Spotřeba i30 2012

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: Spotřeba i30 2012

Příspěvek od vorlajz »

hh... já jel dneska domů a měl jsem tam 5,9 l... asi to mám taky rozbitý ... :mrgreen:
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Reklama
 

abdulzabak
**
Příspěvky: 351
Registrován: 26 zář 2014, 16:52

Re: Spotřeba i30 2012

Příspěvek od abdulzabak »

tak jsem jel jizni Cechy a zpet a asi by se povedlo to udezet pod 7.5 podle PP, ale nekolik najezdu na chalupu a dolu (lesni cesta, vicemene kilometr na jednicku) tomu nepralo... Takze PP 7.7 uvidime real, PP mi obvykle moc nelze...
Na 5.9 bych auto musel hodit ze skaly, nez by dopadlo, tak bych tipnul, ze by po dobu letu melo takovy prumer...
i30 GDI kombi Weekend 2014 Cashmere Brown
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: Spotřeba i30 2012

Příspěvek od vorlajz »

já tak nějak zjistil, že spotřebu nejvíc ovlivňuje plynulost provozu a naložení auta...

ale je fakt ten, že tam, kde měl kámoš s Carensem GDI 6,4 l, tak já mám pravidelně přes 9 l... :mrgreen:
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
JoKo
****
Příspěvky: 1476
Registrován: 17 čer 2007, 09:53
Bydliště: BA/KE
Kontaktovat uživatele:

Re: Spotřeba i30 2012

Příspěvek od JoKo »

styria ludia, plny kufor, cesta cez vikend ba - ke - pp - ba priemerna spotreba 6l podla pp {cize real bude 6,2, upresnim po dotankovani}. jazda v ramci pravidiel {+10km/h tachometrovych}, dialnica 120-130 tempomatovych, caste brzdenie kvoli obmedzeniam a opatovne zrychlovanie na pozadovanu rychlost, pri predbiehani vyuzitie vykonu...
jednalo sa o sk verziu i30gdi style, takze pneu 225/45 r17. spotreba si myslim, ze nie je zla :)

ja na mojej i30 mam dlhodobu {13 000km} priemerku 6.9litra {podla dotankovania}. spotrebu 8+ som na nadrz este nemal... http://www.spritmonitor.de/en/detail/674718.html a myslim si, ze bude uz len klesat... :) dost zalezi kde sa pohybujem... jazda vacsinou podla predpisov {teda +10km/h tachometrovych}.
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj

hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
abdulzabak
**
Příspěvky: 351
Registrován: 26 zář 2014, 16:52

Re: Spotřeba i30 2012

Příspěvek od abdulzabak »

Poznámka pro sebe, jízda po dálnici se dvěma koly na nosiči rychlostí 150 podle tempomatu není palivově efektivní režim :-)
i30 GDI kombi Weekend 2014 Cashmere Brown
Uživatelský avatar
zdeminem
**
Příspěvky: 123
Registrován: 17 čer 2015, 12:59

Re: Spotřeba i30 2012

Příspěvek od zdeminem »

abdulzabak píše:Poznámka pro sebe, jízda po dálnici se dvěma koly na nosiči rychlostí 150 podle tempomatu není palivově efektivní režim :-)
viděl jsem na dálnici letět kolo z nosiče v mnohem menší rychlosti, každopádně je to jízda "o hubu" , protože jestli je nosič konstruován do 110km/h (a může být i nižší, kontrukční rychlost majáků MP Ostrava je papírově 80km/h), pak je maximální povolená rychlost celého vozidla 110km/h (nebo dle konstrukční rychlosti nosiče - takže jestli je třeba 90km/h, tak jízdou 150km/h překračuješ na dálnici rychlost o více než 50km/h a při změření se můžeš s papíry rozloučit).
i30 CW Cool red 1,6 CRDi 100kW Premium AT 17.1.2019 total crashed (né mojí vinou)
i30 fastback Polar White 1,4 T-GDI DCT Style
abdulzabak
**
Příspěvky: 351
Registrován: 26 zář 2014, 16:52

Re: Spotřeba i30 2012

Příspěvek od abdulzabak »

zdeminem píše:
abdulzabak píše:Poznámka pro sebe, jízda po dálnici se dvěma koly na nosiči rychlostí 150 podle tempomatu není palivově efektivní režim :-)
viděl jsem na dálnici letět kolo z nosiče v mnohem menší rychlosti, každopádně je to jízda "o hubu" , protože jestli je nosič konstruován do 110km/h (a může být i nižší, kontrukční rychlost majáků MP Ostrava je papírově 80km/h), pak je maximální povolená rychlost celého vozidla 110km/h (nebo dle konstrukční rychlosti nosiče - takže jestli je třeba 90km/h, tak jízdou 150km/h překračuješ na dálnici rychlost o více než 50km/h a při změření se můžeš s papíry rozloučit).
Reálně je to 140 a Thule Proride 591 má pokud mě paměť neklame maximum 130.
i30 GDI kombi Weekend 2014 Cashmere Brown
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20286
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Spotřeba i30 2012

Příspěvek od Axel.Foley »

abdulzabak píše:Poznámka pro sebe, jízda po dálnici se dvěma koly na nosiči rychlostí 150 podle tempomatu není palivově efektivní režim :-)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Dávno jsem se tak hezky nezasmál :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Spotřeba i30 2012

Příspěvek od only_one »

přede mě padlo na rychlostní silnici kolo,... zajímavý zážitek a děkuji za to, že u britů mají na přední nápravě stabilizátory s průměrem kanalizační trubky...
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20286
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Spotřeba i30 2012

Příspěvek od Axel.Foley »

To samé se stalo bývalému kolegovi. Stačil se vyhnout, naštěstí. Kamion za ním to kolo trochu "vyrovnal". Odměna majiteli kola za blbost.

X-krát se mi stalo, že při mých dálničních tempomatových 120 mě někdo předbíhal s vozíkem vlajícím za autem, na vozíku nálepka 80 km/hod. Vždy zděšeně koukám a doufám, že nepříjde rána...

Omlouvám se za OT.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
bony
******
Příspěvky: 3409
Registrován: 14 říj 2012, 00:03

Re: Spotřeba i30 2012

Příspěvek od bony »

zdeminem píše:
abdulzabak píše:Poznámka pro sebe, jízda po dálnici se dvěma koly na nosiči rychlostí 150 podle tempomatu není palivově efektivní režim :-)
viděl jsem na dálnici letět kolo z nosiče v mnohem menší rychlosti, každopádně je to jízda "o hubu" , protože jestli je nosič konstruován do 110km/h (a může být i nižší, kontrukční rychlost majáků MP Ostrava je papírově 80km/h), pak je maximální povolená rychlost celého vozidla 110km/h (nebo dle konstrukční rychlosti nosiče - takže jestli je třeba 90km/h, tak jízdou 150km/h překračuješ na dálnici rychlost o více než 50km/h a při změření se můžeš s papíry rozloučit).
Pokud nechceš hledat kola ve škarpě musíš koupit kvalitní nosiče, ne ty šmejdy z Globusu. Ty se opravdu ohnou už při osazení kola na střechu.
Co to je za nesmysl, že můžeš přijít o papíry když překročíš doporučenou rychlost nosiče kol...? Už vidím PČR jak má dalekohled a dívá se na označení nosiče, poté hned do google na doporučenou rychlost výrobcem a potom tě zastavuje... :-) nemluvě o tom, že nemá ani oporu v zákoně. Něco jiného je u přípojného vozíku, tam ano, tam máš dokonce nálepku max. rychlosti.
Uživatelský avatar
zdeminem
**
Příspěvky: 123
Registrován: 17 čer 2015, 12:59

Re: Spotřeba i30 2012

Příspěvek od zdeminem »

Není to nesmysl - prostě je to příslušenství podléhající homologaci a to je konstruováno na určitou maximální rychlost. Pokud ji překročíš, máš problém. Každopádně je pravda, že jsem nikdy neslyšel o případu, že by toto policie řešila, pokud to nebyla příčina nehody.
Ale pokud je na autě namontováno příslušenství, které je homologováno na určitou rychlost, jejím překročením už se dopouštíš přestupku.
Opět říkám - nikdo to neřeší ani nevymáhá, takže mé předchozí povídání o "papírech fuč" budeme brát jako bezpředmětné ;)
A doufám, že už se mi nikdy nestane, že se budu muset v podvečerním šeru vyhýbat letícímu kolu... :D
i30 CW Cool red 1,6 CRDi 100kW Premium AT 17.1.2019 total crashed (né mojí vinou)
i30 fastback Polar White 1,4 T-GDI DCT Style
Uživatelský avatar
bony
******
Příspěvky: 3409
Registrován: 14 říj 2012, 00:03

Re: Spotřeba i30 2012

Příspěvek od bony »

zdeminem píše:Není to nesmysl - prostě je to příslušenství podléhající homologaci a to je konstruováno na určitou maximální rychlost. Pokud ji překročíš, máš problém. Každopádně je pravda, že jsem nikdy neslyšel o případu, že by toto policie řešila, pokud to nebyla příčina nehody.
Ale pokud je na autě namontováno příslušenství, které je homologováno na určitou rychlost, jejím překročením už se dopouštíš přestupku.
Opět říkám - nikdo to neřeší ani nevymáhá, takže mé předchozí povídání o "papírech fuč" budeme brát jako bezpředmětné ;)
A doufám, že už se mi nikdy nestane, že se budu muset v podvečerním šeru vyhýbat letícímu kolu... :D
Máš částečně pravdu, ale je to neřešitelné. Pokud nastane nehoda potom ano, ale za jízdy nikdy. Povolená rychlost na držák je vždy s velkou rezervou, tím neobhajuji hovádka co jedou s koly na střeše 160km/h. Ale s kvalitním držákem není žádný problém 130km/h tak jak je u Thule Proride 591.
thornych
**
Příspěvky: 184
Registrován: 15 čer 2014, 07:23

Re: Spotřeba i30 2012

Příspěvek od thornych »

Ják pises, dokud se nic nestane, tak o nic nejde. Jine by to bylo v případě nehody ... Nechapu, že někdo riskuje a jede s koly na stres 150.
Kia xCeed 1.4 T-GDi "75"
Octavia III FL 1.5 TSi Elegance (služ.)
ex.: Opel Astra G 1.6 16V, Ford Focus 1.8 TDCi, Fiat Punto II 1.2, Škoda Octavia II 1.9 TDi 4x4, Škoda Octavia II 1.9 TDi, Octavia III 1.6 TDi 4x4, i30 kombi - 1.6 GDi
abdulzabak
**
Příspěvky: 351
Registrován: 26 zář 2014, 16:52

Re: Spotřeba i30 2012

Příspěvek od abdulzabak »

Mno, Thule Proride 591 maji certifikaci na 130 km/h na 20ti kilova kola. 150 tacho je tak 140 realnych, kola co mame jsou kolem 13ti kilo.
Dovolim si tvrdit, ze prekroceni certifikovane rychlosti o mene nez 10% je uplne v pohode. Zvlast kdyz je dost rezervy ve vaze a tedy setrvacnych silach, ktere na drzak pusobi.

Kdo z vas ma Proridy, vi ze jsou tezky protoze jsou opravdu pevny a kolo v nich drzi az neuveritelne.

Takze ano, jet s drzakama za 300 Kc 150 je risk jako blazen, z temahle to tak opravdu neni, verim ze Thule ma v tom co tvrdi pomerne velkou rezervu.

I ten jejich system s utahovaci tyci je super pevny, kolega jenou zapomnel pritahnout kola paskem a jenom je chytil tou tyci a normalne jel z Brd do Prahy a vsiml si toho az doma. Kola neuletela a dokonce drzela bez hluku...
i30 GDI kombi Weekend 2014 Cashmere Brown
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“