Každý to máme jinak. Mě zase vadí, když si musím hromadu věcí ze svého auta přesouvat do půjčovacího. To tam radši zajedu dvakrát a pořád používám to svoje.
Ale je pravda, že v HCP byl reklamační technik docela v pohodě a když jsem mu např. zavolal, že při STK odhalili kloktající tyčku stabilizátoru, jestli to chtějí vidět, tak mi odpověděl: "Když vám to našli na STK, tak to bude pravda, jezdit sem nemusíte. Objednáme a až to přijede, zavoláme vám." Takže takto jsem si tu jednu cestu ušetřil.
A např. výměnu krytu zrcátka s blinkrem zvládl přijímací technik sám na parkovišti během mého kafe i bez vypisování nějakého protokolu a odvážení auta na dílnu
Tyhle reklamace jsou otrava, ale dokud člověk nevisí v půli dlouhé cesty s uřvanýma děckama v autě a nečeká na odtahovku, tak to pořád ještě ujde. Auta bez závad už dnes asi nejsou a pro nás je drobná náplast aspoň to, že dost věcí se řeší v záruce tam, kde se u konkurence už platí...
Jinak koukám, že airwaves při vší smůle na auto má v autě alespoň slušné žárovky. To zase mě na první i30 praskaly ty přední jak na běžícím páse.