Nová ix20 (2015)
Moderátoři: frawd, Moderátoři
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Facelift pro ix20 (2015)
A jsem tu zase.
Jméno crossoveru už je známé - CRETA a podoba už také: http://www.carscoops.com/2015/06/new-hy ... ooped.html . Musím uznat, že se mi líbí.
Fakt se mi ten prcek líbí, i interiér vypadá příjemně: http://www.carscoops.com/2015/06/new-hy ... s-all.html
Jméno crossoveru už je známé - CRETA a podoba už také: http://www.carscoops.com/2015/06/new-hy ... ooped.html . Musím uznat, že se mi líbí.
Fakt se mi ten prcek líbí, i interiér vypadá příjemně: http://www.carscoops.com/2015/06/new-hy ... s-all.html
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Reklama
Re: Facelift pro ix20 (2015)
ode dnes k vidění IX20 FL i u nás na salóně zatím jen základní model..... hodně málo změn například od mého.. trikolor esential má jiné jedno tlačítko na radiu, jedno tlačítko přibylo na deaktivaci stop/start, jedno tlačítko zmizelo (já mám zvlášt vnitřní a venkovní vzduch a vypadá to líp... žádné zaslepené jako tlačítka) tady je jen volba na vnitřní (to měli ale už i ty novější ne FL) myslím, karoserie stejná kromě předního nárazníku (za mě krok Z5) světla stejné i boční blinkry zůstali v blatnících, pod kapotou se usadila 60AH baterie varta evidentně kvůlu stop/start, pneu stejné disky stejné poklice jiné (za mě o5 krok z5), aa zadní náprava....... Ne, je stejně řešená.
Re: Facelift pro ix20 (2015)
Drobná poznámka k tlačidlu štart - stop. Mal som túto vymoženosť na služobnom aute a dosť mi liezla na nervy. Pri jazde v kolóne na trasách, kde som sa v meste pohyboval, bola väčšina zastavení kratšia ako 30 sekúnd. Vtedy sa nič neušetrí a tým pádom sa zbytočne opotrebováva baterka a štartér. Takže som túto funkciu vypínal. Odporúčam "Slepé střevo a tento vypínač nebrat!"
K zadnej náprave som sa vyjadril v n príspevkoch na príslušnom vlákne. Aj keď podaktorí, ktorí nevedia/nechcú pochopiť základné fyzikálne zákony (rozloženie síl na jednoduchej páke) prskali/prskajú/budú prskať. Ostatne predpokladám, že trafené husi zagágajú.
Pekný deň všetkým!
K zadnej náprave som sa vyjadril v n príspevkoch na príslušnom vlákne. Aj keď podaktorí, ktorí nevedia/nechcú pochopiť základné fyzikálne zákony (rozloženie síl na jednoduchej páke) prskali/prskajú/budú prskať. Ostatne predpokladám, že trafené husi zagágajú.
Pekný deň všetkým!
ix20Style * 1,4 l CVVT 90 HP * biely ako čerstvo napadaný sneh
Re: Facelift pro ix20 (2015)
když se podíváš do ceníku, zjistíš, že tuto vymoženost má už v základu verze start, tudíž bez tohoto tlačítka (systému) už IX20 koupit nelze (euro6)
takže tvoje doporučení
k tvému mylnému tvrzení, že je jedno kde se tlumí kmity na jednoduché páce jsem se vyjádřil jinde, zde je to z tvé strany pouze snaha o nějakou pofidérní obhajobu tohoto tvého bludu
takže tvoje doporučení
je vlastně doporučení toto auto nekupovatVlado D píše: Odporúčam "Slepé střevo a tento vypínač nebrat!"
k tvému mylnému tvrzení, že je jedno kde se tlumí kmity na jednoduché páce jsem se vyjádřil jinde, zde je to z tvé strany pouze snaha o nějakou pofidérní obhajobu tohoto tvého bludu
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Facelift pro ix20 (2015)
zadní náprava dostala evidentně modifikované péra.... jinak tlumiče náprava a siletbloky jsou stejné (měli by ale být ale tlumiče modifikované) že nejdou na ne FL objednat ty starší. zato přední náprava se změnila stabilizátor jiný, tlumiče jiné, péra jiné.
FL nárazník se schoduje s ne FL nárazníkem tedy změna je asi pouze v masce
edit: po velmi krátké zkušební jízdě musím ale říci že jsem byl překvapen zdá se že je to úplně jiné auto předek zlepšení o 50% zadek o 100% schválně jsem přeběhl velký retarder tam se ozval předek (podstatně méně), zadek nic a pak jsem bral i ty pruhovaný krátky retardéry a nic... odpoledne tu trasu projedu svím 2012.
editII: jo.. je v tom rozdíl a podstatnej
FL nárazník se schoduje s ne FL nárazníkem tedy změna je asi pouze v masce
edit: po velmi krátké zkušební jízdě musím ale říci že jsem byl překvapen zdá se že je to úplně jiné auto předek zlepšení o 50% zadek o 100% schválně jsem přeběhl velký retarder tam se ozval předek (podstatně méně), zadek nic a pak jsem bral i ty pruhovaný krátky retardéry a nic... odpoledne tu trasu projedu svím 2012.
editII: jo.. je v tom rozdíl a podstatnej
Re: Facelift pro ix20 (2015)
mmv píše:když se podíváš do ceníku, zjistíš, že tuto vymoženost má už v základu verze start, tudíž bez tohoto tlačítka (systému) už IX20 koupit nelze (euro6)
takže tvoje doporučeníje vlastně doporučení toto auto nekupovatVlado D píše: Odporúčam "Slepé střevo a tento vypínač nebrat!"
k tvému mylnému tvrzení, že je jedno kde se tlumí kmity na jednoduché páce jsem se vyjádřil jinde, zde je to z tvé strany pouze snaha o nějakou pofidérní obhajobu tohoto tvého bludu
Napísal som svoj názor na túto hlúposť vymyslenú úradníkmi. A citáciou z "Jáchyma" som sa pokúšal odľahčiť túto vec. To myslím pochopil každý, kto chápe napr. princíp jednoduchej páky.
Na príslušnom vlákne som už 2 x urgoval tvoju odpoveď týkajúcu sa mojej otázky na tému odskakovania zadnej nápravy na tvojom aute. Až sa dočkám odpovede, tak ja spravím bilanciu tvojich omylov a bludov.
ix20Style * 1,4 l CVVT 90 HP * biely ako čerstvo napadaný sneh
Re: Facelift pro ix20 (2015)
Moc pěkné, začíná dělat jedny z nejpohlednějších aut!Mr. HYUNDAI píše:A jsem tu zase.
Jméno crossoveru už je známé - CRETA a podoba už také: http://www.carscoops.com/2015/06/new-hy ... ooped.html . Musím uznat, že se mi líbí.
Fakt se mi ten prcek líbí, i interiér vypadá příjemně: http://www.carscoops.com/2015/06/new-hy ... s-all.html
Peter Schreyer je třída! Nejdříve zvedl Kiu a teď i !
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Facelift pro ix20 (2015)
To Dalin: CRETA vypadá na fotkách moc pěkně. Ale to nový Tucson vypadá taky a z dnešního osobního setkání je mi poněkud nevolno ještě po dvou hodinách .
Omlouvám se za OT, nějak to k tomu dospělo.
Omlouvám se za OT, nějak to k tomu dospělo.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Facelift pro ix20 (2015)
to maxxx:
když už si u toho středového panelu, stále nelze vybrat z více možností ofuku, ale přepíná se pouze jedna možnost ?? u i30 jdou zapnout tuším třeba všechny najednou
když už si u toho středového panelu, stále nelze vybrat z více možností ofuku, ale přepíná se pouze jedna možnost ?? u i30 jdou zapnout tuším třeba všechny najednou
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Facelift pro ix20 (2015)
ano ovládání na středovém panelu je stejné.
Re: Facelift pro ix20 (2015)
suhlasim, tucson na fotkach fajn, ale v skutocnosti.... s bratom sme si don na autosalone sadli, kyslo sa zatvarili a hned vystupovali... auto posobilo velmi lacnoMr. HYUNDAI píše:To Dalin: CRETA vypadá na fotkách moc pěkně. Ale to nový Tucson vypadá taky a z dnešního osobního setkání je mi poněkud nevolno ještě po dvou hodinách .
Omlouvám se za OT, nějak to k tomu dospělo.
{v de zacina tucson v akcnej vybave na 31 400€, co sa mi zda velmi vela}.
bojim sa, ze podobne bude nazivo posobit aj creta a dalsie prichadzajuce modely hyundaiu ale snad sa mylim.
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Facelift pro ix20 (2015)
To JoKo: Mně je na zvracení z vnějšího vzhledu, design interiéru se mi velice líbí, horizontální jednoduché linie jednoznačně preferuji. Materiály jsou věc druhá, všude se psalo jaký obrovský posun se v materiálech udál, ale já ho nenašel, a to jsem seděl v top verzi. U Crety bych problém v materiálech neviděl, ta bude o cenové patro níž a tam mi to vadit fakt nebude. Vnějšek vypadá i na fotkách, pro mne, lépe než Tucson, takže jen doufám, že dorazí a ceny budou rozumné.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Facelift pro ix20 (2015)
to maxxx, je stejné s původní IX20 nebo je stejné s i30 ??
lze zapnout vše najednou ??
lze zapnout vše najednou ??
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Facelift pro ix20 (2015)
mmv: Zapnúť všetky sa dá aj na starej, nie? Teda mne to ide. Či sa bavíte len o trikolore?
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Re: Facelift pro ix20 (2015)
mám trikolor a jde jenom jedna
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012