cukání 1,6 MPI 88kw - při puštění plynu
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: cukání 1,6 MPI 88kw - při puštění plynu
Boze clovek chce poradit a jeste je zje*anej, psal jsem mu vsechny zakony moznosti co ma v tomto state. Samozrejme muze vzit auto a projet vylohou salonu ale moc mu to nepomuze... K mymu "pripadu" ano moje neskutecna chyba byla ze jsem jezdil do servisu, kterymu to bylo u prdele a taky vse jen okecavali, jakmile jsem pri posledni navsteve a to bylo uz po vymene motoru jinde rekl co opakovane reklamuju (bohuzel s opak. reklamaci musis tam kde jsi byl poprve) a ze to bude napsany na papire od nich tak vse slo. Takze je to proste o tom, ze maj plnou hubu kecu a nic se jim nechce. Tady slo o to, ze pokud mu to bude delat a servis ho proste posle do prdele zbyva mu pouze prodat auto, smirit se s tim a nebo si zaplatit posudek, a reknu ti ja se zas venuju odvetvi reklamaci pracovne a mas videt kdyz se nedejboze stalo ze zakaznik dosel se znaleckym posudkem na nasi zamitlou reklamaci. Nikdo dal neoponuje protoze je hodne velky % ze pri pripadnym sporu ten spor vyhraje, otazka je zase po jake dobe, tot odeme.
- Reklama
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: cukání 1,6 MPI 88kw - při puštění plynu
toxin vubec si ho nevšímej , Zdeminem dostal firemní auto a tedka si lečí mindrák že není jeho to co napsal muže napsat jen zamindrakovaný "člověk"
(prostě benzíňáky cukaly, cukaj, cukat budou ) , mně by spiše zajímalo kde autor na tohle přišel
(prostě benzíňáky cukaly, cukaj, cukat budou ) , mně by spiše zajímalo kde autor na tohle přišel
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Re: cukání 1,6 MPI 88kw - při puštění plynu
Ne ja musel jen reagovat, kazdej muze rict svuj nazor ale kdyz se snazim poradit aby do me nekdo jeste sil to se mi nestalo Jinak mam asi teda magickej motor oproti zbytku auta ale mne teda necuka ani pri -10 ani pri +35 a to at studenej nebo zahratej, tak je ta 1.4ka asi nakej skrytej jedi
Re: cukání 1,6 MPI 88kw - při puštění plynu
Promiň, ale když autor vlákna napíše, cituji: "zjistil jsem, že při zařazeném pátém stupni a otáčkám pod 2 000 to dělá asi nejvíc, nebo když jedu na 5stupeň 50 km/hod." tak jako sorry, ale kde má ten benzíňák vzít nějaký krouťák aby mohl otáčet klikou plynule? když jede někdo jako tele na pětku 50, tak není řidič ale trapič motoru...copper5252 píše:toxin vubec si ho nevšímej , Zdeminem dostal firemní auto a tedka si lečí mindrák že není jeho to co napsal muže napsat jen zamindrakovaný "člověk"
(prostě benzíňáky cukaly, cukaj, cukat budou ) , mně by spiše zajímalo kde autor na tohle přišel
copper - na tebe nereaguju, ty jsi prostě místní trouba co má ostatní za blbce "protože je divné smlouvat cenu a srovnáváš to se smlouváním v obchodě u housek" , btw moje mindráky neřeš, špatně na tom nejsem a auto byť je psáno na firmu, je moje
t0x!n: omlouvám se, moje reakce byla zbytečně přehnaná a nejsi mimoň Vím, že ses snažil mu poradit a že jsi to srovnával podle sebe, ale opravdu si nemyslím, že když někomu v "benzíňáku" cuká motor při jízdě 50km/h na pátý rychlostní stupeň, tak že je problém v motoru - spíš v řidiči
hezký den všem
i30 CW Cool red 1,6 CRDi 100kW Premium AT 17.1.2019 total crashed (né mojí vinou)
i30 fastback Polar White 1,4 T-GDI DCT Style
i30 fastback Polar White 1,4 T-GDI DCT Style
Re: cukání 1,6 MPI 88kw - při puštění plynu
nejezdím 50 na 5 stupeň, ale v rámci diagnostiky jsem zjistil že je to takto nejvíc znát a chtěl jsem, jestli by to kolegové nezkusili a pak napsali jestli jim to dělá taky. Dělá to i při druhém 3,4 stupni. U 2 000 otáček.
Tak mě napadlo jestli to nemůže dělat spojka, nějak v ní cvaká.
Tak mě napadlo jestli to nemůže dělat spojka, nějak v ní cvaká.
Hyundai i30 kombi model 2015, 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, s přisvětlováním do zatáček ;-)
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: cukání 1,6 MPI 88kw - při puštění plynu
to: zdeminem : jestli smouvám nebo ne je moje věc !!! A navíc nikoho za blbce tady nemám , snad je tebe po tvojem vylevu
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Re: cukání 1,6 MPI 88kw - při puštění plynu
Tak teď už auto cuká i při zrychlení. Kolem 2000 otáček a poté občas ještě jednou pri cca2500.
Auto netáhne jako dřív. V servise mi bylo řečeno že je to u benzínu normální. Když jsem chtěl předjíždět a auto místo zrychlení cuklo moc mi to normální nepřišlo. Auto zrychluje jak kdyby houpavě. Není tam tah v celém spektru jako dřív. Diagnostika nic neukázala. Byla provedena kontrola kabelu v motoru pohledem, vymazána ŘJ, jinak je to asi normální. Potřeboval bych vyzkoušet jinou i30 se stejným motorem.
Auto netáhne jako dřív. V servise mi bylo řečeno že je to u benzínu normální. Když jsem chtěl předjíždět a auto místo zrychlení cuklo moc mi to normální nepřišlo. Auto zrychluje jak kdyby houpavě. Není tam tah v celém spektru jako dřív. Diagnostika nic neukázala. Byla provedena kontrola kabelu v motoru pohledem, vymazána ŘJ, jinak je to asi normální. Potřeboval bych vyzkoušet jinou i30 se stejným motorem.
Hyundai i30 kombi model 2015, 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, s přisvětlováním do zatáček ;-)
Re: cukání 1,6 MPI 88kw - při puštění plynu
Změřit tlaky na válcích, to houpání takhle postupně začlo mně a ten 3tí válec byl takhle v háji s tlakem, já teda nepociťoval cukání i když ke konci už to bylo úplně v háji.
Jinak zajímavej přístup servisu, pokud tvrdí, že to je ok, není přece nic jednoduššího jak s něma vzít předváděčku 1.6ky kterou určitě mají, je to v podstatě nejprodávanější benzín a jet projet.
Tohle na mě taky tehdy ze začátku zkoušeli, vizuální kontrola, kontrola ŘJ, benzín to je v poho to je normální bez závady, chce to kdyžtak zkusit jinej servis a tam až něco najdou, tak pěkně nascanovat ty papíry z tohohle a papíry z toho kde tu závadu našli a poslat aspoň do Prahy na centrálu ať vidí jaký maj servisy. Případně pak na majitele toho servisu kde jsi teď byl aby viděl jaký má "techniky".
Jinak zajímavej přístup servisu, pokud tvrdí, že to je ok, není přece nic jednoduššího jak s něma vzít předváděčku 1.6ky kterou určitě mají, je to v podstatě nejprodávanější benzín a jet projet.
Tohle na mě taky tehdy ze začátku zkoušeli, vizuální kontrola, kontrola ŘJ, benzín to je v poho to je normální bez závady, chce to kdyžtak zkusit jinej servis a tam až něco najdou, tak pěkně nascanovat ty papíry z tohohle a papíry z toho kde tu závadu našli a poslat aspoň do Prahy na centrálu ať vidí jaký maj servisy. Případně pak na majitele toho servisu kde jsi teď byl aby viděl jaký má "techniky".
Re: cukání 1,6 MPI 88kw - při puštění plynu
Zdravím, mám najeto 2000km a dneska ráno (0 stupňů, cesta cca 20km) mi to začalo po pár kilometrech dělat přesně to samé. Rychlé povolení plynu 2x cuknutí, přidání 2x cuknutí. Vzhledem k tomu, že mám CRDi, tak to s konkrétním typem motoru nesouvisí. Podařilo se to nějak vyřešit?Johny-D píše:Ahoj, mám takový problém, který mě docela štve, proto bych se chtěl informovat jestli je to chování auta normální.
Když jedu a potřebuji trošku zpomalit, dám nohu z plynového pedálu pryč, auto začne zpomalovat a po cca 2s dvakrát za sebou cukne a to vždy. Když jsem to tetoval, zjistil jsem, že při zařazeném pátém stupni a otáčkám pod 2 000 to dělá asi nejvíc, nebo když jedu na 5stupeň 50 km/hod. Dělá to i při zahřátém motoru. Dělá vám to také?
Najeto 2500 km.
i30 kombi 2015, 1.6 CRDi 81 kW
Re: cukání 1,6 MPI 88kw - při puštění plynu
Ahoj, problém nikdo neřešil, bylo mi řečeno, že je to věc normální že se spaluje palivo, které tam zůstalo, takže jen nějaká výmluva, dá se říct, že jsem si zvykl, ale někdy až pojedu do jiného servisu to budu zase řešit, kdyby jsi měl cokoli nového k tomu problému dej vědět.
Člověk si koupí nové auto, aby měl pokoj od problémů a stejně pořád něco řeší.
Mě nejvíc štve že při 4500 ot/min se auto "zakucká" - přestane tak výrazně zrychlovat, změní se i zvuk motoru a po 500 otáčkách se auto zase začne chovat standardně - od 5000 otáček zase pěkně táhne a to mě moc štve.
Prý mi v Nošovicích udělají nějaký nový software a nebo se dozvím, že je to vlastnost všech těchto motorů, budu muset založit nové téma a poptat se jestli to mají všichni
Člověk si koupí nové auto, aby měl pokoj od problémů a stejně pořád něco řeší.
Mě nejvíc štve že při 4500 ot/min se auto "zakucká" - přestane tak výrazně zrychlovat, změní se i zvuk motoru a po 500 otáčkách se auto zase začne chovat standardně - od 5000 otáček zase pěkně táhne a to mě moc štve.
Prý mi v Nošovicích udělají nějaký nový software a nebo se dozvím, že je to vlastnost všech těchto motorů, budu muset založit nové téma a poptat se jestli to mají všichni
Hyundai i30 kombi model 2015, 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, s přisvětlováním do zatáček ;-)
Re: cukání 1,6 MPI 88kw - při puštění plynu
Ahoj, problém nikdo neřešil, bylo mi řečeno, že je to věc normální že se spaluje palivo, které tam zůstalo, takže jen nějaká výmluva, dá se říct, že jsem si zvykl, ale někdy až pojedu do jiného servisu to budu zase řešit, kdyby jsi měl cokoli nového k tomu problému dej vědět.
Člověk si koupí nové auto, aby měl pokoj od problémů a stejně pořád něco řeší.
Mě nejvíc štve že při 4500 ot/min se auto "zakucká" - přestane tak výrazně zrychlovat, změní se i zvuk motoru a po 500 otáčkách se auto zase začne chovat standardně - od 5000 otáček zase pěkně táhne a to mě moc štve.
Prý mi v Nošovicích udělají nějaký nový software a nebo se dozvím, že je to vlastnost všech těchto motorů, budu muset založit nové téma a poptat se jestli to mají všichni
Člověk si koupí nové auto, aby měl pokoj od problémů a stejně pořád něco řeší.
Mě nejvíc štve že při 4500 ot/min se auto "zakucká" - přestane tak výrazně zrychlovat, změní se i zvuk motoru a po 500 otáčkách se auto zase začne chovat standardně - od 5000 otáček zase pěkně táhne a to mě moc štve.
Prý mi v Nošovicích udělají nějaký nový software a nebo se dozvím, že je to vlastnost všech těchto motorů, budu muset založit nové téma a poptat se jestli to mají všichni
Hyundai i30 kombi model 2015, 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, s přisvětlováním do zatáček ;-)
Re: cukání 1,6 MPI 88kw - při puštění plynu
řekl bych typický projev slabého motoru s elektronickým plynem. Tohle nebude závada ale vlastnost
Re: cukání 1,6 MPI 88kw - při puštění plynu
Nemyslím. V tom mém konkrétním případě se to projevilo pouze při té jedné ranní cestě. Při cestě zpátky to už bylo v pohodě a od té doby - ťuk, ťuk, ťuk - bez problémů. Zajímavé bylo, že se to objevilo až v průběhu té 20km cesty, nebylo to hned po nastartování.only_one píše:řekl bych typický projev slabého motoru s elektronickým plynem. Tohle nebude závada ale vlastnost
Pokud by toto měla být vlastnost, tak neprodají ani jedno auto, protože ten "feeling", když to zlobí, je strašný.
Johny-D bych doporučil asertivně trvat na opravě. Pokud jsem to správně pochopil, taky mu to začalo dělat až po najetí cca 2500km. Takže vzít předváděcí auto se stejnou motorizací a jet se projet. Pokud to nedělá, chtít to vyřešit. Jak už jsem psal, nebude to o tom konkrétním motoru. Mám diesel a objevilo se to taky.
i30 kombi 2015, 1.6 CRDi 81 kW
Re: cukání 1,6 MPI 88kw - při puštění plynu
A já bych řekl, že je to způsobeno vším, co tady bylo zmíněno a dohromady v závislosti na sobě to dělá tyhle nepříjemnosti...tzn. elektronický plyn spolu s nastavení ŘJ (kvůli emisím) v závislosti na výkonové křivce motoru. Dělá mi to taky, od novy do dneška (5000km). Dělaly to i dvě nové předvádečky ve dvou různých salonech. Píšu o motorizaci 1.6 88kw CVVT 2015 Euro6.
Moje teze je taková, že při vyšlápnutí pedálu dostane ŘJ informaci o poloze plynu oproti mechanickému pedálu s určitým zpožděním a reáguje tudíž skokově dle polohy a motor cukne. Oproti tomu při akceleraci a prudkém sešlápnutí pedálu to dle mého názoru omezí navíc ŘJ, aby došlo k optimálnímu spálení směsi (nastavení palivové mapy kvůli Euro6). To se v praxi projevuje tak, že při sešlápnutí plynu pociťuju absenci výkonu a po 1-2s "pozvolný" nárust výkonu. Pozvolný dle schopností motoru. Ono ta akcelerace nemůže být ani nijak oslnivá díky 156Nm. Tohle všechno se děje vždy a je jedno, jestli je motor studený, nebo zahřátý po 50km. Někde jsem slyšel, že motor GDI má líp vymyšlené variabilní časování ventilů, tak problém může být i tady. Částečně by se to dalo vyřešit úpravou palivových map, ale neznám člověka, který by se tomu věnoval na Hyundai motorech a jde o neofic zásah do ŘJ (někdo by z toho mohl mít špatné spaní ). Jinde jsem zase četl, že vliv na tyhle problémy může mít i nekvalitní palivo, já tankuju pouze Vervu 100 na Benzině. Při rozjíždění se studeným motorem je ten problém malinko eliminován bohatší směsí a vyššíma otáčkama volnoběhu, takže se lze na rovince krásně rozjet bez plynu, což se zahřátým motorem nejde, nebo jen s velmi jemným pohybem pedálu. Když si na to člověk zvykne, dá se s tím bez problému jezdit s pěknou spotřebou kolem 6l/100km. Šlapat na plyn s tímhle motůrkem stejně nemá smysl a spotřeba jde pak snesmyslně nahoru.
Tenhle "problém" zatím neřeším, protože ve svém okolí (min 100km) nevím o ofic servisu, který by byl natolik profesionální, aby se tím adekvátně zabýval. Ono je problém najít servis jen na obyč garančku, aby byla provedena tak jak má.
Kdybych věděl, že zanedlouho bude akce (která byla) na kombík i30 v naftě za 339tkč, šel bych do toho.
Moje teze je taková, že při vyšlápnutí pedálu dostane ŘJ informaci o poloze plynu oproti mechanickému pedálu s určitým zpožděním a reáguje tudíž skokově dle polohy a motor cukne. Oproti tomu při akceleraci a prudkém sešlápnutí pedálu to dle mého názoru omezí navíc ŘJ, aby došlo k optimálnímu spálení směsi (nastavení palivové mapy kvůli Euro6). To se v praxi projevuje tak, že při sešlápnutí plynu pociťuju absenci výkonu a po 1-2s "pozvolný" nárust výkonu. Pozvolný dle schopností motoru. Ono ta akcelerace nemůže být ani nijak oslnivá díky 156Nm. Tohle všechno se děje vždy a je jedno, jestli je motor studený, nebo zahřátý po 50km. Někde jsem slyšel, že motor GDI má líp vymyšlené variabilní časování ventilů, tak problém může být i tady. Částečně by se to dalo vyřešit úpravou palivových map, ale neznám člověka, který by se tomu věnoval na Hyundai motorech a jde o neofic zásah do ŘJ (někdo by z toho mohl mít špatné spaní ). Jinde jsem zase četl, že vliv na tyhle problémy může mít i nekvalitní palivo, já tankuju pouze Vervu 100 na Benzině. Při rozjíždění se studeným motorem je ten problém malinko eliminován bohatší směsí a vyššíma otáčkama volnoběhu, takže se lze na rovince krásně rozjet bez plynu, což se zahřátým motorem nejde, nebo jen s velmi jemným pohybem pedálu. Když si na to člověk zvykne, dá se s tím bez problému jezdit s pěknou spotřebou kolem 6l/100km. Šlapat na plyn s tímhle motůrkem stejně nemá smysl a spotřeba jde pak snesmyslně nahoru.
Tenhle "problém" zatím neřeším, protože ve svém okolí (min 100km) nevím o ofic servisu, který by byl natolik profesionální, aby se tím adekvátně zabýval. Ono je problém najít servis jen na obyč garančku, aby byla provedena tak jak má.
Kdybych věděl, že zanedlouho bude akce (která byla) na kombík i30 v naftě za 339tkč, šel bych do toho.
Re: cukání 1,6 MPI 88kw - při puštění plynu
Mam GDI a zadne vyrazne cukani nepozoruji. Pred tim jsem mel 1.4 a taky OK - akorat v 50000 zacla prokluzovat spojka
Ano, obcas auto mirne cukne, ale v mem pripade vidim spise problem mezi sedadlem a volantem
Tankuju normalni natural 95 a to spise u levnejsich benzinek, osobne moc neverim ze se vyplati kupovat drahy 98-100 oktanovy benzin.
Ano, obcas auto mirne cukne, ale v mem pripade vidim spise problem mezi sedadlem a volantem
Tankuju normalni natural 95 a to spise u levnejsich benzinek, osobne moc neverim ze se vyplati kupovat drahy 98-100 oktanovy benzin.
Hyundai i30 combi GDI Weekend 2015