Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?
Ahoj všichni,
Jak jste spokojení se značkovým pojištěním od UNIQA? Platit a dodržovat smluvní podmínky musíme všichni, jakmile ale dojde na dodržování podmínek pojišťovnou, tak najednou mají vlastní interpretaci jejich znění a nikdo se s vámi o tom nebaví. Už mě to přestalo bavit a rozhodl jsem se to řešit, třeba i soudně.
Mám i40 a někdo mi na parkovišti poškodil nárazník. Škodu cca 9 800,- Kč pojišťovna bez problémů uhradila. Jaké bylo ale moje překvapení, když si na nové období naúčtovala o 4 288,- více, než je ve smlouvě. Argumentují škodou v prvním roce pojištění, ale již mi nejsou schopni sdělit podle kterého bodu takto postupují. Argumentují DPP pro povinné ručení (i podle nich postupovali v rozporu), já ale rozporuji cenu za Kasko.
Nicméně mě donutili znovu důkladně prostudovat všechny DPP, VPP atd. a konzultovat je s právníkem.
V DPP/Hyundai/14 je v Článku 3, bodě 2.1 uvedeno:
„Pro přiznání Bonusu nebo uplatnění Malusu není rozhodující škodní průběh v předchozím období. Vozidlo je při uzavírání pojištění zařazeno do třídy B 10.“
Podle vyjádření mého právníka toto ustanovení znamená, že v den uzavření pojistné smlouvy vozidlo zařadili do třídy B 10, tedy s 50% Bonusem. V následujících letech není dle předchozí věty pro přiznání Bonusu či uplatnění Malusu rozhodující, zda je uplatňována jakákoliv škoda neboť DPP/Hyundai/14 neuvádějí žádné časové omezení například na první rok pojištění, či na dobu před uzavřením pojištění.
V Článku 3, bodě 6 týchž DPP je uvedeno:
„Kromě shora zde uvedeného platí pro Kasko pojištění pojistné podmínky UCZ/KAS/14 v plném rozsahu.“ Z čehož vyplývá, že DPP/Hyundai/14 jsou ve vyjmenovaných bodech nadřazeny nad UCZ/KAS/14.
U mě se jedná "pouze" o 4 288,- Kč, které ale na zemi neleží. Určitě nebudu sám, u koho si pojišťovna naúčtovala něco, na co nemá nárok, pak si přijde na pěkný peníz.
Pokud se chcete přidat k soudnímu vymáhání (třeba i již zaplaceného) neoprávněně naúčtovaného navýšení pojistného nebo se chcete jenom podělit se svými zkušenostmi s touto pojišťovnou, pak určitě napište, ostatní se tak budou moci lépe rozhodnout při výběru té správné pojišťovny. Určitě pište i kladné ohlasy na pojišťovnu, nejsme žádná inkvizice.
Ještě čekám na detaily od právníka, ale již teď od něho po první schůzce vím, že šance na úspěch je dobrá, nicméně, když budu sám, tak je škoda příliš malá na to, abych dostal od pojišťovny uhrazeny všechny poplatky. Pokud nás bude více, tak vzroste i škoda a zároveň i nárok na náhradu všech poplatků.
Tak uvidíme, kolik nás nakonec bude.
Zdraví
fank
Jak jste spokojení se značkovým pojištěním od UNIQA? Platit a dodržovat smluvní podmínky musíme všichni, jakmile ale dojde na dodržování podmínek pojišťovnou, tak najednou mají vlastní interpretaci jejich znění a nikdo se s vámi o tom nebaví. Už mě to přestalo bavit a rozhodl jsem se to řešit, třeba i soudně.
Mám i40 a někdo mi na parkovišti poškodil nárazník. Škodu cca 9 800,- Kč pojišťovna bez problémů uhradila. Jaké bylo ale moje překvapení, když si na nové období naúčtovala o 4 288,- více, než je ve smlouvě. Argumentují škodou v prvním roce pojištění, ale již mi nejsou schopni sdělit podle kterého bodu takto postupují. Argumentují DPP pro povinné ručení (i podle nich postupovali v rozporu), já ale rozporuji cenu za Kasko.
Nicméně mě donutili znovu důkladně prostudovat všechny DPP, VPP atd. a konzultovat je s právníkem.
V DPP/Hyundai/14 je v Článku 3, bodě 2.1 uvedeno:
„Pro přiznání Bonusu nebo uplatnění Malusu není rozhodující škodní průběh v předchozím období. Vozidlo je při uzavírání pojištění zařazeno do třídy B 10.“
Podle vyjádření mého právníka toto ustanovení znamená, že v den uzavření pojistné smlouvy vozidlo zařadili do třídy B 10, tedy s 50% Bonusem. V následujících letech není dle předchozí věty pro přiznání Bonusu či uplatnění Malusu rozhodující, zda je uplatňována jakákoliv škoda neboť DPP/Hyundai/14 neuvádějí žádné časové omezení například na první rok pojištění, či na dobu před uzavřením pojištění.
V Článku 3, bodě 6 týchž DPP je uvedeno:
„Kromě shora zde uvedeného platí pro Kasko pojištění pojistné podmínky UCZ/KAS/14 v plném rozsahu.“ Z čehož vyplývá, že DPP/Hyundai/14 jsou ve vyjmenovaných bodech nadřazeny nad UCZ/KAS/14.
U mě se jedná "pouze" o 4 288,- Kč, které ale na zemi neleží. Určitě nebudu sám, u koho si pojišťovna naúčtovala něco, na co nemá nárok, pak si přijde na pěkný peníz.
Pokud se chcete přidat k soudnímu vymáhání (třeba i již zaplaceného) neoprávněně naúčtovaného navýšení pojistného nebo se chcete jenom podělit se svými zkušenostmi s touto pojišťovnou, pak určitě napište, ostatní se tak budou moci lépe rozhodnout při výběru té správné pojišťovny. Určitě pište i kladné ohlasy na pojišťovnu, nejsme žádná inkvizice.
Ještě čekám na detaily od právníka, ale již teď od něho po první schůzce vím, že šance na úspěch je dobrá, nicméně, když budu sám, tak je škoda příliš malá na to, abych dostal od pojišťovny uhrazeny všechny poplatky. Pokud nás bude více, tak vzroste i škoda a zároveň i nárok na náhradu všech poplatků.
Tak uvidíme, kolik nás nakonec bude.
Zdraví
fank
- Reklama
Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?
Zrovna dnes jsem řešil smlouvu na další rok, faktem, že jsme z pojistky nečerpal, cena vozu šla dolů, pojistka se přepočetla.
Bonusem 50% argumentují i nadále, a dle makléřky s každou škodou (čerpáním) půjde cena o 15% nahoru, u mne havárka cca 7 000 kč cca 1050 kč.
A napálit mi 4k navíc tak je pošlu do háje. Pojistku si hlídám a cca 8 týdnu před jsem si byl nechat spočítat nabídku, a srovnal s konkurencí. Zatím to nevychází špatně, takže další rok ještě zůstanu.
Co mě trochu zaráží na jejich pojistce je spoluúčast 10% při totálce. Mi příjde dost, faktem že to není častý problém ale i tak. A pak dodatek, při totálce a znovu nákupu H těch 10% není. Zajímavé podmínky.
Bonusem 50% argumentují i nadále, a dle makléřky s každou škodou (čerpáním) půjde cena o 15% nahoru, u mne havárka cca 7 000 kč cca 1050 kč.
A napálit mi 4k navíc tak je pošlu do háje. Pojistku si hlídám a cca 8 týdnu před jsem si byl nechat spočítat nabídku, a srovnal s konkurencí. Zatím to nevychází špatně, takže další rok ještě zůstanu.
Co mě trochu zaráží na jejich pojistce je spoluúčast 10% při totálce. Mi příjde dost, faktem že to není častý problém ale i tak. A pak dodatek, při totálce a znovu nákupu H těch 10% není. Zajímavé podmínky.
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?
já jako zasvěcený člověk do pojištění řikám následující:
v případě škodné události se ruší odstavec, kde je přiznán maximální bonus a následné od frekvence placení je započten bonus dle aktuálního stavu dle POV u ČKP.
Takže milé, krásné pojištění je sice za fajnovou cenu ale do první pojistné události... po skončení do 3měsíců má člověk nárok odstoupit od smlouvy a najít jinou alternativu. Už jen z tohoto důvodu jsem si toto pojištění nesjednával, protože plné bonusy nemám, ale radši jsem využil možnost České pojišťovnu (1% min. 1000Kč spoluúčast) a také jsem koukal po Kooperativě (0% min. 2000Kč spoluúčast)
v případě škodné události se ruší odstavec, kde je přiznán maximální bonus a následné od frekvence placení je započten bonus dle aktuálního stavu dle POV u ČKP.
Takže milé, krásné pojištění je sice za fajnovou cenu ale do první pojistné události... po skončení do 3měsíců má člověk nárok odstoupit od smlouvy a najít jinou alternativu. Už jen z tohoto důvodu jsem si toto pojištění nesjednával, protože plné bonusy nemám, ale radši jsem využil možnost České pojišťovnu (1% min. 1000Kč spoluúčast) a také jsem koukal po Kooperativě (0% min. 2000Kč spoluúčast)
Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?
proto mám kooperativu. pojistné udalosti vždy v pohodě a bez sankcí.
ix35 2,0 crdi 100Kw 2014 4x4 automat ve stajlu :-) -Prodáno
Grand Santa Fe 147Kw 10/2016 4x4 automat v Executive výbavě a paketem Technology - Prodáno
Santa Fe IV 2023 1,6T-GDI HEV 230 HP 4x4 Luxury
Grand Santa Fe 147Kw 10/2016 4x4 automat v Executive výbavě a paketem Technology - Prodáno
Santa Fe IV 2023 1,6T-GDI HEV 230 HP 4x4 Luxury
Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?
já mám značkové , loni plnění cca 70k (srna), servis opravil a cena pojistky se nezměnila, tak nevím ...
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?
Srna, řešil jsi přes PČR ? Protokol, pojišťovna ?
Makleéřka o Uniqua, že relativně na kde co rádi vidí protokol PČR.
Mě vloni ukradli držák kola ze střechy, jsme nějak neřešil. Příslušenství lze z pojistky čerpat, limit 5% pojistné částky,u průměrné zánovní káry cca 15 000 kč, do toho se vejde rakev, držáky lyží, kol apod.. A předpokládám, že při poškození např. střechy by se hradilo bez limitu jako vandalismus.
Makleéřka o Uniqua, že relativně na kde co rádi vidí protokol PČR.
Mě vloni ukradli držák kola ze střechy, jsme nějak neřešil. Příslušenství lze z pojistky čerpat, limit 5% pojistné částky,u průměrné zánovní káry cca 15 000 kč, do toho se vejde rakev, držáky lyží, kol apod.. A předpokládám, že při poškození např. střechy by se hradilo bez limitu jako vandalismus.
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?
pokud mě paměť neklame a jestli při přezkoušení na profesák nekecaj, tak srna je takzvaná "třetí osoba" takže samozřejmě i s PČR
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?
Oživím toto téma. Uniqa - pojisteni mne zdrazila pojisteni : cituji " na základě Vašeho dotazu Vám sdělujeme, že navýšení pojistného je z důvodu škodné události ze dne XXX .
Škodná událost z havarijního pojištění Kasko měla vliv na přestupňování bonusu z B11 (sleva 50%) na bonus B8 (sleva 40%). "
Tou udalosti bylo upadle - ulomene mlhove svetlo. Cena za svetlo a opravu cca 6000. Pojisteni zdrazili o 1300 Kc.
Doporucí pripadne někdo jinou pojišťovnu a nebo jiné pojisteni. ja se v tomhle nevyznam, tak bych si chtěl nechat poradit. Diky
Škodná událost z havarijního pojištění Kasko měla vliv na přestupňování bonusu z B11 (sleva 50%) na bonus B8 (sleva 40%). "
Tou udalosti bylo upadle - ulomene mlhove svetlo. Cena za svetlo a opravu cca 6000. Pojisteni zdrazili o 1300 Kc.
Doporucí pripadne někdo jinou pojišťovnu a nebo jiné pojisteni. ja se v tomhle nevyznam, tak bych si chtěl nechat poradit. Diky
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?
Nedávno jsem chtěl řešit na pojišťovnu zrcátko. Po dotazu jak to bude s malusem mi bylo řečeno, že to zrcátko v pohodě proplatí, ale budou uplatňovat malus za škodní událost
Tak teda pojistka dobrá 0% spoluúčast to je super, ale ve finále než bych se dostal zase na plnej bonus tak bych to zrcátko zaplatil v pojistce nejméně třikrát
Zrcátko jsem koupil keš sám namontoval tak že jsem ve finále vydělal
Pojištění dobré tak při krádeži nebo totálce
Tak teda pojistka dobrá 0% spoluúčast to je super, ale ve finále než bych se dostal zase na plnej bonus tak bych to zrcátko zaplatil v pojistce nejméně třikrát
Zrcátko jsem koupil keš sám namontoval tak že jsem ve finále vydělal
Pojištění dobré tak při krádeži nebo totálce
Hyundai I30 MY14 White Creamy 1.6 CVVT 88kW + Parking, 16" Alu
Hyundai Getz 1,3 2005 G4E-A Hiphop Red HL
Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů.
Hyundai Getz 1,3 2005 G4E-A Hiphop Red HL
Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů.
Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?
Už to tak vypadá
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?
Je to tak vždy, když si pojistíš auto u prodejce... Každé auto jsem si pojistil sám a vždy to bylo v naprostém pořádku. A když jsem viděl UNIQA tak jsem se jen usmál a poděkoval. Prodejce chápal co tím myslím.
Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?
bony a mas typ kde bych mohl auto pojistit a pripadne jake pojisteni vzit? diky a klidne do zprav jestli chces
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?
Nechci zde dělat reklamu, ale mám vše pojištěno u Allianz a když se dovedeš ozvat, tak jsou ceny úplně jiné, než ti poprvé nabídnou. Dokonce jsem ne vlastní vinou využil již havarijní pojištění, kdy mě nabourala sousedka a její pojišťovna Slavia nebyla schopna odškodnit, vzala moje pojišťovna vše na sebe, nepřišel jsem ani o bonus, zápůjční auto bylo též zdarma, vše proběhlo do 3 dnů a Allianz si vše vyřídila se Slavii. Přístup Allianz byl velice na úrovni. Podobné zkušenosti mám s Kooperativou.Alf6 píše:bony a mas typ kde bych mohl auto pojistit a pripadne jake pojisteni vzit? diky a klidne do zprav jestli chces