Problem s motorem
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Problem s motorem
Ahoj vsichni. Vyskytl se mi nasledujici problem. V utery vecer jedu z Prahy dom, valim si to v poklidu 180-200. No a kdyz jsem na konci dalnice zpomalil na tech 80-100, tak auto zacalo pri pridani plynu neprijemne cukat. Dojel jsem s tim jeste dom a druhy den do servisu. Ten s tim nic nezjistil, jen zkontroloval svicky, kabely a pry dobre. Zajel sem s tim do Ceske Trebove do dali na tester a po chvili pry, ze to asi bude 4 kabel ke svicce. Je divny, ze to mechanik pri kontrole nezjistil. Myslite, ze to opravdu bude kabelem? A ma cenu menit vsechny?Do 3tisic to cuka, pak uz to jede v pohode. Mam najeto 103000 a kabely jsou jeste puvodni. Svicky 13000km, platinove jo a mam LPG. Diky za rady. Petr
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
- Reklama
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
kluci diky.... zkusim jestli se nekomu v dilne nebude nejaky kabel "valet". Svicky bych nerad menil... maji najeto jen 13tisic a staly me 3500....
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
To jsi se pořádně plácl přes kapsu. Možná by to jelo lépe na svíčky za 160,-Kč. Co jsi to tam narval-to jsou kostelní svíce i se svícnem
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Ještě jsem svíčky neměnil,ale jen pro zajímavost jsem juknul na platinové Brisk DR17YPP1-výměna doporučena po 90000km-cena 136,-Kč/1ks .To snad za 3500Kč koupil Hlobilp i s fabrikou .
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
jsou to Denso svicky... normalni cena za ne.... koukl jsem na net a cena je kolem 580kc za kus... docela rozdil proti brisku..... ale patri to tam, tak co....
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
U Hyundaie nemám zkušenost,ale na jiných autech jsem vyzkoušel Brisk,Bosch a Champion a zdálo se mě to všechno stejné.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Mozna jsem udelal chybu, ze jsem tam ty svicky nechal dat, ale ted uz je to pase.... To je tak ze nemyslim dopredu. Snad to bude kabelama bude to v pohode... jinak budu nasr....
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
- Tommas33
- **
- Příspěvky: 475
- Registrován: 03 pro 2006, 09:51
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Kontaktovat uživatele:
Já dával do accenta taky Brisk a dobrý.Borku ty máš 2.5 nebo 2.0?Pokud vím tak u 2.0 je předepsaná výměna po 45000km,ale žáleží co udává výrobce svíček nebo je to jinak?Borek píše:U Hyundaie nemám zkušenost,ale na jiných autech jsem vyzkoušel Brisk,Bosch a Champion a zdálo se mě to všechno stejné.
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Výměnné termíny udává výrobce(svíček),podle provedení svíčky(ne podle značky motoru.Já mám 2,0l-tam je psaná výměna svíček ve 40000km,do motoru 2,7l V6 se už z výroby dávají platinové(dle servisní knížky-výměna po 90000km).
Když se ještě vrátím k Brisku-typ SUPER(měděné jádro,standardní typ-cenově+-30,-Kč/ks:třeba na moje Coupe-DR17YC-1 = 28,-Kč)-výměna u olovnatého benzínu po 20000km,u bezolovnatého-30000km.
Typ Brisk EXTRA(měděné jádro,3 vnější elektrody,běžný provoz,vhodné pro vstřikování,cena kolem 80Kč/ks,u Coupe 2,0l-typ DR17TC-1 = 73,-Kč)-výměna po 60000km.
Typ Brisk SILVER-speciální stříbrná střední elektroda,vyšší izolační pevnost(speciálně pro provoz na LPG)-výměna 30000km.
Typ Brisk PLATIN-platinové kontakty na činných částech elektrod,vysoká odolnost proti opalování.Jsou určeny pro náročnější provoz(např.časté delší jízdy po dálnici).Pro moje Coupe-typ DR17YPP-1(136,-Kč/ks).Výměna po 90000km.
Typ Brisk PREMIUM-LGS,IR,ZC/ZS,TS-sportovní a tuningové svíčky,LGS-kruhové jiskřiště,IR-iridium,ZC-3 plazivé jiskry 360 stupňů.Použití pro běžný i těžký závodní provoz,využití plného výkonu motoru.Výměna-20-30000 km.(Opět pro příklad-moje Coupe 2,0l-DOR15LGS-cena kolem 160Kč/ks).
Typ Brisk řada A-LINE Yttrium-nejnovější typ svíček s elektrodami ze slitiny Yttria-pro běžný i náročný provoz-výměna až 100 000km(to slůvko až znamená podle provedení svíčky při použití Yttria-svíčka s 1 elektrodou-výměna po 45000km,se 2 elekt.-výměna po 55000km,se 3 elektr.-po 70000km a v provedení:střední elektroda platinová a vnější Yttrium(1 elektr.)-výměna po 100 000km.Opět přílklad ceny u Coupe-Brisk A-Line-36=Brisk DR 17YCY-1 - 60Kč.
A už mě bolí prst od toho datlování ,tak padla.
Když se ještě vrátím k Brisku-typ SUPER(měděné jádro,standardní typ-cenově+-30,-Kč/ks:třeba na moje Coupe-DR17YC-1 = 28,-Kč)-výměna u olovnatého benzínu po 20000km,u bezolovnatého-30000km.
Typ Brisk EXTRA(měděné jádro,3 vnější elektrody,běžný provoz,vhodné pro vstřikování,cena kolem 80Kč/ks,u Coupe 2,0l-typ DR17TC-1 = 73,-Kč)-výměna po 60000km.
Typ Brisk SILVER-speciální stříbrná střední elektroda,vyšší izolační pevnost(speciálně pro provoz na LPG)-výměna 30000km.
Typ Brisk PLATIN-platinové kontakty na činných částech elektrod,vysoká odolnost proti opalování.Jsou určeny pro náročnější provoz(např.časté delší jízdy po dálnici).Pro moje Coupe-typ DR17YPP-1(136,-Kč/ks).Výměna po 90000km.
Typ Brisk PREMIUM-LGS,IR,ZC/ZS,TS-sportovní a tuningové svíčky,LGS-kruhové jiskřiště,IR-iridium,ZC-3 plazivé jiskry 360 stupňů.Použití pro běžný i těžký závodní provoz,využití plného výkonu motoru.Výměna-20-30000 km.(Opět pro příklad-moje Coupe 2,0l-DOR15LGS-cena kolem 160Kč/ks).
Typ Brisk řada A-LINE Yttrium-nejnovější typ svíček s elektrodami ze slitiny Yttria-pro běžný i náročný provoz-výměna až 100 000km(to slůvko až znamená podle provedení svíčky při použití Yttria-svíčka s 1 elektrodou-výměna po 45000km,se 2 elekt.-výměna po 55000km,se 3 elektr.-po 70000km a v provedení:střední elektroda platinová a vnější Yttrium(1 elektr.)-výměna po 100 000km.Opět přílklad ceny u Coupe-Brisk A-Line-36=Brisk DR 17YCY-1 - 60Kč.
A už mě bolí prst od toho datlování ,tak padla.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži