Mojej manželke tiež vadí prílišný náklon pravej opierky dopredu. A priznám sa, že aj mne. Našťastie ako šofér sedím za volantom a nemusím znášať príkoria, ktoré činí opierka spolujazdcovi.zdenda.stary píše:Tak jsem si zkusil sednout na sedadlo spolujezdce a pohovět si. Sedělo se mi stejně pohodlně jako na sedadle řidiče. Já bych dokonce snesl opěrku ještě o zoubek dopředu, ale manželka nee. Já teda ale nemám problém ani se sedačkou ve škodárně.
Přední opěrky
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Přední opěrky
ix20Style * 1,4 l CVVT 90 HP * biely ako čerstvo napadaný sneh
- Reklama
- zdenda.stary
- *
- Příspěvky: 50
- Registrován: 30 črc 2013, 15:45
Re: Přední opěrky
No fotit se sem nebudu, ale opřenou bradu o hrudník rozhodně nemám. Ty taky koukám těžko snášíš odlišný názor na auto. Takže já s opěrkou u řidiče ani spolujezdce problém nemám. Poukazuji na slovo já a prosil bych nepodsouvat žádnou opřenou bradu o hrudník. Děkuji
Hyundai ix20 1.4 CVVTi, 2013 trikolor. 6.2l/100km.
Re: Přední opěrky
opřenou bradu o hrudník prosím nebrat pintlich doslovně někteří mají brady tři a taky sem nepíší kterou bradu mám na mysli
cesta do chorvatska (kamkoliv) kde si potřebuješ zdřímnout, na sedadle spolujezdce opěrka hlavy v nejzadnější poloze znemožňuje mít krční páteř v rovině, pořad budeš mít hlavu "nepřirozeně" skloněnou dopředu...
... je tu určitá komunita lidí která bude tvrdit, že třeba i kdyby byla jejich palubka na jejich hjondé z lejna, tak jim by rozhodně voněla...
prostě JÁ a někteří zde diskutující si na delší cestě na sedadle nepohovím, ty to třeba máš za příklad "geniálního posezu" .
Proč se tu tedy vyskytují exoti, co tu ideální opěrku rvou do svěráku, aby jí vylepšili
a jak píše vlado, za volantem není hovící posez s hlavou rovně či do zadu žádoucí, a co se děje na sedadle spolujezdce, mě 95 % času stráveného ve voze jako řidiče moc nestresuje
cesta do chorvatska (kamkoliv) kde si potřebuješ zdřímnout, na sedadle spolujezdce opěrka hlavy v nejzadnější poloze znemožňuje mít krční páteř v rovině, pořad budeš mít hlavu "nepřirozeně" skloněnou dopředu...
... je tu určitá komunita lidí která bude tvrdit, že třeba i kdyby byla jejich palubka na jejich hjondé z lejna, tak jim by rozhodně voněla...
prostě JÁ a někteří zde diskutující si na delší cestě na sedadle nepohovím, ty to třeba máš za příklad "geniálního posezu" .
Proč se tu tedy vyskytují exoti, co tu ideální opěrku rvou do svěráku, aby jí vylepšili
a jak píše vlado, za volantem není hovící posez s hlavou rovně či do zadu žádoucí, a co se děje na sedadle spolujezdce, mě 95 % času stráveného ve voze jako řidiče moc nestresuje
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Přední opěrky
No, musím se přiklonit k táboru těch opěrky kritizujících. Řekl bych, že opěrky (a 18 kola na našich dálnicích) mně zatím na ix35 vadí nejvíce. Když člověk auto kupuje, projede se, je to OK. Ale když jedete 500 km, je to běs.
U dřívějších aut (Tipo, Škodovky, C5, Clio) to bylo nějaké lehce dozadu, že to člověka vůbec nanapadlo. Tady ne. Opěrky jsou nepřirozeně vpředu. Člověk do nich zapadne, první km v pohodě, zvlášť řidič, který má často hlavu dopředu, drží volant. Ale po čase se chcete opřít, "protáhnout" a vzepřít v sedadle a nejde to. A u spolujezdce ještě horší, jak to tu kolegové píšou.
Nevím, jestli je to kvůli bepečnosti. Nechci rozšiřovat debatu, spíš, co s tím? Jde to nějak seřídit?
U dřívějších aut (Tipo, Škodovky, C5, Clio) to bylo nějaké lehce dozadu, že to člověka vůbec nanapadlo. Tady ne. Opěrky jsou nepřirozeně vpředu. Člověk do nich zapadne, první km v pohodě, zvlášť řidič, který má často hlavu dopředu, drží volant. Ale po čase se chcete opřít, "protáhnout" a vzepřít v sedadle a nejde to. A u spolujezdce ještě horší, jak to tu kolegové píšou.
Nevím, jestli je to kvůli bepečnosti. Nechci rozšiřovat debatu, spíš, co s tím? Jde to nějak seřídit?
- zdenda.stary
- *
- Příspěvky: 50
- Registrován: 30 črc 2013, 15:45
Re: Přední opěrky
Zrovna při cestě do Chorvatska jsem si sedačky pochvaloval. Dokonce jsem zaspal plánovanou výměnu Kecání o přístrojovce z lejna a trojitý bradě si nech od cesty, to už je pod mojí úroveň.
Hyundai ix20 1.4 CVVTi, 2013 trikolor. 6.2l/100km.
Re: Přední opěrky
Mě by zajímalo, jestli tu všichni píšete o tom stejném autě co máme doma? Protože jsem to šel schválně vyzkoušet, nekoukal jsem teda, jak je má manželka nastavený, ale na obou sedadlech jsem musel hlavu zaklonit, abych se dotknul opěrky. Rozhodně tedy v našem autě nejsou nepřirozeně předkloněné.
VW Tiguan Allspace R-line 2,0 TSI 162 kW 7DSG Prodáno
Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Tricolor Style Satin Amber 5/13 Prodáno
Hyundai ix20 1,4 Tricolor Esential Satin Amber 10/14 Má žena
Škoda Felicia Van Plus
Škoda 1000 MB r.v.65 Prodáno, jsem blb
Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Tricolor Style Satin Amber 5/13 Prodáno
Hyundai ix20 1,4 Tricolor Esential Satin Amber 10/14 Má žena
Škoda Felicia Van Plus
Škoda 1000 MB r.v.65 Prodáno, jsem blb
Re: Přední opěrky
Právě jsem seděl u známé v ix20 a taky bez problémů, tak jak píšeš ani jsem se opěrky nedotknul...petr.s píše:Mě by zajímalo, jestli tu všichni píšete o tom stejném autě co máme doma? Protože jsem to šel schválně vyzkoušet, nekoukal jsem teda, jak je má manželka nastavený, ale na obou sedadlech jsem musel hlavu zaklonit, abych se dotknul opěrky. Rozhodně tedy v našem autě nejsou nepřirozeně předkloněné.
Re: Přední opěrky
Přidávám se k posledním příspěvkům. Ať dělám co dělám, opěrky se ani nedotknu. Až jsem si říkal co je vlastně jejím účelem. Budu ji asi muset také ohnout ve svěráku, jen opačným směrem.
ix20, 1,4 CVVT, 3/2011
- rosi
- *
- Příspěvky: 33
- Registrován: 12 led 2012, 17:09
- Bydliště: VČ, nedaleko rodiště cestovatele Emila Holuba
Re: Přední opěrky
Přiznám se, že nám s manželkou ta pozice opěrky vadila, pár dní po koupi auta jsem s tím byl dokonce i u prodejce pro radu co s tím. Dnes už ji tolik nevnímáme, ale chtělo to pohrát si se sklonem opěradla dozadu, i tak ale při pohledu z boku opěrka nepřirozeně vrchem trčí dopředu. A hlavně si zvyknout , jako i na jiné neřesti toho stroje
Měli jsme vloni v létě na týdenní dovolenou půjčenou prakticky novou I30 ( záruční oprava našeho vozu ) a v té se sedělo úplně jinak... Přiznám, že pohodlněji.
Měli jsme vloni v létě na týdenní dovolenou půjčenou prakticky novou I30 ( záruční oprava našeho vozu ) a v té se sedělo úplně jinak... Přiznám, že pohodlněji.
Hyundai ix20 1,4 CVVT Classic Steel Gray 8/2011
2/2018 přenecháno rodičům, 6/2019 ~ 120 000 km
2/2018 přenecháno rodičům, 6/2019 ~ 120 000 km
Re: Přední opěrky
Uvádím informaci pro ty uživatele, kterým vadí sklon opěrek.
Tyčky opěrek jsem přihnul o cca 10 stupňů. Tyčku je třeba upnout do svěráku vodorovně co nejblíže opěrky. Tahem za opěrku přihnout nejprve jednu tyčku, aby bylo možno odhadnout ten úhel, pak druhou. Jak píše Scout, ani na druhý pohled si změny nelze okem všimnou. Funkce opěrky zůstává naprosto stejná. Pro objektivitu výsledku úpravy jsem o tom manželce neřekl. Po 20km mi sama řekla, že se jí nějak dobře sedí.
Scoute díky.
Tyčky opěrek jsem přihnul o cca 10 stupňů. Tyčku je třeba upnout do svěráku vodorovně co nejblíže opěrky. Tahem za opěrku přihnout nejprve jednu tyčku, aby bylo možno odhadnout ten úhel, pak druhou. Jak píše Scout, ani na druhý pohled si změny nelze okem všimnou. Funkce opěrky zůstává naprosto stejná. Pro objektivitu výsledku úpravy jsem o tom manželce neřekl. Po 20km mi sama řekla, že se jí nějak dobře sedí.
Scoute díky.
2011, IX20 1.6 CVVT, Tricolor
Re: Přední opěrky
co si mal pokazene?rosi píše: Měli jsme vloni v létě na týdenní dovolenou půjčenou prakticky novou I30 ( záruční oprava našeho vozu ) a v té se sedělo úplně jinak... Přiznám, že pohodlněji.
Inak, je zaujimave povedat, ze i30 je pohodlnejsia. Prave mne osobne sa sedadla ix20 velmi pacia - prave preto, ze sedim ako na stolicke a nemusim lezat.
Nizke auta maju sice lepsiu spotrebu, ale posed osobne vzdy vnimam horsie, ako posed v MPV/SUV.
Asi starnem
ix20, 1,4b, 2013
Re: Přední opěrky
No nevím, přihýbat opěrky ve svěráku... u auta za x set tisíc by to mohlo jít štelovat.
Bál bych se to přihnout kvůli bezpečnosti. Ono, když člověk potom narazí, bouchnou airbagy... je to rána.
Myslím, že to vymysleli právě kvůli te bezpečnosti. Ale jinak je to blbě (ix35 Premium 2010).
Mně ani manželce to teda nevyhovuje. Ale přiznám se, že jsem to ještě nezkoušel nějak normálně štelovat. Až to vyfotím, dám sem fotku.
Bál bych se to přihnout kvůli bezpečnosti. Ono, když člověk potom narazí, bouchnou airbagy... je to rána.
Myslím, že to vymysleli právě kvůli te bezpečnosti. Ale jinak je to blbě (ix35 Premium 2010).
Mně ani manželce to teda nevyhovuje. Ale přiznám se, že jsem to ještě nezkoušel nějak normálně štelovat. Až to vyfotím, dám sem fotku.
Re: Přední opěrky
tak oni ty aktivní opěrky tam jsou prvotně kvůli nárazu zezadu, takže se při tom ani airbag aktivovat nemusí
já bych to klidně přihnul, uvidíme před dovolenou v jugošce
já bych to klidně přihnul, uvidíme před dovolenou v jugošce
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
- rosi
- *
- Příspěvky: 33
- Registrován: 12 led 2012, 17:09
- Bydliště: VČ, nedaleko rodiště cestovatele Emila Holuba
Re: Přední opěrky
PALI-PALI : běžná třetí garančka a navíc oprava rezatého puchýřku na levém zadním prahu pode dveřmi - zřejmě nějaká nečistota pod lakem. Opraveno bez řečí a nějakého schvalování shora. Jenom jsem předem při objednávání poslal fotku. Při předání auta do servisu už bylo nachystáno náhradní, za týden auto vráceno. Údajně to vybrousili a opravili všechny vrstvy. Po téměř roce práh jako nový ...
Hyundai ix20 1,4 CVVT Classic Steel Gray 8/2011
2/2018 přenecháno rodičům, 6/2019 ~ 120 000 km
2/2018 přenecháno rodičům, 6/2019 ~ 120 000 km