Jo a ještě Seaty, doslova hnus velebnosti !kongresman píše:Lidi zlatí !!!!!!!!!!!
Neporovnávejte Rapid s novou i30. Porovnáváte rozdílné třídy vozů. Fakt nechápu .
A mj. řeknu, že nejhnusnější auta na trhu jsou Renaulty, zejména nepodařenec Fluence, dále Octávka, Rapid a Citroeny.
A teď do mě !!!!!!
i30 vs Rapid
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
-
- **
- Příspěvky: 264
- Registrován: 08 dub 2014, 17:33
Re: i30 vs Rapid
Hyundai Tucson 1,6 T-GDI, NX4E, N Line, manuál, 4x2, barva Abyss Black Pearl (v provozu od 2/2024)
- Reklama
Re: i30 vs Rapidnech,
Tak me se kuprikladu libi Leon, C4, RIO, Ceed, Capture, nové Twingo. Libi ciste jako obycejna auta, bez ohledu na jizdni vlastnosti, kvalitu, vydrz atd. nebavime se tady o Astonech, Ferrari apod.
Z toho co nabizi v CR se mi libi zu jen SantaFe a i ten ma slusnou konkurenci v koncernu a to Sorento.
Z toho co nabizi v CR se mi libi zu jen SantaFe a i ten ma slusnou konkurenci v koncernu a to Sorento.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
-
- *
- Příspěvky: 77
- Registrován: 16 dub 2014, 14:29
Re: i30 vs Rapid
uplne nesmyslne tema, kazdy kupuje to co chce a co mu odpovida. Nekdo rad jablka jiny skupinovy sex, je to jeho vec. Nekteri kupovali Multiplu protoze taky mela svoje dobre stranky. Hodit na nekoho spinu protoze koupil auto, ktere mu se libi, je fakt dost blbe. Proc, kdyz jezdim Hyundai, mel bych poustet se do nekoho, protoze koupil Skodu? Drive jsem mel Megane II a oproti Hyundai taky nektere veci mel vychytane lip i kdyz Renault byl rok 2003 a Hyundai 2014.
I30 kombi
GDI 2014.
GDI 2014.
-
- **
- Příspěvky: 351
- Registrován: 26 zář 2014, 16:52
Re: i30 vs Rapid
jojo, treba ja jsem priklad divneho vkusu, pro me bylo vzdycky nejkrasnejsi auto Renault VelSatis, to bylo proste uzasny auto, myslim, ze tenhle vkus melo v CR tak 30 lidi Jeste jsem miloval Renault Avantine, Multipla se mi taky libila, ovsem spolu s Alfou 156... Takovy divny mix.
Mel jsem driv Twingo (2001 faceliftovany) a to auto bylo bozi, kupovali jsme ho tehdy na rok rok a pul a nakonec nam vydrzelo 9 let, protoze se do nej veslo vsechno, a bylo zabavny (melo kola v rozich karoserie, takze bylo takovy motokarovy ).
Pak k twingu pribyl bavor, to bylo najednou hrabani a vykonu, ovsem stale me bavilo si vzit twingo a projizdet okresky, melo to svoje kouzlo... Kdyz to samy clovek projel bavorem a twingem oboje melo svoji zabavnost...
Pak 2 sluzebni oktavky a ted i30...
Ovsem kdyby koncern mel normalnejsi ceny, asi bych si poridil Leona 1.4, to auto se mi zvenku desne libi (uvnitr min...).
Rapid mi prijde drahy a naprd, ale kdyz nekdo chce, proc ne?
Mel jsem driv Twingo (2001 faceliftovany) a to auto bylo bozi, kupovali jsme ho tehdy na rok rok a pul a nakonec nam vydrzelo 9 let, protoze se do nej veslo vsechno, a bylo zabavny (melo kola v rozich karoserie, takze bylo takovy motokarovy ).
Pak k twingu pribyl bavor, to bylo najednou hrabani a vykonu, ovsem stale me bavilo si vzit twingo a projizdet okresky, melo to svoje kouzlo... Kdyz to samy clovek projel bavorem a twingem oboje melo svoji zabavnost...
Pak 2 sluzebni oktavky a ted i30...
Ovsem kdyby koncern mel normalnejsi ceny, asi bych si poridil Leona 1.4, to auto se mi zvenku desne libi (uvnitr min...).
Rapid mi prijde drahy a naprd, ale kdyz nekdo chce, proc ne?
i30 GDI kombi Weekend 2014 Cashmere Brown
Re: i30 vs Rapid
Taky jsem chtěl Rapida ale ty problémy z rozvody mě sr..y. Něco málo co píšou na fórum.
Pro toho, koho zajímá vývoj problému v Německu, tak TV Vox uvedla tuto neděli v pořadu Automobil další příspěvek (předtím 21.12.2014) věnovaný problémům s rozvod. řetězem u koncernových motorů 1,2 a 1,4 TSI s tím, že vlna rozhořčení stále neutichá.
Na příkladu majitelky vozu Yeti s tímto motorem 1,2 TSI zdůrazněny zejména problémy majitelů po garanci. Zde došlo k destrukci motoru po přeskočení rozvodů při 40tkm a oprava byla řešena novým polomotorem v ceně cca 4.000,- EUR. Mj. uváděno, že výrobce už zdražil tyto polomotory o dalších 200,- EUR a pro údajně velkou potřebu se dodací lhůty stále prodlužují , nyní na cca 4 týdny. Doloženy záznamy, že Škoda odmítla žádost o kulanci a částku uhradila až po intervenci TV.
V pořadu vystupoval i prof. Dust z Univerzity Wuppertal, který naznačil, že:
- zvolený typ řetězu je sice konstrukčně mimořádně tichý, ale současně velmi náchylný na opotřebení nečistotami v oleji. Podle něho by byl vhodnější klasický válečkový řetěz, který je sice o něco hlučnější, ale z hlediska životnosti bezproblémový
- navíc z hlediska jeho dimenzování je použitý řetěz spíše jen na hranici únosnosti, protože na silnější není ani v motoru místo
Opět zdůrazněno, že dle vyjádření koncernu o tom, že by motory vyrobené v r. 2013 již měly být bez poruch není pravda, jak dokazují fóra v Německu. Dále zase citován mimo kameru jiný pracovník značkového servisu s tím, že v průměru dělají týdně jeden a půl motoru s touto závadou.
Také uvedeno, že oficiálně uváděné vysvětlení o tom, že chrastění rozvodů po startu je neškodnou vlastností tohoto rozvodu je zcela zcestné, protože kdyby bylo vše v pořádku, právě rozvody s tímto typem řetězu by měly být tiché i po startu a jejich rachot souvisí s již postupujícím vytaháním...
Pro toho, koho zajímá vývoj problému v Německu, tak TV Vox uvedla tuto neděli v pořadu Automobil další příspěvek (předtím 21.12.2014) věnovaný problémům s rozvod. řetězem u koncernových motorů 1,2 a 1,4 TSI s tím, že vlna rozhořčení stále neutichá.
Na příkladu majitelky vozu Yeti s tímto motorem 1,2 TSI zdůrazněny zejména problémy majitelů po garanci. Zde došlo k destrukci motoru po přeskočení rozvodů při 40tkm a oprava byla řešena novým polomotorem v ceně cca 4.000,- EUR. Mj. uváděno, že výrobce už zdražil tyto polomotory o dalších 200,- EUR a pro údajně velkou potřebu se dodací lhůty stále prodlužují , nyní na cca 4 týdny. Doloženy záznamy, že Škoda odmítla žádost o kulanci a částku uhradila až po intervenci TV.
V pořadu vystupoval i prof. Dust z Univerzity Wuppertal, který naznačil, že:
- zvolený typ řetězu je sice konstrukčně mimořádně tichý, ale současně velmi náchylný na opotřebení nečistotami v oleji. Podle něho by byl vhodnější klasický válečkový řetěz, který je sice o něco hlučnější, ale z hlediska životnosti bezproblémový
- navíc z hlediska jeho dimenzování je použitý řetěz spíše jen na hranici únosnosti, protože na silnější není ani v motoru místo
Opět zdůrazněno, že dle vyjádření koncernu o tom, že by motory vyrobené v r. 2013 již měly být bez poruch není pravda, jak dokazují fóra v Německu. Dále zase citován mimo kameru jiný pracovník značkového servisu s tím, že v průměru dělají týdně jeden a půl motoru s touto závadou.
Také uvedeno, že oficiálně uváděné vysvětlení o tom, že chrastění rozvodů po startu je neškodnou vlastností tohoto rozvodu je zcela zcestné, protože kdyby bylo vše v pořádku, právě rozvody s tímto typem řetězu by měly být tiché i po startu a jejich rachot souvisí s již postupujícím vytaháním...
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, new weekend, ice blue 3/2015
Re: i30 vs Rapid
No, a presne na tom samem skoda foru, kde jsi tohle nasel, taky zjistis ze zatim neexistuje jediny znamy pripad problemu s rozvody u Rapidu. Tedy konkretne na skoda home forum.
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: i30 vs Rapid
Tak tak trochu přidám
Mám/mněl jsem rapida z rapidem najeto 38 tkm než mi ho zrušíl čerstvý řidičak nedal mi přednost
1: rapid je nižší třida o proti I30
2: nemužete porovnávat auto z které má zadní napravu vlečku a auto z vice prvkem !
3: každé auto jak rapid tak I30 má něco pro a proti
4: co se týká motoru u rapidu TSI 1.2 77kw tak já jsem snim žadný problem nemněl (krom praskleho deklu rozvodu )
žadne rachtani rozvodu a cvakaní atd ! ale od novoty jsem do rapidu daval olej Mobil 1 5w50 "at si řáka kdo chce , nedam na ten olej v 1.2 tsi dopustit " většína co maji/mněly problem z rozvody i tsi 1.2 77kw davali do motoru 5w30 , a nehledě na to že ti co dodržovaly interval vymněny 30tkm plakaly jak jim rozvody chrastí , takže tolik asi k přeskakujícím rozvodum u rapid 1.2 tsi 77kw
5:výkon motoru 1.2 tsi 77kw 175Nm je v defaultu hodně malý , je to prostě lenivé a předjížděni z tím je na hraně , ja jsme mněl rapida chipnuteho na 94kw 232Nm to už je pak jiný kafe jedina nevýhoda je tak že pak to chce mněnit olej co 10tkm ale to mi nevadi
6: a řazení u rapidu je velice přesne a idealní mně se zamlouvalo , horší už to je z odstupnovaním převodu ale taky žadná kakstrofa to není
7:co se týka vyhledu z rapid dozadu a do stran taky bych řekl že ujde ale asi jde o zvyk , prostě si člověk musí zvyknout
8: ohledně podvozku je hlučnější ale sedí velice dobře , horší je přejiždění příčných nerovnosti nebo "kočiči " hlavy to dost v autě rezonuje a rachta
9: co se týká interieru plasty nic moc jsou "levné" a tvrdé a navíc je na nich vidět každy rýpanec a velice špatně se odstranuje , sedačky ujdou ale mohly by být lepší
10: co se týká spotřeby tak jsem mněl dlouhodobý prumněr 6.4 litru na 100km ale dalo se jezdit i za 5.4L ale taky i za 9L zaleželo na noze a rychlosti
--------------------------------------------------------------------------------------------------
A tedka k i30 auto mám 3 tydny zatím najeto 2680 km cca
1: motor 1.6 MPi v celku uchazejíci výkon a dinamika , ale ni to žadná raketa zatím žadne problemy krom toho že motor třepe v 2300Ot pokud je pod 8c venku
2: podovozek je velice dobře nastavený a velice dobře sedí , taky dobře tlumí nerovnosti , i když znam lepší nalazení podovozku
3: auto vubec zvukově netlumí odskakující kaminky od cesty a ani vodu když prší je to prostě hodně slyšet
4: vychled z i30 bych řekl že mi osobně vyhovuje mám 195 cm , vyhled do zadu je o něco horší než u rapidu ale zase jde o zvyk a navíc jsem každý jiný
5: interier sedačky jsou suprové lepší jsem zatím v tyhle třídě neviděl , velice dobre vedení těla , a halvně na nich člověk neklouže plasty a slícovaní plastu je velice dobre nikde nic nevrže atd což se u rapid nedalo říci
6: jedině co autu zatím mužu vytknout je spotřeba (a to upozornuji že jezdím na co nejmenší spotřebu ) prumněr mi to papá 8.5L ale nikdy se mi nepodařilo jet pod 7.6L , což se mi zdá na motor 1.6 mpi hodně velká spotřeba
7: ale auto mám trpeve 3 týdny takže zatím moc nemužu soudít jak to bude dale z kvalitou atd
to je snad vše
Mám/mněl jsem rapida z rapidem najeto 38 tkm než mi ho zrušíl čerstvý řidičak nedal mi přednost
1: rapid je nižší třida o proti I30
2: nemužete porovnávat auto z které má zadní napravu vlečku a auto z vice prvkem !
3: každé auto jak rapid tak I30 má něco pro a proti
4: co se týká motoru u rapidu TSI 1.2 77kw tak já jsem snim žadný problem nemněl (krom praskleho deklu rozvodu )
žadne rachtani rozvodu a cvakaní atd ! ale od novoty jsem do rapidu daval olej Mobil 1 5w50 "at si řáka kdo chce , nedam na ten olej v 1.2 tsi dopustit " většína co maji/mněly problem z rozvody i tsi 1.2 77kw davali do motoru 5w30 , a nehledě na to že ti co dodržovaly interval vymněny 30tkm plakaly jak jim rozvody chrastí , takže tolik asi k přeskakujícím rozvodum u rapid 1.2 tsi 77kw
5:výkon motoru 1.2 tsi 77kw 175Nm je v defaultu hodně malý , je to prostě lenivé a předjížděni z tím je na hraně , ja jsme mněl rapida chipnuteho na 94kw 232Nm to už je pak jiný kafe jedina nevýhoda je tak že pak to chce mněnit olej co 10tkm ale to mi nevadi
6: a řazení u rapidu je velice přesne a idealní mně se zamlouvalo , horší už to je z odstupnovaním převodu ale taky žadná kakstrofa to není
7:co se týka vyhledu z rapid dozadu a do stran taky bych řekl že ujde ale asi jde o zvyk , prostě si člověk musí zvyknout
8: ohledně podvozku je hlučnější ale sedí velice dobře , horší je přejiždění příčných nerovnosti nebo "kočiči " hlavy to dost v autě rezonuje a rachta
9: co se týká interieru plasty nic moc jsou "levné" a tvrdé a navíc je na nich vidět každy rýpanec a velice špatně se odstranuje , sedačky ujdou ale mohly by být lepší
10: co se týká spotřeby tak jsem mněl dlouhodobý prumněr 6.4 litru na 100km ale dalo se jezdit i za 5.4L ale taky i za 9L zaleželo na noze a rychlosti
--------------------------------------------------------------------------------------------------
A tedka k i30 auto mám 3 tydny zatím najeto 2680 km cca
1: motor 1.6 MPi v celku uchazejíci výkon a dinamika , ale ni to žadná raketa zatím žadne problemy krom toho že motor třepe v 2300Ot pokud je pod 8c venku
2: podovozek je velice dobře nastavený a velice dobře sedí , taky dobře tlumí nerovnosti , i když znam lepší nalazení podovozku
3: auto vubec zvukově netlumí odskakující kaminky od cesty a ani vodu když prší je to prostě hodně slyšet
4: vychled z i30 bych řekl že mi osobně vyhovuje mám 195 cm , vyhled do zadu je o něco horší než u rapidu ale zase jde o zvyk a navíc jsem každý jiný
5: interier sedačky jsou suprové lepší jsem zatím v tyhle třídě neviděl , velice dobre vedení těla , a halvně na nich člověk neklouže plasty a slícovaní plastu je velice dobre nikde nic nevrže atd což se u rapid nedalo říci
6: jedině co autu zatím mužu vytknout je spotřeba (a to upozornuji že jezdím na co nejmenší spotřebu ) prumněr mi to papá 8.5L ale nikdy se mi nepodařilo jet pod 7.6L , což se mi zdá na motor 1.6 mpi hodně velká spotřeba
7: ale auto mám trpeve 3 týdny takže zatím moc nemužu soudít jak to bude dale z kvalitou atd
to je snad vše
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Re: i30 vs Rapid
S Rapidem bych umel zit. Ale pokud bude cenově priblizne stejně jako i30, tak se nemam nad cim rozhodovat. Motor 1,2 tsi by mě dostačoval. Ale cenovka by musela být o hodně níže. Cca 250 00 za nový vůz
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: i30 vs Rapid
V každém případě by koncern přilákal více zákazníku, kdyby cena byla jinde případně kdyby Škoda neměla tak šíleně nastavenu výbavu. Už VW nabízí zajímavější výbavu.
Na druhou starnu nemají důvod to dělat , jsme v čecholandu, mít Škodovku a účet v České spořitelně je stále IN a lidé jsou tady majetní a mohou si to dovolit.
Stačí se podívat na prodeje značek a v Evropě, celá Evropa podle českých měřítek vůbec nerozumí autům a kupují děsné šunty ))))))))))))))))))))))))))).
Na druhou starnu nemají důvod to dělat , jsme v čecholandu, mít Škodovku a účet v České spořitelně je stále IN a lidé jsou tady majetní a mohou si to dovolit.
Stačí se podívat na prodeje značek a v Evropě, celá Evropa podle českých měřítek vůbec nerozumí autům a kupují děsné šunty ))))))))))))))))))))))))))).
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Re: i30 vs Rapid
Tady máš s 5km najeto http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda ... oFrom=list
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re: i30 vs Rapid
Za mě osobně Rapida bych nechtě. Díky. Když jsem Rapida zkusil opravdu ne, zlatá i30 .
Ve hře byla OIII, když jsem vybíral auto.
Přečetl jsem si celou nabídku, a nezlob se na mě kdo tohle skládal, musel mít velkou fantazii.
63 kW, 17" kola, sedadla sport, po 1. majiteli , Xenony sestava pro typického českého chalupáře !
A proč píše někdo el. ovládání oken když v zadu jsou švihadla ?
Jako absurdita mi tam chybí skleněná střecha .
Ale jak jsem psal, tady si to zákazníka najde s tím se v Bolce počítá.
Ve hře byla OIII, když jsem vybíral auto.
Přečetl jsem si celou nabídku, a nezlob se na mě kdo tohle skládal, musel mít velkou fantazii.
63 kW, 17" kola, sedadla sport, po 1. majiteli , Xenony sestava pro typického českého chalupáře !
A proč píše někdo el. ovládání oken když v zadu jsou švihadla ?
Jako absurdita mi tam chybí skleněná střecha .
Ale jak jsem psal, tady si to zákazníka najde s tím se v Bolce počítá.
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Re: i30 vs Rapid
pro chalupáře z Liberce je to dobrá volba
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: i30 vs Rapid
Zrovna zítra jsem si 1 až 2 chalupy chtěl koupit .
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 vs Rapid
Ja vidim na ukazateli najeto pres 21tis!Dalin píše:Tady máš s 5km najeto http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda ... oFrom=list
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Re: i30 vs Rapid
To víš Áčka! V popisu je napsáno 5km! Možná by to nakonec spočítali na 350tis. Kč!
Ten odkaz jsem hodil jako reakci na Alfa, který by bral Rapida do 250tis.
Tady mají také napsáno 5 a tacho je přes 19!http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda ... oFrom=list
Ten odkaz jsem hodil jako reakci na Alfa, který by bral Rapida do 250tis.
Tady mají také napsáno 5 a tacho je přes 19!http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda ... oFrom=list
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno