minulý týden tomu byly přesně 3měsíce, co jsem se stal majitelem i40. V současné době atakuji nájezd 9000km s průměrnou spotřebou kolem 6,5l/100km tak je na čase Vám se hodit takové moje porovnání a zkušenosti s vozem. Předchozí auto byl Peugeot 508 takže tak trochu budu srovnávat i s ním, protože se jednalo o hodně podobná vozidla
začnu vozidlem jako takovým... přední část vozidla působí ve výbavě Premium o hodně ostřeji a lépe, než předchozí výbavy a to díky zakulacení vrchní části nárazníku. Zadní partie vozu působí velice sebejistě a to i díky 2 koncovkám výfuku i když jsou do nich posílány výfukové výpary ze 136koňové 1,7 působí trošku komicky, ale designový prvek palec hore
spotřeba je kategorie sama o sobě a hodně žádaná informace, berte to samozřejmě jako jeden z orientačních prvků... jak jsem v úvodu zmínil, průměr činí něco kolem 6,5l/100km, je to údaj ne podle PP ale reálně natankované množství paliva na vzdálenosti dosahujících 9000km co se týká jednotlivých složek, vzhledem k tomu, že vcelku podstatnou část provozu je jízda po městě a okolí, tak v zimě je krátká jízda na spotřebě razantně znát, proto v tuto chvíli podání městského provozu je někde na hranici 7l/100km, občas i 8l , dálniční tempo 135km/hod odpovídá 5,8-6l/100km v závislosti na větru, počasí, obsazenosti auto... moje oblíbená rychlost 150km/hod je na hranici 6,5l/100km. Mimo město kombinace s městem a delší trasa se dá v lehkou nohou a jízdy max kolem 100km/hod zajet kolem 5l/100km, nejníž jsem se dostal na 4,8 ale to bylo opravdu s extra lehkou nohou jen okrsky, takže na tabulkovou průměrnou 4,7 tuším zapomeňte ... za mě spotřeba kolem 6,5 je akceptovatelná i s ohledem na velikost a váhu auta.
pohodlná sedadla, kterým schází trošku více bočního vedení, kůže příjemná a odvětrávání i zimě špička, už se těším na léto místa dostatek ve všech směrech a i při mých 192cm se za mě vejde člověk, což se mockrát nestává, kufr jak pro zloděje, který pojme úplně všechno. Malý nakládací otvor je daň za verzi sedan, ale s tím musí člověk počítat, když si kupuje takové auto
Co se týká funkčních věcí, elektroniky a dalších věcí, tak díky výbavě Premium je jich tu opravdu hodně nějaký rychlý souhrn... adaptivní xenony, super věc, svítí jako ďas a i v začátkách super. Jak moc jsou excelentní tlumená světla tak o to hůř svítí dálková , automatické parkování vyzkoušeno asi tak 5x a nadále max někomu ukázat, kdo nevěří, že parkovat sám umí i "korejec" navigace super, mluví a celáse ovládá v češtině, nikdy se mi nestalo až na 1 případ, že by mě vedla někudy cestou necestou, polem nebo lesem , audiosoustava je peklo, naprosto nádherný zvuk aparatury Infinity k nezaplacení, na vše ostatní je tu Master Card , když už jsem u té audiosoustavy dostávám se pomalu k závadám a naduhám
takže závady... při větší intenzitě a využití subwooferu na zadním platě rezonující tyčky, které jsou zespodu a slouží nejspíše k ovládání zadní elektronické roletky, další závada objevena úplnou náhodou hned po koupi a to rozkousaný molitan krytu vstřiků, takže hned následovala impregnace a s tím jsem objevil, že podtýká 3. vstřik, takže výměna těsnícího kroužku na záruku, další závada, která se ale sama opravila, byl nesvítící xenon, který se najedou rozsvítil, nikdo neví proč a asi jako poslední je docela "nemoc" těhle aut a to je hrana střechy a odletující kamínky. I já jsem trefil kamínek a odloupl barvu, hned v zárodku natřeno barvou, aby se to zakonzervovalo.
takže to je taková moje malá recenze pro ty, co hledají nějaké ucelené informace o tomto voze. V tuto chvíli určitě nelituju koupě, i když mnoho lidí říkalo... ty vole korejce si kupuješ jo? ale je to holt o autě, a to moje asi nebylo vyrobeno ani v pondělí a ani v pátek, takže zatím v pohodě
Recenze a vlastní zkušenosti
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Recenze a vlastní zkušenosti
Skuči:
porovnání s P508 by bylo? Zajímalo by mě co Tě štvalo v Peugeotu, co Tě štve tady
Hezká recenze
Pro případné zájemce můžu dodat zkušenosti s kombíkem:
Za 4 měsíce najeto 17 tisíc, spotřeba 5-7,5 litru nafty. Všechno funguje, zatím nic neupadlo, lak se odrazil na několika místech - neřešil jsem to. Moc nefungují vzpěry kufru (nechám vyměnit).
+
pohodlné sedačky - není problém najet za 5 dní 3 tis km.
dobře naladěný podvozek - ani tvrdý ani měkký.
dojezd přes 1000km.
-
při jízdě v dešti teče při otevření 5. dveří voda za krk
občas se restartuje rádio při poslechu z USB, horší zvuk HF - občas si lidi stěžují.
porovnání s P508 by bylo? Zajímalo by mě co Tě štvalo v Peugeotu, co Tě štve tady
Hezká recenze
Pro případné zájemce můžu dodat zkušenosti s kombíkem:
Za 4 měsíce najeto 17 tisíc, spotřeba 5-7,5 litru nafty. Všechno funguje, zatím nic neupadlo, lak se odrazil na několika místech - neřešil jsem to. Moc nefungují vzpěry kufru (nechám vyměnit).
+
pohodlné sedačky - není problém najet za 5 dní 3 tis km.
dobře naladěný podvozek - ani tvrdý ani měkký.
dojezd přes 1000km.
-
při jízdě v dešti teče při otevření 5. dveří voda za krk
občas se restartuje rádio při poslechu z USB, horší zvuk HF - občas si lidi stěžují.
i40 kombi, 1,7 CRDi 100 kW, Succes, creamy white.
Re: Recenze a vlastní zkušenosti
hele co mě štvalo se nedá vyloženě říct... předtím jsem měl od nového auta VW Golf VI a během dvouleté záruky a nájezdu 70tis. km jsem byl 11x na záruční opravě...
u 508čky to bylo v pohodě, samozřejmě mělo to své mouchy - slabý tlak v triskách ostřikovačů, výměna uložení předních tlumičů, loupající se kůže na volantu a řadící páce, přestal fungovat výhřev sedačky řidiče, výměna podsedáku - prosezelý molitan, to je asi tak všechno co se tam řešilo za problémy v rámci záruky
jinak něco co by mě přímo štvalo u i40 a 508čky se říct nedá, protože zatím nic tak extrémně hroznýho jsem neměl...
jediný málo co mě napadá, že 508mi měla malý rejd při zatáčení, tečení do kufru z hrany kufru při otevření, téměř žádné možnosti odkládacích ploch
u i40 je to zase mizerná svítivost dálkových světel, ale to je tak vše co mě teď napadá
u 508čky to bylo v pohodě, samozřejmě mělo to své mouchy - slabý tlak v triskách ostřikovačů, výměna uložení předních tlumičů, loupající se kůže na volantu a řadící páce, přestal fungovat výhřev sedačky řidiče, výměna podsedáku - prosezelý molitan, to je asi tak všechno co se tam řešilo za problémy v rámci záruky
jinak něco co by mě přímo štvalo u i40 a 508čky se říct nedá, protože zatím nic tak extrémně hroznýho jsem neměl...
jediný málo co mě napadá, že 508mi měla malý rejd při zatáčení, tečení do kufru z hrany kufru při otevření, téměř žádné možnosti odkládacích ploch
u i40 je to zase mizerná svítivost dálkových světel, ale to je tak vše co mě teď napadá
Re: Recenze a vlastní zkušenosti
P 508 a lúpajúca sa koža na radičke a volante,molitan v sedačke apod.Akoby som čítal na fóre Žeby brali od tých istých dodávateľov ?
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Re: Recenze a vlastní zkušenosti
prý špatný technologický postup při vyrobě volantu, chyba jen u aut na začátku výroby, který přešel ze 407