Zkušenosti s provozem
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Zkušenosti s provozem
len aby to potom nebolo všetko robené "z blata"...
iX20 1,6i Style
Ford Fiesta 1,4 TDi
Ford Fiesta 1,4 TDi
- Reklama
Re: Zkušenosti s provozem
A neni nahodou homologace (kterou cinan urcite nebude tezko shanet a platit) nutnou podminkou pouziti dilu? A neni taky soucasti homologace i nejaky ten souhlas vyrobce? Pokud ano, tak necekejte moc dulezitych neoriginalnich dilu...
Re: Zkušenosti s provozem
to netuším, ale například zadní lampy na š fel pickup číňan vyrábí, pasuje to tam a rozhodně to neni konfekční model, bylo vyrobeno X tisíc kusů těchto aut ... ano, ty díly jsou povětšinou z bláta, ale originál ( ) je z čokolády ??
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Zkušenosti s provozem
SM ojetiny 2/2015 Bez komentáře.....
- Přílohy
-
- ix20.jpg (229.24 KiB) Zobrazeno 2624 x
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Zkušenosti s provozem
Bože to jsou zase KYDY zkkorumpovaného plátku! Mám 1.6, před koupí jsem vyzkoušel několik i o dost dražších aut (Golf, Rapid např.) a stále sv volby nelituji ani v nejmenším. koupil bych si ix20 znovu,protože za 300k (ale ani za 350) nic lepšího, alespoň pro mě, neexistuje..
Sedadla jsou skutečně perfektní, Skoda ani Ford nemjaí nárok se jen přiblížit. A proslavené odskakování? Golf i rapid dělaly to samé, měl jsem 7 let Swifta, jeho jízdní vlastnosti jsou často popisovány jako velmi dobré (zatáčkořez, kružítko), prý "vhodné pro začátečníky, ani nepotřebuje ESP", tak tohle autíčko skutečně odskakovalo, takže vyžadoval i korekci řízení. ix20 je naprosto v pohodě, nerovnosti zvádá v pohodě, včetně všech retardérů. Jen řada po sobě jdoucích krátných nerovností zadní nápravu lehce znejistí, to ale u Golfa nebo Rapid také..
Nespolehlivé motory? Zatím osobně nemohu posoudit, Swift také neměl hydroštely, po 150000km ventilová vůle OK, znám majitele Swifta, který najel 320000km a vůle pořád OK,tak nevím, kde ti "odborníci" ze SM berou své názory..
ix20 má své chyby a kdo hledá, najde, mě zatím vadí kratší sluneční clony, manželce opěrka hlavy a to je vlastně zatím vše..
Rád bych věděl, co by SM doporučil za auto do 300k, které by mělo větší prostor, výkonější motor, větší spolehlivost, záruku a pojistku.
Jestli někdo o něčem takovm ví, sem s tím! Prodím ten krám a koupím se ten zázrak
Sedadla jsou skutečně perfektní, Skoda ani Ford nemjaí nárok se jen přiblížit. A proslavené odskakování? Golf i rapid dělaly to samé, měl jsem 7 let Swifta, jeho jízdní vlastnosti jsou často popisovány jako velmi dobré (zatáčkořez, kružítko), prý "vhodné pro začátečníky, ani nepotřebuje ESP", tak tohle autíčko skutečně odskakovalo, takže vyžadoval i korekci řízení. ix20 je naprosto v pohodě, nerovnosti zvádá v pohodě, včetně všech retardérů. Jen řada po sobě jdoucích krátných nerovností zadní nápravu lehce znejistí, to ale u Golfa nebo Rapid také..
Nespolehlivé motory? Zatím osobně nemohu posoudit, Swift také neměl hydroštely, po 150000km ventilová vůle OK, znám majitele Swifta, který najel 320000km a vůle pořád OK,tak nevím, kde ti "odborníci" ze SM berou své názory..
ix20 má své chyby a kdo hledá, najde, mě zatím vadí kratší sluneční clony, manželce opěrka hlavy a to je vlastně zatím vše..
Rád bych věděl, co by SM doporučil za auto do 300k, které by mělo větší prostor, výkonější motor, větší spolehlivost, záruku a pojistku.
Jestli někdo o něčem takovm ví, sem s tím! Prodím ten krám a koupím se ten zázrak
Re: Zkušenosti s provozem
Nejlépe otestuješ časopis, když píše o autě které máš doma. rukopis stálých spolupracovníků geniů plus další moudra co jsou tady v drtivé menšině. Jojo tak fungují česká media. Odvážný had zachraňuje obětavě rybu před utonutím... .
- Přílohy
-
- 459984_article_photo_US6DOPt0_600x.jpeg (51.77 KiB) Zobrazeno 2585 x
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Zkušenosti s provozem
To Olda47
Golf odskakuje? Asi jsi s ním nejel! Taky je to úplně jiná liga, pochopitelně i cenová.
Proti ix20 by jsem postavil např. Merivu, která je za podobné peníze. Sice nemá takové záruky jako ix20 ale je velmi spolehlivá a dle mého názoru daleko lepší volba. Stačí se projet a je jasno. Jel jsem s 1,4 která mi připadala na to auto slabá, lepší volba je určitě ta s turbem a dá se pořídit ve slušné výbavě kolem 300 tis také.
Jinak souhlas, ix20 je v dané cenové kategorii velmi dobrá volba pro nenáročné.
Golf odskakuje? Asi jsi s ním nejel! Taky je to úplně jiná liga, pochopitelně i cenová.
Proti ix20 by jsem postavil např. Merivu, která je za podobné peníze. Sice nemá takové záruky jako ix20 ale je velmi spolehlivá a dle mého názoru daleko lepší volba. Stačí se projet a je jasno. Jel jsem s 1,4 která mi připadala na to auto slabá, lepší volba je určitě ta s turbem a dá se pořídit ve slušné výbavě kolem 300 tis také.
Jinak souhlas, ix20 je v dané cenové kategorii velmi dobrá volba pro nenáročné.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re: Zkušenosti s provozem
Golf 1.2 TSI tlumil nerovnosti cca stejně jako ix20, na sérii nerovností to bylo srovnatelné, na dlouhém betonovém retardéru divně vrzal, na PP měl spotřebu 7.7. Meriva byla zamítnuta manželkou kvůli interiéru, 1.4 T byla o dost dražší než ix20 1.6.
Interiér Golfa se líbíl, ale hůř se do něho nasedalo a taky byl dost nad limitem a auto je parkováno na sídlě bez garáže.Přesto jsme ho zvažovali, ale prohrál na body...
Interiér Golfa se líbíl, ale hůř se do něho nasedalo a taky byl dost nad limitem a auto je parkováno na sídlě bez garáže.Přesto jsme ho zvažovali, ale prohrál na body...
Re: Zkušenosti s provozem
Srovnatelné to na nějakém úseku to mohlo být ale podvozek Golfu je někde jinde než podvozek ix20. Tam kde s Golfem projedeš zatáčku ve 120 s ix 20 vyletíš ve 100. Nehledě o utlumení nerovností, odhlučnění a ovladatelnosti.
Na PP mohl mít i více než 7,7l, když se jednalo o předváděčku, dlouhodobě by byl pod 6l.
Meriva s 1,4t se dá v pohodě sehnat do 350 ve slušné výbavě a interiér je OK, navíc dobrá variabilita.
Jinak jak jsem psal výše ix20 je dobrá volba ale kvalit Merivy, notabene Golfu zdaleka nedosahuje.
Na PP mohl mít i více než 7,7l, když se jednalo o předváděčku, dlouhodobě by byl pod 6l.
Meriva s 1,4t se dá v pohodě sehnat do 350 ve slušné výbavě a interiér je OK, navíc dobrá variabilita.
Jinak jak jsem psal výše ix20 je dobrá volba ale kvalit Merivy, notabene Golfu zdaleka nedosahuje.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re: Zkušenosti s provozem
Je pravda, že podvozková platforma z Golfu je použitá na Octavii a ta patřila od začátku k pomyslné špičce ve své třídě. Nevím ale, o jakém Golfu je tu řeč a sám mám jen krátké zkušenosti s Octavií i Golfem první generace, takže nemůžu moc hodnotit. Co ale můžu hodnotit, jsou jízdní vlastnosti mojí iX20 a porovnávat můžu téměř se všemi modely Škodovky od 110L (s tím se krásně driftovalo, bohužel krom zapůjčených novějších embéček, to byla poslední vlastní zadokolka), přes předposlední generaci Fabie Combi, Roomstra až po Rapida Spacebak. Poslední dva jmenovaný jsou asi nejpřímější konkurenti iX20 z portfolia škodovky. A proč sem pletu škodovky? Golf je taky koncernový auto a škodovka přebírá podvozkový platformy právě z koncernu. A 110ku jsem prostě zmínit musel, to byla srdcovkaDalin píše:Srovnatelné to na nějakém úseku to mohlo být ale podvozek Golfu je někde jinde než podvozek ix20. Tam kde s Golfem projedeš zatáčku ve 120 s ix 20 vyletíš ve 100. Nehledě o utlumení nerovností, odhlučnění a ovladatelnosti.
Je pravda, že s příčnými prahy má iX20 trochu problémy. Kapku to bouchá. Rozhodně víc, než u jiných. O odhlučnění ani nemluvě. Na druhou stranu, na chování v zatáčkách, na čitelnost a ovladatelnot nemůžu říct křivého slova. Jasně, jmenovaný Golf má níž posazený podvozek, ale hlavně je to jiná třída a to srovnání není úplně košer. Na druhou stranu, iX20 je kratší a s větším rochodem kol. Takže tam, kde Golf projede zatáčku 120, rozhodně iX20 ve 100 nevyletí. Spoustu řidičů nechávám v zatáčkách daleko za sebou a ještě mě to auto nikdy nevypeklo, což o škodovce bohužel říct nemůžu. A dalo by se s tím jezdit i svižnějc, kdybych v zatáčkách nevypadával ze sedačky. V posezení zas vede na plný čáře škodovka.
Zkušenost s iX20: na Silvestra jsem vcelku v pohodě vyřešil situaci na semaforech, kdy mi na promrzlé silnici s popraškem ňáká pipka z protisměru vjela při odbočování vlevo do cesty a zastavila, až když měla čumák zhruba v ose mého spolujezdce, takže já mířil celkem bezpečně na její pravý A sloupek. Brždění v přímém směru nebylo moc účinný, tak jsem brzdu pustil a naprosto bez potíží jsem jí objel. Až mě to samotnýho překvapilo. Nechci spekulovat, kolik bylo na tachometru. Rozjížděl jsem se od Supermarketu a v dálce zrovna padla zelená, tak jsem na to trochu šlápnul. Vzhedem ke zkušenostem se škodovkou vím téměř jistě, že bych skončil buď v ní, nebo pravděpodobněji ve svodidlech, protože na zpětné otočení volantu už by to auto nekontrolovatelně klouzalo.
Se škodovkou se dají taky dělat psí kusy, ale párkrát už jsem ty hranice překročil. Naštěstí vždy jen na prázdný silnici
Hyu ix20 1,6 CVVT 92kW /LPG BRC
Myšák Space Star 1,3 60kW /LPG Magic II (prodáno)
Škoda Forman 1,3 41kW /LPG Lovato (prodáno)
Škoda (beruška) 110L /motor Š110R (ukradeno)
Myšák Space Star 1,3 60kW /LPG Magic II (prodáno)
Škoda Forman 1,3 41kW /LPG Lovato (prodáno)
Škoda (beruška) 110L /motor Š110R (ukradeno)
Re: Zkušenosti s provozem
Olda47 píše:Bože to jsou zase KYDY zkkorumpovaného plátku! Mám 1.6, před koupí jsem vyzkoušel několik i o dost dražších aut (Golf, Rapid např.) a stále sv volby nelituji ani v nejmenším. koupil bych si ix20 znovu,protože za 300k (ale ani za 350) nic lepšího, alespoň pro mě, neexistuje..
Sedadla jsou skutečně perfektní, Skoda ani Ford nemjaí nárok se jen přiblížit. A proslavené odskakování? Golf i rapid dělaly to samé, měl jsem 7 let Swifta, jeho jízdní vlastnosti jsou často popisovány jako velmi dobré (zatáčkořez, kružítko), prý "vhodné pro začátečníky, ani nepotřebuje ESP", tak tohle autíčko skutečně odskakovalo, takže vyžadoval i korekci řízení. ix20 je naprosto v pohodě, nerovnosti zvádá v pohodě, včetně všech retardérů. Jen řada po sobě jdoucích krátných nerovností zadní nápravu lehce znejistí, to ale u Golfa nebo Rapid také..
Nespolehlivé motory? Zatím osobně nemohu posoudit, Swift také neměl hydroštely, po 150000km ventilová vůle OK, znám majitele Swifta, který najel 320000km a vůle pořád OK,tak nevím, kde ti "odborníci" ze SM berou své názory..
ix20 má své chyby a kdo hledá, najde, mě zatím vadí kratší sluneční clony, manželce opěrka hlavy a to je vlastně zatím vše..
Rád bych věděl, co by SM doporučil za auto do 300k, které by mělo větší prostor, výkonější motor, větší spolehlivost, záruku a pojistku.
Jestli někdo o něčem takovm ví, sem s tím! Prodím ten krám a koupím se ten zázrak
Súhlasím s Oldom. SM je hlásnou trúbou Schade, to je jasné. A ako správny bulvárny plátok opakuje dookola bláboly o odskakovaní zadnej nápravy o 1m.
Čo sa týka údajnej poruchovosti motorov - SM taktne pomlčal o tom, že konštrukčná závada motorov VW TSI viedla v mnohých prípadoch k deštrukcii motora (preskočenie reťaze), čo je iné kafe ako akustické hrkotanie. Nakoniec prečo by sa ináč VW vrátil k ozubenému remeňu, že.
O kvalite motorov Hyundai vypovedá najlepšie štatistika:
auto.pravda.sk/poradna/clanok/356413-warranty-direct-najspolahlivejsie-su-motory-mercedes-tsi-a-tdi-pod-priemerom/
Odporúčam porovnať v rebríčku pozíciu motorov Hyundai s motormi koncernu VW.
Končím s konštatovaním: "Ať si (SM) pindá, my jsme zvyklí".
ix20Style * 1,4 l CVVT 90 HP * biely ako čerstvo napadaný sneh
Re: Zkušenosti s provozem
Stačí se jenom zamyslet nad tím, z čeho žijí veškerá periodika. Takže je normální, že při "testování" se přihlédne k tomu, že je to zákazník. Nehledě na to, že většina testů je na objednávku a je to vlastně placená reklama. Také jsem viděl a četl několik testů kdy byla např. i30 vychvalována do nebes až jsem si myslel, že mám úplně jiné auto. Názorně je to vidět např. v Autosalonu na Primě, kde ty testy slouží jen jako prezentace nějakého modelu nebo značky.
Prostě je to tak, dej k dispozici auto, zaplať, mi ti to otestujeme, bude to v televizi nebo v jiném médiu a pochopitelně to zadavatel nakonec musí schválit jestli je to OK. Dá se tam pár nepodstatných chybek aby to nebylo tak okaté a všichni jsou spokojený.
Prostě je to tak, dej k dispozici auto, zaplať, mi ti to otestujeme, bude to v televizi nebo v jiném médiu a pochopitelně to zadavatel nakonec musí schválit jestli je to OK. Dá se tam pár nepodstatných chybek aby to nebylo tak okaté a všichni jsou spokojený.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re: Zkušenosti s provozem
Naprosto přesné a výstižné, Daline, bohužel. I tomu se říká "svoboda slova"
Re: Zkušenosti s provozem
Pod tento test bych se klidně podepsal, v podstatě odpovídá mým dosavadním zkušenostem:
http://www.vybermiauto.cz/autoblok/clan ... undai-ix20
ix20 rozhdně není auto, s kterým by se "nedalo jet k moři" jak prohlásil SM ve svém testu..
http://www.vybermiauto.cz/autoblok/clan ... undai-ix20
ix20 rozhdně není auto, s kterým by se "nedalo jet k moři" jak prohlásil SM ve svém testu..
- zdenda.stary
- *
- Příspěvky: 50
- Registrován: 30 črc 2013, 15:45
Re: Zkušenosti s provozem
Po přečtení naskenovaného článku, jsem velmi překvapený. Mám právě tenhle motor a kupoval jsem ho právě pro jeho jednoduchost a nezáludnou techniku. Když jsem se díval na recenze, tak tam byl popisovaný jako nenáročný a celkem spolehlivý pohon vozu. Že je to takový krám mě opravdu zaskočilo. Máte někdo s větším nájezdem na tomto motoru nějakou zkušenost?
Hyundai ix20 1.4 CVVTi, 2013 trikolor. 6.2l/100km.