicméně zpátky k tématu - téměř všichni zde zmínili nějaký nápad, ale každopádně vzhledem k tomu, kolik má auto najeto a jaké je jeho stáří je to hodně divné. Jediné doporučení asi je dokola závadu reklamovat, případně vyzkoušet jiný servis. Každou opravu zanést do servisní knížky nebo zaprotokolovat. Jestliže by byla závada neodstranitelná kontaktovat právníka, poradit se sním a po té a trvat na výměně vozu ... jinak nevím.
Nicméně zpátky k tématu - téměř všichni zde zmínili nějaký nápad, ale každopádně vzhledem k tomu, kolik má auto najeto a jaké je jeho stáří je to hodně divné. Jediné doporučení asi je dokola závadu reklamovat, případně vyzkoušet jiný servis. Každou opravu zanést do servisní knížky nebo zaprotokolovat. Jestliže by byla závada neodstranitelná kontaktovat právníka, poradit se sním a po té a trvat na výměně vozu ... jinak nevím.
hmotnost ALU
To LUKINIO:
Zkus si někdy zvážit litá kola a plecháče, možná se budeš divit. Lehčí liťáky mají cenu ojetého auta, ty si pořídí asi málokdo .... treba OZ za 10tis /ks
Neni to o znackovych a neznackovych ALU ale o ALU pro sportovni ucely a ostatnich ALU
citace z WEBu:
stranka s vahou AL kol vsech moznych druhu, bohuzel pro cechy je to vaha v librach, tudiz je potrebny prepocet:
neni tam vsechno, ale muzete si udelat predstavu o vaze kol:
1 lb = 0,4535922 kg
http://www.superhonda.com/tech/wheel_weights.html
Zkus si někdy zvážit litá kola a plecháče, možná se budeš divit. Lehčí liťáky mají cenu ojetého auta, ty si pořídí asi málokdo .... treba OZ za 10tis /ks
Neni to o znackovych a neznackovych ALU ale o ALU pro sportovni ucely a ostatnich ALU
citace z WEBu:
stranka s vahou AL kol vsech moznych druhu, bohuzel pro cechy je to vaha v librach, tudiz je potrebny prepocet:
neni tam vsechno, ale muzete si udelat predstavu o vaze kol:
1 lb = 0,4535922 kg
http://www.superhonda.com/tech/wheel_weights.html
Getz 1.1 Cool - Green Bean
Mercedes Benz M-Class W164 3.0
Mercedes Benz M-Class W164 3.0