GDI vs. CVVT

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
tmx
**
Příspěvky: 331
Registrován: 02 pro 2014, 23:00

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od tmx »

Hluk je naprosto v pohodě, s hlukem od motoru moje i30 nemá problém (vím, že v jedné recenzi redaktor psal, že z toho šílel, ale nechápu z čeho). Co dělá velký hluk je hromada vody na silnici tříštící se v podbězích, ale to bude u všech motorizací, minimálně benzínových, stejné.
Volkswagen Tiguan People 1,5 eTSi 110 kW mHEV, 2024, modrá Nightshade
Hyundai i30 1,6 MPI 88 kW Weekend, 2014, Ice Blue (XAF)
Ford Focus Combi 1,8 85 kW, 2002, modrá Metropolis
Fiat Brava 1,6 76 kW, 1999, modrošedá
Reklama
 

Uživatelský avatar
kitrab
***
Příspěvky: 920
Registrován: 23 kvě 2014, 09:35

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od kitrab »

Rozhodně hlučnost motoru jak do kabiny nebo i venku je na velmi dobré úrovni jak u CVVT tak i GDI (o chloupek lepší). Ty testy jsme četl a osobně nechápu co tam někdo slyšel.
Mám srovnání s O1 1.6 a 2.0 a O2 1,6 MPI pak H je výrazně tišší.

Podběhy tam mají kluci žlutí mezery o tom žádná, alep okud je služná cesta ani atdy to není nijak v mezích průměu mezi konkurencí.
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU

Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
marod22
*
Příspěvky: 63
Registrován: 01 bře 2015, 19:45
Bydliště: Bratislava

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od marod22 »

Ďakujem, už som kľudný a rozhodnutý. =D>
I30 kombi 1.6 GDI weekend cool red 2014
michal_KE
*
Příspěvky: 29
Registrován: 07 srp 2013, 14:45

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od michal_KE »

mne príde 1.6 GDI až veľmi tichý.
páči sa mi, že pri nízkych otáčkach cítiť krútiaci moment, a pri otáčkach nad 3500 to už veľmi dobre zaberá, skôr by som povedal že mu svedčia skôr vysoké otáčky, a motor sa s autom vyslovene hraje. Nie je problém na 4.stupni ísť do kopca aj 150kmh bez problémov.
Na druhej strane nie je potrebné často prehadzovať rýchlosti, 5.stupeň udrží bez problémov aj dlhé stúpanie.
len také porovnanie, kamarát má novú fabiu 1.2htp 3valec, a kde on do kopca dáva 2.stupeň a to auto doslova plače, ja idem bez problémov na 5tom stupni:)
je to len porovnanie, že tá 1,6 hoci nemá turbo, na bežnú prevádzku úplne stačí a dá sa s tým aj zabaviť a hlavne, nie ste brzdou premávky.
Uživatelský avatar
karbet
*
Příspěvky: 25
Registrován: 11 úno 2014, 00:03

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od karbet »

Bohužel jsem CVVT nezkoušel, ale GDI je báječné. Jen je potřeba asi uvědomit, že je to atmosféra, takže častější řazení či podřazování do kopce je žádoucí. Jediný problém I30 II je v odhlučnění podběhů, motor slyšet skoro není - ale povrch vozovky - to je šupec ! Na opravených úsecích dálnice auto naprosto ztichne, jako kdyby jste ohluchli...
1,6 GDI 5d Fleet parking Ice blue 12/2013
----------------------
Současně stále až do skonání silver Felicia 1,3 MPi 50kW 3/2000
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od vorlajz »

jel jsem jak s MPI, tak i s GDI než jsem auto koupil a GDI je jasně lepší... :)

na druhou stranu... to MPI je na normální ježdění plně postačující a jde fakt hezky za plynem...

spotřebu bych neřešil... ta je dost specifická - záleží na profilu tratí a taky na řidiči... ;)
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Niki
*
Příspěvky: 90
Registrován: 09 pro 2014, 19:29

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Niki »

Vzhledem k nešťastné události, mám možnost porovnat oba typy motorů s MPI necelých 6000 km s GDI zatím necelých 2000 km čili není úplně zajetý. V posledních dnech jsem na Šumavě najel asi 300 km v kopcovitém terénu na cestách max. rychlosti 100 km. Cesta na Šumavu : dálnice z Ostravy do Jihlavy dále po okrskách do Železné rudy a zcela jistě můžu říct motor GDI je podstatně tišší o poznání, dále je úspornější min. o 0,5 l ale co se výkonu týče opravdu lze jeho sílu poznat až po překročení 3500 ot/min. Mám pocit, že je motor stále syrový u MPI jsem poznal opravdu výrazné zlepšení jízdních vlastností těsně před jeho poslední cestou. Tak doufám, že GDI bude vykazovat jenom lepší vlastnosti s přibývajícími km. :-k
Je I30 1,4 T-GDI kom. Ara Blue Style
I 30 II 1,6 GDI kom. New Fleet Satin Amber
I 30 II 1,6 CVVT komfort Hazel Brown
Ford Foc 1,8 Titanium LPG
Ford Foc 1,6 Trend
Ford Foc 1,8 Tdci Ghia Futura
Škoda Fabia 1,4
Škoda Felicie 1,3 Glx
Škoda Favorit
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9103
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od idam.i »

Určite to bude ešte lepšie. :D/ Len ho občas trošku popreháńaj aby nezlenivel.Posledné zlepšenie som registroval pri 30.000km.Odvtedy stále rovnako. 8-[
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
kitrab
***
Příspěvky: 920
Registrován: 23 kvě 2014, 09:35

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od kitrab »

30k to zní děsivě tak dlouhé zajíždění :)
MPI si po 10k sedlo :) a zlepšilo.
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU

Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9103
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od idam.i »

Nikto nehovorí,že zábeh trvá 30.000km. #-o Najvýraznejšia zmena bola citiť po cca.10.000km.Pri 30t som zaregistroval posledné zlepšenie.
Všimol som si v dlhobobých testoch, často malo auto po 100.000km,lepšie časy v zrýchlení a pružnosti ako na začiatku testu. :shock:
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Martinsp
****
Příspěvky: 1400
Registrován: 25 zář 2010, 09:59
Bydliště: Č. Budějovice

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Martinsp »

Rád budu zajíždět třeba 50000 km, protože pak už to může být zase jen k horšímu. Já jsem třeba 40 let zatím jen ve vývinu a až dozraju začnu stárnout. :mrgreen:
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
abdulzabak
**
Příspěvky: 351
Registrován: 26 zář 2014, 16:52

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od abdulzabak »

ja mam ted na GDI pres 10 tisic a motor sice zere, ale subjektivne je auto o maly kus zivejsi, je s nim stale vetsi radost jezdit.
Prijde mi zivejsi a proste hezky, dneska jsem odvazel kolegovi auto ze servisu, tak jsem zpatky jel s oktavkou 1.2 TSI (81 kW) a jako nejede to spatne, ale proste tomu chybi kultivovanost a prijemen rizeni. GDI je zabavne, je to super pekne podradit, nechat motor jit do otacek, proste se moc hezky ridi.
TSI jede, clovek nemusi moc radit, zmackne plyn a huuuuu turbo a nic, huuuu a nic.
Pro liny lidi bozi, nemusi moc radit, pro me ne, ted jsem zpatky u atmosfery a bavi me to...
i30 GDI kombi Weekend 2014 Cashmere Brown
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20291
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Axel.Foley »

karbet píše:Jediný problém I30 II je v odhlučnění podběhů, motor slyšet skoro není - ale povrch vozovky - to je šupec ! Na opravených úsecích dálnice auto naprosto ztichne, jako kdyby jste ohluchli...
Hlučnost je hodně závislá na pneu. Sice mám i30 první generace, ale před 10ti dny jsem vyměnil původní Hankook Optimo K415 za Hankook Ventus Prime 2 a asi jsem opravdu ohluchl - na nových pneu hlučnost od podvozku mizivá bez ohledu na drsnost asfaltu (aktuálně najeto 1600 km).
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
achiles
**
Příspěvky: 150
Registrován: 20 srp 2013, 13:43

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od achiles »

osobně (a nejsem sám) považuji Hankook Ventus Prime 2 za velice, velice hlučné gumy...
Kia cee'd SW II (2013) bílá, 1.6 GDI 99KW, exclusive + p. Ultra 3
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9103
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od idam.i »

Mám Hankook Ventus Prime 2 17palcov a z hlukom nemám problém. :-k
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“